Dizer, je bent weer terugquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 00:29 schreef Svensational het volgende:
Emma heeft haar onlinestatus weer openbaar![]()
Ik ben net wakkerquote:
* Dizer geeft sven een big hugquote:
Ben jij de SC-n00b?quote:Op maandag 6 december 2004 00:30 schreef Zhenar het volgende:
Australië, da's best ver.
So how are things down under?![]()
Hoe laat is het daar nu? 10, 11 uur?quote:
quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 00:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
* Dizer geeft sven een big hug
Wanneer ben je nou weer terug...
9.32 amquote:Op maandag 6 december 2004 00:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe laat is het daar nu? 10, 11 uur?
Maar Zhenar is toch de meest belangrijkstequote:
truste!quote:
Neuh. Maar ik ben gevleid.quote:Op maandag 6 december 2004 00:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar Zhenar is toch de meest belangrijkste
Kan je het weer niet laten?!?quote:Op maandag 6 december 2004 00:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je laatste paard gehad?
Op mijn bord? Nooit... vind paarden veels te mooi en lief om op te etenquote:Op maandag 6 december 2004 00:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je laatste paard gehad?
Dus jij blijftquote:
Voor jou... blijf ik nog 15 minuten!! Het is dat ik om 7 uur op moet anders was ik tot de vogeltjes fluiten wakker geblevenquote:
Alleen maar 47 stuks.... heb er nog steeds meer dan 120 stuks liggen hoor na dat ik alle 47 stuks heb verkochtquote:Op maandag 6 december 2004 00:50 schreef Svensational het volgende:
Dizer doet z'n DVD-verzameling weg??
Same herequote:Op maandag 6 december 2004 00:51 schreef Duiveltja het volgende:
Tis nu wel heel kort
Ik moet ook naar de kapper. Haar is best lang nu, ik heb zowat een matje.
En ik wou het nog korter doenquote:Op maandag 6 december 2004 00:51 schreef Duiveltja het volgende:
Tis nu wel heel kort
Ik moet ook naar de kapper. Haar is best lang nu, ik heb zowat een matje.
Army style!quote:Op maandag 6 december 2004 00:48 schreef Dizer het volgende:
ik heb mijn haar geknipt... *spam mijn fotoboek maar vol*
Army... I love the Army!!!quote:Op maandag 6 december 2004 00:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Army style!
Mijn kapper klaagt altijd dat ik te lang wacht met weer naar de kapper gaan.
Ja hallo, ik was ff je DVD-topic aan het lezenquote:
Daar zou deze meneer heel blij mee zijn:quote:
Ooh das goed danquote:Op maandag 6 december 2004 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was ff je DVD-topic aan het lezen
Maar alle leuke dvd's zijn al wegquote:
Ik kan hier ook post ontvangen hoor.59 Quinten St. 4455, QLD Roma, Australia En er zijn twee DVD-spelers in mijn accomodatiequote:Op maandag 6 december 2004 01:09 schreef Dizer het volgende:
Maar wat wou jij er dan mee doen? Je zit toch aan de overkant van deze aardbol
LOLquote:Op maandag 6 december 2004 01:28 schreef Svensational het volgende:
nee hoor helemaal niet. Maar voor je het weet heb ik een aanklacht aan m'n broek hangen omdat jij doodziek bent
EIndelijk!quote:Op maandag 6 december 2004 09:39 schreef Bupatih het volgende:Hallo
Whehe![]()
Allemaal dankzij niksan![]()
en BVO
Je doet er dus andere dingen mee?quote:Op maandag 6 december 2004 00:42 schreef Dizer het volgende:
Op mijn bord? Nooit... vind paarden veels te mooi en lief om op te eten
*Gaat kijken*quote:Op maandag 6 december 2004 03:44 schreef Zhenar het volgende:
In een slapeloze, zeer verveelde bui ben ik maar eens een fotoboek gaan openen. Weet niet of ik de wereld daar een plezier mee doe maar hee, dan heb ik ook weer iets te doen. Bovendien zei de wijze BVO ooit dat een fotoboek onwijs hip & trendy is en daar kan ik vanzelfsprekend weinig tegenin brengen.
En nu ga ik slapen om morgen voor het eerst sinds tijden weer eens lekker lang in m'n bed te blijven liggen.
![]()
Goed punt.quote:Op maandag 6 december 2004 10:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Je doet er dus andere dingen mee?kon het niet laten
nou nou jij bent er vroeg bij...quote:Op maandag 6 december 2004 16:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Good morning!
ik ken lief vragen??quote:Op maandag 6 december 2004 16:40 schreef timbob het volgende:
[..]
als je het lief vraagt mag je'm vast wel es lenen
Zij wel, ik heb geen 1 cadeautje gehadquote:Op maandag 6 december 2004 17:33 schreef Zhenar het volgende:
Iedereen is vast met zijn Sinterklaas-cadeautjes aan het spelen.
Ik wel dan?quote:Op maandag 6 december 2004 17:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zij wel, ik heb geen 1 cadeautje gehad![]()
Waarom geef je jezelf dan geen antwoord?quote:
Omdat Bupatih maar een klootzak vind.quote:Op maandag 6 december 2004 18:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waarom geef je jezelf dan geen antwoord?![]()
Waarom vraag je dan wat aan hemquote:Op maandag 6 december 2004 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat Bupatih maar een klootzak vind.
Dat vindt hij van jou vast ook!quote:Op maandag 6 december 2004 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En hij kan geeneens normaal Nederlands.quote:Op maandag 6 december 2004 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:
http://www.ggznederland.nl/quote:Op maandag 6 december 2004 18:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerst aan mezelf, maar toen bemoeide mijn evil alter-ego zich ermee. Dus eigenlijk vroeg ik het niet aan 'hem', maar aan mezelf. Net als die keer in je Fotoboek.![]()
Is het bij jou ook zo dat je evil alter ego een veel interessanter persoon is dan jij zelf?quote:Op maandag 6 december 2004 18:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerst aan mezelf, maar toen bemoeide mijn evil alter-ego zich ermee. Dus eigenlijk vroeg ik het niet aan 'hem', maar aan mezelf. Net als die keer in je Fotoboek.![]()
Iemand interessanter dan ik?quote:Op maandag 6 december 2004 18:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is het bij jou ook zo dat je evil alter ego een veel interessanter persoon is dan jij zelf?
Bij mij wel.![]()
Wie zei dat: jij of je EAE?quote:Op maandag 6 december 2004 18:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iemand interessanter dan ik?
Haha. Nooit
Ik.quote:
Dat is zó waar.quote:Op maandag 6 december 2004 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik.
Maar wie is ik? Ben ik ik wel? Of ben ik hij? Misschien is hij ik wel en dan is hij tegelijk hij, want ik ben hij en hij is ik en dat maakt weer dat hij ik is, of hij hij. Maar als hij hij is, ben ik ik. Maar ik kan ook hij zijn dus hij is óf hij óf ik. Maar ik ben óf ik óf hij. Maar als ik dit zeg, zegt hij dat ook. Of hij zegt dat ik zei dat hij zei dat ik wist wie hij was. Of dat ik ik was. Maar dat zei hij niet, want ik dacht dat hij zei dat ik vond dat hij wist wie ik volgens hem was.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 6 december 2004 20:09 schreef Duiveltja het volgende:
Zap ik net naar NED3 staat er daar een vrouw met haar blote kut!!![]()
Oh, een ouwe pruim. Da's minder.quote:
quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]Zullen we samen in jouw roze kevertje naar Scheveningen rijden
![]()
En dan zal ik op het strand van Schevingen met een grote stok een strandtekening maken met de tekstquote:
ooooh wat lieffffffquote:Op maandag 6 december 2004 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan zal ik op het strand van Schevingen met een grote stok een strandtekening maken met de tekst
"toetatoet is cute"
quote:Op maandag 6 december 2004 21:26 schreef toetatoet het volgende:
[..]
hey wat doet dat meisje daar....OPROTTEN!!!
oke goed zoquote:Op maandag 6 december 2004 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Jaloezie
Dat meisje was alleen ter decoratie. Na de foto heb ik haar weer terug in zee gedumpt.
Beev!!quote:
Wie is de vader? Of is het zo een van die heilige zwangerschappen waar geen kerel aan te pas komt?quote:
Spannend!quote:
Ik heb Hind na het optreden nog gesproken, buiten het podium.quote:Op maandag 6 december 2004 21:54 schreef Zhenar het volgende:
Zouden er soms heel snel en stiekem dingen gebeurd zijn op dat podium met BVO en Hind waar niemand weet van heeft...?
"Gesproken"... Noemt men dat zo tegenwoordig.quote:Op maandag 6 december 2004 21:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb Hind na het optreden nog gesproken, buiten het podium..
BVO, je negeert mequote:Op maandag 6 december 2004 21:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar je weet wel zeker dat ze zwanger is?
Dat niet nee.quote:Op maandag 6 december 2004 21:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar je weet wel zeker dat ze zwanger is?
Oeh, dus je hebt misschien nog kansquote:Op maandag 6 december 2004 22:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat niet nee..
Maar het zou kunnen natuurlijk..
Het werd op Radio 3FM ofzo gemeld..
Uiteraard.quote:Op maandag 6 december 2004 22:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oeh, dus je hebt misschien nog kans
Whehehequote:
Ik ook, ik wil eerst 'geleefd' hebbenquote:Maar ik hoef pas over een jaar of 6,7 kinderen..
* gestemd heeftquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:48 schreef Christine het volgende:
Doe me allemaal eens een plezier?
Even gaan naar http://www.babycentrum.com/
En dan klikken op "Baby van de maand"
En dan naar de 3e of 4e pagina gaan, en stemmen op Amanda (6-11-2004) het kindje in bad.
Dat is mijn lieve nichtje
En die moet natuurlijk winnen
Ik vind het geen mooie namen. Ik zou persoonlijk ook niet voor een naam als Wesley gaan ofzo maar Thybault...?quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:52 schreef RedGuy het volgende:
Pheadra, Finn, Ayla zijn wel vaker voorkomende namen.
Doen mensen dat dan??quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:23 schreef Zhenar het volgende:
Het is pas ziek als je je kind Smegma noemt.
"Smegmaaaaaaaaaa! ETEN!"
Nee, maar het zou wel grappig zijn. (En sneu)quote:
In combinatie met mij kan dat best wel wat moois opleveren hoor.quote:Op maandag 6 december 2004 23:17 schreef Tania18 het volgende:
H. die kinderen krijgt, het zou verboden moeten worden![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:53 schreef BVO het volgende:
[..]
In combinatie met mij kan dat best wel wat moois opleveren hoor.
Haha, ik zet hem wel in mn favorietenquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Bedankt voor het stemmen
Wel elke 24 uur doen, goed?
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:49 schreef BVO het volgende:
M'n eerste nominatie voor grappigste user is binnen..
Ik zit nog steeds op de eerste nominatie te wachten.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:49 schreef BVO het volgende:
M'n eerste nominatie voor grappigste user is binnen..
Jij bent een van de leukste SC-oldbies.quote:
Dank voor het stemmenquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:08 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 heeft ook gestemd
Al stonden er ook veel andere lieve babietjes op
*edit; en ook veel lelijke zeg![]()
Woohooquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent een van de leukste SC-oldbies..
Ik zie net dat ik bij het tournament nog niet eens op jou heb gestemd.quote:
Ja, linea erecta naar Spanje met de boot.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:43 schreef Tania18 het volgende:
Oke wacht, moeten de verliezers allemaal weer weg??
quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, linea erecta naar Spanje met de boot.
Bij ons staat ie nu nog in de tuin, maar het zal niet lang meer duren voor ie op tafeltje in de woonkamer staatquote:
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:18 schreef Tania18 het volgende:
Bij mij deed Fok het even helemaal niet meer
newbiesquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:08 schreef toetatoet het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik sta op 1 van leukste SHO-newbies
Waarom sta ik niet in de poll danquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:08 schreef toetatoet het volgende:
*yeey*quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[afbeelding]pssst jij hoort er al bij
Anders was ik ook nog een newbiequote:Op dinsdag 7 december 2004 23:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, dus ik hoor al helemaal bij de oldbies
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[..]
Ik zie toch een duidelijk verschil![]()
Das waarquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar ik kom wel ongeveer even lang in dit topic
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:08 schreef toetatoet het volgende:
Ook het feit dat jij voor ons alleen 's nachts post speelt mee in de traagheid van de topics. Maar desondanks cool dat je van de andere kant van de wereld participeert!quote:Op woensdag 8 december 2004 02:28 schreef Svensational het volgende:
Wat is SC weer langzaam geworden sinds ik weer af en toe meepost
Iwan maakt een ode aan Ellenquote:Op woensdag 8 december 2004 03:01 schreef Svensational het volgende:
Ik had het gelezen ja. Was ook niet zo lief van jeHeb je topic #100 al klaar staan? Of doet Iwan die? Ander krijg je een iris de Liefste #12...
quote:Op woensdag 8 december 2004 11:58 schreef Christine het volgende:
Hoooooi mensen
Gisteren zijn ze de hele dag bezig geweest met de CV, alleen het werkt nog steeds nietMoet ik vandaag ook weer de hele dag thuis blijven omdat ik geen idee heb hoe laat ze komen
Maar goed, we hebben nu ook twee héle mooie schilderijen hangen en vanmorgen heb ik de kerstboom neergezet!
Jaaa, ik vind het ook altijd gezellig met kerstquote:Op woensdag 8 december 2004 12:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]Hoi Christine
![]()
Kerstboom neerzetten is leuk!!iK hou van kerst, kerst is gezzelig!!
OOh ik heb er nual weer zinquote:Op woensdag 8 december 2004 12:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Jaaa, ik vind het ook altijd gezellig met kerst
Altijd leuk die kerstboomlampjes, warm bij de kachel, warme chocomelk... en met kerstnachtdienst gaan we altijd met een groep kinderen en jongeren uit de kerk in een optocht door de wijk heen lopen, als een grote stoet met een draaiorgel voorop, en met lampionnetjes. Daarna warme chocomelk met koek bij het kampvuur op het plein voor de kerk, waar iedereen staat liederen te zingen
Waarom krijg ik in deze twee categorieën zoveel stemmen?quote:Op woensdag 8 december 2004 00:10 schreef ZOWIEE het volgende:De Albert Verlinde Award
Grootste relnicht BVODe Henkjan Smits Award
De het-meest-op-zichzelf-geilende user BVO
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 8 december 2004 12:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom krijg ik in deze twee categorieën zoveel stemmen?.
Ja, dat weet ik dus niet.quote:
Ja, maar verder ben je wel leuk hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 14:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet..
Ik een relnicht?
Ik geil op mezelf?.
* mompelt iets over OP en natte vlekquote:Op woensdag 8 december 2004 14:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet..
Ik een relnicht?
Ik geil op mezelf?.
Whahaquote:Op dinsdag 7 december 2004 22:28 schreef ZOWIEE het volgende:
Susan Visser (Dirkje)39
jaar oud, Bupa!!
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:08 schreef toetatoet het volgende:
Ik hoop het maarquote:Op woensdag 8 december 2004 15:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whaha
Het gaat om de ogen en de glmlach
Nou, als jij er zo uitziet op je 39e ........quote:
Hoi Christinequote:Op woensdag 8 december 2004 15:54 schreef Christine het volgende:
Hooooi mensen!
Ik val weer niet op he?!
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:54 schreef Christine het volgende:
Hooooi mensen!
Ik val weer niet op he?!
Dat soort meneren zijn ook altijd hetzelfde!quote:Op woensdag 8 december 2004 16:06 schreef Christine het volgende:
ATWT begint bijna! Het einde van verveling is in zicht
Ik zit al de hele dag te wachten op een meneer die de termostaat van de CV aan komt leggen, maar hij is er nog steeds niet...terwijl ik boodschappen had willen doen
Ik verfoei die meneer.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:06 schreef Christine het volgende:
Ik zit al de hele dag te wachten op een meneer die de termostaat van de CV aan komt leggen, maar hij is er nog steeds niet...terwijl ik boodschappen had willen doen
Dat is wel beter dan géén thermostaat van de CVquote:Op woensdag 8 december 2004 16:11 schreef Bupatih het volgende:
Ik haat mensen die de termostaat van de CV aan komen leggen.
Heel scherp, ZOWIEE. Héél scherpquote:Op woensdag 8 december 2004 16:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat is wel beter dan géén thermostaat van de CV
quote:
Wie ben jij?quote:Op woensdag 8 december 2004 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
De FOK SHO Awards 2004 ! Het stemmen kan beginnen!!!!!!!!!!!
Wat een stomme tyfus inteelt verkiezing is dat! Mijn naam word nergens genoemd, en ik ben nog wel de persoon die verdomme die gloeiende Carl van Temptation Island gebombardeerd had tot HOMO pur sang!
Ik de man die jullie allemaal volgende de verdoemenis in wat betreft die reetkever Carl!
Stelletje Fillistijnen! Barbaren!
Carlquote:Op woensdag 8 december 2004 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wat een stomme tyfus inteelt verkiezing is dat! Mijn naam word nergens genoemd, en ik ben nog wel de persoon die verdomme die gloeiende Carl van Temptation Island gebombardeerd had tot HOMO pur sang!
Ik de man die jullie allemaal volgende de verdoemenis in wat betreft die reetkever Carl!
Maar Carl is geen homo; hij heeft inmiddels half vrouwelijk Groningen gedaan.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
Als je zo door blijft gaan krijg je wellicht nog een nominatie voor dorpsgekquote:Op woensdag 8 december 2004 16:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb darmpoliepen met een langer geheugen dan jullie!
Ik hield me altijd schuil in de Expeditie Robinson topics, de jouw vrouw mijn vrouw topics, PEKING EXPRESS topics!
Real Life Soaps zijn mijn ding, niet die zwakzinnige aftreksels van gewone soap-series, of de spermavlekken die voor idols en aanverwante inteelt programma's door moeten gaan.
Jij zal vast wel een Clarinca en Reinier-fan zijn geweest, die zijn zo wrokkig als de Russische winternacht lang is.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als je zo door blijft gaan krijg je wellicht nog een nominatie voor dorpsgek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |