Draadloos audio en video met als centraal de PC. Eindelijk betaalbaar te krijgen EN zelfs een vrouw van 80 kan het bedienen wat ik begrepen hebquote:
Nee want het is een hebben dingetje vind ik. Is van Philips.quote:Op donderdag 16 december 2004 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Coolmaar is dat niet meer iets voor DIG dan?
Zo staat het in de FAQ van GAD:quote:Op donderdag 16 december 2004 09:32 schreef ook_gek het volgende:
meteen een leuke vraag voor de modjes hier.
Waar ligt de grens tussen GAD en DIG als het gaat om bepaalde dingen.
BV een microsoft media center. Softwage gezien is het DIG gadget gehalte is het GAD.
Het is een echt hebbuh geval zo een PC als je de juiste neemt.
Nu is dit natuurlijk een twijfelgeval, maar inweze is het gewoon een PC. Als het dan ook een technische vraag betreft kan je het beste in DIG terecht.quote:Op donderdag 2 december 2004 20:45 schreef QuietGuy het volgende:Wat kan in GAD en wat niet?
Alles wat betrekking heeft tot gadgets kan in dit subforum, op de volgende uitzonderingen na:
(MP3)-autoradio's kunnen gewoon in PTA. Dit is echt een specifiek iets.
PC's en randapparatuur kunnen gewoon in DIG. Ook voor casemods!
Fotocamera's en accessoires kunnen gewoon naar FOT.
Ben je op zoek naar een gadget, of wil je je oude troep verkopen? Ga dan naar V&A.
Spelcomputers en accesoires kunnen in GAM.
Alle overige gadgets, zoals telefoons, zakcomputers en muziekspeeltjes kunnen hier in GAD
GMTAquote:Op donderdag 16 december 2004 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Staat daar niets moois over in de FAQ dan?Iets als "PC's en randapparatuur horen in DIG"?
Ik snap je punt wel hoorMaar er zijn ook van die vette barebone-kastjes die wel een PC zijn, maar die toch HEBBUH HEBBUH HEBBUH zijn zeg maar. Maar da's gewoon DIG hoor
ik heb honderden barebone kasten hier staanquote:Op donderdag 16 december 2004 09:38 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
GMTA
En ik heb ook een barebone
Ik was de spanning aan het opbouwenquote:Op donderdag 16 december 2004 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou geef gewoon een plaatje en loop nie zo vaag te doen
nee want nu is de spanning er afquote:Op donderdag 16 december 2004 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
En idd iets voor DIG, maar ook bespreekbaar in de SC natuurlijk![]()
nee jo ik weet pas sinds gisteren van het bestaanquote:Op donderdag 16 december 2004 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het is niet iets wat je al gekocht hebt?![]()
Wat moet je ermee?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:42 schreef ook_gek het volgende:
KLIK op dit layoutverneukende linkje
[afbeelding]
Audi en video stream center![]()
Zal dus naar mijn idee in DIG moeten.
Nou Heerenveen - SK Beveren was anders ook klote van de bokquote:Op donderdag 16 december 2004 10:36 schreef J.A.N.A. het volgende:
aan de gadget te zien heeft ook_gek heeft gisteravond een heel erg slecht tv programma gezien...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |