De releaselijst van FRS geeft aan dat die 2 februari is verschenen, dus ja.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:11 schreef Manula het volgende:
Weet iemand of the OC nu al eens in nederland verkrijgbaar is op DVD?
MMM, zag umn gister nog niet liggen bij de FRS. Net bij Bol gekeken, 100 euro voor de serie. Bij amazon nog geen 50 dollar, wat klopt hier nietquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:17 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
De releaselijst van FRS geeft aan dat die 2 februari is verschenen, dus ja.![]()
Bevalt ie een beetje? Ik vind het jammer dat het maar 2.0 isquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:44 schreef tHaBuZ het volgende:
En 70 Euro bij Play.com (heb ik um een aantal maanden geleden al gekocht).
*kuch*downloaden*kuch*quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:33 schreef xxxdamnxxx het volgende:
waar kijken jullie al die episodes dan als ik vragen mag via fox ofzo ik snap het niet
Meesterlijk stukje zat erin. Ik als starwarsfan vind alle grapjes over starwars al briljant maar die van 2-11 isquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:00 schreef truSteh het volgende:
Gruwelijk saaie afleveringHet begint nu echt gewoon te vervelen.
Dat met Caleb was wel ff spannend, dat is dan het enigste. Dit was nu aflevering 11, volgens mij zijn Lindsay en Ryan nu al een stuk of 4 keer uit elkaar gegaan, en weer bij elkaar gekomen, dat word echt vervelend gewoon. Die zijn gewoon volgende aflevering weer bij elkaar, tis dat het nu op het einde ongeveer gebeurde anders waren ze dezelfde aflevering nog wel bij elkaar terug.
Seth en Summer was wel weer leuk, en die Zach ookDie heeft het echt gewoon niet door
Het einde was gewoon té voorspelbaar, ik zat er heel de aflevering op te wachten totdat het ging gebeuren.
Nee ik vond het niet echt een boeiende aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest worden een paar dingen me wel een beetje teveel. Hoe leuk sommige lindsay ook vinden, ik zit er nu echt zo van schrijf dr maar uit de serie. Aan het einde van dit seizoen neem ik gewoon aan dat Marissa en Ryan weer bij elkaar zijn. Lindsay naar het buitenland gaat en Seth en Summer weer een pauze nemen. Zach is er dan met Alex vandoor of iets dergelijks (Alex had al een zwak voor Seth dus voor Zach heeft ze ook een zwak). BTW het pakje dat Summer aan had. Rachel Bilson was al![]()
, maar dat pakje wat ze nu aan het
![]()
![]()
![]()
![]()
.
In deze ep dacht ik even van ze schrijven Caleb uit de serie, jammergenoeg was het niet zo maar de mopperkont was wel helemaal veranderd. Misschien ga ik m toch nog mogen in de komende afleveringen.
Van mij hoeven marissa en ryan niet meer samen te komen. Ik vond tijdens de afleveringen met oliver van seizoen 1 marissa al een saai personage worden en op de een of andere manier heb ik zoiets dat ryan en marissa niet meer samen gaan komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:09 schreef truSteh het volgende:
Heel die serie draaide eerst om Marissa en Ryan, of die ooit nog bij elkaar komen weet ik alleen niet meer, seizoen 2 doet daar helemaal niks mee. Best wel jammer.
sluit ik me bij aan, gebeurt laatste tijd zo weinig boeiends, had laatst nog de oude epsbekekn van season 1, vond het echt cool weerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:02 schreef HarigeKerel het volgende:
Wel jammer dat het tweede seizoen het niet haalt bij het eerste, het boeit gewoon niet meer zo... ik mis iets...
Humor wellicht... het gaat alleen nog maar om relaties, en weinig anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |