Ruilen voor mijn 12 lege wordpagina's die smachtend wachten op een betoog over humanitaire interventies?quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:40 schreef Insomaniac het volgende:
ik heb nog een schreeuwend lege wordpagina die smachtend wacht op mijn zielenroerselen betreft mijn hellenangst en pijn.
Dat klinkt stukken aantrekkelijker. Deadline?quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:42 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Ruilen voor mijn 12 lege wordpagina's die smachtend wachten op een betoog over humanitaire interventies?
Woensdagochtend 9 uur. Mag geen probleem zijn! Ik zou ruilen!quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat klinkt stukken aantrekkelijker. Deadline?
Deal.quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:47 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Woensdagochtend 9 uur. Mag geen probleem zijn! Ik zou ruilen!.
Geen probleem! Als jij dan op gezette tijden de woorden 'Kosovo,' 'legitimiteitsperceptie,' en 'ius cogens' in het betoog verwerkt, komt het allemaal goed.quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Deal.
Ik ga *nu* beginnen, dan mag jij mijn hellenangst en pijn afhandelen. Leg vooral de nadruk op het lijden en het begin heb ik al voor je; Enfin, ik dwaal af. Al met al drukke weken vol met revelaties. Tot vrijdagavond. Toen kwam het zwart weer aandrijven en dat hangt nu als het zwaard van Damocles boven mijn hoofd..
Ik zou zelf idd bijna vergeten waar ik de topictitel vandaan heb gehaald.quote:Op dinsdag 7 december 2004 03:12 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
ßàgh
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:54 schreef RaisinGirl het volgende:
Iiiiiiieeeeeeejááááhooorrrr, daar is ie weer: de tip van de dag.
Wanneer sprake is van hellenangst en pijn is het verstandig om het volgende in gedachten te houden.
Het gaat niet altijd goed met mij, vaak zelfs ronduit slecht
Meestal ben ik met mezelf en alles in gevecht
Toch denk ik vaak als ik weer boos mijn voordeurstoepje boen
Wel fijn dat ik het niet met Andries Knevel hoef te doen
Die man is een schoolvoorbeeld van een lopend anti-conceptiemiddelquote:Op donderdag 9 december 2004 17:54 schreef RaisinGirl het volgende:
Iiiiiiieeeeeeejááááhooorrrr, daar is ie weer: de tip van de dag.
Wanneer sprake is van hellenangst en pijn is het verstandig om het volgende in gedachten te houden.
Het gaat niet altijd goed met mij, vaak zelfs ronduit slecht
Meestal ben ik met mezelf en alles in gevecht
Toch denk ik vaak als ik weer boos mijn voordeurstoepje boen
Wel fijn dat ik het niet met Andries Knevel hoef te doen
...morgen zal jij de eerste zijnquote:Ervaar ik hellenangst en pijn...
Het is je wel gelukt.quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:40 schreef Insomaniac het volgende:
Zoals ik in het vorige topic -op de valreep- al meldde, ben ik helaas ook bekend met hellenangst en pijn.
Tot zover mijn medewerking aan dit topic op dit moment, ik heb nog een schreeuwend lege wordpagina die smachtend wacht op mijn zielenroerselen betreft mijn hellenangst en pijn.
Wat is er zo bijzonder aan Koekepan en een vos die Vlens heetquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:42 schreef yvonne het volgende:
Een koekenpan en vlenstopic
Openlaten dus, anders zal ik ervoor zorgen dat de hellenangst en pijn niet te overzien zijn.
Ik ben niet eens in de buurt van de sluitknop geweest.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:42 schreef yvonne het volgende:
Een koekenpan en vlenstopic
Openlaten dus, anders zal ik ervoor zorgen dat de hellenangst en pijn niet te overzien zijn.
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:32 schreef MeneerTim het volgende:
Ik dreigde zojuist even hellenangsten en pijn te ervaren. Godzijdank bleek het slechts kanker te zijn.
Dit topic is voor mensen die hellenangst en pijn ervaren, niet voor hypochonders die er met een poedertje zo snel mogelijk weer vanaf willen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:07 schreef descendent1 het volgende:
Neem gewoon een pijnstiller en wat valium; ben je dr zo vanaf!![]()
Dat het maar hellig moge branden dan!! (van pijn)...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:26 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dit topic is voor mensen die hellenangst en pijn ervaren, niet voor hypochonders die er met een poedertje zo snel mogelijk weer vanaf willen..
Relaties & Psychologiequote:Op donderdag 15 februari 2007 19:06 schreef beeer het volgende:
Sinds vandaag zestien uur dertien heb ik geen helleangst en pijn meer. Ik ben nu dus op zoek naar een nieuwe bron van miserabele ellende en uitszichtloze depressies. Iemand een idee?
Staat dat niet in Spreuken/Richteren?quote:Toen ik mij nu wendde tot alle werken die mijn handen hadden gewrocht, en tot het zwoegen waarmee ik mij had afgetobd om die te volbrengen; zie, alles was ijdelheid en najagen van wind, en er is geen voordeel onder de zon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |