abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24873194
The One With all the Kissing
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
pi_24877326
het begint allemaal wel een beetje voorspelbaar te worden
pi_24902552
wanneer komt episode 11 nou uit? op de site staat nog niets erover
<hr>
pi_24902706
Vanavond gewoon. Voorzover als ik het kan zien sowieso tot half maart iedere week een aflevering. Ik vermoed zelfs dat er tot de seizoensfinale gewoon iedere week een nieuwe aflevering is.

[ Bericht 1% gewijzigd door SuperSiem op 03-02-2005 15:01:17 ]
And there was much rejoicing.
  donderdag 3 februari 2005 @ 15:11:44 #280
54152 Manula
Hello to you from Sweden
pi_24903299
Weet iemand of the OC nu al eens in nederland verkrijgbaar is op DVD?
pi_24903399
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 15:11 schreef Manula het volgende:
Weet iemand of the OC nu al eens in nederland verkrijgbaar is op DVD?
De releaselijst van FRS geeft aan dat die 2 februari is verschenen, dus ja.
And there was much rejoicing.
  donderdag 3 februari 2005 @ 15:42:15 #282
54152 Manula
Hello to you from Sweden
pi_24903751
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 15:17 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

De releaselijst van FRS geeft aan dat die 2 februari is verschenen, dus ja.
MMM, zag umn gister nog niet liggen bij de FRS. Net bij Bol gekeken, 100 euro voor de serie. Bij amazon nog geen 50 dollar, wat klopt hier niet
  donderdag 3 februari 2005 @ 17:44:29 #283
21894 tHaBuZ
Forever Duin ( dune.de )
pi_24905159
En 70 Euro bij Play.com (heb ik um een aantal maanden geleden al gekocht).
"Je leeft maar 1 keer.... daarom ben ik ook zo voorzichtig" | Nothing worth having comes easy
pi_24909097
Vannacht weer een nieuwe!
Om 3uur zit ik weer klaar
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:52:20 #285
54152 Manula
Hello to you from Sweden
pi_24909224
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:44 schreef tHaBuZ het volgende:
En 70 Euro bij Play.com (heb ik um een aantal maanden geleden al gekocht).
Bevalt ie een beetje? Ik vind het jammer dat het maar 2.0 is
pi_24910050
waar kijken jullie al die episodes dan als ik vragen mag via fox ofzo ik snap het niet
pi_24912779
hehe, ik heb 'm voor 62 euries gekocht bij cd-wow.net Ga zo weer ff kijkne!
Knofje!
pi_24914581
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:33 schreef xxxdamnxxx het volgende:
waar kijken jullie al die episodes dan als ik vragen mag via fox ofzo ik snap het niet
*kuch*downloaden*kuch*
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_24915595
Het was weer een topper!!
Alle Caleb-haters zullen deze ep extra kunnen waarderen
Mooie cliffhanger op het end en leuke Seth momenten (waaronder met Summer)
Meer verklap ik niet... weltrusten
pi_24918071
Gruwelijk saaie aflevering Het begint nu echt gewoon te vervelen.

Dat met Caleb was wel ff spannend, dat is dan het enigste. Dit was nu aflevering 11, volgens mij zijn Lindsay en Ryan nu al een stuk of 4 keer uit elkaar gegaan, en weer bij elkaar gekomen, dat word echt vervelend gewoon. Die zijn gewoon volgende aflevering weer bij elkaar, tis dat het nu op het einde ongeveer gebeurde anders waren ze dezelfde aflevering nog wel bij elkaar terug.

Seth en Summer was wel weer leuk, en die Zach ook Die heeft het echt gewoon niet door

Het einde was gewoon té voorspelbaar, ik zat er heel de aflevering op te wachten totdat het ging gebeuren.

Nee ik vond het niet echt een boeiende aflevering.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:00:31 #291
54152 Manula
Hello to you from Sweden
pi_24919768
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:00 schreef truSteh het volgende:
Gruwelijk saaie aflevering Het begint nu echt gewoon te vervelen.

Dat met Caleb was wel ff spannend, dat is dan het enigste. Dit was nu aflevering 11, volgens mij zijn Lindsay en Ryan nu al een stuk of 4 keer uit elkaar gegaan, en weer bij elkaar gekomen, dat word echt vervelend gewoon. Die zijn gewoon volgende aflevering weer bij elkaar, tis dat het nu op het einde ongeveer gebeurde anders waren ze dezelfde aflevering nog wel bij elkaar terug.

Seth en Summer was wel weer leuk, en die Zach ook Die heeft het echt gewoon niet door

Het einde was gewoon té voorspelbaar, ik zat er heel de aflevering op te wachten totdat het ging gebeuren.

Nee ik vond het niet echt een boeiende aflevering.
Meesterlijk stukje zat erin. Ik als starwarsfan vind alle grapjes over starwars al briljant maar die van 2-11 is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest worden een paar dingen me wel een beetje teveel. Hoe leuk sommige lindsay ook vinden, ik zit er nu echt zo van schrijf dr maar uit de serie. Aan het einde van dit seizoen neem ik gewoon aan dat Marissa en Ryan weer bij elkaar zijn. Lindsay naar het buitenland gaat en Seth en Summer weer een pauze nemen. Zach is er dan met Alex vandoor of iets dergelijks (Alex had al een zwak voor Seth dus voor Zach heeft ze ook een zwak). BTW het pakje dat Summer aan had. Rachel Bilson was al , maar dat pakje wat ze nu aan het .

In deze ep dacht ik even van ze schrijven Caleb uit de serie, jammergenoeg was het niet zo maar de mopperkont was wel helemaal veranderd. Misschien ga ik m toch nog mogen in de komende afleveringen.
pi_24920918
Heel die serie draaide eerst om Marissa en Ryan, of die ooit nog bij elkaar komen weet ik alleen niet meer, seizoen 2 doet daar helemaal niks mee. Best wel jammer.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:31:43 #293
83238 s0d
no fear..
pi_24922306
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 14:09 schreef truSteh het volgende:
Heel die serie draaide eerst om Marissa en Ryan, of die ooit nog bij elkaar komen weet ik alleen niet meer, seizoen 2 doet daar helemaal niks mee. Best wel jammer.
Van mij hoeven marissa en ryan niet meer samen te komen. Ik vond tijdens de afleveringen met oliver van seizoen 1 marissa al een saai personage worden en op de een of andere manier heb ik zoiets dat ryan en marissa niet meer samen gaan komen.

Verder vond ik deze aflevering juist wel weer een keer leuk, ook leuk dat ze iets met de relatie Sandy - Kristen gaan doen. Dat met de force was idd leuk bedacht. Marissa en Alex zullen het ook wel niet lang uithouden omdat Alex volgens mij toch een zwak heeft voor Seth. Bovendien denk ik dat Julie niet blij zal zijn met een dochter als pot

En Summer was weer eens HOT
face your fears.. live your dreams..
pi_24923292
Alex was idd duidelijk teleurgesteld nadat ze die tekening kwam bregen en toen ze zei succes with summer, Marissa / Alex vind ik zo bullshit, slaat echt nergens op. Laat dan tenminste wat actie zien Nu zijn ze net twee vriendinnen, niet echt een "relatie".

En die Rebecca met die wiet dan
  vrijdag 4 februari 2005 @ 19:30:35 #295
24054 search64
Avec le grande
pi_24923518
[homer simpson]Hmmmmmm..... Summer[/homer simpson]
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_24924974
de leukste storyline vind ik die van Seth en Summer en Zach. Ik vind ik Seth en Summer echt leuk samen in se 1 ook al. Die Anna vond ik niets.

De rest begint me eik alleen maar te irriteren. Nou ja Sandy en Kirsten vind ik ook wel leuk.

Maar Ryan en Marissa irriteren me echt mateloos. Alex vind ik wel okay, maar haar storyline nu vind ik niets, met Marissa.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 22:02:51 #297
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24926429
Wel jammer dat het tweede seizoen het niet haalt bij het eerste, het boeit gewoon niet meer zo... ik mis iets...
Humor wellicht... het gaat alleen nog maar om relaties, en weinig anders.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24926585
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 22:02 schreef HarigeKerel het volgende:
Wel jammer dat het tweede seizoen het niet haalt bij het eerste, het boeit gewoon niet meer zo... ik mis iets...
Humor wellicht... het gaat alleen nog maar om relaties, en weinig anders.
sluit ik me bij aan, gebeurt laatste tijd zo weinig boeiends, had laatst nog de oude epsbekekn van season 1, vond het echt cool weer
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_24927568
Er gebeurt genoeg boeiends, dat is het probleem. Té veel boeiends juist, alleen ze houden het niet boeiend. Daar ligt het hele probleem.

De verschillende relaties die stoppen, worden te snel weer goed, 9/10 keer nog in dezelfde aflevering.

Dat met Caleb bijv, hartaanval, dat hadden ze makkelijk wat langer door kunnen laten gaan, het was nu binnen 1 kijkminuut al weer goed. Saai hoor

Het enigste wat tot nu toe écht boeiend is is zoals MissX zegt Seth/Summer/Zach, dat is elke aflevering bezig. Ryan/Lindsay? Who cares, komt toch wel weer goed, is nu al 3 of 4 keer uit elkaar gegaan. Marissa/Alex? Ook bull, Alex heeft duidelijk nog wat voor Seth, en Marissa wil gewoon aandacht, die had elke jonge die ze wilde die is dus nooit pot Ze wil gewoon de rebel uithangen en Caleb en der Ma lekker dwarszitten.

Dat met Kirsten/Sandy/Rebecca word misschien iets leuks, ik hoop het wel iig.

Aan humor genoeg, nu nog een boeiende verhaallijn. Ik kijk nu gewoon om te kijken, niet omdat ik er écht naar verlang zoals in Seizoen 1

* truSteh gaat seizoen 1 maar eens onder het stof vandaan halen, stuk boeiender.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 23:13:39 #300
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_24928010
Ik ben benieuwd waarom Melinda Clarke (Julie Cooper) nu eigenlijk tijdelijk uit de serie is geschreven. Zal wel andere verplichtingen hebben? Misschien had ze wel een drugsverslaving, en is ze nu aan het afkicken
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')