het onscherpe vind ik hier niet eens storend moet ik zeggenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:36 schreef petre86 het volgende:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
??
ik weet het, ze zijn niet ze scherp als zou kunnen, maar welke opzet is beter?
bij alletwee? (en welke vind je dan de beste?)quote:Op woensdag 15 december 2004 14:10 schreef Re het volgende:
[..]
het onscherpe vind ik hier niet eens storend moet ik zeggen
Ik ook niet. En ik vind de 2e het mooist.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:10 schreef Re het volgende:
[..]
het onscherpe vind ik hier niet eens storend moet ik zeggen
stuur ik nummer 2 inquote:Op woensdag 15 december 2004 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik vind de 2e het mooist.
Pea, deze vind ik het mooistequote:Op maandag 13 december 2004 16:20 schreef pea4fun het volgende:Dit is hem denk ik
[afbeelding]
......
Ik ben alweer bezig hoor , heb een nieuwe camera , kan er alleen nog niet helemaal mee overwegquote:Op woensdag 15 december 2004 22:33 schreef AGee het volgende:
ik heb al veel mooie foto's voor bij zien komen.
[..]
Pea, deze vind ik het mooiste
ik vind de foto van offy ook heel mooi (vooral die met de grijze achtergrond)
en rewino gaat ook lekker.
ik had zelf zoiets in gedachte:
[afbeelding]
zoals je kunt zien is dit nog heel erg experimenteer. er zit geen bier in het glasmaar water, maar ik wil graag eerst een goede stand zien te vinden en zo....
graag commentaar (ook van Ymke)
Ymke, jammer van je camera, ik hoop voor je dat je gauw weer verder kunt
Merk? type? Vertel!!!!!quote:Op woensdag 15 december 2004 22:55 schreef Ymke het volgende:
Ik ben alweer bezig hoor , heb een nieuwe camera , kan er alleen nog niet helemaal mee overweg
Wel opletten jij hè! Ymke en ik zijn nu collega'squote:
Ik heb wat rond gekeken en het nergens kunenn vinden.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:30 schreef Rewimo het volgende:
Wel opletten jij hè! Ymke en ik zijn nu collega'sQua camera dan
mooi scherp, en mooi voor in decemberquote:Op donderdag 16 december 2004 19:51 schreef Impry het volgende:
Ik denk dat dit mijn inzending wordt:
[afbeelding]
Canon EOS 10D
S 4 sec.
F 5,6
ISO 100
Hij is prachtig (set as wallpaper)quote:Op donderdag 16 december 2004 19:51 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Canon EOS 10D
S 4 sec.
F 5,6
ISO 100
Zo blijf je inderdaad het verschil houden tussen de manier waarop mensen naar het onderwerp kijken. De ene zegt dat je het behoorlijk statisch moet houden en de ander dat je het in zijn/haar omgeving moet presenteren.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:41 schreef Xilantof het volgende:
idd een mooie foto!
maar of het voor mij als "product" foto bestempeld wordt is een 2de.
aangezien het product wat er opstaat als mij al eerste aan kerst doet denken...
(en okee, hoe vaak heb je dan neit met andere dingen (vork --> eten etc)
maar kerst is een sterke invloed
Mooie foto, alleen het lijkt net of dat het meubel niet helemaal recht staat...quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:00 schreef SweT het volgende:
hier een foto met als product een meubel met de maker erbij.
was opdracht voor meubel bouwers om een eigen meubel te maken met allemaal eisen eraan voor hun examen opdracht. ik samen met klasgenoot moesten daar fotos van maken wat later in een boekje komt en word uitgegeven :
[afbeelding]
Nikon D100
instellingen beetje kwijt .. heb nog wel ergens op een rommel blaadje liggen
Komt dat ie er op leuntquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:27 schreef Impry het volgende:
[..]
Mooie foto, alleen het lijkt net of dat het meubel niet helemaal recht staat...
dat had ik ook al ... mischien straks nog ff proberen recht te zetten in ps.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:27 schreef Impry het volgende:
[..]
Mooie foto, alleen het lijkt net of dat het meubel niet helemaal recht staat...
Hele mooie foto. Ik vind het wel een beetje storend dat het takje waar de bal aan hangt onscherp is omdat het te dichtbij de camera is.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:51 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Canon EOS 10D
S 4 sec.
F 5,6
ISO 100
Ja, nu je het zegt was het misschien wel wat mooier geweestquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hele mooie foto. Ik vind het wel een beetje storend dat het takje waar de bal aan hangt onscherp is omdat het te dichtbij de camera is.
Dat is ook wat ik probeerde, thnxquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:56 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
nr2 is volgens mij beter dan nr1. Het koudere licht geeft het een schittering zoals op vele diamant foto's te vinden is.
Dank je wel...ik vind deze ook erg mooi. Probeer nog wat uit maar ik denk dat deze het wordtquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:43 schreef Rewimo het volgende:
Die laatste heeft meer contrast, ik vind hem mooier
Ik vind hem zo licht en de achtergrond vind ik niet echt mooiquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:08 schreef Xilantof het volgende:
robertje ik vind de eerste mooier!
en Ymke, leuk idee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |