quote:Op woensdag 8 december 2004 11:58 schreef Christine het volgende:
Hoooooi mensen
Gisteren zijn ze de hele dag bezig geweest met de CV, alleen het werkt nog steeds nietMoet ik vandaag ook weer de hele dag thuis blijven omdat ik geen idee heb hoe laat ze komen
Maar goed, we hebben nu ook twee héle mooie schilderijen hangen en vanmorgen heb ik de kerstboom neergezet!
Jaaa, ik vind het ook altijd gezellig met kerstquote:Op woensdag 8 december 2004 12:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]Hoi Christine
![]()
Kerstboom neerzetten is leuk!!iK hou van kerst, kerst is gezzelig!!
OOh ik heb er nual weer zinquote:Op woensdag 8 december 2004 12:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Jaaa, ik vind het ook altijd gezellig met kerst
Altijd leuk die kerstboomlampjes, warm bij de kachel, warme chocomelk... en met kerstnachtdienst gaan we altijd met een groep kinderen en jongeren uit de kerk in een optocht door de wijk heen lopen, als een grote stoet met een draaiorgel voorop, en met lampionnetjes. Daarna warme chocomelk met koek bij het kampvuur op het plein voor de kerk, waar iedereen staat liederen te zingen
Waarom krijg ik in deze twee categorieën zoveel stemmen?quote:Op woensdag 8 december 2004 00:10 schreef ZOWIEE het volgende:De Albert Verlinde Award
Grootste relnicht BVODe Henkjan Smits Award
De het-meest-op-zichzelf-geilende user BVO
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 8 december 2004 12:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom krijg ik in deze twee categorieën zoveel stemmen?.
Ja, dat weet ik dus niet.quote:
Ja, maar verder ben je wel leuk hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 14:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet..
Ik een relnicht?
Ik geil op mezelf?.
* mompelt iets over OP en natte vlekquote:Op woensdag 8 december 2004 14:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet..
Ik een relnicht?
Ik geil op mezelf?.
Whahaquote:Op dinsdag 7 december 2004 22:28 schreef ZOWIEE het volgende:
Susan Visser (Dirkje)39
jaar oud, Bupa!!
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:08 schreef toetatoet het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik sta op 1 van leukste SHO-newbies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |