hier druk aan 't werk. pot cafeīne er bij, daft punk met koptelefoon (sennheiser HD533 om in Gadget-sfeer te blijven) op m'n oren...quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker aan het werk, beetje fokken ondertussen
Mag jij gewoon relaxed muziek luisteren met koptelefoon opquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:53 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
hier druk aan 't werk. pot cafeīne er bij, daft punk met koptelefoon (sennheiser HD533 om in Gadget-sfeer te blijven) op m'n oren...
Why not? heeft niemand last van mequote:Op dinsdag 7 december 2004 10:57 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Mag jij gewoon relaxed muziek luisteren met koptelefoon op![]()
Wat doe je voor n werkquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:58 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Why not? heeft niemand last van me
Ik zit hier gewoon met een radiootje aan; heb ook maar 1 kamergenoot die het niet erg vindtquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:57 schreef R-Alph het volgende:
Mag jij gewoon relaxed muziek luisteren met koptelefoon op![]()
eigenlijk al deel 3..quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:35 schreef devzero het volgende:
eigenlijk is dit deel 2Gadget Slowchat Deeltje #1
hoelang wacht je al dan ?quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:35 schreef Underdoggy het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn nieuwe PDA... Ik wordt er langzamerhand bang voor dat ik opgelicht ben
Over gadgets gesprokenquote:Op woensdag 8 december 2004 01:10 schreef Leutje het volgende:
[..]
Geen betere manier om van je gadget te genieten dan met caffeine
Hoe flauwquote:Op woensdag 8 december 2004 18:59 schreef SHERMAN het volgende:
Hoi
Ik ben SHERMAN
En Renesite dwingt me om hier te posten
Doei
Tsss ga je mentor plagenquote:
Dat is een koffiebonenmaler, geen echte koffieliefhebber kan zonderquote:Op woensdag 8 december 2004 01:53 schreef Geqxon het volgende:
WTF is dat?
quote:Op woensdag 8 december 2004 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een koffiebonenmaler, geen echte koffieliefhebber kan zonder![]()
http://66.102.9.104/searc(...)n&lr=lang_nl|lang_enquote:Op woensdag 8 december 2004 23:04 schreef BaggerUser het volgende:
ik lust geen koffie
bestaat er ook een senseo voor warme chocomel ?
Mooi spul dat B&O, mijn ouders hadden deze vroeger (1986!);quote:
Ik denk niet dat dit onder de noemer "gadget" valt. De techniek die in een AMG SL55 zit is ook meesterlijk, en dat is ook geen gadget, ondanks dat hetquote:Op donderdag 9 december 2004 09:19 schreef ook_gek het volgende:
maar valt het onder gadget? Ik bedoel die 9000 dan he.
Want de techniek die er in zit is meesterlijk
Goedenmorgen,quote:Op donderdag 9 december 2004 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit onder de noemer "gadget" valt. De techniek die in een AMG SL55 zit is ook meesterlijk, en dat is ook geen gadget, ondanks dat hethebbe
hebbe
gehalte ook daarvan meters hoog de pan uit giert
Hij is gewoon te groot
Kun je op je scherm wijzen welke smileys je in je post wil hebbenquote:Op donderdag 9 december 2004 10:52 schreef QuietGuy het volgende:
ik heb een 15" touchscreen voor de PC [afbeelding]
Maar da's niet echt een gadget vind ik.. gewoon een scherm met ingebouwde muis
M'n kerst-icoon!quote:Op donderdag 9 december 2004 11:07 schreef devzero het volgende:
[..]
en het valt me nu pas op dat je knipperende "lichtjes" in je usericoon hebt zitten
Ruimte genoeg aan de muurquote:Op donderdag 9 december 2004 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit onder de noemer "gadget" valt. De techniek die in een AMG SL55 zit is ook meesterlijk, en dat is ook geen gadget, ondanks dat hethebbe
hebbe
gehalte ook daarvan meters hoog de pan uit giert
Hij is gewoon te groot
dat wil ik ookquote:Op donderdag 9 december 2004 16:41 schreef ook_gek het volgende:
de ouders van een vriendin hebben echt alles van B&O met de beolink in elke kamer speakers van B&O echt super gewoon. Met een sleutelhangermet eigen instellingen. Als je binnen komt herkend het systeem je en gaat de radio aan op wat jij ingesteld hebt en is je muziek te horen waar jij wilt. Zo gaaf. En zo rete duur![]()
Nou nutteloos.... echt NODIG is het niet natuurlijk... Maar we hebben het hier gewoon over "Quality of life", en dat mag wat kostenquote:
Plat aan de muur is hij op z,n mooistquote:Op donderdag 9 december 2004 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een stoplicht man
Nee want dat geld wil ik uit geven aan zo een voetquote:
BeoSound 9000 3.695quote:
Jij hebt wat met staande pilaren, is het niet?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:36 schreef ook_gek het volgende:
ja sorry moet je maar meer gaan werken of zo![]()
En geef toe nu staat mijn TV gewoon op een tafel. Dat is toch niet de bedoeling van zo een TV. Die moet of tegen de muur ( wat ik niet wil ) Of gewoon op een pilaar staan. ( wat ik wel wil )
Ja nu wel omdat ik niks aan m,n muur wil hangen omdat ik dat nu niet mooi vind staan in m,n kamerquote:Op donderdag 9 december 2004 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt wat met staande pilaren, is het niet?
Om eerlijk te zijn, hier staat beneden een Loewe (system ofcourse), dus ik kan er goed over meepratenquote:Op donderdag 9 december 2004 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nutteloos.... echt NODIG is het niet natuurlijk... Maar we hebben het hier gewoon over "Quality of life", en dat mag wat kosten
Jhaquote:
Ik heb m'n speakers, versterker en DVD-speler gewoon los gekocht.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:53 schreef ook_gek het volgende:
er is een merk dat vrij betaalbaar is met zulke platte pilaren en dan is de versterker ook in een pilaar verwerkt en boven aan zit de DVD speler. SUPER mooi![]()
5.1 DTS hoor je heel goed het verschil bij BV gladiatorquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik ben dan ook slechthorend, dus kan mij het verschil nou rukken tussen 2.1 of 5.1 of 7.1 of 118.1? Nee
Ik begin netquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo maar weer eens slapen....
Je lijkt mij welquote:
OEH een P910 is wel super gaafquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit toch wel een beetje op die P910 te soppen hoor
Mijn 9210 is echt in de blessuretijd van zijn leven.... Morgen maar es de klantenservice van Debitel bellen of ze voor een trouwe en vet betalende klant niet een mooie aanbieding hebben
Die illusie heb ik dus al verlaten inmiddelsquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:04 schreef Geqxon het volgende:
En wil je zeggen dat je echt dat QWERTY toetsenbord gebruikt?
Ik? Waar heb je 't over gek?quote:Op maandag 13 december 2004 13:48 schreef ook_gek het volgende:
Dr_Flash je hebt de slowchat vermoord
SC killer!quote:
Aaaah,quote:Op maandag 13 december 2004 14:25 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
SC killer!
Ik post ook enorm weinig momenteel. Heb thuis tijdelijk geen internetben aan 't verhuizen
Ik vond die andere ergerquote:Op maandag 13 december 2004 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Voor het geval er nog iemand in leven zou zijn hier
WHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 13 december 2004 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Voor het geval er nog iemand in leven zou zijn hier
whehehehequote:Op maandag 13 december 2004 15:42 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
De oprichter en erelid (tevens enige lid) van de QG fanclub!
![]()
Ik hoef door jou niet cute gevonden te wordenquote:Op maandag 13 december 2004 15:31 schreef Troel het volgende:
[..]
WHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA
QG is echt veel cuter
Phieuw, ik was al bang dat ik weer eens een note zou krijgenquote:Op maandag 13 december 2004 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef door jou niet cute gevonden te worden
Dat mag iemand anders doen
quote:Op maandag 13 december 2004 15:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Phieuw, ik was al bang dat ik weer eens een note zou krijgen
Hmm, daar zit wat inquote:Op maandag 13 december 2004 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]net alsof ik dat tegen je zou gaan zeggen
Hoezo? Zoek je nog iemand om van je kerststerretje een kerstkransje te maken?quote:
quote:Op maandag 13 december 2004 16:14 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Hoezo? Zoek je nog iemand om van je kerststerretje een kerstkransje te maken?
Ik vroeg me af wat dat oorbelletje daar deedquote:Op maandag 13 december 2004 16:14 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Hoezo? Zoek je nog iemand om van je kerststerretje een kerstkransje te maken?
Ow doet me denken aan dat ik vanavond naar de Ikea ga om een nieuwe bank en computermeubel uit te zoeken
quote:Op maandag 13 december 2004 17:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik vroeg me af wat dat oorbelletje daar deed
quote:Op maandag 13 december 2004 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Je bent om te gillen
![]()
Ik vraag toch ook niet of ze boerenkool gekookt heeft als ik zin heb om te neuken?
Doe ff normaal zeg![]()
De schande! Maar als ik m'n mond open doe zie je wel een blauwe tand! maakt dat een en ander goed?quote:Op maandag 13 december 2004 17:18 schreef devzero het volgende:
er zitten geen knipperend bluetooth gestuurd lichtje aan dat ringtje
Zolang je de fotoos van het process maar niet in je fotoboek zetquote:Op maandag 13 december 2004 17:21 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
De schande! Maar als ik m'n mond open doe zie je wel een blauwe tand! maakt dat een en ander goed?
Nou je t zegtquote:Op maandag 13 december 2004 17:18 schreef devzero het volgende:
er zitten geen knipperend bluetooth gestuurd lichtje aan dat ringtje![]()
quote:
Geen idee, daar ga ik niet zittenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:Kurhaus??? Weet je wel wat dat kost?????
Kijk, die heb ik al ruim 2 jaar in de kast liggen voor dit soort situatiesquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nog een vriendin, maar ik denk dat dat voor de kerst niet echt meer gaat lukken
nu nog een pompje om ze op te blazenquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:00 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Kijk, die heb ik al ruim 2 jaar in de kast liggen voor dit soort situaties![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:02 schreef Jump het volgende:
[..]
nu nog een pompje om ze op te blazen
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:02 schreef Jump het volgende:
[..]
nu nog een pompje om ze op te blazen
En hopen dat die QG's opblaaspop gaat opblazen?quote:
Niet gaan, ze hebben daar een opgezette nepnegerquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:30 schreef QuietGuy het volgende:
Om precies te zijn zit ik in dit hotelletje:
http://www.channels.nl/11086b-nl.html
quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Niet gaan, ze hebben daar een opgezette nepneger
quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Niet gaan, ze hebben daar een opgezette nepneger
*kuck*Aantal posts: 17306 (gemiddeld 20 per dag) *kuck*quote:
die 20k zou zomaar eens kunnen lukken hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
*kuck*Aantal posts: 17306 (gemiddeld 20 per dag) *kuck*
Ik zit op de,
Aantal posts: 33083 (gemiddeld 29 per dag)
Jij hebt het volgende,quote:
Gemiddeld 29 per dagquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij hebt het volgende,
Aantal posts: 2947 (gemiddeld 3 per dag)
Ik heb lekker de meeste met 33.000+![]()
Ik ben stoerrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Mag ik dat betwijfelen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:41 schreef ook_gek het volgende:
ik heb meer dan jullie bij elkaar bijna. Ik ben DUBBEL STOERRRRRR
Ben wel stoer maar niet gekquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:49 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Mag ik dat betwijfelen?
En trouwens als je echt stoer was zou je die Philips Pronto SBCRU1000/00 wel hebben![]()
Ja maar ik ben anders dan dat jij dat benquote:Op woensdag 15 december 2004 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:Niet stoer Nee natuurlijk niet
Maar wie vond het gisteren nog nodig om van mijn aan te schaffen SE P910i te vermoeden dat die tweedehands zou kunnen zijn?
Het idee zegDat is natuurlijk niet stoer
Weet het wel zekerquote:
In welk hol woon jij dan. Hier (in het zuiden) schijnt bijna elke dag de zonquote:Op woensdag 15 december 2004 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:Mooi zo
Bij mij schijnt het zonnetjeEn da's minimaal een week of 2 geleden, als 't nie nog langer is
Oew, dat is wel weer heel dichtbij Ijsselstein straks *slik*quote:Op woensdag 15 december 2004 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
In Utrecht woon ik. Op een kanonschot afstand van het KNMI. Maar kennelijk helpt dat geen zak. Zon is ook alweer weg inmiddels
Lust geen bierquote:
Hoi!quote:
ik ben ook lief eerlijk aardig en dat soort gezeikquote:Op woensdag 15 december 2004 13:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoi!
Kan je je niet eens voorstellen voor de kijkers hier
Dan weten we tenminste tegen wie we het hebben
Lees: je lijkt aardig, maar ben je het ook![]()
jij bent niet belangrijkquote:Op woensdag 15 december 2004 13:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben ook lief eerlijk aardig en dat soort gezeik![]()
Zeg ik ook niet. Ik zeg alleen maar dat ik lief ben.quote:
Ik probeerde je op een aardige manier te zeggen dat het me niet uitmaakt dat jij lief bent. of niet lief bent.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet. Ik zeg alleen maar dat ik lief ben.
Wel blijven opletten![]()
Dat is aan het gebeuren as we typequote:Op woensdag 15 december 2004 18:47 schreef Renesite het volgende:
Gewoon een nieuwe provider en nummerverhuizng aanvragen
Ik weet het alquote:Op woensdag 15 december 2004 13:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoi!
quote:Op woensdag 15 december 2004 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja en een bundel van 160 SMSjes erbij
Jammer dat ik niet bijvoorbeeld 5 van die bundels kon nemen![]()
Ja, tot vrijdag...quote:
http://www.the-gadgeteer.com/gotm-jul-04.htmlquote:Op woensdag 15 december 2004 13:54 schreef Troel het volgende:
Hoi!
Oh MutZje lieverd? Betekent dat ook dat je nooit meer eens kan bijspringen hier in GAD?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:20 schreef MutZ het volgende:
Ja, tot vrijdag...
Dan ben ik nl precies een jaar mod pta geweest
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.the-gadgeteer.com/gotm-jul-04.html
Daar ben ik dan
Maar een recentere collectie gadgets alsmede een gezellig HOI-verhaaltje is in de maak hoor, zal komend weekend eens wat leuks maken
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, tot vrijdag...
Dan ben ik nl precies een jaar mod pta geweest
Neequote:Op woensdag 15 december 2004 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh MutZje lieverd? Betekent dat ook dat je nooit meer eens kan bijspringen hier in GAD?
Heujquote:
Ik ookquote:
Jij bent ook lief hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
HeujPTA-modjes aanbidden doe je maar in PTA jah
*Aanvraag gaat doen om GAD mod te worden...quote:Op woensdag 15 december 2004 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HeujPTA-modjes aanbidden doe je maar in PTA jah
Moet je doen, nu het nog kanquote:Op woensdag 15 december 2004 19:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
*Aanvraag gaat doen om GAD mod te worden...
quote:
En patsendquote:Op woensdag 15 december 2004 19:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het is soms echt een schat, net als QG trouwens...
Bedoel je mij??quote:
Jaquote:Op woensdag 15 december 2004 19:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
Yay!quote:Op woensdag 15 december 2004 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaMag
Hoi, welkom en succes.
MED volgt
gaat dat zo gemakkelijk?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik kan gewoon geen nee zeggenquote:Op woensdag 15 december 2004 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Yay!
Ze is ook zo machtsbelust...
Je ziet er inderdaad wel lief en leuk uitquote:Op woensdag 15 december 2004 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.the-gadgeteer.com/gotm-jul-04.html
Daar ben ik dan
Maar een recentere collectie gadgets alsmede een gezellig HOI-verhaaltje is in de maak hoor, zal komend weekend eens wat leuks maken
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaMag
Hoi, welkom en succes.
MED volgt
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaMag
Hoi, welkom en succes.
MED volgt
quote:
Voor sommige mensen wel...quote:
Hoiquote:
Hoiquote:
jaquote:Op woensdag 15 december 2004 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Auwdat doet zeker pijn D.Rose?
Ik denk dat ik hier een sleutelrol in speelquote:Op woensdag 15 december 2004 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoi![]()
En Mutz waarom volg je me![]()
Eindelijk eens een slowchat waar mijn imago niet niet bekend is. Waar ik niet lastig word gevallen door PTA zie ik jou opeens hier heen en weer hobbelen![]()
Ja dat is dan weer niet slimquote:Op woensdag 15 december 2004 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier een sleutelrol in speel
Als Mutz niet meer wil , mag ik dan ?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaMag
Hoi, welkom en succes.
MED volgt
Ja van jou niet he DUHquote:
Nee ik was daar niet mee bezig hier op fok. Ik heb het wel gehad dik 1.5 jaar geleden. Ik had toen tom tom navigator go plus. Krijg je zo leuk lief dingetje waar je dan de ipaq in zet en dat was het.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ook_gek was jij niet bezig met tom_tom op een PDA in de wagen? Wat voor hardware gebruik je?
Ik zal niets over je imago zeggen...quote:Op woensdag 15 december 2004 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoi![]()
En Mutz waarom volg je me![]()
Eindelijk eens een slowchat waar mijn imago niet niet bekend is. Waar ik niet lastig word gevallen door PTA zie ik jou opeens hier heen en weer hobbelen![]()
Moet jij niet heel snel je bedje in?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zal niets over je imago zeggen...En ik lurk hier best veel hoor... Krijg je met zulke lieve modjes...
jo rot toch op zeg gezeikquote:Op woensdag 15 december 2004 22:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zal niets over je imago zeggen...En ik lurk hier best veel hoor... Krijg je met zulke lieve modjes...
kon het toch proberen het is en blijft een vrouwquote:Op woensdag 15 december 2004 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Jou betalen![]()
Nou ja goedWelterusten
![]()
Dit zijn toch de mindere grappen ...quote:Op woensdag 15 december 2004 23:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kon het toch proberen het is en blijft een vrouw![]()
Wel nee deze is best leukquote:Op woensdag 15 december 2004 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit zijn toch de mindere grappen ...
Draadloos audio en video met als centraal de PC. Eindelijk betaalbaar te krijgen EN zelfs een vrouw van 80 kan het bedienen wat ik begrepen hebquote:
Nee want het is een hebben dingetje vind ik. Is van Philips.quote:Op donderdag 16 december 2004 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Coolmaar is dat niet meer iets voor DIG dan?
Zo staat het in de FAQ van GAD:quote:Op donderdag 16 december 2004 09:32 schreef ook_gek het volgende:
meteen een leuke vraag voor de modjes hier.
Waar ligt de grens tussen GAD en DIG als het gaat om bepaalde dingen.
BV een microsoft media center. Softwage gezien is het DIG gadget gehalte is het GAD.
Het is een echt hebbuh geval zo een PC als je de juiste neemt.
Nu is dit natuurlijk een twijfelgeval, maar inweze is het gewoon een PC. Als het dan ook een technische vraag betreft kan je het beste in DIG terecht.quote:Op donderdag 2 december 2004 20:45 schreef QuietGuy het volgende:Wat kan in GAD en wat niet?
Alles wat betrekking heeft tot gadgets kan in dit subforum, op de volgende uitzonderingen na:
(MP3)-autoradio's kunnen gewoon in PTA. Dit is echt een specifiek iets.
PC's en randapparatuur kunnen gewoon in DIG. Ook voor casemods!
Fotocamera's en accessoires kunnen gewoon naar FOT.
Ben je op zoek naar een gadget, of wil je je oude troep verkopen? Ga dan naar V&A.
Spelcomputers en accesoires kunnen in GAM.
Alle overige gadgets, zoals telefoons, zakcomputers en muziekspeeltjes kunnen hier in GAD
GMTAquote:Op donderdag 16 december 2004 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Staat daar niets moois over in de FAQ dan?Iets als "PC's en randapparatuur horen in DIG"?
Ik snap je punt wel hoorMaar er zijn ook van die vette barebone-kastjes die wel een PC zijn, maar die toch HEBBUH HEBBUH HEBBUH zijn zeg maar. Maar da's gewoon DIG hoor
ik heb honderden barebone kasten hier staanquote:Op donderdag 16 december 2004 09:38 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
GMTA
En ik heb ook een barebone
Ik was de spanning aan het opbouwenquote:Op donderdag 16 december 2004 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou geef gewoon een plaatje en loop nie zo vaag te doen
nee want nu is de spanning er afquote:Op donderdag 16 december 2004 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
En idd iets voor DIG, maar ook bespreekbaar in de SC natuurlijk![]()
nee jo ik weet pas sinds gisteren van het bestaanquote:Op donderdag 16 december 2004 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het is niet iets wat je al gekocht hebt?![]()
Wat moet je ermee?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:42 schreef ook_gek het volgende:
KLIK op dit layoutverneukende linkje
[afbeelding]
Audi en video stream center![]()
Zal dus naar mijn idee in DIG moeten.
Nou Heerenveen - SK Beveren was anders ook klote van de bokquote:Op donderdag 16 december 2004 10:36 schreef J.A.N.A. het volgende:
aan de gadget te zien heeft ook_gek heeft gisteravond een heel erg slecht tv programma gezien...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |