Hetzelfde als met de plaatjes van libanese nazi's e.d.quote:Op maandag 6 december 2004 21:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat moeten we hier mee?
Het kan niet anders, of Nederland moet uit de EU stappen en de Internationale regels aan haar laars lappen.quote:Op maandag 6 december 2004 21:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
wat een geniale politieke mening
Nogmaals, waarom identificeren arabische jochies in Nederland zich met Palestijnen en waarom botvieren ze hun lompe gedrag op Joden in Nederland?quote:Op maandag 6 december 2004 21:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin, arabische jongetjes willen niets liever dan vrede met Joden. Echter er zijn wat Joodse soldaten die er anders over denken, en hen liever neerschiet. (Documentaire checkpoint: Joodse soldaat zegt "de moslims hier, het zijn net dieren, ze zitten hier (lachend zeg hij dat, wijzend naar de rijen mensen bij de checkpoints)) gevangen, ze zijn lager dan varkens".
Waarom identificeren Nederlandse jochies in NL zich met de Amerikanen, en botvieren ze hun lompe anti-islamitische gedrag op Moslims in Nederland?quote:Op maandag 6 december 2004 21:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom identificeren arabische jochies in Nederland zich met Palestijnen en waarom botvieren ze hun lompe gedrag op Joden in Nederland?
Omdat de westerse stijl ze wel bevalt en die van middeleeuwse soepjurken niet.quote:Op maandag 6 december 2004 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom identificeren Nederlandse jochies in NL zich met de Amerikanen, en botvieren ze hun lompe anti-islamitische gedrag op Moslims in Nederland?
Goed zo... ondertussen hou ik me wel met een ander verderfelijkheid bezig.quote:Op maandag 6 december 2004 21:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Omdat de westerse stijl ze wel bevalt en die van middeleeuwse soepjurken niet.![]()
Anyway, ik heb geen zin om iedere dag over die achterlijken te praten, ik ga me westers gedragen en varkensvlees vreten en bier zuipen.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 22:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik geloof zelfs dat ik haar ook ken van gezicht.
Is het nog wat in de Effenaar? Gratis de laatste nummers van een bandje meebietsen op vrijdagavond?
En een bevriende glazenhaler liet me altijd binnen.quote:
Goh... een brandende school is het ergste wat je hebt kunnen vinden?quote:
ehm.quote:Op maandag 6 december 2004 22:39 schreef Drugshond het volgende:
En natuurlijk ook nog alle halfvolle bier glazen van de bar + ophaal randen weg bietsen zodat je ook nog gratis zat kunt worden.
Ahhh, medestanders. Mensen kijken mij altijd vies aan als ik dat doequote:Op maandag 6 december 2004 22:39 schreef Drugshond het volgende:
En natuurlijk ook nog alle halfvolle bier glazen van de bar + ophaal randen weg bietsen zodat je ook nog gratis zat kunt worden.
Zoveel mensen dat je zat wordt?quote:Op maandag 6 december 2004 22:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ehm.![]()
Eh, nee dus. Ik had genoeg bekenden daar rondlopen die een rondje gaven.![]()
Was jij dat?quote:Op maandag 6 december 2004 22:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ahhh, medestanders. Mensen kijken mij altijd vies aan als ik dat doe. Ik heb nog een keer een wedstrijd met iemand gedaan, wie het meeste gratis bierglazen kon krijgen. We hadden samen toen zeker 50 gratis bier op
.
Als iemand een blaadje besteld, snel eentje afpakken.
Na het twintigste biertje ging het vast niet meer zo onopgemerkt en hebben ze de glazen vast wel "bijgevuld" met iets anders. Denk je niet?quote:Op maandag 6 december 2004 22:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ahhh, medestanders. Mensen kijken mij altijd vies aan als ik dat doe. Ik heb nog een keer een wedstrijd met iemand gedaan, wie het meeste gratis bierglazen kon krijgen. We hadden samen toen zeker 50 gratis bier op
.
Als iemand een blaadje besteld, snel eentje afpakken.
Bernhard komt inmiddels ook mijn strot uit.quote:Op maandag 6 december 2004 22:49 schreef Drugshond het volgende:
Nou al dat gezeur over die moslims ben ik ook allang zat hoor.....
Hmmmquote:Op maandag 6 december 2004 22:51 schreef sizzler het volgende:
[..]
Na het twintigste biertje ging het vast niet meer zo onopgemerkt en hebben ze de glazen vast wel "bijgevuld" met iets anders. Denk je niet?
quote:Op maandag 6 december 2004 22:51 schreef sizzler het volgende:
Na het twintigste biertje ging het vast niet meer zo onopgemerkt en hebben ze de glazen vast wel "bijgevuld" met iets anders. Denk je niet?
quote:Op maandag 6 december 2004 22:51 schreef sizzler het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2004 23:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]Hoe later op de avond ... des te meer urine op bier gaat lijken....
Zou het nog zo'n probleem zijn als het van een fruitige jonge meid afkomstig is.
Ja en hij wordt op een zaterdag in mijn mooie stad begraven.quote:Op maandag 6 december 2004 22:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Bernhard komt inmiddels ook mijn strot uit.
Foxnewsquote:Does History Repeat Itself?
Something terrible is happening in the land of wooden shoes, windmills, Rembrandt (search) and wonderful breakfasts.
A Dutch hospital is euthanizing — killing — newborn babies who don't measure up to an arbitrary standard set by the hospital. The hospital at first requested guidelines for so-called "mercy killings" of newborns. It then revealed it has been engaging in the practice without any guidelines at all. Three years after the Dutch parliament passed a law allowing doctors to actively kill patients they deemed terminally ill, in great pain and with no prospects for recovery, it has come to this. At least with the elderly sick, they had to be consulted about their wishes. Newborns receive no such privilege.
I'm not surprised.
Once a single category of life is declassified as having no intrinsic value and a right to life, it is a very short step to declassify other categories when they are considered inconvenient, or burdensome.
Holland is a perfect example of what happens when there is no governing moral standard. The Dutch have decriminalized most drugs and people smoke dope openly in venues set aside for the practice. Prostitutes display their wares like mannequins in department store windows. And now we have at least one hospital murdering already born babies because someone has decreed them unworthy of life.
If ever there was a slippery slope to be studied, this is it.
The Dutch are now grappling with their open border policy. They have admitted thousands of radical Islamists who have not assimilated and are threatening the stability of the nation. A Dutch filmmaker (search) was murdered last month by a radical who didn't like a film he made criticizing Islam's treatment of women.
And now we have the killing of newborns. All of this in a country where the Nazis murdered Ann Frank just because she was Jewish and therefore less than human.
Does history repeat? In Holland, apparently it does.
.quote:
Nou, dan leef ik liever op een openbare vuilnisstortplaats dan in een samenleving gebaseerd op de moral standards van foxnews.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ze hebben feitenlijk wel gelijk. Als je zonder moreel besef alles toelaat wordt de samenleving op termijn een openbare vuilstortplaats.
quote:Bovendien is dat een column van een of andere onnozelaar die klaarblijkelijk niets afweet van de Nederlandse wetgeving. Neem jij iedere column serieus?
Aldus foxnews.quote:Thomas is America’s most widely syndicated op-ed columnist, appearing in more than 540 national newspapers. He also hosts a daily radio program syndicated to more than 300 stations nationwide. Thomas is the author of ten books, including, The Wit and Wisdom of Cal Thomas, Barbour Publishing, 2001.
Thomas is a 40-year veteran of broadcast and print journalism. He has worked for NBC News in Washington, D.C. and hosted his own program on CBNC that was nominated for a Cable ACE Award in 1995. Thomas is a graduate of American University.
Meer dan de echte ja.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:04 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
Wat zal ik deze missen...
je zou voor de grap eens in het archief van 2003 op kopspijkers.nl moeten kijken. Die met Jan Wolkers, de 'missende brief' en Amalia met de 101 kanonschoten zijn echt geweldigquote:
Ik zie in geen van dezen een probleemquote:The Dutch have decriminalized most drugs and people smoke dope openly in venues set aside for the practice. Prostitutes display their wares like mannequins in department store windows. And now we have at least one hospital murdering already born babies because someone has decreed them unworthy of life.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |