quote:Op zondag 5 december 2004 21:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah, maar daar is toch niets mis mee, met een lief koppie?
idd, het zijn gewoon spemmerts hierquote:Op zondag 5 december 2004 21:00 schreef FlyingFox het volgende:
Jullie zijn gewoon spammerts. Met al die belachelijke postaantallen enzo.
Heb nu een angstbeeld voor ogen dat arty tijdens het vrijen opeens zwoel in mijn oor fluistert: o schatje, ik wil in je kutje kwatten.quote:
jequote:Op zondag 5 december 2004 21:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat!!!!!!!speciaal voor jou toch???
Ben ook leuk (Ahumquote:
Die smilie moestquote:
Ja lief koppie vind ik. En kennelijk lok je het uit versierd te worden (eerste foto)quote:Op zondag 5 december 2004 21:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
En vind jij dat ik hier een lief koppie heb??
[afbeelding]
Of hier
Nou zegquote:Op zondag 5 december 2004 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja lief koppie vind ik. En kennelijk lok je het uit versierd te worden (eerste foto)![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb nu een angstbeeld voor ogen dat arty tijdens het vrijen opeens zwoel in mijn oor fluistert: o schatje, ik wil in je kutje kwatten.
Kijk als je niet weet wat het is, klinkt het nog wel geil.![]()
Sorryquote:Op zondag 5 december 2004 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]Jezus, de cola komt er bijna door mijn neus weer uit, hou je ff een beetje in, wil je
![]()
En mijn fantasie is ook levendiger dan goed voor me is...quote:Op zondag 5 december 2004 21:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
SorryKwam zo maar in mijn verwrongen geest op
![]()
Op gezette tijden best een onhandige eigenschap hè?quote:Op zondag 5 december 2004 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
En mijn fantasie is ook levendiger dan goed voor me is....
Best wel ja...quote:Op zondag 5 december 2004 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op gezette tijden best een onhandige eigenschap hè?![]()
Ja.quote:Op zondag 5 december 2004 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op gezette tijden best een onhandige eigenschap hè?![]()
Ook jij? Join the clubquote:
Ik ben alleen minder snel vies van een visualisatie.quote:Op zondag 5 december 2004 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook jij? Join the club.
Hoewel... het kan soms ook wel heel erg leuk zijn
Oké testje: Dude en Arty in bed. Arty rochelt eens flink en zegt dan: waar wil je mijn kwat hebben schatje? Waarop Dude onwetend antwoordt: O liefje... alsjeblieft... geef me een facial!quote:Op zondag 5 december 2004 21:36 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik ben alleen minder snel vies van een visualisatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |