Daar heb je inderdaad een puntquote:Op maandag 6 december 2004 20:55 schreef Patrick281 het volgende:
Ja daar kijk ik van op. Gek he.![]()
Mark je achterem doet het toch wel normaal of wat ..
Ik heb dit jaar nog de dag voorafgaand aan de Fok! MC meet over de snelweg gereden naar de motorzaak terwijl ik alleen een achterrem had.
En dat alleen maar om jullie koppen te kunnen zien de volgende ochtend.
Kwestie van vooruit kijken, want je kan best hard veilig remmen met alleen een achterrem.
Alleen een echte noodstop zit er niet bij.![]()
quote:Hoi,
Allereerst excuses voor mijn late reactie op uw mailtje. U hebt inderdaad een fantastische motor! Het lijkt me erg jammer om zo'n motor te moeten in ruilen voor een andere en zeker voor een supermotard zoals die van mij. Mijn KTM is uiteraard ook een super motor waar je goed mee kan spelen, maar voor lange afstanden over de snelweg bijvoorbeeld is ie eigenlijk niet geschikt. T is dus geen toerfiets. Ik neem aan dat u zich daar bewust van bent, maar ik wilde het voor de zekerheid toch nog even zeggen.
Helaas moet ik mijn motor verkopen, omdat ik naar het buitenland ga voor een langere tijd. In ruilen voor een andere motor is dus geen optie. In elk geval bedankt voor u interesse en succes bij de verkoop van uw motor.
Met vriendelijke groet,
Elizabeth <censuur>
quote:VTR staat binnen bij in de garage en hij is inderdaad smal voor een
1000cc. Dit komt ook doordat het een V-twin, waardoor het blok small is.
Heb er toendertijd voor een VTR gekozen, omdat ik vrij lang ben (1.97) en
makkelijk mijn benen kwijt kon op de VTR.
Haha, die achterband. Er ontgaat je niks hé? Nee, er zit nog geen nieuwe
achterband op. Maar daar heb ik wel een oplossing voor.
Zaterdag is geen probleem om iets af te spreken. Hoe laat kan je? Dan
kunnen we rustig verder kijken en evt rijden.
Groeten,
Ralph
quote:Op maandag 6 december 2004 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb binnenkort een beetje een Bandit 1200
quote:Helaas zal een powercommander geen uitkomst bieden, omdat de VTR geen
injectie maar carburateurs heeft. Vandaar de dynojet in combinatie met de
open uitlaten. VTR is echt een fun fiets met veel koppel.
Bijgevoegd de dyno uitdraai.
Inderdaad ook wel interessant, thanks !!quote:Op maandag 6 december 2004 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
Mark ..
Fok! is te traag om even snel te editten .. Check deze link..
Ik kwam hem toevallig tegen in een bepaalde sectie van een advertentie site.
quote:Op maandag 6 december 2004 22:34 schreef PatrickM het volgende:
* PatrickM gaat voor de Garmin StreetPilot III plus
quote:Op maandag 6 december 2004 21:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En met een strakke achterkant valt die slappe voorkant des te meer op.
![]()
Maar als het allemaal goed gaat zit je qua achtervering wel voor een dubbeltje op de eerste rang.![]()
Geen PDA + TomTom3 meer?quote:Op maandag 6 december 2004 22:34 schreef PatrickM het volgende:
* PatrickM gaat voor de Garmin StreetPilot III plus
Straal van 7.5 kilometer. Ik schat ¤ 85.00 per maand. (hypotheek)quote:Jan Muschlaan (2x)
TS 's-Gravenhage
Min Goeman Borgesiuslaan
Rijswijk Zh
Spoorstraat
PP Voorburg
Dat wilde ik gister nog posten maar een crash maakte een vroegtijdig einde aan mijn tikwerk.quote:Op maandag 6 december 2004 21:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad een punt
Maar als ik die nu ook goud wil blitsenMoet inderdaad wel lukken met alleen de achterrem naar de garage is toch maar een km of 10 ofzo en dan gewoon binnendoor ofzo. Maarja als ik het ook zelf thuis kan doen, why not? Moet alleen goed opletten dat de Dot4 (5) niet op de gespoten blitsklauwen komt, schijnt goeie verfoplosser te zijn dat spul
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:26 schreef hollander172 het volgende:
Probeerde nog even op te zoeken welke remolie je moet hebben maar mijn host heeft een probleem.
Het volgende feit doet zich voor, ik ben afgelopen vrijdag mijn standaard fitnes uitje wezen skippen om een liter olie te scoren en kettingvet te schrapenquote:Op dinsdag 7 december 2004 08:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die luiwammes moest nog naar de motorzaak voor motorolie. Dus dan kan hij gelijk remvloeistof meenemen.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:43 schreef Makster het volgende:
Het volgende feit doet zich voor, ik ben afgelopen vrijdag mijn standaard fitnes uitje wezen skippen om een liter olie te scoren en kettingvet te schrapen
Daar maak ik me inderdaad ook geen zorgen over, die vent ging zelfs poetse nadat ik 15 minuten had proef geredenquote:Op dinsdag 7 december 2004 08:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Hij vernaggeld zijn eigen conditie uit liefde voor zijn motor die voor gaat..
Maar remolie moet om de 2-3 jaar Mark, al is een keertje extra verwisselen zeker niet slecht.
En als je een motor koopt weet je inderdaad ook niet hoe lang het geleden is.
Al zal het bij die vorige eigenaar van jou wel snor zitten.
cool als je hem heb wil ik er wel een keer op rijden hoorquote:Op maandag 6 december 2004 21:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mercy .. toch ook iets voor jou.
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
cool als je hem heb wil ik er wel een keer op rijden hoor![]()
is dat een aanbodquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Wat een genereus aanbod.![]()
Zaterdag heb ik een date in de ochtend.![]()
Ben zelf door schade en schande wijs geworden, wat remolie onder je schoenen en dan naar binnen lopen over vloerbedekking was een combinatie die niet op prijs werd gesteld.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Beste kettingspray =
BellRay![]()
![]()
(Net als olie)
Ik heb een date zeg ik, maar je mag er wel bij komen hoor.quote:
Ow .. dat was ook op zaterdag .. goed hoor .. ik hoop het.quote:en in de middag als alles naar wens gaat mag je achter een schone dame rijden![]()
Hoe is het trouwens met ons GS500 motorblok?quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben zelf door schade en schande wijs geworden, wat remolie onder je schoenen en dan naar binnen lopen over vloerbedekking was een combinatie die niet op prijs werd gesteld.(tenzij je een nieuw motiefje in gedachten had natuurlijk.
)
Wat bij mijn vorige werkgever ook altijd werd gedaan met voornamelijk hydraulische leidingen was de ringen vernieuwen. Kosten zijn nagenoeg nul en je weet zeker dat je materiaal er weer goed tegenaan kan. Schoonmaken van banjo's e.d. gaat het snelst en makkelijkst met remmenreiniger.Gebruik dit alleen niet voor je leidingen want dan gaan ze dof uitslaan, glassex of afwasmiddel werken dan beter.
quote:Hoi Stephan,
Als ik jou was zou ik je eigen schokbreker houden en alleen een andere veer er op zetten.
Heb je trouwens niet veel meer problemen aan de voorkant, want die is veel slechter dan de achterkant.
Een Hyperpro veer zorgt ervoor dat je toch je comfort houdt over hobbelige wegen, en als je harder door een bocht wil je toch stabiliteit houd zonder dat de schokbreker onderin slaat.
De veer is dus progressief hoe verder je hem indrukt hoe sterker de veer wordt.
Hyperpro Services B.V.
We hebben hem inmiddels een bad gegeven.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met ons GS500 motorblok?
Je kent Lars toch, die zal wel dood zijnquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met ons GS500 motorblok?
Ik heb stalen remleidingen voor& achter dus dof zullen ze niet uitslaanquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben zelf door schade en schande wijs geworden, wat remolie onder je schoenen en dan naar binnen lopen over vloerbedekking was een combinatie die niet op prijs werd gesteld.(tenzij je een nieuw motiefje in gedachten had natuurlijk.
)
Wat bij mijn vorige werkgever ook altijd werd gedaan met voornamelijk hydraulische leidingen was de ringen vernieuwen. Kosten zijn nagenoeg nul en je weet zeker dat je materiaal er weer goed tegenaan kan. Schoonmaken van banjo's e.d. gaat het snelst en makkelijkst met remmenreiniger.Gebruik dit alleen niet voor je leidingen want dan gaan ze dof uitslaan, glassex of afwasmiddel werken dan beter.
Die 2 dingen spreken mekaar wat tegen of ik snap het niet -ga je er wel alleen mee verder dan ..quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:37 schreef hollander172 het volgende:
De kennis met wie ik het samen doe ziet het i.v.m. het gewicht niet zitten voor het project ..
Volgende week komt ie hier naar toe en dan ga ik eerst de uitgaande as opmeten en er een tekening van maken zodat collega's van mijn vriendin er een universele plaat voor kunnen draaien en ik een net bevestigingspunt heb voor de aandrijving.
Tof! Ik vind het wel goed klinken hoor. Had ook niet verwacht dat je daar dag en nacht mee bezig zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We hebben hem inmiddels een bad gegeven.Zat een beetje veel kettingvet aan. Alle olie is er uit en we hebben de kleppen er uit gehad om de speling te controleren.
De kennis met wie ik het samen doe ziet het i.v.m. het gewicht niet zitten voor het project dus ik ga hem weer hier naar toe halen (en de woede van mijn vriendin op mij nemen om die reden) om hem verder te controleren en te reviseren.
Volgende week komt ie hier naar toe en dan ga ik eerst de uitgaande as opmeten en er een tekening van maken zodat collega's van mijn vriendin er een universele plaat voor kunnen draaien en ik een net bevestigingspunt heb voor de aandrijving. Hierna zal ik hem verder demonteren om het verhaal van het tikken te achterhalen.Eerst zal ik hem nog voorzien van een enkele carb en een custom uitlaatje om hem proberen te starten. Tankje heb ik al. (busje dat voor proefdraaien gebruikt wordt.)
Weinig nieuws dus maar ik moet het ook hebben van 1 avond in de week beunen aan het blok.
In zekere zin hebben ze wel gelijk. De veer is het belangrijkste punt aan de demping, deze zorgt er voor dat ie niet gaat "schommelen" na het in- en uitveren.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik hun was, mn eigen schokbreker houden en een veer van hun laten monteren
Watje .. had je beter kunnen laten uitbetalen. Iedere cent voor de motor is er 1.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja, ik had vandaag een extra dagje vrij
Omdat ik 2 koopavonden had mee gedaan
Jij hebt er meer verstand van dan ik hoor ik alquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
In zekere zin hebben ze wel gelijk. De veer is het belangrijkste punt aan de demping, deze zorgt er voor dat ie niet gaat "schommelen" na het in- en uitveren.Hoe stugger deze is, des te meer controle maar minder comfort je hebt. Overigens zijn alle veren progressief, met die opmerking slaan ze de plank dus weer lekker mis.
Ik heb in een ver verleden schokdempers aan mensen moeten aansmeren en er is zo weinig kennis over die dingen.Dan krijg je dingen als: "Koni's zijn altijd goed......."
"Monroe? Marilyn?"
En mensen die zelf veren gaan verwisselen en vergeten dat de boel onder een dusdanig hoge spanning staat dat de veer nooit meer terug te vinden is nadat ie uitgestuitert is.
Of ze moeten deze operatief laten verwijderen uit hun gezicht omdat ze zo slim waren er boven te gaan hangen.
(niet alle veren doen dit, tegenwoordig gebruiken ze alleen nog "veilige" veren)
Bijna, ik "vermoord" nooit iets, maak het hoogstens gehandicapt.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kent Lars toch, die zal wel dood zijn
quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik heb stalen remleidingen voor& achter dus dof zullen ze niet uitslaan
Mijn banjo´s zijn volgens mij ook wel is getroffen door een of ander bijtmiddel want ze waren goud en zijn dat nu iets minder
En welke ringen bedoel je preciesOok zeg maar de rubbers die in de remklauwen zitten?
Wat denk je zelf Einstein?quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die 2 dingen spreken mekaar wat tegen of ik snap het niet -ga je er wel alleen mee verder dan ..
Vind het zelf wel vervelend omdat we er maar 3 avonden nog mee bezig konden zijn. (moest een paar keer afbellen omdat ik andere verplichtingen had.)quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tof! Ik vind het wel goed klinken hoor. Had ook niet verwacht dat je daar dag en nacht mee bezig zou kunnen zijn.
Het had toch ook geen haast ?quote:
Of ik er echt meer verstand van heb weet ik niet maar dempers zijn gewoon niet interessant genoeg om je er goed in te verdiepen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij hebt er meer verstand van dan ik hoor ik al
Tja... wat je al zei, voor die 50 euro probeer ik het gewoon..... het zal toch wel een verbetering zijn denk ik ? Ff goed afstellen...
En trouwens, de Hyperpro veer die er omheen zit is dezelfde Hyperpro veer die ze gebruiken voor om een schokbreker van een Bandit600(Zelfde nummer)
quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:15 schreef hollander172 het volgende:
Of ik er echt meer verstand van heb weet ik niet maar dempers zijn gewoon niet interessant genoeg om je er goed in te verdiepen.
Iedere veer is progressief zeg je -maar je kan wel degelijk als fabrikant daar meer rekening mee houden met het aantal windingen per centimeter.quote:Edit: die hyperpro zal zeker verschil maken, de staalsoort is stugger. Wat je overigens ook kan doen is van die rubbers er tussen die ze ook gebruiken voor auto's die een caravan moeten trekken. Staat niet mooi maar werkt goed.
Nee weet ik en ik heb het nu ook druk met deze jongens:quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Het had toch ook geen haast ?
klinkt wel goed allemaal,![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
Bel net even met Sabra in Geldermalsen,
zijn ze maar 1,5 dag in de week open![]()
als ze het daar mee kunnen verdienen dan doen ze het wel goed zeg![]()
gelukkig vrijdag hele dag![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:51 schreef hollander172 het volgende:
Nee weet ik en ik heb het nu ook druk met deze jongens:
[afbeelding]
En dat laatste is nu juist het punt, iedereen is wel geinteresseerd in dempers maar alleen vanwege het corrigerende karakter. De demper zelf is gewoon helemaal niet interessant.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:33 schreef Patrick281 het volgende:Waarom niet .. ik vind het mooie techniek en het maakt zoals Riet zegt een wereld van verschil als je het goed weet af te stellen.
Ja het blijven een paar veren met wat olie natuurlijk kort door de bocht gezien.
Weet ik, geef ik toch al aan? Aantal windingen wordt weinig mee gedaan, staalsoort maakt wel een groot verschil. Ook de verwerkingstemperatuur bij de productie speelt mee, daar kunnen ze een groot bereik mee dekken zonder het complete produktieproces aan te passen.quote:Iedere veer is progressief zeg je -maar je kan wel degelijk als fabrikant daar meer rekening mee houden met het aantal windingen per centimeter.
Dat is wat Hyperpro doet.
Geloof het of niet maar er zijn zat mensen die er mee rond rijden onder hun auto.quote:Rubbers voor een caravan .. ja ga het wiel opnieuw uitvinden.![]()
Geen hond die dit op de motor toepast en dat zal zijn reden wel hebben.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is een stille tijd, en in de zomer kunnen ze ws geen vrij nemen.
Beetje duimen draaien anders denk ik.![]()
Tja ervan rondkomen, gaat er dus meer om dat ze de rest van het jaar genoeg binnen moeten krijgen denk ik.En als ze altijd zo weinig open zijn hebben ze te weinig te doen.
Op banden zit een aardige marge. Verder doen ze toch geen onderhoud ?
Geen klanten = niets te doen dus.
Moet je eens zien als ie naar buiten gaat, poten wijd, borst vooruit, kop en staart de lucht in.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Hoe de witte erbij staat ..![]()
![]()
Andere foto's zijn ook leuk.![]()
Leuke foto's!quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee weet ik en ik heb het nu ook druk met deze jongens:
[afbeelding]
Nog even spammen.Hier was ie zo moe van het spelen dat zijn ogen bloedrood zijn.
(wel grappig zo'n ras dat maar door een door blijft gaan tot ze bij wijze van spreken er dood bij neervallen.)
[afbeelding]
En nog een bewijs dat honden die onder een RAD vallen heel goed met kleine kinderen overweg kunnen.![]()
[afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Leuke foto's!Hoe gaat dat met die twee samen?
Ik snap heel goed dat jullie een stelletje zijn.quote:
Oh ja ?quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:08 schreef hollander172 het volgende:
Ik snap heel goed dat jullie een stelletje zijn.
ik heb je gisteren nog vraag gesteld aangaande Mijn avatar,quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:20 schreef Patrick281 het volgende:
Sorry kan het niet laten -even lekker irritant allemaal naast elkaar.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mijn handen kriebelen voor wat aanpassingen, mar dat duurt langer dan 20 seconden.
Gaat de jongste de oudere op een gegeven moment niet als leider accepteren?quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:08 schreef hollander172 het volgende:
Met de twee samen gaat het wel, de "kleine" begint nu aan het gezag van de oudste te knagen. De oudste is nog steeds leider maar dat duurt niet lang meer, soms slaat die kleine hem met zijn poot bijna KO.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zeg mij eens wie er goedkoper is dan EN die net zulke goede service heeft.....
Ja, misschien S&G in Numansdorp maar dat zijn hufters, belde eens of die en die band er was, ''ja hoor'', kom ik daar, wastie er niet
Nee, Sabra is voor mij echt de beste en vaak toch altijd weer de goedkoopste.....
Maar als jij mij kan zeggen wie er goedkoper is
Honden doen af en toe een gooi naar de macht middels een vechtpartijtje. Vandaar dat ik verwacht dat de jongste leider wordt. Kan ook zijn dat het gewoon zo blijft hoor maar ik verwacht niet dat de jongste het niet een keer zal proberen. (en dan is de oudste fysiek gewoon in het nadeel)quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gaat de jongste de oudere op een gegeven moment niet als leider accepteren?
Ook al is de Argentino straks 2 meter hoog -het is altijd zo geweest van jongs af aan?
Een krokodil schijnt toch ook in staat te zijn als hij geboren wordt om het eerste wezen wat hij ziet als ouder te accepteren?
Dat klink goed, word wel weer eens tijd voor nieuwe motor avatar,quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Vergeten te reageren.
Het is zo snel uitgelegd dat we dit wel een keer kunnen combineren. Misschien a.s. zaterdag wel?
Volgens mij werkt dat zelfs ook als kattenpsychologie hoorquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Honden doen af en toe een gooi naar de macht middels een vechtpartijtje. Vandaar dat ik verwacht dat de jongste leider wordt. Kan ook zijn dat het gewoon zo blijft hoor maar ik verwacht niet dat de jongste het niet een keer zal proberen. (en dan is de oudste fysiek gewoon in het nadeel)
Nu merken we het al, de jongste heeft bezit genomen van zijn mand, pakt zijn kluiven af etc. Enige dat de oudste doet is hem af en toe spontaan aanvallen of vechten zoals je op het plaatje ziet.
Je moet er overigens als "baas" heel goed op letten, valt die kleine de oudste aan dan mogen we nooit de oudste straffen hoe zielig we het ook vinden. Andersom mag wel, degene die in rangorde onderaan staat heeft het altijd gedaan. Nog een voorbeeld, als je binnenkomt heb je de neiging de pup eerst te aaien want die komt op je af. Die moet je dus straal negeren en als je hem wil aaien de oudste (of leider) eerst aaien. Doe je dit niet dan ondermijn je het gezag van de leider en keert ie zich tegen je.
Hondenpsychologie is best apart.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
Volgens mij werkt dat zelfs ook als kattenpsychologie hoor![]()
de jongste bij ons probeert het ook steeds,![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:47 schreef Rausdouwer het volgende:
Tof! Ik vind het wel goed klinken hoor. Had ook niet verwacht dat je daar dag en nacht mee bezig zou kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy, je hoeft me niet te negeren hoor, dat is de weg van de minste weerstand kiezen
[..]
Ach..... 1e indruk telt hè.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Ze kunnen jou in ieder geval niet beschuldigen dat je geduldig ben he ?
S&G schijnen juist goede service te bieden, dat het bij jou een keer misgegaan is wil niet zeggen dat het altijd slecht is,
deze is al goedkoper maar voor mij helaas te ver weg,
http://www.jossmit.nl/menu.htm
en ik heb via deze site een aantal bedrijven bekeken
http://www.motorfreaks.nl/index.php/report/1828/5
en SABRA is maar 15 minuten rijden voor mij,
en in duitsland bestellen zie ik ivm vooruit betalen niet zo zitten,
Jij hebt ook nooit een slechte dag .. en hoeveel medewerkers werken daar?quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach..... 1e indruk telt hè.
Katten zijn wat minder lichamelijk aangelegd. Honden zullen elkaar ten alle tijde aanvliegen, katten kijken liever..... juist ja, de kat uit de boom.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ken katten die als ze de andere kat in huis zien direct gevlogen zijn zonder slag of stoot.
Maar misschien zijn die beess'ies wat minder algemeen.![]()
Heb net een aanbod afgeslagen voor werk.quote:![]()
nee dat heb je normaal ook zo voor mekaar allemaal.. weinig werk.
![]()
![]()
Moest er nog even op reageren..
quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit is leuk voor in de file
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/145394
Zijn smiley pagina werkt wel weer na 1-2 dagen downtime.quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is mij opgevallen dat Luc al een tijdje niet gezien is hier,
heeft iemand een idee ?
zijn laatste post was 3 topics geleden
Ja das zijn oude, hij heeft er nog een bijgekocht en zwart/witte voor op de straat. Deze gaat ie mee racen in de ZAC.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Mark...... die Switch had toch eerst een blauw/zwarte/gifgroene Gixxer600
deze dus:
[afbeelding]
En nu zet ie een andere Gixxer te koop op MF
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/81365/
quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:55 schreef Makster het volgende:
Hij wil nu iets anders voor op de straat, had het over een naked ofzo weet het ook niet precies
Apartquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:47 schreef Thermo het volgende:
Hollander , mooie hond
Wij hebben ook nog gekeken naar een argentino, mastino was gestorven..
Maar thuis hebben ze echt alleen iets met hele grote honden, mijn ma kan alleen geen deense dog of mastino meer aan. En een argentino vind ze te klein
Heel jammer, vind ze erg mooi.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:29 schreef hollander172 het volgende:
De papa van deze heeft een schofthoogte van 63cm en weegt 1kg meer dan ik.
Niet.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
En wanneer ga jij verplicht naar de sportschool ?
Mwah, daar val je alleen maar van af heb ik gemerkt.quote:Activiteiten met je vriendin tellen niet mee hoor voor de krachtopbouw.![]()
Wij waren gaan kijken bij een fokker in belgië, de verhouding vond ze te agressief overkomenquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Apartqua grootte en gewicht scheelt het heel weinig met een mastino. Deense dog is wel een stukkie zwaarder maar niet heel veel groter.
De papa van deze heeft een schofthoogte van 63cm en weegt 1kg meer dan ik.
of gaat het niet doorquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
11 dec nadert...is er al bekend wie er allemaal kunnen? En wat we uberhaupt gaan doen? Als laatste meet van 2004 zou het mooi zijn als er zoveel mogelijk mensen bij zijn
tuurlijk wel,quote:
Welke fokker ben je geweest? Deze komt namelijk ook bij een belgische fokker vandaan.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:54 schreef Thermo het volgende:
[..]
Wij waren gaan kijken bij een fokker in belgië, de verhouding vond ze te agressief overkomen
Een mastino is echt een lobbes, deense dog heel statig. Ze kreeg te veel een vechthond gevoel erbij.
Verdwijnende posts?quote:Op dinsdag 7 december 2004 16:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
er verdwijnen nu gewoon posts,
Stomme fok heeft dus nog steeds kuren,
quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:30 schreef hollander172 het volgende:
Welke fokker ben je geweest? Deze komt namelijk ook bij een belgische fokker vandaan.
Mag .. alles wat we bespreken is geen geheim toch.quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn, je mailbox is vol...zal ik me antwoord hier posten?
En dat is het belangrijkste toch?quote:Op dinsdag 7 december 2004 19:17 schreef jozef444 het volgende:
navond mensennou vandaag ff op helmenjacht geweest
en waar ben ik achter gekomen ik heb een dikke kop
![]()
maarja heb inmiddels wel een helm gevonden die goed pas
Probleem lag bij de host, niet bij Fok.quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:20 schreef Rietvaerder het volgende:
KLOTE FOK!
Echt een schande dat zo'n groot forum als Fok! zo kut draait.. zijn die gasten nou gewoon te lui om er iets aan te doen?
Zo van.... de mensen blijven toch wel komen
quote:Op dinsdag 7 december 2004 19:17 schreef jozef444 het volgende:
navond mensennou vandaag ff op helmenjacht geweest
en waar ben ik achter gekomen ik heb een dikke kop
![]()
maarja heb inmiddels wel een helm gevonden die goed past
quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:20 schreef Rietvaerder het volgende:
KLOTE FOK!
Misschien is het tijd om te verhuizen..... ik ga eens aan de slag met phpbb...
Ik.quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik kan hem denk ik niet hosten op Luc's zijn server, aangezien die nogal brak isWie beschikt er over een servertje die een beetje vlot is en die 24/7 aan kan staan?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Merk, type, kleur .. details willen we weten.
Of heb je straks een bloempotmodel op je hoofd ?
Voor de 1 te klein, voor de ander te groot..
[afbeelding]
[..]
Denk ik welquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik.Betaalde hosting, 1GB opslagruimte en ik ben toch te lui om er nu direct iets mee te doen.
Zouden we het redden met een datalimiet van 100GB per maand?
quote:Op woensdag 8 december 2004 08:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Al lijkt het erop dat het voor Pepijn niet hoeft
Voor 12:15 kan ik zeker niet vertrekken .. eerst bij die VTR kijken om 11:00.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:31 schreef PatrickM het volgende:
Voor 11 december zou ik het fijn vinden als we na 12.00 afspreken...
De mijne ondersteunt vrijwel alles en mis je iets dan is een mailtje naar het bedrijf voldoende om binnen 2 werkdagen alsnog functionaliteit erbij te krijgen.quote:Op woensdag 8 december 2004 08:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Denk ik welOndersteund de jouwe PHP en MySQL?
Zin om mee te helpen? Al lijkt het erop dat het voor Pepijn niet hoeft
Wat denkt de rest er van? Nu is Fok weer effe goed maar voor hoelang is de vraag...
quote:Op woensdag 8 december 2004 08:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Verder kan je hier ook bijv geen topictitels aanpassen als jij weer eens een fout maakt in de topictitel
quote:Op woensdag 8 december 2004 08:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne, MF gaat niet werken...... mag ik niet meer komen + IP ban remember
Voordat het een offence wordt in jouw ogen.quote:Waarom no offence? Dat stukje ervoor leek me toch positief
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:31 schreef PatrickM het volgende:
Voor 11 december zou ik het fijn vinden als we na 12.00 afspreken...
Enne, Ik neem aan dat we in Braboland gaan rijden?
* PatrickM moet even wat uurtjes inhalen zaterdagochtend
Ok…hier een kort verslagje danquote:Op dinsdag 7 december 2004 17:11 schreef Patrick281 het volgende:
Mag .. alles wat we bespreken is geen geheim toch.
quote:Hoe maak jij trouwens zo makkelijk die screendumps ?
quote:screendumps??
quote:Die afbeelding van je internet explorâh
quote:Gewoon printscreen en dan pasten in paint
quote:theorie ken ik .. nu de praktijk ..
hoe die je printscreen ?
Windows toets naast de ALT werkt nooit ..
quote:Is ook echt een groot verschil he, theorie en praktijk
Maarre, windowstoets![]()
Printscreen moet je hebben, dus de linkertoets naast scroll lock, die 1 keer indrukken. Dan paint openen, plakken en klaar is kees
Is toch niet zo heel moeilijk
S6
quote:Zeg ik toch .. die rechts naast de windowstoets zit dus 2 plaatsen vanaf de spatiebalk. Dat werkt namelijk niet, probeer dat al jaren..![]()
quote:
PatM heeft wel eens een start gemaakt.quote:Op woensdag 8 december 2004 08:24 schreef hollander172 het volgende:
Een forumpje is er zo opgezet, dat lukt mij met mijn luie reet nog in een paar minuten.
quote:Op woensdag 8 december 2004 08:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Ok…hier een kort verslagje dan
quote:Ha ...,
In navolging van mijn eerdere vraag om hulp, kan je gebruik maken van mijn andere email-adres, ..@hotmail.com.
Alvast bedankt .
Groet,
..
quote:..,
Zou je mij nu via 06-2.. of 01..-...6 kunnen laten weten of je me wil/kunt helpen.
Ik krijg nu ook geen email naar binnen.
Alvast bedankt voor je reageren
Groet
..
quote:Hier de lijst met problemen
1 Defragmenteren doet de computer nog maar voor 2%, al draait hij uren.
2 Regelmatig krijg ik een melding IPHLPAPI.DLL
3 Soms krijg ik de melding Ccapp fout in onbekend
4 Ik heb een wacom tablet en soms stopt de werking van de muis/pen, mijn
gewone muis werkt dan soms wel
5 Soms staat alles vast en moet ik via de startknop de PC afsluiten en opnieuw
starten.
6 De mail via outlook komt niet binnen en haal ik binnen via de webmail
van tiscali
Ik heb Norton en ad-aware werkend.
quote:
OPM's uitleg van hoe je een screendump maakt.quote:Op woensdag 8 december 2004 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgens mij heb ik iets gemist
kan het niet helemaal volgen
Daar heb je wel vaker last.quote:Op woensdag 8 december 2004 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgens mij heb ik iets gemist
kan het niet helemaal volgen
Jouquote:Op woensdag 8 december 2004 09:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Daar heb je wel vaker last.
Wat kan je nu niet volgen?
Ik kan niet op de naam van de fokker komenquote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 09:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
okay dank voor de verhelderende uitleg,![]()
Zal spaans zijn denk ik.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:31 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik kan niet op de naam van de fokker komen![]()
Het was iets italiaans.. zo klonk het toch![]()
Zucht.
No probquote:Op woensdag 8 december 2004 09:11 schreef Patrick281 het volgende:Het is dus inderdaad gelukt .. mega bedankt.
![]()
![]()
Hoe vaak in niet op die andere toets heb gedruk de afgelopen 5 jaar en Photoshop opende om te plakken -maar er niets te plakken bleek.
quote:Op woensdag 8 december 2004 09:33 schreef Patrick281 het volgende:
OPM had het over Scroll lock .. nou die term zei mij ook helemaal niets.
![]()
Zeg dan die toets rechtsboven op je toestenbord ofzo.
De PB toets kan je gebruiken tijdens het booten om dit even op pause te zetten en zo de "post info" van je bios te kunnen lezen. Weinig nut dus maar heb je hem een keertje nodig (bij het oplossen van niet herkende schijven e.d.) dan is ie echt retehandig.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
No prob
Met scroll lock kun je het beeld bewegen met de pijltoetsen ipv de cursor, PB...geen idee
quote:Op woensdag 8 december 2004 09:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
Alsof je het dan wel had geweten
![]()
![]()
Speciaal voor jou dan:quote:Op woensdag 8 december 2004 09:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik was helemaal gefocussed op het onderste gedeelte van het toetsenbord.
De rest van de knoppen was dacht ik een overbodige legacy van het DOS tijdperk. [afbeelding]
Je uitleg kan ik trouwens niet volgen over de scroll lock.
Here we go again.![]()
![]()
Zou het zelf niet beter uit kunnen leggen.quote:Scroll Lock is een toets (met eventueel een bijhorend lampje) op een toetsenbord van een computer. Wat deze toets doet hangt af van welke software er gebruikt wordt. In veel moderne computerprogramma's heeft deze toets geen functie.
De Scroll Lock toets is een overblijfsel van het originele IBM PC toetsenbord. In het oorspronkelijke ontwerp was de Scroll Lock toets bedoeld om het gedrag van de pijltjestoetsen te veranderen. Wanneer Scroll Lock aan stond zouden de pijltjestoetsen de inhoud van een tekst-venster verschuiven. In deze zin heeft de Scroll Lock een gelijkaardige functie als de Num lock en de Caps lock: het maakt een tweede functionaliteit van een aantal toetsen mogelijk.
Nu is dit gebruik van de Scroll Lock zeldzaam. Een modern computerprogramma dat de Scroll Lock nog op deze manier gebruikt is Microsoft Excel. In moderne grafische werkomgevingen is het schuiven van de inhoud van een venster mogelijk gemaakt met andere dingen zoals schuifbalken.
Op de commandoregel van de Linux-shell wordt de Scroll Lock toets gebruikt om schermuitvoer te pauzeren.
In FreeBSD en andere BSD's heeft de Scroll Lock toets nog steeds dezelfde functionaliteit als in het originele ontwerp van IBM.
Het staat erop wat het betekend en wat het doe,quote:Op woensdag 8 december 2004 09:39 schreef Patrick281 het volgende:
Kunnen jullie gelijk vertellen wat Scroll lock en Pause break betekenen ?
Zitten naast de Print screen. (je weet wel waar die zit toch)
quote:Op woensdag 8 december 2004 10:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Het staat erop wat het betekend en wat het doe,
Pauze = Pauze
Break = Break
Scrolllock = scrolllock
Pr scr = Print screen
sysrq= heeft volgens mij geen functie meer
Nee want het is naast fokker ook kennel.. we hadden onze mastino napolitano er ook vandaan, en deense doggen.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zal spaans zijn denk ik.
De la belleza blanca?
Paradero Del Montero?
Nuestro Fortuna?
Campo del Blanco?
Naast bovenstaande is er nog eentje in Belgie maar die heet van 't Argenhof, daar hebben wij hem dus vandaan.
quote:Op woensdag 8 december 2004 09:54 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Ik was helemaal gefocussed op het onderste gedeelte van het toetsenbord.
De rest van de knoppen was dacht ik een overbodige legacy van het DOS tijdperk. [afbeelding]
quote:Je uitleg kan ik trouwens niet volgen over de scroll lock.
Here we go again.![]()
![]()
Dat soort fokkers/kennels hebben we links laten liggen in onze zoektocht, vind het altijd wat verontrustend als er meerdere rassen gefokt worden. Sowieso komen daar de mooiste honden meestal niet vandaan.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:08 schreef Thermo het volgende:
[..]
Nee want het is naast fokker ook kennel.. we hadden onze mastino napolitano er ook vandaan, en deense doggen.
quote:Op woensdag 8 december 2004 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Open excel es bijvoorbeeld. Nu kun je met de pijltoetsen (onderaan het bord tussen numerieke deel en gewone deel) de cursor bewegen, naar boven, beneden, links of rechts. Als je SL in toetst kun je nu het beeld bewegen ipv de cursor, probeer maar es
quote:Op woensdag 8 december 2004 10:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
Het staat erop wat het betekend en wat het doe,
Pauze = Pauze
Break = Break
Scrolllock = scrolllock
Prt scr = Print screen
sysrq= heeft volgens mij geen functie meer
ach laat ook maar was weer te laat,
En dat noemen ze dan weer humor.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
Uitleg zonder essentie en voorbeelden heeft niemand wat aan.
FN toets zit meestal op notebooktoetsenborden, deze wordt samen met shift, control of capslock gebruikt om specifieke functionaliteit te benutten. Wisselen van videooutput is de meest gebruikte denk ik. (wisselen tussen alleen scherm, externe aansluiting of beide dus.) Vaak is er ook snel het volume of brightness en contrast mee in te stellen.quote:Nou heb ik ook nog een toets helemaal rechtsboven waar Fn op staan. Kom maar op jullie.![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 10:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En dat noemen ze dan weer humor.
[..]
FN toets zit meestal op notebooktoetsenborden, deze wordt samen met shift, control of capslock gebruikt om specifieke functionaliteit te benutten. Wisselen van videooutput is de meest gebruikte denk ik. (wisselen tussen alleen scherm, externe aansluiting of beide dus.) Vaak is er ook snel het volume of brightness en contrast mee in te stellen.
Nog meer vragen?
Ik had zo'n reactie al verwacht. Daarom zei ik eerst ook niet kennel.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat soort fokkers/kennels hebben we links laten liggen in onze zoektocht, vind het altijd wat verontrustend als er meerdere rassen gefokt worden. Sowieso komen daar de mooiste honden meestal niet vandaan.(uitzonderingen daargelaten natuurlijk)
Daarnaast vond ik het ook wel fijn om een "dogo only" fokker te vinden want info over het ras is heel schaars en vaak in het spaans/argentijns. (en dat leest kut kan ik je zeggen)
De dierenarts hoef je er ook niet voor te bellen. Die kennen het ras meestal van horen zeggen maar de twee die hier in dit dorp zitten hadden er nog nooit eentje "live" gezien.
Daar heb ik dus geen reet aan hier.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:29 schreef hollander172 het volgende:
FN toets zit meestal op notebooktoetsenborden, deze wordt samen met shift, control of capslock gebruikt om specifieke functionaliteit te benutten. Wisselen van videooutput is de meest gebruikte denk ik. (wisselen tussen alleen scherm, externe aansluiting of beide dus.) Vaak is er ook snel het volume of brightness en contrast mee in te stellen.
De toets aan de rechterkant van de spatiebalk, tussen de Windows toets en de Ctrl.quote:Nog meer vragen?
Heb je een klein toetsenbord dan? Vaak willen werkgevers niks uitgeven aan goede apparatuur voor personeel en dan schepen ze op met spul dat eigenlijk bedoeld is voor notebooks. (goedkoper enzo.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb geen notebook trouwens. Bij mijn vorige werkgever wel.
Daarmee klap je het contextmenu uit, zelfde functie als je rechtermuistoets. Die is dus wel handig.quote:De toets aan de rechterkant van de spatiebalk, tussen de Windows toets en de Ctrl. [afbeelding]
Leerzaam dagje.. computeren met leernichten.![]()
Geinfiltreerd nerds dat zijn het!![]()
Iddquote:Op woensdag 8 december 2004 10:42 schreef hollander172 het volgende:
Anders druk je eerst even op de toets voor je vraagt wat ie doet?
Sorry.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:34 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik had zo'n reactie al verwacht. Daarom zei ik eerst ook niet kennel.
gelukkig hebben mijn ouders al ervaring met 4 deense doggen en zooi ierse wolfshonden, mastino's , mastieven en bloedhonden.
Al deze honden waren trouwens van goeie huize en ook meerdere prijzen gewonnen ermee, de laatste mastino die daar vandaan kwam ook
De honden komen allemaal van fokkers die dat ras alleen doen, maar die kennel zoekt ze voor ons uitToevallig de laatste mastino was daar wel zelf gefokt.
En de dierenarts bij ons heeft enorm veel verdiend aan ons
Al deze rassen hebben specifieke kwaaltjes .. dubbele oogleden.. zulke dingen
Bloedhond hadden we via een beroemde fokker .... alleen maar problemen gehad.. beestje was prachtig.. echt geweldig mooi. Maar zo veel kwaaltjes gehad..
En toen hebben ze hem nog vermoord in het ziekenhuis in utrecht ookStudent had te veel narcose gebruikt
Ik heb een eigen toetsenbord meegenomen, tijdens de proeftijd hier had ik koffie gemorst en aangezien ik nog 4 van die dingen had liggen thuis was vervanging eenvoudig.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:42 schreef hollander172 het volgende:
Heb je een klein toetsenbord dan? Vaak willen werkgevers niks uitgeven aan goede apparatuur voor personeel en dan schepen ze op met spul dat eigenlijk bedoeld is voor notebooks. (goedkoper enzo.![]()
Had ik gedaan, doe het al vanaf 1998 zelfs.quote:Anders druk je eerst even op de toets voor je vraagt wat ie doet?
quote:Op woensdag 8 december 2004 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Idd![]()
![]()
![]()
da wist ik ook niet totdat ik em intoetste
Hebben Nick en jij tijdelijk van brein gewisseld?quote:Op woensdag 8 december 2004 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
Pause Break zie ik trouwens nog geen duidelijke verklaring voor.![]()
Idd al onze honden hadden ook stambomenquote:Op woensdag 8 december 2004 10:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Sorry.
Maar we zijn tijdens de zoektocht naar een goede fokker/kennel zoveel schrijnende gevallen tegengekomen dat we heel argwanend zijn geworden.
Dogo's zonder stamboom vallen onder de pitbullwet maar dat weerhoudt mensen er niet van gewoon lekker door te fokken met honden zonder stamboom. Als je ze daarop wijst dan geven ze vaak aan daar niets vanaf te weten. (die wet is er ook "pas" sinds '94)
Ook weten ze niet dat ze direct in beslag worden genomen als je ze uitlaat zonder muilkorf. (met stamboom hoeft dat weer niet gelukkig)
Ook kruisingen tussen dit soort honden vallen daaronder en het kruisen is zelfs gewoon verboden. Ook wordt er nog vrolijk gecoupeert bij dit soort honden en dat terwijl ook dat al een hele tijd verboden is.
Je begrijpt dat je dan snel gaat zoeken naar gespecialiseerde fokkers he?
Voor de rest blijft het een kwestie van mazzel hebben. Onze pup is overal op getest (qua zwakke punten van dit ras) maar dat wil niet zeggen dat hij er nooit last van krijgt.
De meeste andere pups van het nest gingen trouwens de particuliere beveiliging in.Dat geeft dit ras ook weer niet direct een goede naam.
Het is enorm jammer dat dit soort rassen door het toedoen van kwaadwillende of onwetende mensen aan zoveel regels gebonden is, we hoefden nog net geen "ouder" examen af te leggen voor hij hier in huis kwam.
Zelfs een hele bekende fokker in Nederland bood ons een pup aan zonder stamboom, je zou denken dat die beter zou moeten weten.![]()
Okquote:Op woensdag 8 december 2004 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
Dan gebeurt er ogenschijnlijk anders geen reet.
En zoals gezegd dacht ik dat het allemaal verleden tijd was die overige toetsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt zeker voor ja.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:59 schreef hollander172 het volgende:
Hebben Nick en jij tijdelijk van brein gewisseld?![]()
Zo hebben we hier een dame wonen die aan de lopende band franse bulletjes fokt.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:04 schreef Thermo het volgende:
[..]
Idd al onze honden hadden ook stambomenDat is toch wel erg belangrijk.
Wij hebben ook te veel @ hondenclub meegemaakt dat mensen echt vreselijk overfokte dieren hadden gekocht.
Onze mastino is ook aangevallen door een stel dobbermans... hij was gewoon te lief om ze iets aan te doen.. loebas was hetdobbermans heb ik er gelukkig afgekregen zonder dat hij grote wonden had
Hij is gestorven aan botkanker.. 7 jaar geworden.. helaas een heel normale leeftijd voor een mastino.
prachtige honden maar het hart kan vaak ook niet zo lang mee bij zulke grote jongens![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 11:09 schreef Thermo het volgende:
Sorry dat ik het topic vervuil motormuizen
goedmakertje :
[afbeelding]
Okee niks gezegd.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat komt zeker voor ja.
Maar hoe kan ik dat weten als ik in het na-oorlogse DOS tijdperk met computers ben begonnen en dit nog nooit ergens gelezen heb of iemand dat verteld heeft?
Alle truucjes bij een Apple wist ik trouwens wel, maar die heb ik ook 5 jaar verkocht. [afbeelding]
Ex'collega vraagt ook mijn hulp vanuit de historie als zijnde de man.![]()
We hebben inderdaad nog net het bed niet gedeeld met elkaar.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ging het hier over motorfietsen dan.
![]()
We raken wel eens wat off topic.Maar ja we kennen mekaar allemaal al van 7-8 meetings dit jaar.
![]()
Dogo's zijn wel wat sterker ja.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dogo's worden doorgaans een jaar of 10, ook niet echt oud maar wel redelijk.
quote:Op woensdag 8 december 2004 11:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We hebben inderdaad nog net het bed niet gedeeld met elkaar.
Nou ja, Luc en Ralf wel dan.![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 11:20 schreef hollander172 het volgende:
Die goeie ouwe tijd.........Zelf nog spelletjes kunnen programmeren en spelen, sommigen waren zo eenvoudig dat ik ze uit mijn hoofd zo kon inkloppen. Scheelde weer kostbare ruimte op die achterlijk grote en kwetsbare floppies.
Die cassettebandjes waren inderdaad ook geweldig.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:29 schreef Patrick281 het volgende:
Ik sla wel over dat ik van 1982 tot 1984 met homecompie's bezig was.
ZX-81 en MSX. Floppy's waren alleen in bezit bij rijke mensen. Ik moest het met cassettebandjes doen.
Ik heb zelfs nog in een blad gestaan met een eigen typ cursus progje van 3-4 regeltje.
En in die tijd had je de Micro masters, een programmeerwedstrijd voor kinderen waar ik aan mee heb gedaan met een cursus Nederlands.
Was ik daar maar mee verder gegaan, dan had ik nu goud geld verdient met computercursussen voor allochtonen.
Dat heeft mijn vriendin ookquote:Je kan sommige mensen iets uitleggen (zoals die ex collega over e-mail instellingen) maar ervan leren doen ze niet.
Jij was dus duidelijk het "vrouwtje"?quote:Op woensdag 8 december 2004 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En PatM hield mij nog uren wakker...
![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 11:42 schreef hollander172 het volgende:
Jij was dus duidelijk het "vrouwtje"?Verrassend.
![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 11:38 schreef ondeugend het volgende:
Zoals jij het zegt lagen jullie nog met zijn drieen ook Pepsel
Ik rij alfa, ook wel een afwijkingquote:Op woensdag 8 december 2004 11:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb je nog meer afwijkingen .. poser.![]()
![]()
Verder al wat rijervaring .. of wat.![]()
![]()
Niet?quote:Op woensdag 8 december 2004 11:46 schreef Patrick281 het volgende:Altijd dominant is ook niet goed he ..
Tsja de aandacht van zo'n jonge knul zakt snel weg in het samenzijn met een wat oudere man.quote:Nee hij -want ik wilde maffen s'ochtends en hij ging in tijdschriften bladeren in bed.![]()
Later lag hij wel weer gewoon te slapen.![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Poser dus.
![]()
Dan is Buell wel bling bling.
Mooi, eindelijk weer een echte manquote:Op woensdag 8 december 2004 11:50 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik rij alfa, ook wel een afwijking
Aha treintje dusquote:Op woensdag 8 december 2004 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Altijd dominant is ook niet goed he ..
Nee hij -want ik wilde maffen s'ochtends en hij ging in tijdschriften bladeren in bed.![]()
Later lag hij wel weer gewoon te slapen.![]()
[..]
weet ik.
Toevallig is mijn vader onderwijzer in het allochtonen onderwijs.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:39 schreef hollander172 het volgende:
[generaliseren]
Niet verkeerd bedoeld hoor maar je hebt toch niet het idee dat allochtonen dat progsel dan ook daadwerkelijk "gekocht" hadden he?
[/generaliseren]
Mijn vater en moeder kunnen dad mij wel leren ja.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:14 schreef ondeugend het volgende:
Volg eens een paar lessen Pepsel dan kan je eens goed inburgeren met je d's, t's en dt's
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:15 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben strijdbaar vandaag !!!
Direkt maar eens voortzetten in the real world![]()
Neehee..... maar wel leuk !!quote:Op woensdag 8 december 2004 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
Maar is het nodig dan dat strijdbare in the real world. [afbeelding]
quote:Op woensdag 8 december 2004 13:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
hilarisch
![]()
op Fok MotorClubje computer les geven![]()
Ja ik ben ook Digibeetquote:Op woensdag 8 december 2004 13:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik moest jou toch ook compie progje (Imageready) les geven ..
.. screendumpjes maken blijkt wel erg makkelijk dus.![]()
Misschien lukt het straks nog.![]()
![]()
Ik heb ergens een keer gelezen dat Deja-vu eigenlijk een soort vertaling van onderbewustzijn kan zijn,quote:Op woensdag 8 december 2004 16:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ja hoor
ben nu bezig met interne controle van de nieuwe folders die uitkomen op 10 januari en zoals ik net alles had liggen, de folders, mappen met de gegevens etc. etc. dat heb ik zeker al een keer eerder meegemaakt...(misschien gedroomd ofzo) ik kreeg iig een raar gevoel net toen ik dat besefte, altijd best vaag...(niet de 1e keer dat ik zoiets heb)
Volgens mij is het een gevoel overeenkomstig aan een droom die je niet helemaal gedetailleerd meer kan herinneren -en dan het vertaald als zijnde die situatie.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik heb ergens een keer gelezen dat Deja-vu eigenlijk een soort vertaling van onderbewustzijn kan zijn,
dat zou kunnen betekenen dat je er misschien over gedroomd heb,
of dat je al de opdracht zag aankomen ( of al langer wist) en die in je onderbewustzijn al op jouw manier uitgevoerd heb,
Moet nog worden uitgeprobeerdquote:Op woensdag 8 december 2004 18:43 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
En wilt het neusje een beetje omhoog??
kan heel goed iddquote:Op woensdag 8 december 2004 17:22 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij is het een gevoel overeenkomstig aan een droom die je niet helemaal gedetailleerd meer kan herinneren -en dan het vertaald als zijnde die situatie.
Ik heb soms iedere dag wel een Deja Vu, soms 2 weken niet, en soms uit dromen van ruim 15 jaar geleden.![]()
En nu geen bedrog: lekker naar huis.
![]()
![]()
als reserve (en/of er gewoon naast) een goed ideequote:Op woensdag 8 december 2004 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
En wat vind jij van een eigen forum OPM?
Durf het bijna niet te vragen hoor, maar.............quote:Op woensdag 8 december 2004 18:46 schreef PatrickM het volgende:
Voorband zal ws. binnen nu en een maand of 2 aan vervanging toe zijnZonde van de achterband (is bijna nieuw) maar het schijnt de rijprestaties goed te doen
iets met rotondes en gas geven i.p.v. remmen zeiden ze![]()
tja, dat is mijn mening.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Als reserve![]()
IsolerenOnhankelijk zijn heet dat
Is toch 10x leuker dan afhankelijk zijn van een sowieso onzinnig forum
![]()
En ernaast gaat niet werken.... moet wel duidelijkheid zijn natuurlijk.
dat het een prive forum wordt.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat bedoel je met isoleren dan, big tasy waus![]()
thxquote:Eetse!![]()
Alles komt inderdaad gedetailleerd over gelijk aan de droom, met het gevoel in het bijzonder.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kan heel goed iddtis iig vaag om het mee te maken vind ik want je er gebeurd toch iets met je bewustzijn op dat moment, waar het ook vandaan komt. het is een situatie die je herkent en dat blijft raar.
Ik heb net gebakken aardappels gemaakt, samen met doperwtjes, mayo, appelmoes en gehaktrolletjes wordt dat weer lekker schranzen.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ga nu eten, ben alleen en geen zin om iets te maken dus: Big Tasty![]()
![]()
Ja dat klopt ze waren met 5 man en echt de enige met origine dempers,quote:Op woensdag 8 december 2004 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mercy, herinner jij je nog wat die man zei bij die shop waar jij je demper hebt gekocht? zij dachten ook dat ze een stille demper moesten hebben, kwamen ze op zandvoort en waren zij de enige die er 1 hadden...
quote:Op woensdag 8 december 2004 18:45 schreef PatrickM het volgende:
En oja... op advies van de motorzaak gaan er toch dalijk straatbanden onder![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 18:46 schreef PatrickM het volgende:
Voorband zal ws. binnen nu en een maand of 2 aan vervanging toe zijnZonde van de achterband (is bijna nieuw) maar het schijnt de rijprestaties goed te doen
iets met rotondes en gas geven i.p.v. remmen zeiden ze![]()
Wie zegt dat ik het tegen jou hadquote:Op woensdag 8 december 2004 19:43 schreef ondeugend het volgende:
We wachten allemaal in spanning af
de mijne is nog wel het beschaafst van ons hele klupjequote:Op woensdag 8 december 2004 18:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij komt never nooit niet op een circuit met je ZXR![]()
het schijnt dat ie een andere demper heeft...ik heb er niks van gemerkt toen ik achter hem reedquote:Heeft Mercy een andere demper? Ist nu een kruimeldief ipv stofzuiger?
Ik weet niet wat dit voor activiteit is, maar ik neem aan dat dBA voor het max. geluid staat.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja dat klopt ze waren met 5 man en echt de enige met origine dempers,![]()
quote:17 Motor Xtra Motor Xtra Motor Xtra Driftchallenge Driftchallenge x < 51 dBA) Leq 53,9
missch gaat er juist niet iets fout in onze hersenen, wij gebruiken immers maar 15% van onze capaciteit dus missch wordt er op zo'n moment juist wel gebruik gemaakt van een deel van de rest vd capaciteit.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
Alles komt inderdaad gedetailleerd over gelijk aan de droom, met het gevoel in het bijzonder.
Maar de situatie is natuurlijk verre van gelijk .. iets gaat er fout in de hersenen.
Misschien een soort trance.![]()
komt ie weer met zijn smoesjes hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 19:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja... zo beschaafd dat niemand zn eigen motor meer hoort als je naast jou rijdt
stofzuicherquote:Mijne hoor je zeker niet meer nu met std demper
wat denk je??quote:Op woensdag 8 december 2004 20:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Op zoek naar stille demper terwijl je een open demper een belangrijk element vh rijplezier vindt?
quote:Op woensdag 8 december 2004 20:39 schreef PatrickM het volgende:
Waarschijnlijk is er gewoon een slangetje van de carburateur afgeschoten ofzo (of gebroken). Niets ernstigs, morgenochtend ff weer langsgaan
quote:Op woensdag 8 december 2004 20:41 schreef PatrickM het volgende:
Ik heb trouwens nu eindelijk echt een keertje een voorwiel goed in de lucht gehad![]()
Best lastig nog om het goed te doen op zo'n machine... Echt een kwestie van op het juiste moment van het gas gaan en dan gewicht iets naar achteren gooien en gas op het juiste moment erop
quote:Op woensdag 8 december 2004 20:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Ok, mis dus een foto, maar we waren dus een dagje met vrienden op Spa
quote:Op woensdag 8 december 2004 18:45 schreef PatrickM het volgende:
En oja... op advies van de motorzaak gaan er toch dalijk straatbanden onder![]()
Was daar 8 schat ik.....quote:Op woensdag 8 december 2004 20:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lijkt wel 20 jaar geleden .. en wie is nou ma ?
![]()
Pa hadden we al gezien op de brandweer foto's.
Neem aan dat hij dit is.
quote:Op woensdag 8 december 2004 21:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Was daar 8 schat ik.....
Ma staat uh rechts?
Fok MVCquote:Op woensdag 8 december 2004 21:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Heren!!!
Mag ik jullie welkom heten op ons eigen forumMoeten alleen een naampje verzinnen dus want Fok MC is niet meer
www.motor-meet.nl/forum/
Tell mequote:Op woensdag 8 december 2004 21:22 schreef PatrickM het volgende:
Maar het is wel echt superkicke rijden
Hee waarom blijf eens hier jaquote:Op woensdag 8 december 2004 21:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Deeltje 137 openen we niet meer op Fok he ?
http://www.motor-meet.nl/forum/viewtopic.php?p=8#8
Rijdt superlicht (tenminste, als je een BMW K1100LT gewend benquote:
Net als een CR500?quote:Op woensdag 8 december 2004 21:29 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Rijdt superlicht (tenminste, als je een BMW K1100LT gewend ben), reageert super op gasgeven etc.
quote:
Koekblikkers zijn ook welkom hoor, moeten we een aparte sectie inrichten?quote:
Ik ga niet nog een forum toevoegen aan mijn lijstjequote:Op woensdag 8 december 2004 21:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Koekblikkers zijn ook welkom hoor, moeten we een aparte sectie inrichten?
quote:Op woensdag 8 december 2004 21:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Koekblikkers zijn ook welkom hoor, moeten we een aparte sectie inrichten?
Okee motormuis only dus.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:35 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een forum toevoegen aan mijn lijstje![]()
Sorry
Denk meer dan 4x....quote:Op woensdag 8 december 2004 21:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tweetakt zal ws. twee keer zo bruut zijn
Soon I will be one of your kindquote:
why zou je voor een topic een eigen forum starten?quote:Op woensdag 8 december 2004 21:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare ff serieus peilen.
Wie is er voor een complete verhuizing van de MC naar eigen forum en wie wilt de MC liever hier houden?
Je kan natuurlijk gewoon de rest op Fok blijven doen en gewoon naar ons eigen forum toe om de MC te bezoeken (toch de main-reason waarvoor je op Fok! komt of niet?)
quote:Op woensdag 8 december 2004 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk meer dan 4x....
Ding schijnt echt ENORM agressief te zijn.. vraag maar aan Youp
Ik sta niet direct te springen om over te stappen.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie is er voor een complete verhuizing van de MC naar eigen forum en wie wilt de MC liever hier houden?
quote:(toch de main-reason waarvoor je op Fok! komt of niet?)
Heb zelf op een CR250 gereden..... dus kan wel inschatten hoe een 500 zich gedraagtquote:Op woensdag 8 december 2004 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
Wat heeft die Youp nou verder voor motorervaring.
![]()
quote:Dit is de demo/testmotor van Yamaha Nederland om de politie en de Marechaussee kennis te laten maken met de FJR. Volgend jaar komt er voor de politie weer een nieuwe Europese aanbesteding en dan wil Yamaha ook mee kunnen doen. Aangezien de politie in ieder geval ABS op hun "dienstfietsen" wil kan nu de FJR ook meedingen (en misschien later ook de TDM met ABS). Er is op van alles gelet en aan de wensen van de politie/Marechaussee voldaan... A.s. vrijdag "moet" ik hem weer terugbrengen en dan weer op m'n Varadero verder...
Doet niets af aan wat ik zeg. Nog een keer lezen.quote:Op donderdag 9 december 2004 07:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb zelf op een CR250 gereden..... dus kan wel inschatten hoe een 500 zich gedraagt60pk en 85nm geloof ik.... bij gewicht van iets van 110kg
Zijn enorm venijnige dingetjes..... voorwiel gaat de lucht al in bij kwart gas open in de 3e versnelling
quote:Op donderdag 9 december 2004 08:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ken de RGV250 ook wel....
Werksequote:
Speel een beetje met idee, denk er eens over na en neem een weloverwogen besluit.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
Ik sta niet direct te springen om over te stappen.
Maar als ik af en toe ga switchen, wie weet hoe snel dat anders kan groeien.
En als Fok! down zoveel down gaat dan is het natuurlijk helemaal vanzelfsprekend.
Het motorkeldertje?quote:Op donderdag 9 december 2004 08:51 schreef hollander172 het volgende:
Daarnaast kunnen we op het forum onze eigen policy hanteren en die zal een stuk ruimer zijn dan hier op Fok!
precies wat ik zeiquote:Op woensdag 8 december 2004 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
Maar als ik af en toe ga switchen, wie weet hoe snel dat anders kan groeien.
En als Fok! down zoveel down gaat dan is het natuurlijk helemaal vanzelfsprekend.
Wie gaat het modereren en onderhouden enzo ?quote:Op donderdag 9 december 2004 08:51 schreef hollander172 het volgende:
Daarnaast kunnen we op het forum onze eigen policy hanteren en die zal een stuk ruimer zijn dan hier op Fok!
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wie gaat het modereren en onderhouden enzo ?![]()
Wat is er mis met deze vraag ?quote:Op donderdag 9 december 2004 09:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat minder vaag alleen ..
[..]
Dan neem je even een kijkje ofzo.
![]()
Moddereters staan er bij.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wat is er mis met deze vraag ?![]()
ik heb gekeken,
Dat komt door je Deja Vu en gepaard gaande hersenbeschadigingen.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idd![]()
zijn we van rollen gewisseld ofzo
quote:vandaag een begrafenis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |