Ik vond die andere ergerquote:Op maandag 13 december 2004 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Voor het geval er nog iemand in leven zou zijn hier
WHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 13 december 2004 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Voor het geval er nog iemand in leven zou zijn hier
whehehehequote:Op maandag 13 december 2004 15:42 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
De oprichter en erelid (tevens enige lid) van de QG fanclub!
![]()
Ik hoef door jou niet cute gevonden te wordenquote:Op maandag 13 december 2004 15:31 schreef Troel het volgende:
[..]
WHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA
QG is echt veel cuter
Phieuw, ik was al bang dat ik weer eens een note zou krijgenquote:Op maandag 13 december 2004 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef door jou niet cute gevonden te worden
Dat mag iemand anders doen
quote:Op maandag 13 december 2004 15:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Phieuw, ik was al bang dat ik weer eens een note zou krijgen
Hmm, daar zit wat inquote:Op maandag 13 december 2004 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]net alsof ik dat tegen je zou gaan zeggen
Hoezo? Zoek je nog iemand om van je kerststerretje een kerstkransje te maken?quote:
quote:Op maandag 13 december 2004 16:14 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Hoezo? Zoek je nog iemand om van je kerststerretje een kerstkransje te maken?
Ik vroeg me af wat dat oorbelletje daar deedquote:Op maandag 13 december 2004 16:14 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Hoezo? Zoek je nog iemand om van je kerststerretje een kerstkransje te maken?
Ow doet me denken aan dat ik vanavond naar de Ikea ga om een nieuwe bank en computermeubel uit te zoeken
quote:Op maandag 13 december 2004 17:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik vroeg me af wat dat oorbelletje daar deed
quote:Op maandag 13 december 2004 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Je bent om te gillen
![]()
Ik vraag toch ook niet of ze boerenkool gekookt heeft als ik zin heb om te neuken?
Doe ff normaal zeg![]()
De schande! Maar als ik m'n mond open doe zie je wel een blauwe tand! maakt dat een en ander goed?quote:Op maandag 13 december 2004 17:18 schreef devzero het volgende:
er zitten geen knipperend bluetooth gestuurd lichtje aan dat ringtje
Zolang je de fotoos van het process maar niet in je fotoboek zetquote:Op maandag 13 december 2004 17:21 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
De schande! Maar als ik m'n mond open doe zie je wel een blauwe tand! maakt dat een en ander goed?
Nou je t zegtquote:Op maandag 13 december 2004 17:18 schreef devzero het volgende:
er zitten geen knipperend bluetooth gestuurd lichtje aan dat ringtje![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |