Mooie foto, alleen het lijkt net of dat het meubel niet helemaal recht staat...quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:00 schreef SweT het volgende:
hier een foto met als product een meubel met de maker erbij.
was opdracht voor meubel bouwers om een eigen meubel te maken met allemaal eisen eraan voor hun examen opdracht. ik samen met klasgenoot moesten daar fotos van maken wat later in een boekje komt en word uitgegeven :
[afbeelding]
Nikon D100
instellingen beetje kwijt .. heb nog wel ergens op een rommel blaadje liggen
Komt dat ie er op leuntquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:27 schreef Impry het volgende:
[..]
Mooie foto, alleen het lijkt net of dat het meubel niet helemaal recht staat...
dat had ik ook al ... mischien straks nog ff proberen recht te zetten in ps.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:27 schreef Impry het volgende:
[..]
Mooie foto, alleen het lijkt net of dat het meubel niet helemaal recht staat...
Hele mooie foto. Ik vind het wel een beetje storend dat het takje waar de bal aan hangt onscherp is omdat het te dichtbij de camera is.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:51 schreef Impry het volgende:
Ik denk dat dit mijn inzending wordt:
[afbeelding]
Canon EOS 10D
S 4 sec.
F 5,6
ISO 100
Ja, nu je het zegt was het misschien wel wat mooier geweestquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hele mooie foto. Ik vind het wel een beetje storend dat het takje waar de bal aan hangt onscherp is omdat het te dichtbij de camera is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |