Paniekwissel, overduidelijk.quote:Op zondag 20 februari 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
5 aanvallers. En dan zeggen ze dat die man een laffe coach is.
Allemaal wanhoopswissels. Fijn voor Koeman dat het eens een keertje goed uitpakt.quote:Op zondag 20 februari 2005 16:59 schreef twi het volgende:
Ach, ere wie ere toe komt. Ronald gooit Anastasiou erin, en De Ridder. Anastasiou geeft een assisst. De Ridder werkt binnen. Even later geeft 'ie ook nog een assist. Dus inderdaad, eindelijk eens goeie wissels.
Overdreven hoor.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:06 schreef jimjim1983 het volgende:
goeie wissels dat wel.
maar Ajax speelt al jaren slecht.
Nou vooruit dan...quote:Op zondag 20 februari 2005 17:13 schreef twi het volgende:
Ja, wanhoopswissels, natuurlijk. Maar ze werken wel, dan ga ik niet lopen zeuren dat Koeman wanhoopswissels doet. Ik wi 'm nog steeds weg hebben, maar je moet niet zo star zijn om hem die goede wissels niet 'toe te kennen'.
ja oke, overdreven. maar dit seizoen, en vorig seizoen heeft ajax maar heel,heel weinig wedstrijden kunnen overtuigen. met uitzondering van wat CL wedstrijden.quote:
Wat is jouw definitie van overtuigen dan. Al hooghoudend, kappend en draaiend de 16' in gedurende 90 minuten + blessuretijd? Wanneer je constant wint, overtuig je. Zo simpel is hetquote:Op zondag 20 februari 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
PSV overtuigt ook nooit en wordt kampioen. Ik bedoel maar.
ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van overtuigen dan. Al hooghoudend, kappend en draaiend de 16' in gedurende 90 minuten + blessuretijd? Wanneer je constant wint, overtuig je. Zo simpel is het
Dus jij vindt clubs als Chelsea, Juventus en AC Milan niet overtugen?quote:Op zondag 20 februari 2005 18:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens.
je wint overtuigend als je met veel doelpunten verschil wint, mooie doelpunten en dus niet uit dode spelmomenten, en het beste van het spel hebt. doe je dit vaak dan wordt je overtuigend kampioen.
Chelsea wint vaak veel te zakelijk. vind ik niet overtuigend nee.quote:Op zondag 20 februari 2005 18:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus jij vindt clubs als Chelsea, Juventus en AC Milan niet overtugen?
Hij heeft als hoofdcoach meer ervaring als Cruijff en Michels toen ze bij Ajax begonnen als trainer.quote:Op zondag 20 februari 2005 19:06 schreef lionsguy18 het volgende:
Koeman heeft weinig trainers ervaring dus ze hadden het kunnen weten.
Het was vandaag alles behalve overtuigend.quote:Op zondag 20 februari 2005 18:40 schreef Mar10Segovia het volgende:
Echt opzouten nou met die Koeman.
Al tijden wacht ik op een goede wedstrijd, maar als dat zelfs tegen Den Bosch al niet lukt...
Ajax publiek *kots-smileyquote:Op zondag 20 februari 2005 19:40 schreef rubbereend het volgende:
nu maakt Koeman zich echt onmogelijk. Ajax heeft al erg kritisch publiek en dan ga je zeuren........ en steeds doorzeuren over dat het al na 10 minuten gebeurde maar niet de hand in eigen boezem steken en zeggen dat t spel beroerd is en dat je supporters beter verdienen
quote:Op zondag 20 februari 2005 19:39 schreef twi het volgende:
Je kunt alles zeggen wat je wilt, maar met zakdoesjes zwaaien en fluiten als je nog niet eens halverwege de 1e helft zit is natuurlijk gewoon erg triest gedrag. Ook ik heb liever een andere goeie trainer, maar al die randdebielen die zich zo hebben gedragen kunnen beter naar Pathe Cinema gaan.
De laatse van de 3 was zonder twijfel een strafschop hoor. Misschien gun je het ajax niet maar als je het objectief bekijkt was het een zuivere strafschop. De andere 2 waren naar mijn mening discutabel.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
3 zuivere penalties?3 gele kaarten wegens schwalbes zul je bedoelen?
Dat viel te voorspellenquote:Op zondag 20 februari 2005 22:06 schreef rubbereend het volgende:nu is Harry de prutser, 6 weken geleden was hij de verlosser
lees je in zou ik zeggenquote:Op zondag 20 februari 2005 20:34 schreef Tobbes het volgende:
[..]
...wat dat betreft ben ik ronduit jaloers op de Kuip met haar publiek dat juist extra hard gaat zingen op het moment dat de club het moeilijk heeft.
He-le-maal mee eens.quote:Op zondag 20 februari 2005 19:39 schreef twi het volgende:
Je kunt alles zeggen wat je wilt, maar met zakdoesjes zwaaien en fluiten als je nog niet eens halverwege de 1e helft zit is natuurlijk gewoon erg triest gedrag. Ook ik heb liever een andere goeie trainer, maar al die randdebielen die zich zo hebben gedragen kunnen beter naar Pathe Cinema gaan.
Ongeveer sinds de ArenA schaam ik me voor een groot deel van het publiek. Het is ook voor een groot deel de schuld van Ajax zelf door het imago dat ze zich aanmeette na het winnen van de CL. Het werd (nog veel meer) een club voor publiek dat "mooi voetbal" ging eisen. Het is er niet leuker op geworden sinds De Meer verlaten is ...quote:Op maandag 21 februari 2005 09:20 schreef Moody het volgende:
Wat ik me afvraag: Schamen de fanatieke Ajax-supporters zich niet voor de rest van het publiek
De mensen die in die galmbak mogen zitten moeten flink dokken voor een kaartje, daar wil je toch wel een overwinning voor zien? Voetballers zijn ook maar mensen, die hebben soms ook een steuntje nodig. Die denken: Lekker, we spelen thuis, altijd gezellig. Krijgen ze na 8 minuten een fluitconcert
Gaan die mensen naar het stadion omdat ze voor Ajax zijn of willen ze hun frustratie van de afgelopen werkweek op deze manier kwijt raken
Volgens mij is het aantal gloryhunters ook toegenomen. Die willen natuurlijk elke week flitsend voetbal zien en 'n 5-0 overwinning, waar ze dan op verjaardagsfeestjes en op het werk weer misplaatst mee kunnen patsen.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:37 schreef Doc het volgende:
[..]
Ongeveer sinds de ArenA schaam ik me voor een groot deel van het publiek. Het is ook voor een groot deel de schuld van Ajax zelf door het imago dat ze zich aanmeette na het winnen van de CL. Het werd (nog veel meer) een club voor publiek dat "mooi voetbal" ging eisen. Het is er niet leuker op geworden sinds De Meer verlaten is ...
Wanhoopswissels? Heb je nog meer soorten wissels in een dergelijke situatie?quote:Op zondag 20 februari 2005 17:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou vooruit dan...
Het waren goede wanhoopswissels, Ronald!
Tjah..quote:Ajax-trainer Ronald Koeman kan zijn borst natmaken. De komende weken zal de harde kern van de Ajax-aanhang Koeman proberen weg te pesten met spandoeken, fluitconcerten en spreekkoren.
In een open brief stellen de fans dat Koeman moet opstappen omdat hij de sfeer binnen Ajax verziekt. ''U moet opstappen, de situatie is niet meer houdbaar om te blijven.'' De technische staf van Ajax kreeg van de groep fans te horen dat het aankoopbeleid niet deugt.
Gisteren uitte Koeman na de wedstrijd tegen hekkensluiter FC Den Bosch, welke op het nippertje werd gewonnen, kritiek op een deel van de Ajax-fans. Hij zei dat het hem zwaar tegenviel dat supporters na één mislukte actie al gingen fluiten en dat zulk gedrag de spelers onzeker maakt. Hij vroeg zich af of die mensen wel naar het stadion komen om Ajax te steunen.
Het fluiten is volgens mij ook meer gericht tegen Koeman dan tegen de spelers. Tuurlijk gaan de spelers er niet beter van voetballen, maar het is meer tegen Koeman dan tegen het team.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:29 schreef Doc het volgende:
[..]
He-le-maal mee eens.
En natuurlijk moet de GBP weg - maar dat doe je niet door je team/spelers uit te fluiten ...
Ik vermoed Danny Blindquote:Op maandag 21 februari 2005 12:17 schreef rubbereend het volgende:
En wie moet Koeman dan opvolgen?
denk t niet, lijkt me ook niet geschiktquote:
Ten Catequote:Op maandag 21 februari 2005 12:17 schreef rubbereend het volgende:
En wie moet Koeman dan opvolgen?
Je kan dus niet uit Zeeland komen en fanatieke Ajax supporter zijn? Ben ik meteen een boer? Laat Zeeland, en trouwens ook de rest, er buiten als je niet weet waar je over praat.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Praag heeft ooit eens gezegd: "Mensen komen naar Ajax om te controleren of Ajax weer wint deze week". Dat is een vrij treffende uitspraak.
Wat een enorm triest publiek zeg. Het zit er vol boeren uit Zeeland, Uden en Overijssel en het lijkt net een carnavalsclub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |