quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]Zullen we samen in jouw roze kevertje naar Scheveningen rijden
![]()
En dan zal ik op het strand van Schevingen met een grote stok een strandtekening maken met de tekstquote:
ooooh wat lieffffffquote:Op maandag 6 december 2004 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan zal ik op het strand van Schevingen met een grote stok een strandtekening maken met de tekst
"toetatoet is cute"
quote:Op maandag 6 december 2004 21:26 schreef toetatoet het volgende:
[..]
hey wat doet dat meisje daar....OPROTTEN!!!
oke goed zoquote:Op maandag 6 december 2004 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Jaloezie
Dat meisje was alleen ter decoratie. Na de foto heb ik haar weer terug in zee gedumpt.
Beev!!quote:
Wie is de vader? Of is het zo een van die heilige zwangerschappen waar geen kerel aan te pas komt?quote:
Spannend!quote:
Ik heb Hind na het optreden nog gesproken, buiten het podium.quote:Op maandag 6 december 2004 21:54 schreef Zhenar het volgende:
Zouden er soms heel snel en stiekem dingen gebeurd zijn op dat podium met BVO en Hind waar niemand weet van heeft...?
"Gesproken"... Noemt men dat zo tegenwoordig.quote:Op maandag 6 december 2004 21:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb Hind na het optreden nog gesproken, buiten het podium..
BVO, je negeert mequote:Op maandag 6 december 2004 21:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar je weet wel zeker dat ze zwanger is?
Dat niet nee.quote:Op maandag 6 december 2004 21:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar je weet wel zeker dat ze zwanger is?
Oeh, dus je hebt misschien nog kansquote:Op maandag 6 december 2004 22:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat niet nee..
Maar het zou kunnen natuurlijk..
Het werd op Radio 3FM ofzo gemeld..
Uiteraard.quote:Op maandag 6 december 2004 22:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oeh, dus je hebt misschien nog kans
Whehehequote:
Ik ook, ik wil eerst 'geleefd' hebbenquote:Maar ik hoef pas over een jaar of 6,7 kinderen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |