dat wil ik ookquote:Op donderdag 9 december 2004 16:41 schreef ook_gek het volgende:
de ouders van een vriendin hebben echt alles van B&O met de beolink in elke kamer speakers van B&O echt super gewoon. Met een sleutelhangermet eigen instellingen. Als je binnen komt herkend het systeem je en gaat de radio aan op wat jij ingesteld hebt en is je muziek te horen waar jij wilt. Zo gaaf. En zo rete duur![]()
Nou nutteloos.... echt NODIG is het niet natuurlijk... Maar we hebben het hier gewoon over "Quality of life", en dat mag wat kostenquote:
Plat aan de muur is hij op z,n mooistquote:Op donderdag 9 december 2004 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een stoplicht man
Nee want dat geld wil ik uit geven aan zo een voetquote:
BeoSound 9000 3.695quote:
Jij hebt wat met staande pilaren, is het niet?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:36 schreef ook_gek het volgende:
ja sorry moet je maar meer gaan werken of zo![]()
En geef toe nu staat mijn TV gewoon op een tafel. Dat is toch niet de bedoeling van zo een TV. Die moet of tegen de muur ( wat ik niet wil ) Of gewoon op een pilaar staan. ( wat ik wel wil )
Ja nu wel omdat ik niks aan m,n muur wil hangen omdat ik dat nu niet mooi vind staan in m,n kamerquote:Op donderdag 9 december 2004 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt wat met staande pilaren, is het niet?
Om eerlijk te zijn, hier staat beneden een Loewe (system ofcourse), dus ik kan er goed over meepratenquote:Op donderdag 9 december 2004 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nutteloos.... echt NODIG is het niet natuurlijk... Maar we hebben het hier gewoon over "Quality of life", en dat mag wat kosten
Jhaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |