Erg hè?quote:Op zondag 5 december 2004 20:37 schreef es70 het volgende:
Dude, die foto...
Is dat je zondagse gezicht?![]()
Jaquote:Op zondag 5 december 2004 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
DUD ben jij dat??niet gek joh! nu weet ik ook met wie ik FOK!
Oja: [afbeelding]
Vast wel... moet je hem natuurlijk niet vertellen hoe 'groot' je bent, ander weet hij meteen dat hij je omver kan pi... kwattenquote:
Neequote:
Moet je het nu vooral gaan verklappen.quote:Op zondag 5 december 2004 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Vast wel... moet je hem natuurlijk niet vertellen hoe 'groot' je bent, ander weet hij meteen dat hij je omver kan pi... kwatten.
Of kwatsen! © Patquote:Op zondag 5 december 2004 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Vast wel... moet je hem natuurlijk niet vertellen hoe 'groot' je bent, ander weet hij meteen dat hij je omver kan pi... kwatten.
Ik zou mijzelf anders niet met die blik in een donker steegje tegen willen komenquote:
Dat heb jij nooit goed begrepen trouwens...quote:
eejjjjjjjj SGJquote:Op zondag 5 december 2004 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
DUD ben jij dat??niet gek joh! nu weet ik ook met wie ik FOK!
Oja: [afbeelding]
quote:Op zondag 5 december 2004 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf anders niet met die blik in een donker steegje tegen willen komen
Ohquote:Op zondag 5 december 2004 20:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat heb jij nooit goed begrepen trouwens...
Dat ging ook om kwatten (bedenk de rest zelf maar).
En zo denk je over jou zelf?quote:Op zondag 5 december 2004 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf anders niet met die blik in een donker steegje tegen willen komen
quote:
Succesquote:
Heb jij em opgeslagen danquote:
volgens Pat was het nuecken, bij ons is het spugenquote:Op zondag 5 december 2004 20:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh
Was het kwattenVond kwatsen net zo leuk (als woord)
![]()
Maar wat betekent het dan?Plasje doen of zo?
![]()
Wat niet?quote:Op zondag 5 december 2004 20:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En zo denk je over jou zelf?
Ik mag dat niet eens van heel veel mensen
Ik hou je wel gezelligschapquote:
Zo over mijn uiterlijk pratenquote:
Altijdquote:Op zondag 5 december 2004 20:55 schreef FlyingFox het volgende:
Vrolijk Verder?
Graag gedaanquote:
Ik hoorde het ja... Willem met zijn grote handenquote:Op zondag 5 december 2004 20:51 schreef es70 het volgende:
We hebben Mouth & MacNealJeugdsentiment
.
Arme Willem Duyn...![]()
Weet je niet wat kwatten isquote:Op zondag 5 december 2004 20:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh
Was het kwattenVond kwatsen net zo leuk (als woord)
![]()
Maar wat betekent het dan?Plasje doen of zo?
![]()
Ik snap je niet? Je mag niet over je uiterlijk praten? Waarom niet?quote:Op zondag 5 december 2004 20:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo over mijn uiterlijk pratensnif snif
Nostalgie.quote:
O nu snap ik hetquote:Op zondag 5 december 2004 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet je niet wat kwatten is.
Oh... 't staat ook niet in het woordenboekDan zal het wel Zaans zijn
.
Kwatten is spugen, rochelen. Snap je nu wat 'erin kwatten' is?![]()
dit is ook een beetje 30/40quote:Op zondag 5 december 2004 20:57 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nostalgie.Niet dat ik er ooit heb gepost hoor, maar okay. Drie reeksen ten onder: V, nachbar en ..nog iets.
Ja, jij wou het weten...quote:Op zondag 5 december 2004 20:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O nu snap ik het
Bedankt voor de beelden die zich dan meteen weer automatisch in mijn hoofd ontpoppen
De meeste vinden dat ik een lief koppie hebquote:Op zondag 5 december 2004 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik snap je niet? Je mag niet over je uiterlijk praten? Waarom niet?
Tuurlijk mag dat!!!!!!!quote:
Ah, maar daar is toch niets mis mee, met een lief koppie?quote:Op zondag 5 december 2004 20:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De meeste vinden dat ik een lief koppie hebsnif dat heb ik helemaal niet
Wat doe jij hier dan nog?quote:Op zondag 5 december 2004 21:00 schreef FlyingFox het volgende:
Jullie zijn gewoon spammerts. Met al die belachelijke postaantallen enzo.
NB was de leukstequote:Op zondag 5 december 2004 20:57 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nostalgie.Niet dat ik er ooit heb gepost hoor, maar okay. Drie reeksen ten onder: V, nachbar en ..nog iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |