quote:lijkt me ook wel een keer lekker,genomen worden door 2 vrouwen
Op vrijdag 13 februari 2004 16:07 schreef Keys het volgende:
Triootje?Tja, dan kijk je dr wel vreemd aan
.
quote:Same here
Op vrijdag 13 februari 2004 16:29 schreef Kamphuys het volgende:
Meestal ben ik degene die met rare voorstellen komt.
quote:Met voorbind-dildo zeker...?
Op vrijdag 13 februari 2004 16:10 schreef edje34 het volgende:[..]
lijkt me ook wel een keer lekker,genomen worden door 2 vrouwen
quote:Nee dat niet
Op vrijdag 13 februari 2004 16:55 schreef R_B het volgende:[..]
Met voorbind ding??
Nee dank je...
een raar verzoekje: ik was op bezoek bij twee vrienden (die homo zijn) en toen de ene werkte, vroeg de ander of ik met hem seks wilde hebben. Ik ben toen maar naar huis gegaan..
Túúrlijk...
quote:Dat je dat niet hebt gedaan zeg...
Op vrijdag 13 februari 2004 17:05 schreef BloodyLotte het volgende:
't Heeft niks met seks te maken, maar ik moest er meteen aan denken. Het verzoek van een Masai, woonachtig in het binnenland van Kenia, om met me trouwen. En dan zouden mijn ouders 5 geiten en 6 koeien krijgen en een deel van de jachtopbrengst.Túúrlijk...
quote:en jij een hoop rare ziekten?
't Heeft niks met seks te maken, maar ik moest er meteen aan denken. Het verzoek van een Masai, woonachtig in het binnenland van Kenia, om met me trouwen. En dan zouden mijn ouders 5 geiten en 6 koeien krijgen en een deel van de jachtopbrengst.Túúrlijk...
Hmm,lekker vrienden ben je dan....
Ik heb overigens voor de eer bedankt en er met mijn beste vriend hard om gelachen!!!!
quote:Whooo...goede deal!!!
Mij is zoiets nog nooit aangeboden.
Waarom heb je in hemelsnaam nee gezegd?
wat weinig dacht ik zo.
Yeah right! Dacht 't niet dus!!! Werden ze nog pissig ook, hebben we ze moeten laten verwijderen door de bewaking omdat die lijers onze vriendinnen bleven lastig vallen.
k heb wel is aan mijn vrindin gevraagd of ze een ander meisje wou zoenen of misschien meer, maar nee.
dan houd het op he
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 16:31 schreef Aventura het volgende:
Of mijn (tweeling!) zus een keer mocht meedoen
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 03:10 schreef Caesu het volgende:
ik liep door bethlehem met mn toemalige vriendin. komt er iemand op me af. zegt ie: "seventy camels voor nice young lady"wat weinig dacht ik zo.
En ook nooit een echt raar verzoekje gedaan volgens mij .
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 13:42 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Ik heb nog nooit een echt raar verzoekje gehad of je moet sex in der periode meerekenen.En ook nooit een echt raar verzoekje gedaan volgens mij
.
quote:daar kan ik me wel wat bij voorstellen hoor...
Op vrijdag 13 februari 2004 16:31 schreef Aventura het volgende:
Of mijn (tweeling!) zus een keer mocht meedoen
quote:achja... t is ook leuk om de vraag te krijgen van meid (met vriend) of ze naar bed mocht met me vriendin terwijl ik en dr vriend keken...mij goed, ik zeg er alleen alvast bij dat ik binnen 2 minuten meedoe
Op vrijdag 13 februari 2004 20:44 schreef Neverending het volgende:
Ik ben een keer opgebeld door de beste vriend van mijn toenmalige vriend. Hij stelde voor om een trio te doen met mij en mijn beste vriend...
En dat,zonder dat mijn toenmalige vriend wist dat hij dat ging vragen...Hmm,lekker vrienden ben je dan....
Ik heb overigens voor de eer bedankt en er met mijn beste vriend hard om gelachen!!!!
quote:dus toch stiekem een fantasietje
Op vrijdag 13 februari 2004 16:58 schreef Jerruh het volgende:
laten we het bij rare verzoekjes houden, en niet bij zelffantasieen, want dan kan ik je doorverwijzen naar de daarvoor bestemde topics.een raar verzoekje: ik was op bezoek bij twee vrienden (die homo zijn) en toen de ene werkte, vroeg de ander of ik met hem seks wilde hebben. Ik ben toen maar naar huis gegaan..
quote:En is dat ook gebeurd?
Op zondag 15 februari 2004 03:11 schreef Lucs0l het volgende:[..]
achja... t is ook leuk om de vraag te krijgen van meid (met vriend) of ze naar bed mocht met me vriendin terwijl ik en dr vriend keken...mij goed, ik zeg er alleen alvast bij dat ik binnen 2 minuten meedoe
Een keer in Griekenland gehad: was met een meid aan het praten, zegt ze opeens dat ze zin heeft om te lopen kloten op het strand....
Geen idee waarom, volgens mij wilde hij alleen maar kijken of ik het zou doen ofzow...
quote:jakkie...dat is volgens mij om te ruiken. die mensen zijn er. of hij doet aan voodoo
Op zondag 15 februari 2004 18:51 schreef texelonia het volgende:
Ik heb wel eens rare verzoeken gehad trouwens. Niet direct met seks te maken, maar op MSN heeft iemand wel eens gevraagd of ik een gedragen slipje aan hem wilde verkopen. En, nog veel erger, een gebruikte tampon![]()
Geen idee waarom, volgens mij wilde hij alleen maar kijken of ik het zou doen ofzow...
quote:Ruiken? Ondergoed kan ik me nog *iets* bij voorstellen, al lijkt mij dat persoonlijk ook niks. Maar waarom zou je in hemelsnaam aan een gebruikte tampon willen ruiken?
Op zondag 15 februari 2004 19:11 schreef zoalshetis het volgende:jakkie...dat is volgens mij om te ruiken. die mensen zijn er. of hij doet aan voodoo
quote:dan dus voodoo....
Op zondag 15 februari 2004 19:41 schreef texelonia het volgende:[..]
Ruiken? Ondergoed kan ik me nog *iets* bij voorstellen, al lijkt mij dat persoonlijk ook niks. Maar waarom zou je in hemelsnaam aan een gebruikte tampon willen ruiken?
![]()
quote:mes meenemen en haar helemaal gekraggen voor heel veel geld.
Op zondag 15 februari 2004 19:48 schreef inspiral het volgende:
Een keer op wintersport aangesproken door een al wat oudere man met een stuk jongere vrouw. Ik schatte haar op een jaar of 40, hij was zeker de 60 gepasseerd en ik was een jaar of 23 destijds. Hij vroeg me of ik met hen mee wilde gaan naar hun hotel voor een 'spannend nachtje'. Hij wilde zelf niet meedoen, alleen kijken. Ik heb het maar niet gedaan.
quote:Ik heb wel eens op ICQ iemand gehad die vroeg of hij mijn laarzen mocht likken. Hij wilde er nog voor betalen ook. Ik ben er maar niet op in gegaan...
Op zondag 15 februari 2004 18:51 schreef texelonia het volgende:
Ik heb wel eens rare verzoeken gehad trouwens. Niet direct met seks te maken, maar op MSN heeft iemand wel eens gevraagd of ik een gedragen slipje aan hem wilde verkopen. En, nog veel erger, een gebruikte tampon![]()
quote:zozo...spannend hoor
Op dinsdag 17 februari 2004 15:36 schreef metalschaap het volgende:
Nog nooit een raar verzoek gehad of een raar verzoek gedaan. Ik heb ook nog nooit sex gehad. Een tijdje geleden toen ik had ik pas een hanekam en een meisje vond het geil om aan mijn haar te zitten. Ik vond dat wel leuk en als zij met mij naar bed had gewild had ik dat ook gedaan.
quote:misschien studeer je daarom wel psychologie?
Op dinsdag 17 februari 2004 17:48 schreef dafjedaf het volgende:
euhm, where to start.... ik geloof dat ik de engste vond dat een gast wou dat ik een eikelpiercing bij hem zette terwijl hij een vibrator in zn reet had. dat was wel zoiets dat je denkt van, nou... en over die tampon: dat heb ik ook een keer gehad. ik sliep bij een vriend en ik was ongesteld en ik had mn gebruikte tampon netjes in wc papier gewikkeld en in de ton gegooid. kom ik 's morgens vroeg de kamer binnen, was een vriend van die vriend (echt zo'n wappie metal vampier gothic gozer) zich aan het afrukken terwijl ie op mijn gebruikte, dag oude tampon aan het zuigen was.... GAT-VER-DAMME!!! *ik heb altijd de neiging om in absurde situaties terecht te komen, vraag me niet hoe*
quote:o..m..g...
Op dinsdag 17 februari 2004 17:48 schreef dafjedaf het volgende:
euhm, where to start.... ik geloof dat ik de engste vond dat een gast wou dat ik een eikelpiercing bij hem zette terwijl hij een vibrator in zn reet had. dat was wel zoiets dat je denkt van, nou... en over die tampon: dat heb ik ook een keer gehad. ik sliep bij een vriend en ik was ongesteld en ik had mn gebruikte tampon netjes in wc papier gewikkeld en in de ton gegooid. kom ik 's morgens vroeg de kamer binnen, was een vriend van die vriend (echt zo'n wappie metal vampier gothic gozer) zich aan het afrukken terwijl ie op mijn gebruikte, dag oude tampon aan het zuigen was.... GAT-VER-DAMME!!! *ik heb altijd de neiging om in absurde situaties terecht te komen, vraag me niet hoe*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |