Ik.quote:
Dat is zó waar.quote:Op maandag 6 december 2004 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik.
Maar wie is ik? Ben ik ik wel? Of ben ik hij? Misschien is hij ik wel en dan is hij tegelijk hij, want ik ben hij en hij is ik en dat maakt weer dat hij ik is, of hij hij. Maar als hij hij is, ben ik ik. Maar ik kan ook hij zijn dus hij is óf hij óf ik. Maar ik ben óf ik óf hij. Maar als ik dit zeg, zegt hij dat ook. Of hij zegt dat ik zei dat hij zei dat ik wist wie hij was. Of dat ik ik was. Maar dat zei hij niet, want ik dacht dat hij zei dat ik vond dat hij wist wie ik volgens hem was.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 6 december 2004 20:09 schreef Duiveltja het volgende:
Zap ik net naar NED3 staat er daar een vrouw met haar blote kut!!![]()
Oh, een ouwe pruim. Da's minder.quote:
quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]Zullen we samen in jouw roze kevertje naar Scheveningen rijden
![]()
En dan zal ik op het strand van Schevingen met een grote stok een strandtekening maken met de tekstquote:
ooooh wat lieffffffquote:Op maandag 6 december 2004 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan zal ik op het strand van Schevingen met een grote stok een strandtekening maken met de tekst
"toetatoet is cute"
quote:Op maandag 6 december 2004 21:26 schreef toetatoet het volgende:
[..]
hey wat doet dat meisje daar....OPROTTEN!!!
oke goed zoquote:Op maandag 6 december 2004 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Jaloezie
Dat meisje was alleen ter decoratie. Na de foto heb ik haar weer terug in zee gedumpt.
Beev!!quote:
Wie is de vader? Of is het zo een van die heilige zwangerschappen waar geen kerel aan te pas komt?quote:
Spannend!quote:
Ik heb Hind na het optreden nog gesproken, buiten het podium.quote:Op maandag 6 december 2004 21:54 schreef Zhenar het volgende:
Zouden er soms heel snel en stiekem dingen gebeurd zijn op dat podium met BVO en Hind waar niemand weet van heeft...?
"Gesproken"... Noemt men dat zo tegenwoordig.quote:Op maandag 6 december 2004 21:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb Hind na het optreden nog gesproken, buiten het podium..
BVO, je negeert mequote:Op maandag 6 december 2004 21:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar je weet wel zeker dat ze zwanger is?
Dat niet nee.quote:Op maandag 6 december 2004 21:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar je weet wel zeker dat ze zwanger is?
Oeh, dus je hebt misschien nog kansquote:Op maandag 6 december 2004 22:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat niet nee..
Maar het zou kunnen natuurlijk..
Het werd op Radio 3FM ofzo gemeld..
Uiteraard.quote:Op maandag 6 december 2004 22:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oeh, dus je hebt misschien nog kans
Whehehequote:
Ik ook, ik wil eerst 'geleefd' hebbenquote:Maar ik hoef pas over een jaar of 6,7 kinderen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |