quote:Op zondag 5 december 2004 21:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah, maar daar is toch niets mis mee, met een lief koppie?
idd, het zijn gewoon spemmerts hierquote:Op zondag 5 december 2004 21:00 schreef FlyingFox het volgende:
Jullie zijn gewoon spammerts. Met al die belachelijke postaantallen enzo.
Heb nu een angstbeeld voor ogen dat arty tijdens het vrijen opeens zwoel in mijn oor fluistert: o schatje, ik wil in je kutje kwatten.quote:
jequote:Op zondag 5 december 2004 21:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat!!!!!!!speciaal voor jou toch???
Ben ook leuk (Ahumquote:
Die smilie moestquote:
Ja lief koppie vind ik. En kennelijk lok je het uit versierd te worden (eerste foto)quote:Op zondag 5 december 2004 21:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
En vind jij dat ik hier een lief koppie heb??
[afbeelding]
Of hier
Nou zegquote:Op zondag 5 december 2004 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja lief koppie vind ik. En kennelijk lok je het uit versierd te worden (eerste foto)![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb nu een angstbeeld voor ogen dat arty tijdens het vrijen opeens zwoel in mijn oor fluistert: o schatje, ik wil in je kutje kwatten.
Kijk als je niet weet wat het is, klinkt het nog wel geil.![]()
Sorryquote:Op zondag 5 december 2004 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]Jezus, de cola komt er bijna door mijn neus weer uit, hou je ff een beetje in, wil je
![]()
En mijn fantasie is ook levendiger dan goed voor me is...quote:Op zondag 5 december 2004 21:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
SorryKwam zo maar in mijn verwrongen geest op
![]()
Op gezette tijden best een onhandige eigenschap hè?quote:Op zondag 5 december 2004 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
En mijn fantasie is ook levendiger dan goed voor me is....
Best wel ja...quote:Op zondag 5 december 2004 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op gezette tijden best een onhandige eigenschap hè?![]()
Ja.quote:Op zondag 5 december 2004 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op gezette tijden best een onhandige eigenschap hè?![]()
Ook jij? Join the clubquote:
Ik ben alleen minder snel vies van een visualisatie.quote:Op zondag 5 december 2004 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook jij? Join the club.
Hoewel... het kan soms ook wel heel erg leuk zijn
Oké testje: Dude en Arty in bed. Arty rochelt eens flink en zegt dan: waar wil je mijn kwat hebben schatje? Waarop Dude onwetend antwoordt: O liefje... alsjeblieft... geef me een facial!quote:Op zondag 5 december 2004 21:36 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik ben alleen minder snel vies van een visualisatie.
Dan wie?quote:Op zondag 5 december 2004 21:36 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op zondag 5 december 2004 21:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oké testje: Dude en Arty in bed. Arty rochelt eens flink en zegt dan: waat wil je mijn kwat hebben schatje? Waarop Dude onwetend tantwoord: O liefje... alsjeblieft... geef me een facial!
![]()
Viesualisatie...quote:Op zondag 5 december 2004 21:36 schreef Sandertje21 het volgende:
En bedanktquote:Op zondag 5 december 2004 21:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oké testje: Dude en Arty in bed. Arty rochelt eens flink en zegt dan: waar wil je mijn kwat hebben schatje? Waarop Dude onwetend antwoordt: O liefje... alsjeblieft... geef me een facial!
![]()
Ik ookquote:Op zondag 5 december 2004 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
En bedankt.
Oke, ik word hier dus vies van... Maar dat heb ik ook bij rochelende voetballers...
Vervolgens ga ik op het bed staan om m'n in de nacht opgebouwde droge korstige snot op te halen en met een mond vol groenbruine riekende gelei met brokken bijna onverstaanbaar te zeggen: "Wedden dat ik van deze hoogte je open mond kan raken?".quote:Op zondag 5 december 2004 21:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Oké testje: Dude en Arty in bed. Arty rochelt eens flink en zegt dan: waar wil je mijn kwat hebben schatje? Waarop Dude onwetend antwoordt: O liefje... alsjeblieft... geef me een facial!
![]()
Je hebt het voor elkaarquote:Op zondag 5 december 2004 21:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vervolgens ga ik op het bed staan om m'n in de nacht opgebouwde droge korstige snot op te halen en met een mond vol groenbruine riekende gelei met brokken bijna onverstaanbaar te zeggen: "Wedden dat ik van deze hoogte je open mond kan raken?".
GATVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOU OP!!!!!!quote:Op zondag 5 december 2004 21:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vervolgens ga ik op het bed staan om m'n in de nacht opgebouwde droge korstige snot op te halen en met een mond vol groenbruine riekende gelei met brokken bijna onverstaanbaar te zeggen: "Wedden dat ik van deze hoogte je open mond kan raken?".
Deze vind ik zelfs ranzig.quote:Op zondag 5 december 2004 21:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik zag een volle emmer en dacht: "Daar kan nog wel een druppeltje bij".quote:Op zondag 5 december 2004 21:53 schreef es70 het volgende:
Je hebt het voor elkaar. Ben je nu trots op jezelf
.
Ah Arty Gadver!quote:Op zondag 5 december 2004 21:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Visualisatie?quote:
quote:Op zondag 5 december 2004 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
GATVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOU OP!!!!!!
Afscheidswip kun je nu ook wel veregeten zo
Mag jij wel praten met je mond vol?quote:Op zondag 5 december 2004 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
GATVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOU OP!!!!!!
Afscheidswip kun je nu ook wel vergeten zo
quote:
* Rinkeldekinkel! *quote:Op zondag 5 december 2004 21:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mag jij wel praten met je mond vol?
Stik, waren dat m'n eigen ruiten?
Ik vond 'm wel een beetje meevallen nog. Ik baalde eigenlijk dat ik niet wat smeuïger uit de hoek kwam.quote:Op zondag 5 december 2004 21:56 schreef gurlie het volgende:
Ah Arty Gadver!
Hij is fijn!quote:Op zondag 5 december 2004 21:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Wist niet dat ik zó boos kijken kan. O en vervolgens heeft The Art Man die foto gebruikt voor de avatar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |