En jij verwees ze direct naar een topic over de zus van een metalmod?quote:Op woensdag 8 december 2004 12:24 schreef Wodan het volgende:
Lieve hemel, Z. Het stikt er meteen van de mongolen die denken dat knappe vrouwen echt alleen in de Playboy bestaan.
Nieuwegein aan zee. Toch? Die met de DVD, de liveoptredens en de versie van astronaut met dat belgische voruwen.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:52 schreef Z het volgende:
Tweede album?
"Squatt, Cutter, we move!"quote:Op woensdag 8 december 2004 12:47 schreef Seborik het volgende:
Door het icoon van Mark moet ik overigens constant aan de Terrible Thunder Lizards denken. Dat was toch wel een van de tofste tekenfilms ooit.
Daar is ook een legendarische aflevering van waarbij ze vergezeld worden door een Mr T achtige lizzard.quote:
Ik heb spinvis ook een keer gezien. Met orkest!quote:Op woensdag 8 december 2004 14:48 schreef julekes het volgende:
Ik heb spinvis een keer live gezien Liejannuh, hier in Eindhoven in het gaslab op de TU/e campus. Leuk, maar hij had niet de volledige band mee (die van zijn tweede album) waardoor de muziek imho toch niet echt tot zijn recht kwam.
Kijk, zo'n topic maakt m'n humeur weer een beetje beterquote:
Mr T-Rex!quote:Op woensdag 8 december 2004 14:58 schreef julekes het volgende:
[..]
Daar is ook een legendarische aflevering van waarbij ze vergezeld worden door een Mr T achtige lizzard.
"I pity the fool....."
quote:Op woensdag 8 december 2004 14:58 schreef julekes het volgende:
[..]
Daar is ook een legendarische aflevering van waarbij ze vergezeld worden door een Mr T achtige lizzard.
"I pity the fool....."
Deze manier van werken herken ikquote:Op donderdag 9 december 2004 01:33 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben nog braaf aan het studeren. Ik word altijd pas heel laat echt actief en zit nu flink tegen een deadline aan te hikken. En vooral die deadline is een goede reden om echt iets te gaan doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |