Ik loop 2 minuten achter.quote:Op maandag 6 december 2004 22:24 schreef Nolius het volgende:
*leest zich in
Niet te vroeg juichen.quote:Op maandag 6 december 2004 22:23 schreef Xebrozius het volgende:
-knip-
Ach joh, loop eens mee, het is best leuk hoor.quote:Op maandag 6 december 2004 22:28 schreef Slarioux het volgende:
Mag ik hem nog even doodwensen? Of loop ik dan mee?
Ik blijf er voor wakkerquote:Op maandag 6 december 2004 22:25 schreef Rabrynil het volgende:
En ik had vandaag nog zo wel gehoopt op het 0:00 SC-topic van DP
Dat mag al de hele tijdquote:Op maandag 6 december 2004 22:32 schreef Pool het volgende:
Jogy, vanaf wanneer mogen we ongefundeerde verdenkingen over de identiteit van het lek gaan rondstrooien?![]()
je moet alleen wel zelf een doodsoorzaak bedenken, gewoon, omdat het leuk is. En omdat degene die het uiteindelijk goed heeft een leuke prijs krijgtquote:Op maandag 6 december 2004 22:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach joh, loop eens mee, het is best leuk hoor.
Een gat in je hoofd en bloedzuigers op je oogbol zijn nog toffer.quote:Op maandag 6 december 2004 22:37 schreef tommy4487 het volgende:
ik ben net nieuw hier maar als ik het goed begrijp is DP niet tof
![]()
![]()
Nou nou, poe, poequote:Op maandag 6 december 2004 22:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Een gat in je hoofd en bloedzuigers op je oogbol zijn nog toffer.
Wat wil je dan dat ik typ? Het is een beetje moeilijk om een topic als dit draaiende te houden zonder dat er een miezerig stuk chemisch afval is dat een weerwoord heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |