denk dat je deze post moet plaatsen op elk new paginaquote:Op maandag 6 december 2004 17:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Toch nog even de foto's van Alex plaatsen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jah inderdaad, waarom eigenlijk? Alle feestdagen vallen in het weekendquote:Op maandag 6 december 2004 17:07 schreef VrAnqZ het volgende:
Wel vervelend het lomp grote gat tussen episode 6 en 7... 4 weken!
Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 6 december 2004 17:28 schreef Crazykill het volgende:
Huh? Zijn er maar 13 episodes in S02? Of Zend NET5 alleen maar de episodes tot epi13 uit ? Of....?
Ik ga gewoon uit 24-26 afleveringen dit seizoen. The O.C. Liep vorig jaar ook gewoon tot begin mei door. Meeste shows hebben dan ook hun season finale. En het is zeker jammer van al die pauzes, zit je er net in gaan ze weer 4 weken pauzeren :\quote:
Dit is het FOX uitzendschema, voor zover het op internet stond, betekent dus niet dat het maar tot ep 13 gaatquote:Op maandag 6 december 2004 17:28 schreef Crazykill het volgende:
Huh? Zijn er maar 13 episodes in S02? Of Zend NET5 alleen maar de episodes tot epi13 uit ? Of....?
ooooooo ok dan..quote:Op maandag 6 december 2004 21:30 schreef VrAnqZ het volgende:
[..]
Dit is het FOX uitzendschema, voor zover het op internet stond, betekent dus niet dat het maar tot ep 13 gaat
True, vorig jaar was het makkelijker, toen begon ik pas met kijken toen alle afleveringen al uitgezonden waren. Met meerdere series trouwens (Alias Seizoen 3, 24). Nu moet ik toch weer iedere keer een week wachten..en dus soms 4 weken :Squote:Op maandag 6 december 2004 19:25 schreef PirE het volgende:
En het is zeker jammer van al die pauzes, zit je er net in gaan ze weer 4 weken pauzeren :\
Als je 1+1 = 2 weet snap je ook dat kersmis + nieuwjaar nogal een andere programmering heeft.quote:Op dinsdag 7 december 2004 16:29 schreef truSteh het volgende:
Waarom is er eigenlijk 4 weken pauze? Slaat echt weer nergens op, kut FOX.
Hoelaat/wanneer word/is hij in the States uitgezonden dan/? (NEderlands tijd?)quote:Op donderdag 9 december 2004 00:52 schreef VrAnqZ het volgende:
Ik kijk nou al weer uit naar de episode van morgen![]()
![]()
![]()
Hij word om 8 uur amerikaanse tijd uitgezonden, dat is ongeveer half 2 hier( s'nachts)quote:Op donderdag 9 december 2004 17:33 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Hoelaat/wanneer word/is hij in the States uitgezonden dan/? (NEderlands tijd?)
1+1=2 ja dat snap ikquote:Op woensdag 8 december 2004 16:34 schreef Thermo het volgende:
[..]
Als je 1+1 = 2 weet snap je ook dat kersmis + nieuwjaar nogal een andere programmering heeft.
Sterker nog, 4 weken is echt weinig
Hehehe ben nu bezigquote:Op donderdag 9 december 2004 21:47 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hij word om 8 uur amerikaanse tijd uitgezonden, dat is ongeveer half 2 hier( s'nachts)
Oftewel morgenochtend te downloaden
Ehm nee lindsey is de zus van kirsten, caleb is de vader die is ook de vader van kirsten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:20 schreef truSteh het volgende:
teoretisch is Lindsay eigenlijk gewoon de zus van SethGelukkig heeft dat geen invloed op Ryan en Lindsay relatie.. hoop ik
![]()
Hmm..quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:41 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ehm nee lindsey is de zus van kirsten, caleb is de vader die is ook de vader van kirsten.
Tjah, maar Ryan is niet echt familie van the Cohen's ...Ach jahquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:05 schreef truSteh het volgende:
Ze kunnen het ja. Maar komop, als dit bekent word rent Lindsay gek gillend weg, Ryan gaat Caleb meppen en het word een warboel.. dat is echt wel weer iets wat zou kunnen gebeuren
Helemaal niet, dat brengt Seth weer terug naar zijn plek, zoals ook Chello200 al opmerkte. En zijn plek daar is veel leuker. Verder zag ik dat Lindsey verhaal wel aankomen op het moment dat je doorkeeg dat thingie een dochter had met Calab, dus wat dat betreft niet echt een climax (hoewel de gemiddelde Amerikaan het misschien wel schokkend vond zo aan het einde van de afleveringquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:50 schreef truSteh het volgende:
Dat Zach Seth sloeg was gewoon nutteloos, en sloeg nergens op. En vond het maar dom.
Mjah, het had misschien meer te maken met het verhaal Summer, Thingie & Seth, dat Thingie Seth sloeg dreef uiteindelijk Alex en Seth naar elkaar toe, en Summer leek daar niet echt onwijs blij mee. Het gaat erom dat Seth niet meteen weer met Summer krijgt, alhoewel ik er niet over twijfel dat het weer gaat gebeurenquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:34 schreef truSteh het volgende:
Naar welke plek? Die van de loser? Komop zeg, ben jij ook gelijk weer de loser als jij met iemand staat te praten, je begroet iemand die aankomt en je krijg een klap voor je smoel, wat je niet zag aankomen. Zelfs Myke Tyson doet daar niks tegen, al ligt die misschien niet zo snel. Betekent niet dat je gelijk een loser bent.. als ze het goed hadden willen doen had Zach niet zo zielig "oh sorry dit en dat" moeten gaan zitten doen.. zoals ze het nu hadden uitgevoerd vind ik het iig dom en totaal nutteloos. Hij is de loser niet aangezien hij de lekkerste chick in heel de serie krijgt..
Jah iddquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:06 schreef Roa het volgende:
[..]
Mjah, het had misschien meer te maken met het verhaal Summer, Thingie & Seth, dat Thingie Seth sloeg dreef uiteindelijk Alex en Seth naar elkaar toe, en Summer leek daar niet echt onwijs blij mee. Het gaat erom dat Seth niet meteen weer met Summer krijgt, alhoewel ik er niet over twijfel dat het weer gaat gebeurenMaar die klap hoorde er gewoon in, hoewel onderverdiend, het moest gewoon even, voor het verhaal
Haha die was de beste van heel de aflevering jah, die Seth is altijd zo droogquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:35 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Jah idd
En de reactie van Seth![]()
Alex : "Comon, we got a First Aid Kit back at the club"
Seth : "In the store room perhaps?"![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN VERDOMME, ik wist het wel, selecteer alleen die laatste regel.. het is gewoon absurt wat die schrijvers telkens maar weer verzinnenMaar is gewoon nieuwe Chrismukkah hoor
![]()
2-06 - 16 Dec 04 - The Chrismukkah That Almost Wasn'tquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:13 schreef Crazykill het volgende:
Das inderdaad goed nieuws. Maar hoe zit het nou met Kerst? Hebben ze dan wel of geen OC ?
Renee ? Wie is dat? Is dat de moeder van Lindsay?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
Geen reguliere episode? Ik snap die discussie niet nu.
The Chrismukkah That Almost Wasn't is gewoon de kerstaflevering van dit jaar, nummer 2x06, dus wel onderdeel van het seizoen.
Dit zie je al aan het feit dat Lindsey en Renee er in zitten.
4 weken geen OCquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:07 schreef VrAnqZ het volgende:
Ja, dat is de aflevering voor 16 december ja, maar de vraag was of er met kerst wel of geen OC is, en dat is er niet, want ze gaan van 16 dec naar 13 jan, snapez vous!?
Ooooh! Ik dacht dat jullie een kerstAFLEVERING bedoelden.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:07 schreef VrAnqZ het volgende:
Ja, dat is de aflevering voor 16 december ja, maar de vraag was of er met kerst wel of geen OC is, en dat is er niet, want ze gaan van 16 dec naar 13 jan, snapez vous!?
Moeder van Lindsay ja.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:38 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Renee ? Wie is dat? Is dat de moeder van Lindsay?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:55 schreef Chello200 het volgende:
Ik wil jullie allemaal alvast een merry Chrismukkah wensen en een hapy new year !!
On the 12th day of Chrismukkah my
true love gave to me.
12 beamers beaming
11 hissy fits
10 trophy wives
9 yogalates
8 gardners gardening
7 couples cheating
6 pizza slices
5 yamaclaus
4 broken hearts
3 broken homes
2 crashed walls
and a boy toy from the O.C
Ik was eigenlijk stomverbaasd dat FOX het nog wilde uitzenden. Aangezien die zender extreem rechts is ingesteld...quote:Op maandag 13 december 2004 22:23 schreef HarigeKerel het volgende:
Die lesbie kus had wel een stuk geiler gekunt eigenlijk![]()
To Be Announced oftewel wordt nog bekendgemaakt. (denk ik) Leuke aflevering was het trouwens, alleen het eindequote:Op vrijdag 17 december 2004 15:08 schreef Crazykill het volgende:
@ Vranqz .. in de OP staat >> -2-11 - 10 Feb 05 - tba- waar staat TBA voor ?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh mijn godDat word wel ff geil
![]()
Ryan gaat Caleb ook beuken
[ Bericht 25% gewijzigd door truSteh op 18-12-2004 09:37:47 ]
Hč Hč ... daar wacht ik al op sinds Season 1 toen Caleb voor het eerst voorkwam... Weten jullie nog, Ryan moest gaan helpen met de boodschappen uit de auto te halen, wat een eikel was (is hij nog steeds) hij (Caleb) toen....quote:
Vond het einde een beetje te zoetsappig, alles weer goed enzo binnen 1 aflevering, wat conflicten in de serie vind ik wel leuk, alles hoeft niet gelijk goed te komen imoquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:39 schreef truSteh het volgende:
Wat was er mis met het einde ? Vond het juist goed aflopen.. khad veel erger verwacht, Lindsay die zelfmoord dreigt te plegen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat we die co-writers eruit moeten kicken en Josh Schwartz zijn eigen verhalen moeten laten schrijven. Dat maakt het dus OC omdat het met een visie is gemaakt die alleen Josh voor ogen heeft.
IK vind seizoen 1 perfect ! Elke aflevering was geweldig, Nu met seizoen 2 is de aflevering van the SnO.C de enige die ik goed vond. De rest was bla...
[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 18-12-2004 01:22:24 ]白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
Ergens met haar ouders ofzo (Seth zei het tegen Ryan int begin, toen ze bij die kluisjes stondenquote:
Amen, dit wilde ik inderdaad nog niet weten :/quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:49 schreef VrAnqZ het volgende:
Spoilers tussen spoilertags misschien? Niet iets wat ik wil weten hoor, sorry
Enne... waar was alex!
quote:Op zondag 19 december 2004 02:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Leuk ook dat we Julie Cooper weer wat meer in beeld krijgen, die kan zooo cool kijken
[afbeelding]
Ik denk niet dat Hailey terugkomt.quote:Op zondag 19 december 2004 11:16 schreef Crazykill het volgende:
Over Julie gesproken... Wat gaat er gebeuren denken jullie tussen Julie , Jimmy en Hailey (als ze terugkomt???)...
Denk niet dat Hailey terugkomt. Amanda Righetti (Hailey) speelt nu in North Shore (een andere serie van FOX) met Shannen Doherty.quote:Op zondag 19 december 2004 11:16 schreef Crazykill het volgende:
Over Julie gesproken... Wat gaat er gebeuren denken jullie tussen Julie , Jimmy en Hailey (als ze terugkomt???)...
quote:Marissa: We could start spiking the eggnog!.
Summer: Coop.
Marissa: Just kidding. Kind of. Actually, not really..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a frood who really knows where his towel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nja we zullen zien 6januari
Face your Fears, Live your dreams...
s2 ???quote:Op donderdag 23 december 2004 23:56 schreef Ace1 het volgende:
* Ace1 heeft alle eps op z'n hdd staan, dus hoeft niet vroeg op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:39 schreef s0k het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat bevalt me opzich wel
quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:39 schreef s0k het volgende:moet ik het weer perongeluk lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:39 schreef s0k het volgende:Kom je er nu pas achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Was vorige week al bekend
![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 22:59 schreef Witchfynder het volgende:
In dat geval is het mooi moment (en middel) om aan je Engels te werken.
Sorry, perfectionist.quote:Op zondag 26 december 2004 22:59 schreef Witchfynder het volgende:
In dat geval is het een mooi moment (en middel) om aan je Engels te werken.
quote:Op zondag 2 januari 2005 21:14 schreef truSteh het volgende:
Theresa heeft nu een rol in Numb3rs (nieuwe serie op CBS).. hopelijk zien d´er niet meer terug
maar ze had wel een kut personage maar ik denk wel dat we haar terug zullen zien met die baby enzoquote:
ik hoop het wel ik vond haar juist wel gaafquote:Op maandag 3 januari 2005 01:31 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
maar ze had wel een kut personage maar ik denk wel dat we haar terug zullen zien met die baby enzo![]()
Dan is het een gecertificeerde MILFquote:Op maandag 3 januari 2005 01:31 schreef Hellrazor het volgende:
maar ze had wel een kut personage maar ik denk wel dat we haar terug zullen zien met die baby enzo![]()
34. 2- 7 OC-207 6 Jan 05 The Family Tiesquote:Op maandag 3 januari 2005 01:44 schreef Hellrazor het volgende:
is de nieuwe ep er nou al ?
Beter dan ondertiteling: http://twiztv.com/scripts/oc/quote:Op zondag 26 december 2004 14:10 schreef Hanneke1983 het volgende:
is het mogelijk om deze met NL ondertiteling erbij te krijgen?
wordt alleen maar erger...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:21 schreef PirE het volgende:
Quote van Summer toen Seth dronken was:
Summer: Your breath smells like Marissa, you are so drunk
Leuke episode, ik vind alleen het hele gedoe rond Marissa wel een beetje over de top gaan, maarja dat is tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ik gezien in heb in de january preview
En hees als een geile corps-slet.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:43 schreef truSteh het volgende:
Ik vond Marissa er voor het eerst weer een beetje leuk uitzien met dat haar zo en in die USC trui
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Weet iemand trouwens wat voor auto dat was? Caleb had het over een Aston Martin, maar ik weet niet welke...
Lindsayquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:36 schreef truSteh het volgende:
Wie is het trouwens met me eens dat Lindsay een verdomd geil pakje aanhad in het begin![]()
Het zat wel een beetje losjes om d'er voorgevel maarja![]()
Zeg dommerdquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:38 schreef Chillmeister het volgende:
"Kuala Lumpur is the capital of indonesia." Ik weet 100% zeker dat dit serieus bedoeld was en niet sarcastisch. jeetje wat zijn de amerikanen dom
Ik had echt dat ik twee keer gekeken om te kijken of dat ook daadwerkelijk was, om er zeker van te zijn. Moet ik het echt twee keer over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:21 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Zeg dommerd![]()
De volgende keer moet je beter opletten hoor![]()
Summer zei tegen hem aan het einde van de aflevering dat Jakarta de hoofdstad van Indonesie is![]()
Dat ben ik met je eens, maar dat neemt niet weg dat het welquote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar dat geile pakje past helemaal niet bij haar, en dat ze dat dan ook nog naar school aan had...
Moet je toch nog een 3e keer kijken. Het zit rond 37:57-38:00 in de LOL-release. Ongeveer 12 seconden nadat Zack KL noemt als hoofdstad van Indonesië.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:49 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Ik had echt dat ik twee keer gekeken om te kijken of dat ook daadwerkelijk was, om er zeker van te zijn. Moet ik het echt twee keer over het hoofd gezien
Staat haar goed, mooie vrouw ook. Niks mis meequote:Op zondag 16 januari 2005 00:46 schreef Ogala het volgende:
Idd volgens mist ze een kledingstuk
[afbeelding]
dat was dus wel degelijk Peter Gallagher (Sandy) die dat zong, ze hadden het alleen in een studio opgenomen. Het nummer is zelfs als mp3 verkrijgbaar op theocinsider.com (tegen betaling, ik zou niet weten wie daarvoor wil betalen, want het was behoorlijk slecht wel)quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:38 schreef Chillmeister het volgende:
en idd overduidelijk iemand anders stem die je hoort zingen
Nee, maar dat had je ook wel door dankzij de rare volume verhoudingen tussen gesprekken en de muziek.quote:Op zondag 16 januari 2005 11:33 schreef Chillmeister het volgende:
goh, dat wist ik niet. Komt dan omdat het niet op zijn stem leek (dacht ik) en zeker niet klonk alsof het op een podium was gezongen
Is dat een nieuwe uitdrukking?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:48 schreef Roa het volgende:
het licht achter de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., tenzij dat niet waar is.
quote:Op maandag 17 januari 2005 01:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe uitdrukking?
Meestal ligt iets voor de hand
Maargoed, ik denk toch echt wel dat Theresa nog terugkomt, anders heeft het ook weinig zin gehad om de kijkers duidelijk te maken dat ze het kind wel degelijk houdt.
En ik denk dat Ryan & Marissa echt nog wel bij elkaar komen...
En ik wilde helemaal niet weten dat't is wel waar, en waarom zit je dan in een spoiler topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., tenzij dat niet waar is.<hr>
Probeer ffdshow (te vinden met google) te installeren. De bestanden van LoL zijn xvids en je moet de nieuwste codecs installeren. Ik had dit probleem ook een tijd geleden en dat kwam doordat mijn codec al verouderd was.quote:Op maandag 17 januari 2005 01:12 schreef somegirl het volgende:
waar spelen jullie die LOL bestanden in af? bij media player geeft ie nog al een vertraging tussen beeld en geluid, bloedirritant.....
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:58 schreef Dawnbreaker het volgende:Volgens mij zijn hier spoiler-tags voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Ok grote janlul dat je bent, zet dat voortan ffs in een spoiler ideoot. Het is dan een spoiler topic maar we hadden afgesproken dat dingen die nog gaan gebeuren gewoon in spoilers gaan, alleen dingen van de laatste aflevering nietquote:Op maandag 17 januari 2005 00:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
-dikke spoiler-
Amenquote:Op maandag 17 januari 2005 08:24 schreef truSteh het volgende:
Ik geef maar een beetje geschiedenisles voor elke ideoot die het nog in ze hoofd haalt zulke spoilers te plaatsen (sorry maar een spoiler voor een volgende aflevering had ik nog niet zó erg gevonden, maar iets over wat aan het eind van het seizoen gebeurd wel)
Dit topic is eigenlijk helemaal geen spoiler topic. Dit topic is gemaakt nadat The OC seizoen 1 op TV kwam, maar toen waren de mensen in het normale OC topic al op de helft van het seizoen, door het vele discussieren van de afleveringen werd het telkens in spoilers posten nogal irritant is dit topic aangemaakt, waar het in godsnaam het Spoiler Topic is genoemd weet ik niet, maar het is absoluut geen topic waar je zonder spoilertags maar zo'n spoiler kunt plaatsen.
Dus ik stel ook voor om Deel 3 van dit topic ook niet meer het spoiler topic te noemen, want van dat spoiler gezeik word ik ook een beetje ziek.
Het is sim-pel, hou het voor iedereen leuk en plaats voor alles wat nog komen moet gewoon in de spoiler tags,, doe een ander ook eens een plezier. Hoe moeilijk is het om dat extra tagje te typen?
Ok ik hoop dat het duidelijk is
Zal ik dit topic renamen naar "The O.C. Amerika Topic Deel 2"?quote:Op maandag 17 januari 2005 08:24 schreef truSteh het volgende:
Dus ik stel ook voor om Deel 3 van dit topic ook niet meer het spoiler topic te noemen, want van dat spoiler gezeik word ik ook een beetje ziek.
Goed idee!quote:Op maandag 17 januari 2005 12:06 schreef Gorro het volgende:
[..]
Zal ik dit topic renamen naar "The O.C. Amerika Topic Deel 2"?
Cool dit werk inderdaad, tot op zekere hoogte, beeld en geluid lopen nu gelijk, speelt het ondersteboven en in spiegelbeeld af........quote:Op maandag 17 januari 2005 07:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Probeer ffdshow (te vinden met google) te installeren. De bestanden van LoL zijn xvids en je moet de nieuwste codecs installeren. Ik had dit probleem ook een tijd geleden en dat kwam doordat mijn codec al verouderd was.
Succes!
In Nederland zendt Net5 ook seizoen 2 uit, dus om de topics uit elkaar te halen, maakt dat niet uit.quote:Op maandag 17 januari 2005 18:54 schreef Hellrazor het volgende:
ik denk dat de topicnaam beter kan worden verandert naar Season 2 ofzo
aha dat wist ik nietquote:Op maandag 17 januari 2005 19:33 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
In Nederland zendt Net5 ook seizoen 2 uit, dus om de topics uit elkaar te halen, maakt dat niet uit.
Amen! Ik had dat ook nog niet willen weten eigenlijk (hoewel ik de spoiler ook las, maar goed, dan kan ik boos zijn op mijzelf).quote:Op maandag 17 januari 2005 08:24 schreef truSteh het volgende:
Ik geef maar een beetje geschiedenisles voor elke ideoot die het nog in ze hoofd haalt zulke spoilers te plaatsen (sorry maar een spoiler voor een volgende aflevering had ik nog niet zó erg gevonden, maar iets over wat aan het eind van het seizoen gebeurd wel)
Dit topic is eigenlijk helemaal geen spoiler topic. Dit topic is gemaakt nadat The OC seizoen 1 op TV kwam, maar toen waren de mensen in het normale OC topic al op de helft van het seizoen, door het vele discussieren van de afleveringen werd het telkens in spoilers posten nogal irritant is dit topic aangemaakt, waar het in godsnaam het Spoiler Topic is genoemd weet ik niet, maar het is absoluut geen topic waar je zonder spoilertags maar zo'n spoiler kunt plaatsen.
Het is sim-pel, hou het voor iedereen leuk en plaats voor alles wat nog komen moet gewoon in de spoiler tags,, doe een ander ook eens een plezier. Hoe moeilijk is het om dat extra tagje te typen?
Ok ik hoop dat het duidelijk is
Het was laat en ik had van vrijdag op zaterdag 4, en van zaterdag op zondag 3 uur geslapen, maar het is inderdaad een vrij ernstige foutquote:Op maandag 17 januari 2005 01:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe uitdrukking?
Meestal ligt iets voor de hand
quote:Maargoed, ik denk toch echt wel dat Theresa nog terugkomt, anders heeft het ook weinig zin gehad om de kijkers duidelijk te maken dat ze het kind wel degelijk houdt.
En ik denk dat Ryan & Marissa echt nog wel bij elkaar komen...
Danku, dat is idd een stuk beterquote:Op maandag 17 januari 2005 12:06 schreef Gorro het volgende:
[..]
Zal ik dit topic renamen naar "The O.C. Amerika Topic Deel 2"?
Tsja, als ze dr nu nou laten terugkomen, dan is het kind nog niet bevallen. Dan zou het misschien kunnen bewerken dat het een miskraam wordt. Hoe lang duurde het ook alweer voordat zijn broer vrijkomt? Creativiteit vind ik bij the OC nog wel gaanquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoop inderdaad dat je gelijk hebt, en dat ze niet de makkelijke weg kiezen. Misschien dat wanneer ze inspiratieloos worden, dit gewoon als back-up houden, om even makkelijk wat om heen te breien
Maar nu ik dit typ zit ik eigenlijk al weer met m'n hoofd te schudden omdat ik denk dat Amerikanen helemaal niet zo creatief zijn als het om zulke series gaatIJdele hoop is ook hoop, denken we dan maar...
euhm heb jij een andere episode dan ik? Ik heb toch echt geen heftige actie gezien, alleen een heel klein "momentje".quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heel toevallig zei ik gisteren nog tegen iemand dat het wel erg vet zou zijn als er tussen Marissa & Alex wat zou gebeuren, en warempel![]()
![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door glannie op 22-01-2005 02:33:56 (smilie :)) ]
Want?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:46 schreef truSteh het volgende:
Een trioWas het maar zo'n feest
Dat zie ik echt niet gebeuren
Dat begint me nu toch wel te irriteren van deze serie, iedere week is op het einde van de aflevering alles weer goed. Maakt me echt een beetje kriegel.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:42 schreef Manula het volgende:
Over de laatste ep, Ik had op de een of andere manier wel weer een eind goed al goed gevoel.
Gratzquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:31 schreef truSteh het volgende:
Ja precies. Vorig seizoen was het echt dat je gewoon met smart naar de volgende aflevering te kijken of een ruzie weer goed ging komen, of het duurde zelfs meerdere afleveringen.
Nu is het elke week gezeik en op het einde weer goed met de meeste dingen, alleen de wat grotere problemen blijven een beetje over het seizoen uitgesmeert.
Vorige seizoen was iig beter vind ik, dit seizoen is grappiger om naar te kijken.
1000ste post
Julie is in mijn ogen toch wel de hoer van the O.C, die slaapt echt met iedereen. Valt me nog mee dat Cal nog niet bij dr weg is. Ze flikt ongeveer hetzelfde als wat hij deed samen met Rene Weeler. Eerst met Luke en dan met haar ex man. Dat ie het niet weet via Marissa is mij nog steeds een beetje onduidelijk. Het moet toch opgevallen zijn dat ze een hoer werd genoemd tijdens het afscheidsfeestje.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:22 schreef truSteh het volgende:
Dat van die kleding snapte ik ook niet helemaal.
Over dat tijdschrift, dat slaat echt helemaal nergens opEn dan die ugleh kop van Julie op de cover ook nog
Dronken mensen spreken de waarheid. Dus hij zou dat eigenlijk wel moeten doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:44 schreef truSteh het volgende:
Marissa was tijdens dat afscheidsfeestje zo dronken dat het me nog verbaasde dat ze op der voeten kon staanDus Cal nam er vast niet zo serieus.
yup. hoe meer hoe beterquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:23 schreef truSteh het volgende:
Ok wie is dan nummer 4? Die ex van Alex ofzo
Lijkt me dan, dat hij mocht hij weten wat juju allemaal uitspookt, dat hij dan niet de confrontatie uit de weg gaat. Ze had namelijk wel heel wat commentaar op hem nadat ze erachter kwam dat hij toendertijd vreemd was gegaan met Renequote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:46 schreef pimpin het volgende:
die Cal weet ook precies wat er speelt.
Volgens mij is die ouwe levensmoe. Of hij vind het allemaal maar best.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:36 schreef Manula het volgende:
[..]
Lijkt me dan, dat hij mocht hij weten wat juju allemaal uitspookt, dat hij dan niet de confrontatie uit de weg gaat. Ze had namelijk wel heel wat commentaar op hem nadat ze erachter kwam dat hij toendertijd vreemd was gegaan met Rene
HAHAHAquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:06 schreef pimpin het volgende:
[..]
Volgens mij is die ouwe levensmoe. Of hij vind het allemaal maar best.
Tsja, volgens mij is die spin off ook net veen voor een ander doel bedoeld. Zal wel voor de iets jongeren zijn. Net zoals Save by the Bell dat toendertijd voor ons was. Of laten we hopen dat het zoiets zal worden. Ik zal het waarschijnlijk toch niet gaan volgenquote:Op zondag 23 januari 2005 19:43 schreef truSteh het volgende:
The Real O.C. , is dat niet gewoon iets zoals van the real world maar dan in Orange County?
In dat zusje van Marissa ben ik dus echt niet geintresseert, bijdehand kind van 12
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:29 schreef ZeroVince het volgende:
[..]we willen meer dan datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nette capquote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
net ff de eerste aflevering gekeken.. best leuk om terug te zien... en nog ff een leuke cap gemaakt van summer
[afbeelding]
dan loopt nederland voor het eerst voor tov Engeland met iets. alhoewel ik net 5 niet kijkquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:10 schreef Nokia3310 het volgende:
Bij welk seizoen zijn ze momenteel in Amerika? Hier (Engeland) beginnen ze morgen met seizoen 2. Kan niet wachten!
caleb chase is wel erg hilarisch!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:50 schreef HarigeKerel het volgende:
http://www.ocfiles.com/extras/calebchase.html
OMG het Sandy en Caleb spel![]()
![]()
![]()
Enne hier kun je Marissa voeren
http://www.ocfiles.com/extras/feedmarissa.html
De releaselijst van FRS geeft aan dat die 2 februari is verschenen, dus ja.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:11 schreef Manula het volgende:
Weet iemand of the OC nu al eens in nederland verkrijgbaar is op DVD?
MMM, zag umn gister nog niet liggen bij de FRS. Net bij Bol gekeken, 100 euro voor de serie. Bij amazon nog geen 50 dollar, wat klopt hier nietquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:17 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
De releaselijst van FRS geeft aan dat die 2 februari is verschenen, dus ja.![]()
Bevalt ie een beetje? Ik vind het jammer dat het maar 2.0 isquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:44 schreef tHaBuZ het volgende:
En 70 Euro bij Play.com (heb ik um een aantal maanden geleden al gekocht).
*kuch*downloaden*kuch*quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:33 schreef xxxdamnxxx het volgende:
waar kijken jullie al die episodes dan als ik vragen mag via fox ofzo ik snap het niet
Meesterlijk stukje zat erin. Ik als starwarsfan vind alle grapjes over starwars al briljant maar die van 2-11 isquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:00 schreef truSteh het volgende:
Gruwelijk saaie afleveringHet begint nu echt gewoon te vervelen.
Dat met Caleb was wel ff spannend, dat is dan het enigste. Dit was nu aflevering 11, volgens mij zijn Lindsay en Ryan nu al een stuk of 4 keer uit elkaar gegaan, en weer bij elkaar gekomen, dat word echt vervelend gewoon. Die zijn gewoon volgende aflevering weer bij elkaar, tis dat het nu op het einde ongeveer gebeurde anders waren ze dezelfde aflevering nog wel bij elkaar terug.
Seth en Summer was wel weer leuk, en die Zach ookDie heeft het echt gewoon niet door
Het einde was gewoon té voorspelbaar, ik zat er heel de aflevering op te wachten totdat het ging gebeuren.
Nee ik vond het niet echt een boeiende aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest worden een paar dingen me wel een beetje teveel. Hoe leuk sommige lindsay ook vinden, ik zit er nu echt zo van schrijf dr maar uit de serie. Aan het einde van dit seizoen neem ik gewoon aan dat Marissa en Ryan weer bij elkaar zijn. Lindsay naar het buitenland gaat en Seth en Summer weer een pauze nemen. Zach is er dan met Alex vandoor of iets dergelijks (Alex had al een zwak voor Seth dus voor Zach heeft ze ook een zwak). BTW het pakje dat Summer aan had. Rachel Bilson was al![]()
, maar dat pakje wat ze nu aan het
![]()
![]()
![]()
![]()
.
In deze ep dacht ik even van ze schrijven Caleb uit de serie, jammergenoeg was het niet zo maar de mopperkont was wel helemaal veranderd. Misschien ga ik m toch nog mogen in de komende afleveringen.
Van mij hoeven marissa en ryan niet meer samen te komen. Ik vond tijdens de afleveringen met oliver van seizoen 1 marissa al een saai personage worden en op de een of andere manier heb ik zoiets dat ryan en marissa niet meer samen gaan komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:09 schreef truSteh het volgende:
Heel die serie draaide eerst om Marissa en Ryan, of die ooit nog bij elkaar komen weet ik alleen niet meer, seizoen 2 doet daar helemaal niks mee. Best wel jammer.
sluit ik me bij aan, gebeurt laatste tijd zo weinig boeiends, had laatst nog de oude epsbekekn van season 1, vond het echt cool weerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:02 schreef HarigeKerel het volgende:
Wel jammer dat het tweede seizoen het niet haalt bij het eerste, het boeit gewoon niet meer zo... ik mis iets...
Humor wellicht... het gaat alleen nog maar om relaties, en weinig anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |