nou nou jij bent er vroeg bij...quote:Op maandag 6 december 2004 16:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Good morning!
ik ken lief vragen??quote:Op maandag 6 december 2004 16:40 schreef timbob het volgende:
[..]
als je het lief vraagt mag je'm vast wel es lenen
Zij wel, ik heb geen 1 cadeautje gehadquote:Op maandag 6 december 2004 17:33 schreef Zhenar het volgende:
Iedereen is vast met zijn Sinterklaas-cadeautjes aan het spelen.
Ik wel dan?quote:Op maandag 6 december 2004 17:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zij wel, ik heb geen 1 cadeautje gehad![]()
Waarom geef je jezelf dan geen antwoord?quote:
Omdat Bupatih maar een klootzak vind.quote:Op maandag 6 december 2004 18:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waarom geef je jezelf dan geen antwoord?![]()
Waarom vraag je dan wat aan hemquote:Op maandag 6 december 2004 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat Bupatih maar een klootzak vind.
Dat vindt hij van jou vast ook!quote:Op maandag 6 december 2004 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En hij kan geeneens normaal Nederlands.quote:Op maandag 6 december 2004 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:
http://www.ggznederland.nl/quote:Op maandag 6 december 2004 18:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerst aan mezelf, maar toen bemoeide mijn evil alter-ego zich ermee. Dus eigenlijk vroeg ik het niet aan 'hem', maar aan mezelf. Net als die keer in je Fotoboek.![]()
Is het bij jou ook zo dat je evil alter ego een veel interessanter persoon is dan jij zelf?quote:Op maandag 6 december 2004 18:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerst aan mezelf, maar toen bemoeide mijn evil alter-ego zich ermee. Dus eigenlijk vroeg ik het niet aan 'hem', maar aan mezelf. Net als die keer in je Fotoboek.![]()
Iemand interessanter dan ik?quote:Op maandag 6 december 2004 18:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is het bij jou ook zo dat je evil alter ego een veel interessanter persoon is dan jij zelf?
Bij mij wel.![]()
Wie zei dat: jij of je EAE?quote:Op maandag 6 december 2004 18:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iemand interessanter dan ik?
Haha. Nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |