Allemaal wanhoopswissels. Fijn voor Koeman dat het eens een keertje goed uitpakt.quote:Op zondag 20 februari 2005 16:59 schreef twi het volgende:
Ach, ere wie ere toe komt. Ronald gooit Anastasiou erin, en De Ridder. Anastasiou geeft een assisst. De Ridder werkt binnen. Even later geeft 'ie ook nog een assist. Dus inderdaad, eindelijk eens goeie wissels.
Overdreven hoor.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:06 schreef jimjim1983 het volgende:
goeie wissels dat wel.
maar Ajax speelt al jaren slecht.
Nou vooruit dan...quote:Op zondag 20 februari 2005 17:13 schreef twi het volgende:
Ja, wanhoopswissels, natuurlijk. Maar ze werken wel, dan ga ik niet lopen zeuren dat Koeman wanhoopswissels doet. Ik wi 'm nog steeds weg hebben, maar je moet niet zo star zijn om hem die goede wissels niet 'toe te kennen'.
ja oke, overdreven. maar dit seizoen, en vorig seizoen heeft ajax maar heel,heel weinig wedstrijden kunnen overtuigen. met uitzondering van wat CL wedstrijden.quote:
Wat is jouw definitie van overtuigen dan. Al hooghoudend, kappend en draaiend de 16' in gedurende 90 minuten + blessuretijd? Wanneer je constant wint, overtuig je. Zo simpel is hetquote:Op zondag 20 februari 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
PSV overtuigt ook nooit en wordt kampioen. Ik bedoel maar.
ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van overtuigen dan. Al hooghoudend, kappend en draaiend de 16' in gedurende 90 minuten + blessuretijd? Wanneer je constant wint, overtuig je. Zo simpel is het
Dus jij vindt clubs als Chelsea, Juventus en AC Milan niet overtugen?quote:Op zondag 20 februari 2005 18:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens.
je wint overtuigend als je met veel doelpunten verschil wint, mooie doelpunten en dus niet uit dode spelmomenten, en het beste van het spel hebt. doe je dit vaak dan wordt je overtuigend kampioen.
Chelsea wint vaak veel te zakelijk. vind ik niet overtuigend nee.quote:Op zondag 20 februari 2005 18:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus jij vindt clubs als Chelsea, Juventus en AC Milan niet overtugen?
Hij heeft als hoofdcoach meer ervaring als Cruijff en Michels toen ze bij Ajax begonnen als trainer.quote:Op zondag 20 februari 2005 19:06 schreef lionsguy18 het volgende:
Koeman heeft weinig trainers ervaring dus ze hadden het kunnen weten.
Het was vandaag alles behalve overtuigend.quote:Op zondag 20 februari 2005 18:40 schreef Mar10Segovia het volgende:
Echt opzouten nou met die Koeman.
Al tijden wacht ik op een goede wedstrijd, maar als dat zelfs tegen Den Bosch al niet lukt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |