Het is maar goed dat niet elk mens als jou denkt.....in dat geval was de Kuip elke thuiswedstrijd weer angsaanjagend leeg geweestquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:05 schreef dVTB het volgende:
[..]
Mwoa, vind ik wel meevallen. Vergelijk het muziek. Stel dat je fan van een bepaalde groep bent en die komt ineens met ontzettend belabberde muziek op de proppen, dan word je ook minder fan dan je voorheen was. Zo is het met voetbal ook. Zoals Ajax momenteel voetbalt, gecombineerd met het wanbeleid dat wordt gevoerd, lukt het me maar moeilijk om fan te zijn. Kijk, uiteindelijk wil ik nog steeds dat Ajax het beter doet dan Feyenoord en PSV, maar ik denk dat het momenteel gewoon GOED voor Ajax is als ze eens flink onderuit gaan. Des te eerder gebeurt er wat. Tot die tijd zit ik hoofdschuddend naar hun wedstrijden te kijkenIk ben gewoon eerlijk wanneer ik zeg dat AZ momenteel attractiever voetbal speelt.
Laten we maar niet beginnen over de amstelcup finale tegen Utrecht van 2 jaar geledenquote:Op donderdag 10 februari 2005 15:38 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het is maar goed dat niet elk mens als jou denkt.....in dat geval was de Kuip elke thuiswedstrijd weer angsaanjagend leeg geweest![]()
Amstel cup...quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:26 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Laten we maar niet beginnen over de amstelcup finale tegen Utrecht van 2 jaar geleden![]()
Paniekwissel, overduidelijk.quote:Op zondag 20 februari 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
5 aanvallers. En dan zeggen ze dat die man een laffe coach is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |