quote:
Ja, dat weet ik!quote:
das waar, maar jogy en woede...quote:Op maandag 6 december 2004 19:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Opkroppen is erger voor zn hartje hoor!
Jij was toch vriendjes met Dp?quote:Op maandag 6 december 2004 19:07 schreef cerror het volgende:
Helemaal eens, wat jij zegt jogy maar dan wel 2 keer.
Ga ik zeker doen inderdaadquote:Op maandag 6 december 2004 19:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik!!
Fijn he!.
Geniet er maar lekker van!
Kusje op je kloppende dop!.
Dit was even noodzakelijk Jerruhbeeb, maak van je hart geen moordkuil zeggen de wijze Chinezenquote:
En bedankt he!quote:
nou, aan deze kuil kan de ontploffing bij tsjernobyl nog een puntje zuigen...quote:Op maandag 6 december 2004 19:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit was even noodzakelijk Jerruhbeeb, maak van je hart geen moordkuil zeggen de wijze Chinezen.
Ik wou graag even kwijt dat je mijn nieuwe God bent.quote:Op maandag 6 december 2004 19:15 schreef jogy het volgende:
Afscheidstopic mag wel een ander topic worden, dit is het 'trap hier Depresident in z'n milt tot z'n oren bloeden' topic
Voor de mensen die zich liever anoniem willen uiten;quote:Op maandag 6 december 2004 19:15 schreef jogy het volgende:
Afscheidstopic mag wel een ander topic worden, dit is het 'trap hier Depresident in z'n milt tot z'n oren bloeden' topic
Die rectale ridder durfde mij nog wel even uit te schelden op msn, dus ik snap niet waarom hij nu niet hier zit.quote:Op maandag 6 december 2004 19:22 schreef jogy het volgende:
En net als een kakkerlak die wegkruipt voor het licht is dat zielige hoopje strond ook weer nergens te bekennen.
Doe eens niet zo lullig joog! Misschien heeft die arme knul wel opeens heel erge grafcholera in zn hart en kan hij niet meer typen!quote:Op maandag 6 december 2004 19:22 schreef jogy het volgende:
En net als een kakkerlak die wegkruipt voor het licht is dat zielige hoopje strond ook weer nergens te bekennen.
Ik wacht wel tot alle glas in de glasbak ligt voordat ik hem als trampoline ga gebruiken.quote:Op maandag 6 december 2004 19:22 schreef Dirkh het volgende:
Ergens in Marienberg ligt nog wel het een en ander aan glasscherven op de weg, lijkt me een goed idee om ze daar een handje te helpen met opruimen, dan gebruiken we dat kereltje als bezem.
laten we nou niet meteen van het beste uitgaan.quote:Op maandag 6 december 2004 19:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lullig joog! Misschien heeft die arme knul wel opeens heel erge grafcholera in zn hart en kan hij niet meer typen!!
Na een jaar lang als een D66er door het leven te zijn gegaan vond ik het wel tijd voor wat Wilders.quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 19:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Na een jaar lang als een D66er door het leven te zijn gegaan vond ik het wel tijd voor wat Wilders.
*stil*quote:Op maandag 6 december 2004 19:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Na een jaar lang als een D66er door het leven te zijn gegaan vond ik het wel tijd voor wat Wilders.
Liev.quote:Op maandag 6 december 2004 19:33 schreef boebiedoe het volgende:
Bij de DePresident zouden ze een lopende tankpomp in zijn muil moeten solderen en een vuurtje bij zijn urinebuis moeten houden..
Eíndelijk zie ik hem dan.quote:Op maandag 6 december 2004 19:38 schreef NightH4wk het volgende:
[edit]foto verwijderd
Jogy, bedoel je deze aap?
quote:Op maandag 6 december 2004 19:38 schreef NightH4wk het volgende:
[edit]foto verwijderd
RANDmongool jah!quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 19:38 schreef NightH4wk het volgende:
[edit]foto verwijderd, ja ook bij mezelf
Whehehe!quote:Op maandag 6 december 2004 19:38 schreef NightH4wk het volgende:
[edit]foto verwijderd
Objectieve note,quote:Op maandag 6 december 2004 19:15 schreef jogy het volgende:
[edit]foto verwijderdquote:Op maandag 6 december 2004 19:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eíndelijk zie ik hem dan.. Heb je geen grotere foto?
Maakt niet uit, zolang het maar veel pijn doet en heel lang duurt.quote:Op maandag 6 december 2004 19:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Objectieve note,
en de "lekker" dan?
quote:Op maandag 6 december 2004 19:44 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
[edit]foto's verwijderd
Yep. [afbeelding]
quote:Op maandag 6 december 2004 19:52 schreef Tessje het volgende:
Jogy,
Na 2 jaar durf ik er eindelijk voor uit te komen, maar sinds het begin van onze tijd tesamen ben ik al gruwelijk verliefd op jouw schrijfstijl
Ik hoop dat deze uitspraak niet onze online-vriendschap verpest
Ik houd van je
*Huilt*
Nee mên, DP was het forum aan het h4x0rzen!quote:Op maandag 6 december 2004 20:01 schreef boebiedoe het volgende:
De server was duidelijk geschrokken van die foto..
*aait server*
Misschien issie nu wel empty9quote:Op maandag 6 december 2004 20:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee mên, DP was het forum aan het h4x0rzen!
Er valt toch niks meer aan 'm te verbouwen.quote:Op maandag 6 december 2004 20:05 schreef Tessje het volgende:
Ik stel voor dat we met een fok!knokploeg
Wel goed dat jij mijn idee verder uitdacht. Anders hadden we voor niets mensen opgetrommeldquote:Op maandag 6 december 2004 20:06 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Er valt toch niks meer aan 'm te verbouwen..
In zijn geval wil ik er best achter komen, op zich.quote:
Je moet op irc wezen volgens Tiemie.quote:Op maandag 6 december 2004 20:11 schreef jogy het volgende:
[..]
In zijn geval wil ik er best achter komen, op zich.
Nu? Of daar is het dus doorgeluld? Naja, ik vind het allemaal wel best hoor, ik heb m'n zegje gedaan en ik hoop dat mijn punt duidelijk is.quote:Op maandag 6 december 2004 20:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je moet op irc wezen volgens Tiemie.
Heel misschien omdat het allemaal ONZ gerelateerd is?quote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef D.Rose het volgende:
Waarom staat dit topic in ONZ?
Zijn er nog andere subfora danquote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef D.Rose het volgende:
Ik vond dit al behoorlijk subtielquote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef jogy het volgende:
Of moest ik het iets minder subtiel brengen?.
Ik vond het subtiel genoeg.quote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Nu? Of daar is het dus doorgeluld? Naja, ik vind het allemaal wel best hoor, ik heb m'n zegje gedaan en ik hoop dat mijn punt duidelijk is.
En tuut84, 9christensen en Chriz2kquote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef boebiedoe het volgende:
Kunnen DP en rest ( Dead-Doll, Da-Ali-G,Sauruzin, RealKnuckles etc etc ..) niet gewoon gebanned worden als compensatie voor het verlies van Jogy ?
Hoe wou je een horde koeien op DePresident laten schijten terwijl hij met zijn kop in een bak zoutzuur hangt.quote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef D.Rose het volgende:
Kan zijn, maar het komt zo allemaal minder geloofwaardig overquote:Op maandag 6 december 2004 20:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heel misschien omdat het allemaal ONZ gerelateerd is?
**duim omhoog** voor BBD's voorstelquote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef boebiedoe het volgende:
Kunnen DP en rest ( Dead-Doll, Da-Ali-G,Sauruzin, RealKnuckles etc etc ..) niet gewoon gebanned worden als compensatie voor het verlies van Jogy ?
Tja, nu je het zegt, 'horde' moet 'kudde' zijnquote:Op maandag 6 december 2004 20:19 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Hoe wou je een horde koeien op DePresident laten schijten terwijl hij met zijn kop in een bak zoutzuur hangt..
Voor jou misschien.quote:Op maandag 6 december 2004 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het komt zo allemaal minder geloofwaardig over
Je punt is mij nog niet helemaal duidelijk Jogy.quote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef jogy het volgende:
Mijn zegen hebben ze indien ze dit puike, puike plan willen uitvoerenquote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef boebiedoe het volgende:
En Paultjuh dan..quote:Op maandag 6 december 2004 20:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En tuut84, 9christensen en Chriz2k!
Ik ben helemaal voor!
Altijd vriendelijk, onzequote:Op maandag 6 december 2004 20:22 schreef Anosmie het volgende:
Waar blijft die beschimmelde plak smurfensmegma nu?
Ha Anosquote:Op maandag 6 december 2004 20:22 schreef Anosmie het volgende:
Waar blijft die beschimmelde plak smurfensmegma nu?
En Dark Killah.quote:Op maandag 6 december 2004 20:26 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
En Cerror.
Worden deze josti's nu per direct gebanned?
Neeheeee, mogool, zonder 'n'quote:
Ah ik vroeg me al af waar die 'n' gebleven wasquote:
Hoe dan ook, dat het maar snel een uitgestorven diersoort mag zijn. Benno is er toch niet meer om hem te beschermen.quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 20:11 schreef Pool het volgende:
[afbeelding]
sorry BB voor het vernielen van de muur en Bupa voor het jatten van het idee
Doe dan maar een groep TBSers die van irritante kutventjes met een dikke kop houden.quote:Op maandag 6 december 2004 20:37 schreef Tessje het volgende:
We zullen dat jochie met zijn kop naar beneden uit een flat flikeren te midden in een groep van moslims
Wat hebben die moslims misdaan dan?quote:Op maandag 6 december 2004 20:37 schreef Tessje het volgende:
We zullen dat jochie met zijn kop naar beneden uit een flat flikkeren te midden in een groep van moslims
quote:Op maandag 6 december 2004 20:36 schreef Markster het volgende:
Hier kan ik solliciteren ? [afbeelding]
Moslims houden toch niet zo van homo'squote:Op maandag 6 december 2004 20:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat hebben die moslims misdaan dan?
Ah, daar is die laffe zak van een DP. Ik hoop dat het nu duidelijk is dat niemand je moet en iedereen blij zal zijn als je straks spontaan in de fik vliegt.quote:
En als MUUS er is, kom ik ookquote:Op maandag 6 december 2004 19:08 schreef MUUS het volgende:
Ja hallo, ik ben er ook!
quote:Op maandag 6 december 2004 20:42 schreef ShaoliN het volgende:
Hallo, ook ik wil Depresident nog even een pijnlijke langzame dood toewensen.
quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 20:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die mag ook mee. Begin je alvast?
*snel quote*quote:Op maandag 6 december 2004 20:46 schreef Gangstanova het volgende:
Oh, voor de mensen die zich afvragen hoe die afzichtelijke kwijlfetisjist er uit ziet, hier enkele foto's:
[edit]foto's verwijderd
Psstt... Dat is DP nietquote:Op maandag 6 december 2004 20:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, daar is die laffe zak van een DP. Ik hoop dat het nu duidelijk is dat niemand je moet en iedereen blij zal zijn als je straks spontaan in de fik vliegt.
quote:Op maandag 6 december 2004 20:46 schreef Gangstanova het volgende:
Oh, voor de mensen die zich afvragen hoe die afzichtelijke kwijlfetisjist er uit ziet, hier enkele foto's:
[edit]foto's verwijderd
En voor de mensen die zich afvragen, wat een drukte, welke bekende Nederlander heeft deze user vermoord? Hebbie daar ook een verhelderend postje voor?quote:Op maandag 6 december 2004 20:46 schreef Gangstanova het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2004 20:46 schreef Gangstanova het volgende:
[edit]foto's verwijderd
quote:Op maandag 6 december 2004 20:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik wil graag even het orgineel affikken. Log even in onder het orgineel. Toe, durf je best.
Figures..quote:Op maandag 6 december 2004 20:47 schreef Tessje het volgende:
[..]
Psstt... Dat is DP niet
Dat is een kloon.. Die nu even iemand anders gebruikt
kan je niet gewoon even leuk meedoen?quote:Op maandag 6 december 2004 20:50 schreef Markster het volgende:
Mag ik ondertussen even vragen waarom we allemaal zo een hekel aan hem hebben? [afbeelding]
Voor het eerst in zn leven had DP inside information (het vertrek van jogy) en bleef daar steeds "subtiel" naar hinten, op een manier waardoor mn maagsappen begonnen te koken en dat schoot joog in zn verkeerde keelgat.quote:Op maandag 6 december 2004 20:51 schreef Gangstanova het volgende:
Oh, by the way, wat heeft die loser eigelijk gedaan?
Niet dat het enige invloed op mijn haatgevoelens jegens die infantiele bejaardenkwijler heeft, maar ik ben wel nieuwsgierig.
het feit dat je iemand zonder reden haat siert je, jammer dat je dat nu ontkrachtquote:Op maandag 6 december 2004 20:51 schreef Gangstanova het volgende:
Niet dat het enige invloed op mijn haatgevoelens jegens die infantiele bejaardenkwijler heeft, maar ik ben wel nieuwsgierig.
quote:Op maandag 6 december 2004 20:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Figures..
Naja, Als Die pisvlek nu weg blijft is dit topic toch nog nuttig.
[verhaal in het kort]quote:Op maandag 6 december 2004 20:51 schreef Gangstanova het volgende:
Tsssk, in het geval van Calvobbes opende ik er zelfs een heel topic over, maar een haattopic, ho maarquote:Op maandag 6 december 2004 20:53 schreef Insomaniac het volgende:
Voor het eerst in zn leven had DP inside information (het vertrek van jogy) en bleef daar steeds "subtiel" naar hinten
Vergeet dat lieve gedrag richting R@b in feedback niet. En het moraalridder gedrag richting Boe.quote:Op maandag 6 december 2004 20:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Voor het eerst in zn leven had DP inside information (het vertrek van jogy) en bleef daar steeds "subtiel" naar hinten, op een manier waardoor mn maagsappen begonnen te koken en dat schoot joog in zn verkeerde keelgat.
En verder is het gewoon een tifuskneus die grafcholera in zn hart verdient.
Jouw samenvatting is stukken beter dan die van mij.quote:Op maandag 6 december 2004 20:55 schreef jogy het volgende:
[..]
[verhaal in het kort]
1 of andere achterbakse kontneuker heeft tegen de andere achterbakse maar ook nog infantiele kontneuker ( DePresident dus ) doorgeluld dat ik zou gaan stoppen, nu ging achterbakse kontneuker 2 de hele tijd subtiele hints geven dat hij wist dat ik ging stoppen. En vandaag zat ie een beetje mans te dreigen om het publiek te maken. Op zich geen ramp, maar ik had toch al een stinkende grafhekel aan hem dus maakte ik een topic voor hem
[/verhaal in het kort]
Je begrijpt wel meer niet. Blijf gewoon weg.quote:Op maandag 6 december 2004 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom moet dit sticky?En sinds wanneer is user afzeiken okee? O nee wacht, ik begrijp de humor van ONZ niet
![]()
Oei wat ben ik een stommerd
Omdat jij het ronduit zei en niet sneu ging ziten hinten en dreigen. Maar ik wil best een haattopic voor je maken hoor.quote:Op maandag 6 december 2004 20:55 schreef Gangstanova het volgende:
[..]
Tsssk, in het geval van Calvobbes opende ik er zelfs een heel topic over, maar een haattopic, ho maar.
[MED] KastaNova nieuwe mod GC
Frisse wind mên.quote:Op maandag 6 december 2004 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom moet dit sticky?En sinds wanneer is user afzeiken okee? O nee wacht, ik begrijp de humor van ONZ niet
![]()
Oei wat ben ik een stommerd
Dat is nog een mysterie.quote:Op maandag 6 december 2004 20:56 schreef Markster het volgende:
en wie is kontneuker 1 dan? [afbeelding]
Hij heeft gehint ! Dit is ernstig.quote:Op maandag 6 december 2004 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
One can only dream.quote:Op maandag 6 december 2004 20:54 schreef nikky het volgende:
Of durft dat mannetje, met normaal gesproken een grote bek tegen jonge meiden, zich nooit meer op FoK! te begeven onder zijn orginele account?
Het is gewoon een vervelend kutventje, en dit was de spreekwoordelijke druppel.quote:Op maandag 6 december 2004 20:59 schreef thoth het volgende:
[..]
Hij heeft gehint ! Dit is ernstig.
(wel een beetje te serieus voor Onzin misschien zou een sticky in NWS oid beter op zijn plaats zijn)
Dat lijkt me een drastisch goed plan.quote:Op maandag 6 december 2004 21:00 schreef Tessje het volgende:
Ik stel voor dat het op de frontpage komt
quote:
Achternaam mag dan niet bekend worden hequote:Op maandag 6 december 2004 21:01 schreef Mattt het volgende:
[..]
Dat lijkt me een drastisch goed plan.
*Eens is.
Ik denk dat er een paar nieuwsposters zijn die daar helemaal geen probleem mee hebbenquote:Op maandag 6 december 2004 21:00 schreef Tessje het volgende:
Ik stel voor dat het op de frontpage komt
quote:Op maandag 6 december 2004 21:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is gewoon een vervelend kutventje.
A topic a day keeps DePresident awayquote:
BIFITOETENDPMOETDOODENBONKJES deel 2quote:
Waarom?quote:Op maandag 6 december 2004 21:06 schreef BrauN het volgende:
Ik vind Depresident wel tof. In principe. Best wel.
Figures, kuttopics vind je leuk en leuke topics vind je kut, dus dit valt in de lijn der verwachtingen van jou exceptioneel zeldzame smaak.quote:Op maandag 6 december 2004 21:06 schreef BrauN het volgende:
Ik vind Depresident wel tof. In principe. Best wel.
ja, dan kan die samen met DP in boe zijn neuklijstjequote:Op maandag 6 december 2004 20:56 schreef Markster het volgende:
en wie is kontneuker 1 dan? [afbeelding]
En dat terwijl je toch wel minstens 10 keer zo veel kans hebt om modje te worden dan DePresident.quote:
Die hebben Jogy toch flink lopen naaien ja...quote:Op maandag 6 december 2004 21:13 schreef mvt het volgende:
[..]
ja, dan kan die samen met DP in boe zijn neuklijstje
anderS ?quote:Op maandag 6 december 2004 21:14 schreef Tessje het volgende:
Er staat ook Anders..... in het lijstje slimbo
En om dat te vieren krijgt ie een sticky naamtopic in Onzin waarin een aardig deel van de incrowd hem afzeikt. Er hangen mensen rond op dit forum die dat een hele eer zouden vindenquote:Op maandag 6 december 2004 21:01 schreef jogy het volgende:
Het is gewoon een vervelend kutventje, en dit was de spreekwoordelijke druppel.
10 x 0=quote:Op maandag 6 december 2004 21:14 schreef jogy het volgende:
[..]
En dat terwijl je toch wel minstens 10 keer zo veel kans hebt om modje te worden dan DePresident.
Goed dat je het uitlegt, DP leest tenslotte mee.quote:
zolang er spraken is van een orgasme dan mag het toch op het lijstje?? En volgens mij zat DP wel met een stijve en een paar kwakjes in zijn broek achter zijn PC.quote:Op maandag 6 december 2004 21:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die hebben Jogy toch flink lopen naaien ja...
Ik wist niet dat Jogy ook een staaf in zijn anus waardeerde
Ja Vroegâh, toen er nog maar 6 users geregistreerd warenquote:Op maandag 6 december 2004 21:19 schreef thoth het volgende:
Vroegàh werd iemand nog wel eens weggezwegen.....dat waren nog eens tijden.....vroegàh.
Is het nu gofterredomme eens afgelopen met dat gelek?!quote:Op maandag 6 december 2004 21:15 schreef Tessje het volgende:
...
Ik wist niet dat Jogy ook een staaf in zijn anus waardeerde
Die vlekken krijgt zijn moeder er nooit meer uitquote:Op maandag 6 december 2004 21:23 schreef mvt het volgende:
[..]
zolang er spraken is van een orgasme dan mag het toch op het lijstje?? En volgens mij zat DP wel met een stijve en een paar kwakjes in zijn broek achter zijn PC.
Vieze kontneukerquote:Op maandag 6 december 2004 21:26 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is het nu gofterredomme eens afgelopen met dat gelek?!
Ik heb je dat in vertrouwen vertelt.
Trrrrrut.
![]()
Waarom ben jij nog niet met je bek over een trekhaak getrokken en nakend door de straten gesleurd, DPlover?quote:
Inso ik dacht dat je van me hieldquote:Op maandag 6 december 2004 21:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog niet met je bek over een trekhaak getrokken en nakend door de straten gesleurd, DPlover?!
Jij moet net zo hard doodgaan als DPquote:Op maandag 6 december 2004 21:35 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Inso ik dacht dat je van me hield
Woede inde eerste twee posts van dit topic, DP, nergens te bekennenquote:
Oh!! Serieus joh?quote:Op maandag 6 december 2004 22:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Woede inde eerste twee posts van dit topic, DP, nergens te bekennen.
Ja hallo, ik kan er ook niets aan doen dat ik dat soort emoties niet lang vast kan houdenquote:
Die aandachtstekortstoornis hequote:Op maandag 6 december 2004 22:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kan er ook niets aan doen dat ik dat soort emoties niet lang vast kan houden.
Jij bent gewoon te goed voor deze wereld, geile schapenneukerquote:Op maandag 6 december 2004 22:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kan er ook niets aan doen dat ik dat soort emoties niet lang vast kan houden.
Dat mag ik niet meer als reden geven van m'n vriendin, na 200 keer het te hebben aangehoord werd ze een beetje giftigquote:
Ik loop 2 minuten achter.quote:Op maandag 6 december 2004 22:24 schreef Nolius het volgende:
*leest zich in
Niet te vroeg juichen.quote:Op maandag 6 december 2004 22:23 schreef Xebrozius het volgende:
-knip-
Ach joh, loop eens mee, het is best leuk hoor.quote:Op maandag 6 december 2004 22:28 schreef Slarioux het volgende:
Mag ik hem nog even doodwensen? Of loop ik dan mee?
Ik blijf er voor wakkerquote:Op maandag 6 december 2004 22:25 schreef Rabrynil het volgende:
En ik had vandaag nog zo wel gehoopt op het 0:00 SC-topic van DP
Dat mag al de hele tijdquote:Op maandag 6 december 2004 22:32 schreef Pool het volgende:
Jogy, vanaf wanneer mogen we ongefundeerde verdenkingen over de identiteit van het lek gaan rondstrooien?![]()
je moet alleen wel zelf een doodsoorzaak bedenken, gewoon, omdat het leuk is. En omdat degene die het uiteindelijk goed heeft een leuke prijs krijgtquote:Op maandag 6 december 2004 22:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach joh, loop eens mee, het is best leuk hoor.
Een gat in je hoofd en bloedzuigers op je oogbol zijn nog toffer.quote:Op maandag 6 december 2004 22:37 schreef tommy4487 het volgende:
ik ben net nieuw hier maar als ik het goed begrijp is DP niet tof
![]()
![]()
Nou nou, poe, poequote:Op maandag 6 december 2004 22:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Een gat in je hoofd en bloedzuigers op je oogbol zijn nog toffer.
Wat wil je dan dat ik typ? Het is een beetje moeilijk om een topic als dit draaiende te houden zonder dat er een miezerig stuk chemisch afval is dat een weerwoord heeft.quote:
Inderdaad vrij zwak dat hij hier niet durft te postenquote:Op maandag 6 december 2004 22:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat ik typ? Het is een beetje moeilijk om een topic als dit draaiende te houden zonder dat er een miezerig stuk chemisch afval is dat een weerwoord heeft.
Het is een eikel, hij moet allemaal ernstige aandoeningen krijgen enzo, samen met dat lekkende wezen onder ons. Maar veel meer kan ik er ook niet van maken zolang ik geen lijdend voorwerp heb die hier durft te posten..
http://forum.fok.nl/topic/634402/1/300#23760870quote:Op maandag 6 december 2004 22:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen.
Die misbruiker van onze lucht maakt zo een kloon aan en trolt lekker verder.
Voor het geval je eroverheen gelezen hebt.quote:Trouwens Cerror, wat een frappante vertoning van je. Sinds wanneer denk jij te kunnen bepalen wat bagger is of niet? Zelf spam je heel ONZ vol met die teringzooi van je en nu wijs je anderen op de vingers. Dat imago wat je jezelf probeert aan te meten de laatste weken staat je niet, je bent geen reller oid. Ga door met baggeren, dat staat je beter dan die genante vertoning waar je nu mee bezig bent. Als je jezelf een imago probeert aan de meten raad ik je aan eerst je vocabulair bij te spijkeren. Je woordenschat is beperkt tot een josti uit groep 3 die is blijven zitten en daar kom je niet ver mee.
Welk imago, het is een forumquote:Op maandag 6 december 2004 22:55 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
[FB] Wij ook van jullie O+.
[..]
Voor het geval je eroverheen gelezen hebt.
quote:Op maandag 6 december 2004 20:26 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
En Cerror.
Worden deze josti's nu per direct gebanned?
Hij heeft op zich wel een punt, het ligt er wel een beetje dik bovenop, wees eerlijk, je deed een tijdje terug nog net zo hard mee met dequote:
Bedankt, ik had er wel overheen gelezen.quote:Op maandag 6 december 2004 22:55 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
[FB] Wij ook van jullie O+.
[..]
Voor het geval je eroverheen gelezen hebt.
quote:Op maandag 6 december 2004 23:02 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind DePresident niet oké, maar bij dit topic krijg ik wel iets te veel het idee dat het een verzamelplaats is van users die zichzelf bovengemiddeld tof vinden. En da's niet tof.
Die mongool met tieten is gewoon verder gegaan onder een kloon.quote:Op maandag 6 december 2004 23:02 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Hij heeft op zich wel een punt, het ligt er wel een beetje dik bovenop, wees eerlijk, je deed een tijdje terug nog net zo hard mee met de-topics van DP en consorten. Ik zou gewoon een nieuwe account aanmaken, dat gezeik kom je toch nooit meer vanaf, net als die mongool met tieten, BMW3 ofzo.
![]()
Maargoed ontopic, DP is een kneus, maarja dat was al gezegd geloof ik.
Daarom haalde ik dat voorbeeld aan.quote:Op maandag 6 december 2004 23:09 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Die mongool met tieten is gewoon verder gegaan onder een kloon..
Dude, we blijven ervoor op!quote:Op maandag 6 december 2004 23:12 schreef Tiemie het volgende:
tuurlijk wel, nu maar hopen dat geen mod hem open durft te laten.
Ja. En Sinterklaas bestaat.quote:Op maandag 6 december 2004 23:12 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Daarom haalde ik dat voorbeeld aan. Of ben jij z'n kloon?
quote:
De rest van de randmogolen moet hem nog komen verdedigenquote:Op maandag 6 december 2004 23:16 schreef Tessje het volgende:
[..]
Deze blijft tot het einde der dagen
Nope.quote:Op maandag 6 december 2004 23:19 schreef Boschjesman het volgende:
De url van die foto's tussen spoilertags, mag dat wel?
*F5*
Nee dat mag niet, als je hem aan wilt pakken op zijn manier van posten, be my guest, maar foto's posten is not done!quote:Op maandag 6 december 2004 23:19 schreef Boschjesman het volgende:
*F5*
Als een foetus in de soep, zo ziet 'ie er uit.quote:Op maandag 6 december 2004 23:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Kan iemand de foto van DePresident nog eens posten? Ik ben verdomme telkens net te laat, ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet.
quote:Op maandag 6 december 2004 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
De rest van de randmogolen moet hem nog komen verdedigen
Mail maar.quote:Op maandag 6 december 2004 23:19 schreef Boschjesman het volgende:
*F5*
Ik wacht nog ff.quote:Op maandag 6 december 2004 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
eej je vergeet de rest van de benamingenquote:Op maandag 6 december 2004 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie voor me hoe een groepje verbaal incontinente nerds door een wals overreden wordt terwijl ik in de cabine een vrolijk wijsje fluit.quote:Op maandag 6 december 2004 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
"bob de bouwer.... kunnen wij het maken?quote:Op maandag 6 december 2004 23:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik zie voor me hoe een groepje verbaal incontinente nerds door een wals overreden wordt terwijl ik in de cabine een vrolijk wijsje fluit.
Heeft Yvonne je speciaal hiervoor unbanned?quote:Op maandag 6 december 2004 23:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik zie voor me hoe een groepje verbaal incontinente nerds door een wals overreden wordt terwijl ik in de cabine een vrolijk wijsje fluit.
Het is bijnaquote:
*memories*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |