ehm.. dat lijkt me meer iets voor onder de noemer : productontwikkeling..quote:Op woensdag 15 december 2004 01:08 schreef beertje_ het volgende:
Bij nader inzien: is dit wat?
[afbeelding]
Ik vind hem heel mooi, maar op de een of andere manier stoort het me dat de weerspiegeling van het fruit onscherp is.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:37 schreef dubbellu het volgende:
Ik zit al anderhalve dag met een splijtende koppijn, ik denk iets van een voorhoofdholte-ontstekking ofzo![]()
![]()
Maar hieronder de foto waar ik mee bezig ben:
[afbeelding]
Ik hoop morgen verder te gaan, en nu ga ik weer even stomen...
Er wordt wel iets geproduceerdquote:Op woensdag 15 december 2004 01:08 schreef beertje_ het volgende:
Bij nader inzien: is dit wat?
[afbeelding]
Idd, een vreemd verschijnsel, zal wel met het platliggen van de spiegel te maken hebben.quote:Op woensdag 15 december 2004 06:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind hem heel mooi, maar op de een of andere manier stoort het me dat de weerspiegeling van het fruit onscherp is.
Ik zou ervoor zorgen dat het etiket recht in beeld komt. Tevens een iets ander stanpunt nemen. Het flesje helt nu iets achteroverquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:37 schreef dubbellu het volgende:
Ik zit al anderhalve dag met een splijtende koppijn, ik denk iets van een voorhoofdholte-ontstekking ofzo![]()
![]()
[afbeelding]
drank....checkquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:37 schreef dubbellu het volgende:
![]()
[afbeelding]
zou je nog iets willen proberen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Met de adviezen van Pea in mijn achterhoofd weer twee pogingen
[afbeelding]
[afbeelding]
deze is iig te licht (overbelicht) naar mijn mening..quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:46 schreef Rewimo het volgende:
Inmiddels nog een andere ingeving
[afbeelding]
Ik kan ze niet zien...quote:Op woensdag 15 december 2004 11:36 schreef petre86 het volgende:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
??
ik weet het, ze zijn niet ze scherp als zou kunnen, maar welke opzet is beter?
De lemon is geen versiering (althans niet de bedoeling) maar het product wat in de fles zit (wodka-lemon), een glas met ijsblokjes moet wel lukken denk ikquote:Op woensdag 15 december 2004 11:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
drank....check
versiering voor in je glas....check
glas met ijsblokjes..... nope
dat zou er nog bij kunnen
en het etiket recht naar voren ( en als je er een glas bij doet.. wat minder vruchten, 1 hele en 1 halve moet dan genoeg zijn
Ik vind de 2de beter, de vorm van de fles komt beter tot z'n recht.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:36 schreef petre86 het volgende:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
??
het onscherpe vind ik hier niet eens storend moet ik zeggenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:36 schreef petre86 het volgende:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
??
bij alletwee? (en welke vind je dan de beste?)quote:Op woensdag 15 december 2004 14:10 schreef Re het volgende:
[..]
het onscherpe vind ik hier niet eens storend moet ik zeggen
Ik ook niet. En ik vind de 2e het mooist.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:10 schreef Re het volgende:
[..]
het onscherpe vind ik hier niet eens storend moet ik zeggen
stuur ik nummer 2 inquote:Op woensdag 15 december 2004 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik vind de 2e het mooist.
Pea, deze vind ik het mooistequote:Op maandag 13 december 2004 16:20 schreef pea4fun het volgende:Dit is hem denk ik
[afbeelding]
......
Ik ben alweer bezig hoor , heb een nieuwe camera , kan er alleen nog niet helemaal mee overwegquote:Op woensdag 15 december 2004 22:33 schreef AGee het volgende:
ik heb al veel mooie foto's voor bij zien komen.
[..]
Pea, deze vind ik het mooiste
ik vind de foto van offy ook heel mooi (vooral die met de grijze achtergrond)
en rewino gaat ook lekker.
ik had zelf zoiets in gedachte:
[afbeelding]
zoals je kunt zien is dit nog heel erg experimenteer. er zit geen bier in het glasmaar water, maar ik wil graag eerst een goede stand zien te vinden en zo....
graag commentaar (ook van Ymke)
Ymke, jammer van je camera, ik hoop voor je dat je gauw weer verder kunt
Merk? type? Vertel!!!!!quote:Op woensdag 15 december 2004 22:55 schreef Ymke het volgende:
Ik ben alweer bezig hoor , heb een nieuwe camera , kan er alleen nog niet helemaal mee overweg
Wel opletten jij hè! Ymke en ik zijn nu collega'squote:
Ik heb wat rond gekeken en het nergens kunenn vinden.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:30 schreef Rewimo het volgende:
Wel opletten jij hè! Ymke en ik zijn nu collega'sQua camera dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |