Hoe flauwquote:Op woensdag 8 december 2004 18:59 schreef SHERMAN het volgende:
Hoi
Ik ben SHERMAN
En Renesite dwingt me om hier te posten
Doei
Tsss ga je mentor plagenquote:
Dat is een koffiebonenmaler, geen echte koffieliefhebber kan zonderquote:Op woensdag 8 december 2004 01:53 schreef Geqxon het volgende:
WTF is dat?
quote:Op woensdag 8 december 2004 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een koffiebonenmaler, geen echte koffieliefhebber kan zonder![]()
http://66.102.9.104/searc(...)n&lr=lang_nl|lang_enquote:Op woensdag 8 december 2004 23:04 schreef BaggerUser het volgende:
ik lust geen koffie
bestaat er ook een senseo voor warme chocomel ?
Mooi spul dat B&O, mijn ouders hadden deze vroeger (1986!);quote:
Ik denk niet dat dit onder de noemer "gadget" valt. De techniek die in een AMG SL55 zit is ook meesterlijk, en dat is ook geen gadget, ondanks dat hetquote:Op donderdag 9 december 2004 09:19 schreef ook_gek het volgende:
maar valt het onder gadget? Ik bedoel die 9000 dan he.
Want de techniek die er in zit is meesterlijk
Goedenmorgen,quote:Op donderdag 9 december 2004 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit onder de noemer "gadget" valt. De techniek die in een AMG SL55 zit is ook meesterlijk, en dat is ook geen gadget, ondanks dat hethebbe
hebbe
gehalte ook daarvan meters hoog de pan uit giert
Hij is gewoon te groot
Kun je op je scherm wijzen welke smileys je in je post wil hebbenquote:Op donderdag 9 december 2004 10:52 schreef QuietGuy het volgende:
ik heb een 15" touchscreen voor de PC [afbeelding]
Maar da's niet echt een gadget vind ik.. gewoon een scherm met ingebouwde muis
M'n kerst-icoon!quote:Op donderdag 9 december 2004 11:07 schreef devzero het volgende:
[..]
en het valt me nu pas op dat je knipperende "lichtjes" in je usericoon hebt zitten
Ruimte genoeg aan de muurquote:Op donderdag 9 december 2004 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit onder de noemer "gadget" valt. De techniek die in een AMG SL55 zit is ook meesterlijk, en dat is ook geen gadget, ondanks dat hethebbe
hebbe
gehalte ook daarvan meters hoog de pan uit giert
Hij is gewoon te groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |