quote:Op zondag 26 december 2004 22:59 schreef Witchfynder het volgende:
In dat geval is het mooi moment (en middel) om aan je Engels te werken.
Sorry, perfectionist.quote:Op zondag 26 december 2004 22:59 schreef Witchfynder het volgende:
In dat geval is het een mooi moment (en middel) om aan je Engels te werken.
quote:Op zondag 2 januari 2005 21:14 schreef truSteh het volgende:
Theresa heeft nu een rol in Numb3rs (nieuwe serie op CBS).. hopelijk zien d´er niet meer terug
maar ze had wel een kut personage maar ik denk wel dat we haar terug zullen zien met die baby enzoquote:
ik hoop het wel ik vond haar juist wel gaafquote:Op maandag 3 januari 2005 01:31 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
maar ze had wel een kut personage maar ik denk wel dat we haar terug zullen zien met die baby enzo![]()
Dan is het een gecertificeerde MILFquote:Op maandag 3 januari 2005 01:31 schreef Hellrazor het volgende:
maar ze had wel een kut personage maar ik denk wel dat we haar terug zullen zien met die baby enzo![]()
34. 2- 7 OC-207 6 Jan 05 The Family Tiesquote:Op maandag 3 januari 2005 01:44 schreef Hellrazor het volgende:
is de nieuwe ep er nou al ?
Beter dan ondertiteling: http://twiztv.com/scripts/oc/quote:Op zondag 26 december 2004 14:10 schreef Hanneke1983 het volgende:
is het mogelijk om deze met NL ondertiteling erbij te krijgen?
wordt alleen maar erger...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:21 schreef PirE het volgende:
Quote van Summer toen Seth dronken was:
Summer: Your breath smells like Marissa, you are so drunk
Leuke episode, ik vind alleen het hele gedoe rond Marissa wel een beetje over de top gaan, maarja dat is tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ik gezien in heb in de january preview
En hees als een geile corps-slet.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:43 schreef truSteh het volgende:
Ik vond Marissa er voor het eerst weer een beetje leuk uitzien met dat haar zo en in die USC trui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |