Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:32 schreef MeneerTim het volgende:
Ik dreigde zojuist even hellenangsten en pijn te ervaren. Godzijdank bleek het slechts kanker te zijn.
Dit topic is voor mensen die hellenangst en pijn ervaren, niet voor hypochonders die er met een poedertje zo snel mogelijk weer vanaf willen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:07 schreef descendent1 het volgende:
Neem gewoon een pijnstiller en wat valium; ben je dr zo vanaf!![]()
Dat het maar hellig moge branden dan!! (van pijn)...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:26 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dit topic is voor mensen die hellenangst en pijn ervaren, niet voor hypochonders die er met een poedertje zo snel mogelijk weer vanaf willen..
Relaties & Psychologiequote:Op donderdag 15 februari 2007 19:06 schreef beeer het volgende:
Sinds vandaag zestien uur dertien heb ik geen helleangst en pijn meer. Ik ben nu dus op zoek naar een nieuwe bron van miserabele ellende en uitszichtloze depressies. Iemand een idee?
Staat dat niet in Spreuken/Richteren?quote:Toen ik mij nu wendde tot alle werken die mijn handen hadden gewrocht, en tot het zwoegen waarmee ik mij had afgetobd om die te volbrengen; zie, alles was ijdelheid en najagen van wind, en er is geen voordeel onder de zon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |