Wat niet?quote:Op zondag 5 december 2004 20:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En zo denk je over jou zelf?
Ik mag dat niet eens van heel veel mensen
Ik hou je wel gezelligschapquote:
Zo over mijn uiterlijk pratenquote:
Altijdquote:Op zondag 5 december 2004 20:55 schreef FlyingFox het volgende:
Vrolijk Verder?
Graag gedaanquote:
Ik hoorde het ja... Willem met zijn grote handenquote:Op zondag 5 december 2004 20:51 schreef es70 het volgende:
We hebben Mouth & MacNealJeugdsentiment
.
Arme Willem Duyn...![]()
Weet je niet wat kwatten isquote:Op zondag 5 december 2004 20:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh
Was het kwattenVond kwatsen net zo leuk (als woord)
![]()
Maar wat betekent het dan?Plasje doen of zo?
![]()
Ik snap je niet? Je mag niet over je uiterlijk praten? Waarom niet?quote:Op zondag 5 december 2004 20:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo over mijn uiterlijk pratensnif snif
Nostalgie.quote:
O nu snap ik hetquote:Op zondag 5 december 2004 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet je niet wat kwatten is.
Oh... 't staat ook niet in het woordenboekDan zal het wel Zaans zijn
.
Kwatten is spugen, rochelen. Snap je nu wat 'erin kwatten' is?![]()
dit is ook een beetje 30/40quote:Op zondag 5 december 2004 20:57 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nostalgie.Niet dat ik er ooit heb gepost hoor, maar okay. Drie reeksen ten onder: V, nachbar en ..nog iets.
Ja, jij wou het weten...quote:Op zondag 5 december 2004 20:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O nu snap ik het
Bedankt voor de beelden die zich dan meteen weer automatisch in mijn hoofd ontpoppen
De meeste vinden dat ik een lief koppie hebquote:Op zondag 5 december 2004 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik snap je niet? Je mag niet over je uiterlijk praten? Waarom niet?
Tuurlijk mag dat!!!!!!!quote:
Ah, maar daar is toch niets mis mee, met een lief koppie?quote:Op zondag 5 december 2004 20:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De meeste vinden dat ik een lief koppie hebsnif dat heb ik helemaal niet
Wat doe jij hier dan nog?quote:Op zondag 5 december 2004 21:00 schreef FlyingFox het volgende:
Jullie zijn gewoon spammerts. Met al die belachelijke postaantallen enzo.
NB was de leukstequote:Op zondag 5 december 2004 20:57 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nostalgie.Niet dat ik er ooit heb gepost hoor, maar okay. Drie reeksen ten onder: V, nachbar en ..nog iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |