Ach joh, loop eens mee, het is best leuk hoor.quote:Op maandag 6 december 2004 22:28 schreef Slarioux het volgende:
Mag ik hem nog even doodwensen? Of loop ik dan mee?
Ik blijf er voor wakkerquote:Op maandag 6 december 2004 22:25 schreef Rabrynil het volgende:
En ik had vandaag nog zo wel gehoopt op het 0:00 SC-topic van DP
Dat mag al de hele tijdquote:Op maandag 6 december 2004 22:32 schreef Pool het volgende:
Jogy, vanaf wanneer mogen we ongefundeerde verdenkingen over de identiteit van het lek gaan rondstrooien?![]()
je moet alleen wel zelf een doodsoorzaak bedenken, gewoon, omdat het leuk is. En omdat degene die het uiteindelijk goed heeft een leuke prijs krijgtquote:Op maandag 6 december 2004 22:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach joh, loop eens mee, het is best leuk hoor.
Een gat in je hoofd en bloedzuigers op je oogbol zijn nog toffer.quote:Op maandag 6 december 2004 22:37 schreef tommy4487 het volgende:
ik ben net nieuw hier maar als ik het goed begrijp is DP niet tof
![]()
![]()
Nou nou, poe, poequote:Op maandag 6 december 2004 22:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Een gat in je hoofd en bloedzuigers op je oogbol zijn nog toffer.
Wat wil je dan dat ik typ? Het is een beetje moeilijk om een topic als dit draaiende te houden zonder dat er een miezerig stuk chemisch afval is dat een weerwoord heeft.quote:
Inderdaad vrij zwak dat hij hier niet durft te postenquote:Op maandag 6 december 2004 22:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat ik typ? Het is een beetje moeilijk om een topic als dit draaiende te houden zonder dat er een miezerig stuk chemisch afval is dat een weerwoord heeft.
Het is een eikel, hij moet allemaal ernstige aandoeningen krijgen enzo, samen met dat lekkende wezen onder ons. Maar veel meer kan ik er ook niet van maken zolang ik geen lijdend voorwerp heb die hier durft te posten..
http://forum.fok.nl/topic/634402/1/300#23760870quote:Op maandag 6 december 2004 22:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen.
Die misbruiker van onze lucht maakt zo een kloon aan en trolt lekker verder.
Voor het geval je eroverheen gelezen hebt.quote:Trouwens Cerror, wat een frappante vertoning van je. Sinds wanneer denk jij te kunnen bepalen wat bagger is of niet? Zelf spam je heel ONZ vol met die teringzooi van je en nu wijs je anderen op de vingers. Dat imago wat je jezelf probeert aan te meten de laatste weken staat je niet, je bent geen reller oid. Ga door met baggeren, dat staat je beter dan die genante vertoning waar je nu mee bezig bent. Als je jezelf een imago probeert aan de meten raad ik je aan eerst je vocabulair bij te spijkeren. Je woordenschat is beperkt tot een josti uit groep 3 die is blijven zitten en daar kom je niet ver mee.
Welk imago, het is een forumquote:Op maandag 6 december 2004 22:55 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
[FB] Wij ook van jullie O+.
[..]
Voor het geval je eroverheen gelezen hebt.
quote:Op maandag 6 december 2004 20:26 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
En Cerror.
Worden deze josti's nu per direct gebanned?
Hij heeft op zich wel een punt, het ligt er wel een beetje dik bovenop, wees eerlijk, je deed een tijdje terug nog net zo hard mee met dequote:
Bedankt, ik had er wel overheen gelezen.quote:Op maandag 6 december 2004 22:55 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
[FB] Wij ook van jullie O+.
[..]
Voor het geval je eroverheen gelezen hebt.
quote:Op maandag 6 december 2004 23:02 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind DePresident niet oké, maar bij dit topic krijg ik wel iets te veel het idee dat het een verzamelplaats is van users die zichzelf bovengemiddeld tof vinden. En da's niet tof.
Die mongool met tieten is gewoon verder gegaan onder een kloon.quote:Op maandag 6 december 2004 23:02 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Hij heeft op zich wel een punt, het ligt er wel een beetje dik bovenop, wees eerlijk, je deed een tijdje terug nog net zo hard mee met de-topics van DP en consorten. Ik zou gewoon een nieuwe account aanmaken, dat gezeik kom je toch nooit meer vanaf, net als die mongool met tieten, BMW3 ofzo.
![]()
Maargoed ontopic, DP is een kneus, maarja dat was al gezegd geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |