Daar heb je inderdaad een puntquote:Op maandag 6 december 2004 20:55 schreef Patrick281 het volgende:
Ja daar kijk ik van op. Gek he.![]()
Mark je achterem doet het toch wel normaal of wat ..
Ik heb dit jaar nog de dag voorafgaand aan de Fok! MC meet over de snelweg gereden naar de motorzaak terwijl ik alleen een achterrem had.
En dat alleen maar om jullie koppen te kunnen zien de volgende ochtend.
Kwestie van vooruit kijken, want je kan best hard veilig remmen met alleen een achterrem.
Alleen een echte noodstop zit er niet bij.![]()
quote:Hoi,
Allereerst excuses voor mijn late reactie op uw mailtje. U hebt inderdaad een fantastische motor! Het lijkt me erg jammer om zo'n motor te moeten in ruilen voor een andere en zeker voor een supermotard zoals die van mij. Mijn KTM is uiteraard ook een super motor waar je goed mee kan spelen, maar voor lange afstanden over de snelweg bijvoorbeeld is ie eigenlijk niet geschikt. T is dus geen toerfiets. Ik neem aan dat u zich daar bewust van bent, maar ik wilde het voor de zekerheid toch nog even zeggen.
Helaas moet ik mijn motor verkopen, omdat ik naar het buitenland ga voor een langere tijd. In ruilen voor een andere motor is dus geen optie. In elk geval bedankt voor u interesse en succes bij de verkoop van uw motor.
Met vriendelijke groet,
Elizabeth <censuur>
quote:VTR staat binnen bij in de garage en hij is inderdaad smal voor een
1000cc. Dit komt ook doordat het een V-twin, waardoor het blok small is.
Heb er toendertijd voor een VTR gekozen, omdat ik vrij lang ben (1.97) en
makkelijk mijn benen kwijt kon op de VTR.
Haha, die achterband. Er ontgaat je niks hé? Nee, er zit nog geen nieuwe
achterband op. Maar daar heb ik wel een oplossing voor.
Zaterdag is geen probleem om iets af te spreken. Hoe laat kan je? Dan
kunnen we rustig verder kijken en evt rijden.
Groeten,
Ralph
quote:Op maandag 6 december 2004 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb binnenkort een beetje een Bandit 1200
quote:Helaas zal een powercommander geen uitkomst bieden, omdat de VTR geen
injectie maar carburateurs heeft. Vandaar de dynojet in combinatie met de
open uitlaten. VTR is echt een fun fiets met veel koppel.
Bijgevoegd de dyno uitdraai.
Inderdaad ook wel interessant, thanks !!quote:Op maandag 6 december 2004 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
Mark ..
Fok! is te traag om even snel te editten .. Check deze link..
Ik kwam hem toevallig tegen in een bepaalde sectie van een advertentie site.
quote:Op maandag 6 december 2004 22:34 schreef PatrickM het volgende:
* PatrickM gaat voor de Garmin StreetPilot III plus
quote:Op maandag 6 december 2004 21:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En met een strakke achterkant valt die slappe voorkant des te meer op.
![]()
Maar als het allemaal goed gaat zit je qua achtervering wel voor een dubbeltje op de eerste rang.![]()
Geen PDA + TomTom3 meer?quote:Op maandag 6 december 2004 22:34 schreef PatrickM het volgende:
* PatrickM gaat voor de Garmin StreetPilot III plus
Straal van 7.5 kilometer. Ik schat ¤ 85.00 per maand. (hypotheek)quote:Jan Muschlaan (2x)
TS 's-Gravenhage
Min Goeman Borgesiuslaan
Rijswijk Zh
Spoorstraat
PP Voorburg
Dat wilde ik gister nog posten maar een crash maakte een vroegtijdig einde aan mijn tikwerk.quote:Op maandag 6 december 2004 21:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad een punt
Maar als ik die nu ook goud wil blitsenMoet inderdaad wel lukken met alleen de achterrem naar de garage is toch maar een km of 10 ofzo en dan gewoon binnendoor ofzo. Maarja als ik het ook zelf thuis kan doen, why not? Moet alleen goed opletten dat de Dot4 (5) niet op de gespoten blitsklauwen komt, schijnt goeie verfoplosser te zijn dat spul
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:26 schreef hollander172 het volgende:
Probeerde nog even op te zoeken welke remolie je moet hebben maar mijn host heeft een probleem.
Het volgende feit doet zich voor, ik ben afgelopen vrijdag mijn standaard fitnes uitje wezen skippen om een liter olie te scoren en kettingvet te schrapenquote:Op dinsdag 7 december 2004 08:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die luiwammes moest nog naar de motorzaak voor motorolie. Dus dan kan hij gelijk remvloeistof meenemen.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:43 schreef Makster het volgende:
Het volgende feit doet zich voor, ik ben afgelopen vrijdag mijn standaard fitnes uitje wezen skippen om een liter olie te scoren en kettingvet te schrapen
Daar maak ik me inderdaad ook geen zorgen over, die vent ging zelfs poetse nadat ik 15 minuten had proef geredenquote:Op dinsdag 7 december 2004 08:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Hij vernaggeld zijn eigen conditie uit liefde voor zijn motor die voor gaat..
Maar remolie moet om de 2-3 jaar Mark, al is een keertje extra verwisselen zeker niet slecht.
En als je een motor koopt weet je inderdaad ook niet hoe lang het geleden is.
Al zal het bij die vorige eigenaar van jou wel snor zitten.
cool als je hem heb wil ik er wel een keer op rijden hoorquote:Op maandag 6 december 2004 21:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mercy .. toch ook iets voor jou.
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
cool als je hem heb wil ik er wel een keer op rijden hoor![]()
is dat een aanbodquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Wat een genereus aanbod.![]()
Zaterdag heb ik een date in de ochtend.![]()
Ben zelf door schade en schande wijs geworden, wat remolie onder je schoenen en dan naar binnen lopen over vloerbedekking was een combinatie die niet op prijs werd gesteld.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Beste kettingspray =
BellRay![]()
![]()
(Net als olie)
Ik heb een date zeg ik, maar je mag er wel bij komen hoor.quote:
Ow .. dat was ook op zaterdag .. goed hoor .. ik hoop het.quote:en in de middag als alles naar wens gaat mag je achter een schone dame rijden![]()
Hoe is het trouwens met ons GS500 motorblok?quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben zelf door schade en schande wijs geworden, wat remolie onder je schoenen en dan naar binnen lopen over vloerbedekking was een combinatie die niet op prijs werd gesteld.(tenzij je een nieuw motiefje in gedachten had natuurlijk.
)
Wat bij mijn vorige werkgever ook altijd werd gedaan met voornamelijk hydraulische leidingen was de ringen vernieuwen. Kosten zijn nagenoeg nul en je weet zeker dat je materiaal er weer goed tegenaan kan. Schoonmaken van banjo's e.d. gaat het snelst en makkelijkst met remmenreiniger.Gebruik dit alleen niet voor je leidingen want dan gaan ze dof uitslaan, glassex of afwasmiddel werken dan beter.
quote:Hoi Stephan,
Als ik jou was zou ik je eigen schokbreker houden en alleen een andere veer er op zetten.
Heb je trouwens niet veel meer problemen aan de voorkant, want die is veel slechter dan de achterkant.
Een Hyperpro veer zorgt ervoor dat je toch je comfort houdt over hobbelige wegen, en als je harder door een bocht wil je toch stabiliteit houd zonder dat de schokbreker onderin slaat.
De veer is dus progressief hoe verder je hem indrukt hoe sterker de veer wordt.
Hyperpro Services B.V.
We hebben hem inmiddels een bad gegeven.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met ons GS500 motorblok?
Je kent Lars toch, die zal wel dood zijnquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met ons GS500 motorblok?
Ik heb stalen remleidingen voor& achter dus dof zullen ze niet uitslaanquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben zelf door schade en schande wijs geworden, wat remolie onder je schoenen en dan naar binnen lopen over vloerbedekking was een combinatie die niet op prijs werd gesteld.(tenzij je een nieuw motiefje in gedachten had natuurlijk.
)
Wat bij mijn vorige werkgever ook altijd werd gedaan met voornamelijk hydraulische leidingen was de ringen vernieuwen. Kosten zijn nagenoeg nul en je weet zeker dat je materiaal er weer goed tegenaan kan. Schoonmaken van banjo's e.d. gaat het snelst en makkelijkst met remmenreiniger.Gebruik dit alleen niet voor je leidingen want dan gaan ze dof uitslaan, glassex of afwasmiddel werken dan beter.
Die 2 dingen spreken mekaar wat tegen of ik snap het niet -ga je er wel alleen mee verder dan ..quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:37 schreef hollander172 het volgende:
De kennis met wie ik het samen doe ziet het i.v.m. het gewicht niet zitten voor het project ..
Volgende week komt ie hier naar toe en dan ga ik eerst de uitgaande as opmeten en er een tekening van maken zodat collega's van mijn vriendin er een universele plaat voor kunnen draaien en ik een net bevestigingspunt heb voor de aandrijving.
Tof! Ik vind het wel goed klinken hoor. Had ook niet verwacht dat je daar dag en nacht mee bezig zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We hebben hem inmiddels een bad gegeven.Zat een beetje veel kettingvet aan. Alle olie is er uit en we hebben de kleppen er uit gehad om de speling te controleren.
De kennis met wie ik het samen doe ziet het i.v.m. het gewicht niet zitten voor het project dus ik ga hem weer hier naar toe halen (en de woede van mijn vriendin op mij nemen om die reden) om hem verder te controleren en te reviseren.
Volgende week komt ie hier naar toe en dan ga ik eerst de uitgaande as opmeten en er een tekening van maken zodat collega's van mijn vriendin er een universele plaat voor kunnen draaien en ik een net bevestigingspunt heb voor de aandrijving. Hierna zal ik hem verder demonteren om het verhaal van het tikken te achterhalen.Eerst zal ik hem nog voorzien van een enkele carb en een custom uitlaatje om hem proberen te starten. Tankje heb ik al. (busje dat voor proefdraaien gebruikt wordt.)
Weinig nieuws dus maar ik moet het ook hebben van 1 avond in de week beunen aan het blok.
In zekere zin hebben ze wel gelijk. De veer is het belangrijkste punt aan de demping, deze zorgt er voor dat ie niet gaat "schommelen" na het in- en uitveren.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik hun was, mn eigen schokbreker houden en een veer van hun laten monteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |