abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 februari 2004 @ 16:03:12 #1
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_17147128
Heb je ooit een lover gehad die iets raars aan je vroeg
Een bepaalde standje wat je raar vond
Zo ja, heb je t alsnog geprobeerd en wat vond je ervan?
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_17147143
TS begint!
  vrijdag 13 februari 2004 @ 16:05:38 #3
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_17147186
Om haar te pakken als ze de voordeur open deed
en een standje dat zij op een barkruk zat
(Hans teeuwen)
pi_17147267
Triootje?

Tja, dan kijk je dr wel vreemd aan .

Mijn blonde honing
  vrijdag 13 februari 2004 @ 16:10:32 #5
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_17147352
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 16:07 schreef Keys het volgende:
Triootje?

Tja, dan kijk je dr wel vreemd aan .

lijkt me ook wel een keer lekker,genomen worden door 2 vrouwen
(Hans teeuwen)
pi_17147943
Meestal ben ik degene die met rare voorstellen komt.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_17147980
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 16:29 schreef Kamphuys het volgende:
Meestal ben ik degene die met rare voorstellen komt.
Same here
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 16:31:07 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_17147995
Of mijn (tweeling!) zus een keer mocht meedoen
  vrijdag 13 februari 2004 @ 16:55:24 #9
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_17148810
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 16:10 schreef edje34 het volgende:

[..]

lijkt me ook wel een keer lekker,genomen worden door 2 vrouwen

Met voorbind-dildo zeker...?
  vrijdag 13 februari 2004 @ 16:56:28 #10
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_17148862
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 16:55 schreef R_B het volgende:

[..]

Met voorbind ding??

Nee dank je...

Nee dat niet
Ik een vrouw lekker beffen,en die andere neem ik diep.
Of ze zuigt me
(Hans teeuwen)
  vrijdag 13 februari 2004 @ 16:58:13 #11
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_17148904
laten we het bij rare verzoekjes houden, en niet bij zelffantasieen, want dan kan ik je doorverwijzen naar de daarvoor bestemde topics.

een raar verzoekje: ik was op bezoek bij twee vrienden (die homo zijn) en toen de ene werkte, vroeg de ander of ik met hem seks wilde hebben. Ik ben toen maar naar huis gegaan..

put
your
clothes
on!
pi_17149092
't Heeft niks met seks te maken, maar ik moest er meteen aan denken. Het verzoek van een Masai, woonachtig in het binnenland van Kenia, om met me trouwen. En dan zouden mijn ouders 5 geiten en 6 koeien krijgen en een deel van de jachtopbrengst.

Túúrlijk...

pi_17153572
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 17:05 schreef BloodyLotte het volgende:
't Heeft niks met seks te maken, maar ik moest er meteen aan denken. Het verzoek van een Masai, woonachtig in het binnenland van Kenia, om met me trouwen. En dan zouden mijn ouders 5 geiten en 6 koeien krijgen en een deel van de jachtopbrengst.

Túúrlijk...

Dat je dat niet hebt gedaan zeg...
pi_17154217
quote:

Túúrlijk...

en jij een hoop rare ziekten?
pi_17155521
Ik ben een keer opgebeld door de beste vriend van mijn toenmalige vriend. Hij stelde voor om een trio te doen met mij en mijn beste vriend...
En dat,zonder dat mijn toenmalige vriend wist dat hij dat ging vragen...

Hmm,lekker vrienden ben je dan....

Ik heb overigens voor de eer bedankt en er met mijn beste vriend hard om gelachen!!!!

"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
pi_17157144
Of ik het zelf niet even af kon maken !
Want ik had bij het voorspel blijkbaar mijn best nogal gedaan en ze was nogal uitgeput
pi_17162080
Ik vind niets raar (maar dat betekent niet dat ik alles ook zou doen).
Wild Punks Amsterdam
pi_17162435
quote:

Túúrlijk...

Whooo...goede deal!!!

Mij is zoiets nog nooit aangeboden.

Waarom heb je in hemelsnaam nee gezegd?

pi_17164354
Heb in mijn korte sexleven een "raar" verzoek gedaan, werd niet geaccepteerd. Nouja, dan niet.
pi_17164373
ik liep door bethlehem met mn toemalige vriendin. komt er iemand op me af. zegt ie: "seventy camels voor nice young lady"

wat weinig dacht ik zo.

Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_17165407
Ik, een schoolvriend en onze (toen nog) vriendinnen naar een party in de Jaarbeurs. Komen er opeens 2 Marokkanen op ons af en boden ons 250 piek om een uur met onze vriendinnen 'op stap' te mogen...

Yeah right! Dacht 't niet dus!!! Werden ze nog pissig ook, hebben we ze moeten laten verwijderen door de bewaking omdat die lijers onze vriendinnen bleven lastig vallen.

zaterdag 14 februari 2004 @ 13:34:23 #22
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_17169293
een vriend van mij die liet zich pijpen door zijn vrindin terwijl zijn halfbroer erbij zat. hij had dat gevraagd.
von t hier wel thuishoren ook al heb ik het niet zelf meegemaakt.

k heb wel is aan mijn vrindin gevraagd of ze een ander meisje wou zoenen of misschien meer, maar nee.
dan houd het op he

zaterdag 14 februari 2004 @ 13:39:21 #23
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17169403
Met me vinger in het eten van gisteren roeren. Had ik geen zin in.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17169426
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 16:31 schreef Aventura het volgende:
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_17169445
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 03:10 schreef Caesu het volgende:
ik liep door bethlehem met mn toemalige vriendin. komt er iemand op me af. zegt ie: "seventy camels voor nice young lady"

wat weinig dacht ik zo.

Als hij nou een krat bier er bij had gegooit...
  zaterdag 14 februari 2004 @ 13:42:16 #26
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_17169466
Ik heb nog nooit een echt raar verzoekje gehad of je moet sex in der periode meerekenen.

En ook nooit een echt raar verzoekje gedaan volgens mij .

The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_17169582
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 13:42 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Ik heb nog nooit een echt raar verzoekje gehad of je moet sex in der periode meerekenen.

En ook nooit een echt raar verzoekje gedaan volgens mij .

Congratulations, you are a normal person
pi_17169718
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 16:31 schreef Aventura het volgende:
daar kan ik me wel wat bij voorstellen hoor...
pi_17177419
ik zat met een vriendin in de taxi, en zij kon geen geld meer vinden, toen mocht ik hem wel even pijpen.. voor twintig Euri, ik ben niet gek, ik had het nog wel onderin mijn tas, in muntjes.
Like any young kid, I dreamed of world domination.
pi_17188921
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:44 schreef Neverending het volgende:
Ik ben een keer opgebeld door de beste vriend van mijn toenmalige vriend. Hij stelde voor om een trio te doen met mij en mijn beste vriend...
En dat,zonder dat mijn toenmalige vriend wist dat hij dat ging vragen...

Hmm,lekker vrienden ben je dan....

Ik heb overigens voor de eer bedankt en er met mijn beste vriend hard om gelachen!!!!

achja... t is ook leuk om de vraag te krijgen van meid (met vriend) of ze naar bed mocht met me vriendin terwijl ik en dr vriend keken...mij goed, ik zeg er alleen alvast bij dat ik binnen 2 minuten meedoe
Mind the <zero> in lucs0l ;)
  zondag 15 februari 2004 @ 10:14:44 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17190359
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 16:58 schreef Jerruh het volgende:
laten we het bij rare verzoekjes houden, en niet bij zelffantasieen, want dan kan ik je doorverwijzen naar de daarvoor bestemde topics.

een raar verzoekje: ik was op bezoek bij twee vrienden (die homo zijn) en toen de ene werkte, vroeg de ander of ik met hem seks wilde hebben. Ik ben toen maar naar huis gegaan..

dus toch stiekem een fantasietje
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_17190489
quote:
Op zondag 15 februari 2004 03:11 schreef Lucs0l het volgende:

[..]

achja... t is ook leuk om de vraag te krijgen van meid (met vriend) of ze naar bed mocht met me vriendin terwijl ik en dr vriend keken...mij goed, ik zeg er alleen alvast bij dat ik binnen 2 minuten meedoe

En is dat ook gebeurd?
pi_17192639
mwah, vin het id dat haar vriend erbij is dan maar niks hoor 2 meisjes samen is leuk, maar niet als een ervan jouw vriendin is en er nog een of andere gast meekijkt/doet
pi_17192737
Of ik misschien een keer mijn best wou doen, i.p.v. wham bam thank you mam.
Egoistische instelling vond ik dat, dus die stond rap weer buiten.
pi_17192772
Ben een keer gevraagd door een stel tijdens het uitgaan. Meid kwam naar met toe en vroeg of ik zin had om na afloop mee te doen..... ik dacht eerst dat ik het verkeerd hoorde ofzo, maar ze bleek het echt te menen.. Ik heb maar geweigerd, een trio met een kerel erbij...

Een keer in Griekenland gehad: was met een meid aan het praten, zegt ze opeens dat ze zin heeft om te lopen kloten op het strand....

BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
  zondag 15 februari 2004 @ 18:22:04 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17200694
wil je me in mijn pisgaatje neuken? staat op 1 bij mij.
  zondag 15 februari 2004 @ 18:51:47 #37
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_17201384
Ik heb wel eens rare verzoeken gehad trouwens. Niet direct met seks te maken, maar op MSN heeft iemand wel eens gevraagd of ik een gedragen slipje aan hem wilde verkopen. En, nog veel erger, een gebruikte tampon

Geen idee waarom, volgens mij wilde hij alleen maar kijken of ik het zou doen ofzow...

©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 15 februari 2004 @ 19:11:08 #38
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17201915
quote:
Op zondag 15 februari 2004 18:51 schreef texelonia het volgende:
Ik heb wel eens rare verzoeken gehad trouwens. Niet direct met seks te maken, maar op MSN heeft iemand wel eens gevraagd of ik een gedragen slipje aan hem wilde verkopen. En, nog veel erger, een gebruikte tampon

Geen idee waarom, volgens mij wilde hij alleen maar kijken of ik het zou doen ofzow...

jakkie...dat is volgens mij om te ruiken. die mensen zijn er. of hij doet aan voodoo
  zondag 15 februari 2004 @ 19:41:07 #39
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_17202789
quote:
Op zondag 15 februari 2004 19:11 schreef zoalshetis het volgende:

jakkie...dat is volgens mij om te ruiken. die mensen zijn er. of hij doet aan voodoo

Ruiken? Ondergoed kan ik me nog *iets* bij voorstellen, al lijkt mij dat persoonlijk ook niks. Maar waarom zou je in hemelsnaam aan een gebruikte tampon willen ruiken?
©Dumbo
  zondag 15 februari 2004 @ 19:48:09 #40
54847 inspiral
poor misguided fool
pi_17203014
Een keer op wintersport aangesproken door een al wat oudere man met een stuk jongere vrouw. Ik schatte haar op een jaar of 40, hij was zeker de 60 gepasseerd en ik was een jaar of 23 destijds. Hij vroeg me of ik met hen mee wilde gaan naar hun hotel voor een 'spannend nachtje'. Hij wilde zelf niet meedoen, alleen kijken. Ik heb het maar niet gedaan.
I hate to be loved, but I need to feel wanted || [url=http://www.barflyonline.co.uk/]Barfly[/url], best unsigned UK band around
  zondag 15 februari 2004 @ 19:49:14 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17203050
quote:
Op zondag 15 februari 2004 19:41 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ruiken? Ondergoed kan ik me nog *iets* bij voorstellen, al lijkt mij dat persoonlijk ook niks. Maar waarom zou je in hemelsnaam aan een gebruikte tampon willen ruiken?

dan dus voodoo....
  zondag 15 februari 2004 @ 19:50:06 #42
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17203081
quote:
Op zondag 15 februari 2004 19:48 schreef inspiral het volgende:
Een keer op wintersport aangesproken door een al wat oudere man met een stuk jongere vrouw. Ik schatte haar op een jaar of 40, hij was zeker de 60 gepasseerd en ik was een jaar of 23 destijds. Hij vroeg me of ik met hen mee wilde gaan naar hun hotel voor een 'spannend nachtje'. Hij wilde zelf niet meedoen, alleen kijken. Ik heb het maar niet gedaan.
mes meenemen en haar helemaal gekraggen voor heel veel geld.
pi_17208244
quote:
Op zondag 15 februari 2004 18:51 schreef texelonia het volgende:

Ik heb wel eens op ICQ iemand gehad die vroeg of hij mijn laarzen mocht likken. Hij wilde er nog voor betalen ook. Ik ben er maar niet op in gegaan...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_17208458
Iemand wilde zo aardig zijn mij met de auto op te halen. Prima.
Of ik hem in de auto wilde pijpen. Speciaal daarom had ie me opgehaald blijkbaar...
Het was nog een zak ook.
Niet gedaan dus
pi_17256468
Nog nooit een raar verzoek gehad of een raar verzoek gedaan. Ik heb ook nog nooit sex gehad. Een tijdje geleden toen ik had ik pas een hanekam en een meisje vond het geil om aan mijn haar te zitten. Ik vond dat wel leuk en als zij met mij naar bed had gewild had ik dat ook gedaan.
pi_17256508
Een 13 jarig meisje dat met mij naar de bios wil en nog meer...
ben zelf over paar dagen 19
  dinsdag 17 februari 2004 @ 17:43:01 #47
79556 schism
in the undertow
pi_17260522
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:36 schreef metalschaap het volgende:
Nog nooit een raar verzoek gehad of een raar verzoek gedaan. Ik heb ook nog nooit sex gehad. Een tijdje geleden toen ik had ik pas een hanekam en een meisje vond het geil om aan mijn haar te zitten. Ik vond dat wel leuk en als zij met mij naar bed had gewild had ik dat ook gedaan.
zozo...spannend hoor
following our will and wind we may just go where no one's been
  dinsdag 17 februari 2004 @ 17:48:57 #48
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17260717
euhm, where to start.... ik geloof dat ik de engste vond dat een gast wou dat ik een eikelpiercing bij hem zette terwijl hij een vibrator in zn reet had. dat was wel zoiets dat je denkt van, nou... en over die tampon: dat heb ik ook een keer gehad. ik sliep bij een vriend en ik was ongesteld en ik had mn gebruikte tampon netjes in wc papier gewikkeld en in de ton gegooid. kom ik 's morgens vroeg de kamer binnen, was een vriend van die vriend (echt zo'n wappie metal vampier gothic gozer) zich aan het afrukken terwijl ie op mijn gebruikte, dag oude tampon aan het zuigen was.... GAT-VER-DAMME!!! *ik heb altijd de neiging om in absurde situaties terecht te komen, vraag me niet hoe*
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 17:59:39 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17261036
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:48 schreef dafjedaf het volgende:
euhm, where to start.... ik geloof dat ik de engste vond dat een gast wou dat ik een eikelpiercing bij hem zette terwijl hij een vibrator in zn reet had. dat was wel zoiets dat je denkt van, nou... en over die tampon: dat heb ik ook een keer gehad. ik sliep bij een vriend en ik was ongesteld en ik had mn gebruikte tampon netjes in wc papier gewikkeld en in de ton gegooid. kom ik 's morgens vroeg de kamer binnen, was een vriend van die vriend (echt zo'n wappie metal vampier gothic gozer) zich aan het afrukken terwijl ie op mijn gebruikte, dag oude tampon aan het zuigen was.... GAT-VER-DAMME!!! *ik heb altijd de neiging om in absurde situaties terecht te komen, vraag me niet hoe*
misschien studeer je daarom wel psychologie?
pi_17261229
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:48 schreef dafjedaf het volgende:
o..m..g...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')