Dat doet ze zelf toch ook. Waarom niet?quote:Op zondag 5 december 2004 19:58 schreef NiteSpeed het volgende:
Wil jij een relatie man een man die in één nacht met iemand he bed induikt?
Ik heb zelf ook zo mijn one-night stands gehad, maar als mijn huidige vriendin de eerste nacht al naar bed was geweest met me had ik d'r niet gehoevenquote:Op zondag 5 december 2004 20:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat doet ze zelf toch ook. Waarom niet?
dat komt gewoon omdat je een inconsequente lul bent, dus da's niet zo moeilijk te begrijpen danquote:Op zondag 5 december 2004 20:07 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook zo mijn one-night stands gehad, maar als mijn huidige vriendin de eerste nacht al naar bed was geweest met me had ik d'r niet gehoeven.
Jij stamt uit 1986quote:Op zondag 5 december 2004 20:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb zelf ook zo mijn one-night stands gehad, maar als mijn huidige vriendin de eerste nacht al naar bed was geweest met me had ik d'r niet gehoeven.
Je hebt juist respect voor je lichaam als je het gebruikt waarvoor het gemaakt is, je doet waar je zin in hebt en je je niet laat inbinden door geloofsidioten of puriteinse zeloten als jij.quote:Op zondag 5 december 2004 20:15 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
Besides waar is het respect voor je eigen lichaam nog?
Totdat je aids hebt.quote:Op zondag 5 december 2004 20:19 schreef Lithion het volgende:
[..]
Je hebt juist respect voor je lichaam als je het gebruikt waarvoor het gemaakt is, je doet waar je zin in hebt en je je niet laat inbinden door geloofsidioten of puriteinse zeloten als jij.
Neuken?quote:Op zondag 5 december 2004 20:21 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad: ik respecteer mijn lichaam met het genot te gunnen.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zondag 5 december 2004 20:15 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
Vrouwen die de eerste nacht al met je in bed duiken zijn de goedkoopste hoeren die ik ken. Geef mij maar een vrouw waar je wat moeite voor moet doen.
Een vrouw die de eerste nacht al met je sex wilt, heeft dat ook al snel met een andere man en daarom geloof ik niet dat wanneer ze een realtie hebben dat ze ook monogaam zijn. (spreekt uit ervaring)
Besides waar is het respect voor je eigen lichaam nog?
En een beetje lekker spuien ook, lijkt me.quote:Op zondag 5 december 2004 20:26 schreef Bombie het volgende:
Een stukje bevestiging, zeg maar.
Zo zie je maar weerquote:Maar het blijft vermakelijk om zelf ook eens over bepaalde situaties na te denken, en er op te reageren.
Nope that`s not the story how it went.quote:Op zondag 5 december 2004 20:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring?
Je bent bedrogen door een dame met wie je na 1 avondje het bed in beland bent?
Ben jij dan wel te vertrouwen
Nee, dus, want jij dook dus net zo goed na 1 avondje al het nest in, dus zul jij vast ook niet monogaan kunnen zijn binnen een relatie
Maar ze dook wel met jou het bed in?quote:Op zondag 5 december 2004 20:30 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
[..]
Nope that`s not the story how it went.
heeeeeeel scherpquote:Op zondag 5 december 2004 20:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring?
Je bent bedrogen door een dame met wie je na 1 avondje het bed in beland bent?
Ben jij dan wel te vertrouwen
Nee, dus, want jij dook dus net zo goed na 1 avondje al het nest in, dus zul jij vast ook niet monogaan kunnen zijn binnen een relatie
In de Romeinse tijd wisten ze van varkensdarmen al condooms te maken.quote:Op zondag 5 december 2004 20:21 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
Totdat je aids hebt.
Ik ook, maar ik ben dan ook een goedkope hoerquote:Op zondag 5 december 2004 20:31 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heeeeeeel scherp![]()
maare ik ben het er zowiezo niet mee eens, ik ben nog nooit vreemd gegaan en plenty of times de 1e date sex gehad (meestal zelfs)
* Copycat joint de clubquote:Op zondag 5 december 2004 20:33 schreef milagro het volgende:
Ik ook, maar ik ben dan ook een goedkope hoer
Tenzij jij sex na één nacht meteen combineert met het delen van dezelfde naald bij het inspuiten van heroïne, maar dan heb je sowieso een nogal afwijkend referentiekader.quote:Op zondag 5 december 2004 20:32 schreef Lithion het volgende:
In de Romeinse tijd wisten ze van varkensdarmen al condooms te maken.
Kun je nagaan hoe achterlijk jij bent.
Ik ben arm.quote:Op zondag 5 december 2004 20:33 schreef milagro het volgende:
Ik ook, maar ik ben dan ook een goedkope hoer
Whahaha.quote:Op zondag 5 december 2004 20:15 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
Een vrouw die de eerste nacht al met je sex wilt, heeft dat ook al snel met een andere man en daarom geloof ik niet dat wanneer ze een realtie hebben dat ze ook monogaam zijn. (spreekt uit ervaring)
De kans dat ik hem weer tegenkom is klein. Aangezien het niet in mijn bedoeling lag om verliefd te worden, heb ik ook helemaal geen telefoonnummer of zoiets gevraagd. Sterker nog, ik heb hem zelfs nog gezegd dat ik dat nooit doequote:Op zondag 5 december 2004 20:13 schreef Copycat het volgende:
Verliefd na een nacht seks... 't kan.
Maar 't kan ook dat 't projectie is...
Alles kan, dus.
En daar kom je pas achter als je 'm vaker hebt gezien/gesproken/meegemaakt, lijkt me.
Zit dat nog in de, al dan niet toevallige, planning?
We woonde al een tijdje in dezelfde flat we ware buren van elkaar. Op een dag kwam ze op bezoek en hadden best wel veel gedronken. Zo besloot ze te blijven slapen en de volgende dag kwam het er van. We kregen een relatie en ze was verliefd op me, alleen ze moest me wat vertellen; Dat voor mij veel one-night stands had gehad en dat ze dat nu wilde veranderen nu ze mij had getroffen, ze wilde settle-en.quote:Op zondag 5 december 2004 20:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar ze dook wel met jou het bed in?
je spreekt uit eigen ervaring toch?
quote:Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef YourBadLuck het volgende:
[..]
Seks is zo ongeveer het leukste wat ik met mijn lijf kan doen, ik zou wel gek zijn als ik me dat zou ontzeggen.
Waarom vraag je er dan geen geld voor? Zo verdien je naast je studie nog wat bij.quote:Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef YourBadLuck het volgende:
[..]
Seks is zo ongeveer het leukste wat ik met mijn lijf kan doen, ik zou wel gek zijn als ik me dat zou ontzeggen.
quote:
Goed gesproken! Duidelijk ook... voor iedereenquote:Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef YourBadLuck het volgende:
Verders, het is 2004, zowel hij als ik hebben geen problemen met one night stands, anders hadden we niet met elkaar in bed gelegen. Lijkt me dus een overbodige discussie in dit topic. Seks is zo ongeveer het leukste wat ik met mijn lijf kan doen, ik zou wel gek zijn als ik me dat zou ontzeggen.
Schat, ik verdien al jaren mijn eigen brood, en ik heb echt geen zakcentje nodig. En om iemand die toevallig wél aan one night stands doet te associeren met prostitutie vind ik op zijn zachtst gezegd beledigend, en ook totaal niet van toepassing.quote:Op zondag 5 december 2004 20:41 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
[..]
Waarom vraag je er dan geen geld voor? Zo verdien je naast je studie nog wat bij.
En dus geloof jij niet dat vrouwen die meteen met je het bed in duiken trouw kunnen zijnquote:Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
[..]
We woonde al een tijdje in dezelfde flat we ware buren van elkaar. Op een dag kwam ze op bezoek en hadden best wel veel gedronken. Zo besloot ze te blijven slapen en de volgende dag kwam het er van. We kregen een relatie en ze was verliefd op me, alleen ze moest me wat vertellen; Dat voor mij veel one-night stands had gehad en dat ze dat nu wilde veranderen nu ze mij had getroffen, ze wilde settle-en.
Nou ja, dat ging dus niet door, vervolgens betrapte ik haar met een andere man.
quote:Op zondag 5 december 2004 20:41 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
Waarom vraag je er dan geen geld voor? Zo verdien je naast je studie nog wat bij.
En onder die omstandigheden waarschijnlijk weinig aantrekkelijk voor de andere sexequote:Op zondag 5 december 2004 20:45 schreef milagro het volgende:
jij bent dus onder de juiste omstandigheden (drank) net zo'n goedkope hoer
En dus scheer je gelijk alle vrouwen even over één kam.quote:Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
We woonde al een tijdje in dezelfde flat we ware buren van elkaar. Op een dag kwam ze op bezoek en hadden best wel veel gedronken. Zo besloot ze te blijven slapen en de volgende dag kwam het er van. We kregen een relatie en ze was verliefd op me, alleen ze moest me wat vertellen; Dat voor mij veel one-night stands had gehad en dat ze dat nu wilde veranderen nu ze mij had getroffen, ze wilde settle-en.
Nou ja, dat ging dus niet door, vervolgens betrapte ik haar met een andere man.
Heb je misschien wel gelijk in. Omdat ik dit niet van mezelf gewend ben, betekent dat natuurlijk nog niet dat het iets is wat niet bij mij past. Maar ik raak er wel van in de war.quote:Op zondag 5 december 2004 20:43 schreef Phuturistixxx het volgende:
Kortom: Je kan nooit zeggen "zo snel verliefd worden is niks voor mij" als het gebeurd gebeurd het.
En je snapt niets meer van jezelf? Tuurlijk wel, luister niet naar je verstand, dat zit het gevoel weleens in de wegZo te horen denk je te veel na, en zit je vast in een bepaald "hokje" waar je zelf om de een of andere reden niet uit lijkt te willen...
Ik weet zeker dat je er ergens wel al achter bent, alleen nog even ( durven ) toegeven, ga er een keer voor, wie weetquote:Op zondag 5 december 2004 20:55 schreef YourBadLuck het volgende:
[..]
Heb je misschien wel gelijk in. Omdat ik dit niet van mezelf gewend ben, betekent dat natuurlijk nog niet dat het iets is wat niet bij mij past. Maar ik raak er wel van in de war.
Het voelt raar voor mij aan om anderen om advies te vragen, maar aan de andere kant: het levert me misschien wat nieuwe inzichten op, of laat me de zaak wat relativeren. Ik heb gewoon het idee dat ik niet meer mijn eigen realistische ik ben, die helder en zakelijk na kan denken. Verliefdheid vertroebelt je brein blijkbaar ernstig......
Ben er ook nog niet achter of ik het nu lekker of rottig vind om verliefd te zijn!
Maar ik weet wel dat ik de hele dag aan hem moet denken, en dat ik kriebels krijg bij het idee al dat ik hem weer zie. Misschien dat ik oud&nieuw vieren toch maar op de bewuste plek doe dit jaar... shit zeg, dat duurt nog bijna een volle maand
Zo, jij maakt hem mooi.quote:Op zondag 5 december 2004 20:41 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
[..]
Ik vind het lief.quote:Op zondag 5 december 2004 19:56 schreef YourBadLuck het volgende:
Nu merkte ik de afgelopen dagen ineens dat ik de hele tijd met hem in mijn hoofd zit. Zo erg zelfs, dat ik vrees dat verliefd ben. Ik snap gewoon niet hoe dat heeft kunnen gebeuren, ik word helemaal niet snel verliefd, laat staan na 1 nachtje seks! Daar vind ik mezelf echt veel te nuchter voor, het past gewoon niet bij mij. En hij is ook niet echt het type waar ik eigenlijk op val, niet met uiterlijk maar ook niet als persoon. Doorgaans val ik op het prototype foute man, niet op iemand die ik heel leuk en aardig vind!
Dus mijn vraag: is het niet raar, dat je na 1x seks verliefd op iemand wordt? Is het iets absurds wat ik beter kan negeren, of moet ik er 'iets' mee doen?
Hmmm, dat herken ik wel. Ben in mijn leven ook maar net 1 keer écht verliefd geweest, maar dat is jaren terug.quote:Op zondag 5 december 2004 20:55 schreef YourBadLuck het volgende:
[..]
Heb je misschien wel gelijk in. Omdat ik dit niet van mezelf gewend ben, betekent dat natuurlijk nog niet dat het iets is wat niet bij mij past. Maar ik raak er wel van in de war.
Het voelt raar voor mij aan om anderen om advies te vragen, maar aan de andere kant: het levert me misschien wat nieuwe inzichten op, of laat me de zaak wat relativeren. Ik heb gewoon het idee dat ik niet meer mijn eigen realistische ik ben, die helder en zakelijk na kan denken. Verliefdheid vertroebelt je brein blijkbaar ernstig......
Ben er ook nog niet achter of ik het nu lekker of rottig vind om verliefd te zijn!
Maar ik weet wel dat ik de hele dag aan hem moet denken, en dat ik kriebels krijg bij het idee al dat ik hem weer zie. Misschien dat ik oud&nieuw vieren toch maar op de bewuste plek doe dit jaar... shit zeg, dat duurt nog bijna een volle maand
@ ArmaniMania: Eigenlijk wel ja. Omdat ik wel eens gek op iemand geweest ben, maar zelden écht verliefd. Ik ben een beetje bang om mijn ratio te verliezen, I guess.
Te oud om nog dit soort puberale verliefdheid te vertonen. Althans, dat dacht ikquote:Op zondag 5 december 2004 21:09 schreef ArmaniMania het volgende:
Naarmate ik nu ouder ben geworden, wil je vastigheid. Maar ook dan is verliefdheid niet echt een issue maar meer omdat je iemand leuk vind en je probeert naar elkaar toe te groeien, wat op het moment bij mij speelt.
Hoe oud ben jij nu op het moment als ik vragen mag?
Ik ben inderdaad verliefd op hem geworden nadat ik een halve dag met hem had doorgebracht. Dat was ontzettend ok en leuk. Niet om de sex, die was btw prima maar niet buitengewoon. Maar ik merkte gewoon iets later die week (eigenlijk dezelfde avond al) dat ik de kriebels van hem kreeg.quote:Op zondag 5 december 2004 21:00 schreef NiNi het volgende:
En je bent niet verliefd na 1 keer sex, maar na de (weliswaar) korte tijd die je met hem hebt doorgebracht toch? Je kan met hem praten, hij hielp je.
....
Zou het toch gewoon opzoeken misschien staat hij wel met mobiel erin.
Stom he hoe het allemaal kan gaan? Heb je er al eens met je broer over gepraat?quote:Op zondag 5 december 2004 21:30 schreef YourBadLuck het volgende:
[..]
Te oud om nog dit soort puberale verliefdheid te vertonen. Althans, dat dacht ik
Ik hechtte ook nooit zoveel waarde aan verliefdheid, ik schatte de kans voor mezelf op een duurzame relatie ook nooit erg hoog in, en als ik er al aan dacht was het inderdaad meer dat ik dacht dat je naar iemand die je leuk vindt toegroeit, en van diegene gaat houden. Dat was bij mijn laatste relatie ook het geval, maar dat was alleen niet zo'n succes. Het heeft ook veel te lang geduurd, ik ben er mijn gevoel een beetje in kwijtgeraakt.
Maar tsja, nu ben ik dan toch geheel onverwacht voor het bijltje gegaan. Op een bepaalde maniet ben ik er ook wel blij mee, ik wéét nu tenminste van mezelf dat ook ik ontzettend verliefd kan worden. Het lijkt trouwens met de minuut erger te worden, nu ik dit topic heb gepost ben ik alleen maar meer met hem bezig....
[..]
Ik ben inderdaad verliefd op hem geworden nadat ik een halve dag met hem had doorgebracht. Dat was ontzettend ok en leuk. Niet om de sex, die was btw prima maar niet buitengewoon. Maar ik merkte gewoon iets later die week (eigenlijk dezelfde avond al) dat ik de kriebels van hem kreeg.
Heb zijn nummer zelfs al opgezocht. Er staat geen mobiel bij. Nu zou ik daar via een omweg waarschijnlijk ook nog wel achter kunnen komen, maar dat wordt wel héél gecompliceerd, zodanig dat ik mezelf dat wil besparen - als het even kan.
Mijn broerquote:Op zondag 5 december 2004 21:37 schreef ArmaniMania het volgende:
Stom he hoe het allemaal kan gaan? Heb je er al eens met je broer over gepraat?
Ow sorry je zit in een kloon, inderdaad welke broer?quote:
Joh, een vrouw die geen moeite hoeft te doen om gepaald te worden door een wildvreemdequote:Op zondag 5 december 2004 19:56 schreef YourBadLuck het volgende:
..ik hecht wel veel belang aan seks...Ik heb over belangstelling daarvoor gelukkig ook niet bepaald te klagen, dus ik kom wel aan mijn trekken
Haha...quote:Op zondag 5 december 2004 23:06 schreef My_Way het volgende:
[..]
Joh, een vrouw die geen moeite hoeft te doen om gepaald te worden door een wildvreemde![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 20:41 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
[..]
Oké, in de eerste plaats dit:quote:Op zondag 5 december 2004 19:56 schreef YourBadLuck het volgende:
Dus mijn vraag: is het niet raar, dat je na 1x seks verliefd op iemand wordt? Is het iets absurds wat ik beter kan negeren, of moet ik er 'iets' mee doen?
quote:Op maandag 6 december 2004 00:01 schreef Blessed het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht is bullshit? Mjah... het klinkt zo zoetig en onzinnig.
Met "linedance" in je naam lijkt het me erg, erg stug dat jij "laatst" seks gehad hebt.quote:Op maandag 6 december 2004 00:16 schreef leolinedance het volgende:
Volgens mij ben jij met mij naar bed geweest laatst![]()
Was goeie sex!![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 00:43 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Met "linedance" in je naam lijkt het me erg, erg stug dat jij "laatst" seks gehad hebt.
quote:Op zondag 5 december 2004 23:06 schreef My_Way het volgende:
[..]
Joh, een vrouw die geen moeite hoeft te doen om gepaald te worden door een wildvreemde![]()
quote:
Alle vrouwen, die vanuit een volledig ontspoord gevoel voor rechtvaardigheid nog steeds niet kunnen uitstaan dat zij door toedoen van hun kritiekloze promiscuïteit als sletten worden afgeserveerd - waar mannen als machtige helden onthaald worden door de juichende massa - zouden veel lering kunnen trekken uit het antwoord van een seksegenoot, die klaarblijkelijk wél criteria heeft.quote:Op maandag 6 december 2004 16:11 schreef YourBadLuck het volgende:
[..]
![]()
Ik ben mij er volledig van bewust dat je als vrouw wel heel erg afstotelijk moet zijn om geen vrijwilligers voor de seks te kunnen vinden. Maar met dat gegeven heb ik geen enkele moeite....
Bovendien heb je als vrouw ook nog zo je criteria![]()
mooie tekst zeg!quote:Op maandag 6 december 2004 22:37 schreef Bombie het volgende:
[..]
Alle vrouwen, die vanuit een volledig ontspoord gevoel voor rechtvaardigheid nog steeds niet kunnen uitstaan dat zij door toedoen van hun kritiekloze promiscuïteit als sletten worden afgeserveerd - waar mannen als machtige helden onthaald worden door de juichende massa - zouden veel lering kunnen trekken uit het antwoord van een seksegenoot, die klaarblijkelijk wél criteria heeft.
Als jullie het nú nog niet begrijpen, dan wíl je het gewoon niet begrijpen.
Tegen beter weten in.
Dit is HET grote verschil tussen promiscuiteit van mannen of vrouwen... mannen hebben deze luxe doorgaans niet (tenzij ze miegelrijk zijn of knap en beroemd), vrouwen kunnen ongeacht hun prestaties verder gewoon met elke geile zwerfhond het bed induiken. Een sexuele verovering van vrouwenkant is dus zelden of nooit imposantquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:03 schreef nozem het volgende:
Het heeft alles te maken met beheersing. Niet elk weekend weer kost wat kost een vreemde penis in je willen hebben. Dat maakt je er voor mij in ieder geval zeer onaantrekkelijk op.
Misschien waren daar onduidelijkheden over...quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:12 schreef milagro het volgende:
hebben we het daarover dan
na 1 keer seks verliefd zijn toch?
en dan een zijstapje naar na 1 avond al sex kunnen hebben.
na 1 avond al sex kunnen hebben impliceert toch helemaal niet dat je dan iedere week sex met een ander hebt
ik doel even op reacties van heren hierboven.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:15 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Misschien waren daar onduidelijkheden over...
Als dat wel zo is, zou je kunnen denken dat de dame verliefdheid misschien verward met een fikse goede beurt itt wat magere weekendjes
ga maar eens even neucken in afrikaquote:Op zondag 5 december 2004 20:22 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Aids krijg je niet zomaar.. Ook niet met onbeschermd contact..
Moeten we dan non wordenquote:Op maandag 6 december 2004 22:37 schreef Bombie het volgende:
Alle vrouwen, die vanuit een volledig ontspoord gevoel voor rechtvaardigheid nog steeds niet kunnen uitstaan dat zij door toedoen van hun kritiekloze promiscuïteit als sletten worden afgeserveerd - waar mannen als machtige helden onthaald worden door de juichende massa - zouden veel lering kunnen trekken uit het antwoord van een seksegenoot, die klaarblijkelijk wél criteria heeft.
Als jullie het nú nog niet begrijpen, dan wíl je het gewoon niet begrijpen.
Tegen beter weten in.
Je klinkt oprecht in de warquote:Op dinsdag 7 december 2004 01:12 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Moeten we dan non worden
Serieus, ik weet het ook even allemaal niet meer wat dat betreft.
My sixth (of is het sex) sense laat mij soms ook weleens in de steek.
Deze week ga ik er achter komen, dus mensen of ik word voor altijd non of niet!
Ja, ik ben of was ook een beetje in de war.quote:
Confirmedquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:03 schreef nozem het volgende:
Het heeft alles te maken met beheersing. Niet elk weekend weer kost wat kost een vreemde penis in je willen hebben. Dat maakt je er voor mij in ieder geval zeer onaantrekkelijk op.
Hehe, voor mannen danquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:10 schreef kamagurka het volgende:
Dit is HET grote verschil tussen promiscuiteit van mannen of vrouwen... mannen hebben deze luxe doorgaans niet (tenzij ze miegelrijk zijn of knap en beroemd), vrouwen kunnen ongeacht hun prestaties verder gewoon met elke geile zwerfhond het bed induiken. Een sexuele verovering van vrouwenkant is dus zelden of nooit imposant
Life sucks...
Wat voor dromen?quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:43 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, ik ben of was ook een beetje in de war.
Liefde he, zucht soms.
Maar ik heb vannacht een onwijs goeie droom gehad, en daardoor voel ik mezelf opeens helemaal niet verward meer. Dat soort dromen zou een mens meer moeten hebben.
Wat maakt dat nu onaantrekkelijker? Ik vind ze juist aantrekkelijker. Tenminste iemand die van het leven geniet en niet nodeloos zit te zeiken...quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:03 schreef nozem het volgende:
Biertje?quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:34 schreef Godshand het volgende:
Wat maakt dat nu onaantrekkelijker? Ik vind ze juist aantrekkelijker. Tenminste iemand die van het leven geniet en niet nodeloos zit te zeiken...
Ik vind ieder weekend koste wat het kost een vreemde piemeloris in je doos moeten ook niet echt gezond gedrag hoor... heeft niets met zeiken te makenquote:
Hehe, ik kon er op zitten wachten.quote:Op woensdag 8 december 2004 00:13 schreef kamagurka het volgende:
Ik vind ieder weekend koste wat het kost een vreemde piemeloris in je doos moeten ook niet echt gezond gedrag hoor... heeft niets met zeiken te maken
Mensen kunnen zich best wat matiger gedragen en het ook naar hun zin hebben, heus waar
Zou het hier niet in zitten? Bij de meeste one-night-stands vertrek je 's nachts of hoogstens na een kop koffie. Het gaat om de lol en lekkere sex, ze zijn meestal niet geïnteresseerd in je 'issuetjes' - en jij niet in de zijne. En je weet intuïtief dat het maar bij één keer blijft.quote:Op zondag 5 december 2004 19:56 schreef YourBadLuck het volgende:. De volgende ochtend merkte ik dat hij echt erg leuk was, niet erg zelfverzekerd, maar wel aardig, attent (hij hielp me heel lief met een klein issuetje) en ik kon lekker met hem praten, over van alles en nog wat. Ik voelde me echt op mijn gemak bij hem, iets wat ik niet snel bij iemand heb. Meestal ben ik 's ochtends zo weer weg, maar dat was dit keer dus wel anders.
Bier??quote:
Werpt een virtueel biertje in Gods handen.quote:
Wie heeft over kost wat kost? Misschien dat sommige eenzame rukkers dat doen, maar veel mannen en vrouwen zijn best kieskeurig daarin hoor...quote:Op woensdag 8 december 2004 00:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vind ieder weekend koste wat het kost een vreemde piemeloris in je doos moeten ook niet echt gezond gedrag hoor... heeft niets met zeiken te maken
Mensen kunnen zich best wat matiger gedragen en het ook naar hun zin hebben, heus waar
PM me maar ofzo, als je meer bier hebtquote:Op woensdag 8 december 2004 00:27 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Werpt een virtueel biertje in Gods handen.
proost! en ik ga maar niet verder hier, gaat offtopic, voel het aan mijn (bier)wateren
Wat is daar verkeerd aan dan?quote:Op zondag 5 december 2004 19:58 schreef NiteSpeed het volgende:
Wil jij een relatie man een man die in één nacht met iemand he bed induikt?
PM?quote:Op woensdag 8 december 2004 00:29 schreef Godshand het volgende:
PM me maar ofzo, als je meer bier hebt
Ik bedoelde jou er ook niet specifiek mee, maar als je gelijk al proost begint te roepen op de suggestie dat het dus prima is om je dan maar als slons te gedragen moest ik dat even rechtzettenquote:Op woensdag 8 december 2004 00:22 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hehe, ik kon er op zitten wachten.
Begrijp me niet verkeerd (alhoewel maakt mij uit wat mensen denken), ik sex al maanden met één en dezelfde en heb 7 jaar lang met één en dezelfde gesext. Dus.
Maar ik heb wel zoiets van leven en laten leven!
En vooral dat gemiep over vrouwen stoort me soms mateloos, net of sommige vrouwen al luisteren naar dat ongeëmancipeerde gezeur. Nee dus. Al is het volgens mij weer gekwetst 'gelul', maargoed.
Kijk als het iemand niet lukt, moet diegene niet de vrouwen daar de schuld van geven.
Oh, ze zijn zo evil, ze doen het met Jan en alleman. Yeah right. Als iemand zelf geen babe kan krijgen, dan maken ze maar van die babes sletten. Lekker makkelijk. Zo werkt het dus niet.
Vrouwen kunnen er ook niks aan doen dat ze nou eenmaal maar wat kieskeurig zijn. Helaas dus.
PM = private message...quote:
Lezen is ook een vak. Het ging erom dat ik denk dat wellicht eenzame rukkers kost wat kost sex zoeken.quote:Dat impliceert geenszins dat ik het ''zelf niet voor elkaar krijg'' of wat dan ook, het is gewoon niet aantrekkelijk. Punt.
Nee proost, omdat ik dacht dat er iemand, een mannelijk iemand, was die het motto 'leven en laten leven' hanteert. En vooral het leven van vrouwen in het bijzonder.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:16 schreef kamagurka het volgende:
Ik bedoelde jou er ook niet specifiek mee, maar als je gelijk al proost begint te roepen op de suggestie dat het dus prima is om je dan maar als slons te gedragen moest ik dat even rechtzetten![]()
Als hier een vrouw komt, of er wordt gewoon een topic geopend, met 'verliefd na één keer sex' en er worden zelf rare kronkel-conlusies uit getrokken, dan trek ik de mijne.quote:En de rare kronkel om maar gelijk te gaan denken dat het DUS weer frusti mannen zijn die niet zo goed tegen promiscuiteit kunnen moet ook maar eens uit de collectieve hoofdjes.. ik heb al jaren een prima sexrelatie en doe het vaker dan de stoere kroegtijgers die elkaar dronken voerend ieder weekend bespringen, daar gaat het niet om.
Das jouw mening, prima, kan ik nog wel begrijpen.quote:Tis meer dat ik de indruk krijg dat dat een gedrag is dat scoort, 'hip' is en erbij hoort. Dat vind ik dus niet, en ik vind dat soort vrouwen dus verre van aantrekkelijk, zoiets zei nozem geloof ik ook al. Dat was eigenlijk het enige punt wat er werd gemaakt.
En hint: en dit is dus iets waar sommige vrouwen absoluut niet tegen kunnen.quote:En hint: is soms een reden dat je vaak niet zoveel meer van zo'n man terughoort, omdat ie ondanks zijn behoeftenbevrediging toch iets van onmatige losbandigheid heeft weten te bespeuren waar ie bij nader inzien eigenlijk ook niet zo van is gecharmeerd
Dat zeg ik ook niet, mannen zijn zeker niet heilig... maar sommigen zijn niet zo onder de indruk van een rondneukende vrouw, net zoals jij dat niet bent van een rondneukende man blijkbaar. De reden dat sommige mannen nog een (onterecht!!!) pluim van andere mannen krijgen voor het scoren van veel vrouwen is omdat het voor mannen toch wel een grotere prestatie is dan voor een vrouwquote:Op woensdag 8 december 2004 01:43 schreef sweetgirly het volgende:
En hint: en dit is dus iets waar sommige vrouwen absoluut niet tegen kunnen.
Met zulke conclusies kan een man lang zelf blijven trekken of een heilige non nemen, maar dan kan hij lang blijven zoeken. Tenzij ze zo naïef zijn om de man daarin (dan toch maar) gelijk in te geven.
Want oh almachtige, ik hou zoveel van u, dus u heeft gelijk. Al die sletterige meisjes, zo ben ik niet hoor, ik hou van jou alleen. En vervolgens gaat meneer in kwestie een lintje om zijn penis hangen. En vrouwlief pikt alles. Trieste boel.
Die acteurs of schijnheiligerds zijn dus precies de mannen waar TS tot nu toe ervaringen mee had, totdat ze deze 'oprechte' aardige man heeft ontmoet. Blijkbaar is het feit dat deze man voor de verandering eens aandacht voor haar heeft genoeg om nu verliefd te worden op hem..quote:En de enige man (irl) waar ik niks meer van hoor, dat was puur omdat ik niks meer van mij liet horen.
Ik hoor liever wat van eerlijke mannen, dan van schijnheiligerds en/of van goeie acteurs, die ben ik zelf ook liever kwijt dan rijk. Trouwens wat geeft mannen het recht dat ze denken meer macht daarin te hebben. Genoeg vrouwen die ook geen mannenslet moeten en/of een vent die zeikt over onbrave, losbandige meisjes, terwijl die niet verder is gekomen dan alleen het telefoonnr te bemachtigen.
Neuh, maar zo werkt het niet.
Ja, en die conclusies worden getrokken als een vrouw een topic opent met 'verliefd na één keer sex'. Snap er geen jojo van, vreemde mannen maar. Sorry hoor, maar boeiuh wat jullie daarvan vinden, zitten we daar op te wachten? Nee. Zegt nog steeds meer over mannen die dat (te pas en te onpas beginnen te) roepen dan (en over de) vrouwen die dat niet eens ter sprake hebben gebracht of al brengen. Dus gefeliciteerd.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:33 schreef kamagurka het volgende:
Dat zeg ik ook niet, mannen zijn zeker niet heilig... maar sommigen zijn niet zo onder de indruk van een rondneukende vrouw, net zoals jij dat niet bent van een rondneukende man blijkbaar.
Ja en dus?quote:De reden dat sommige mannen nog een (onterecht!!!) pluim van andere mannen krijgen voor het scoren van veel vrouwen is omdat het voor mannen toch wel een grotere prestatie is dan voor een vrouw![]()
Rare kanttekeningen maak jij dan.quote:Die acteurs of schijnheiligerds zijn dus precies de mannen waar TS tot nu toe ervaringen mee had, totdat ze deze 'oprechte' aardige man heeft ontmoet. Blijkbaar is het feit dat deze man voor de verandering eens aandacht voor haar heeft genoeg om nu verliefd te worden op hem..
Dat zet voor mij ernstige kanttekeningen bij het karakter van de vrouw in kwestie. Als je niet geneigd bent op zoek te gaan naar een sympathieke man reflecteert dat in hoge mate ook wel op je eigen karakter namelijk... En dat is vaak niet een erg leuk karakter![]()
En jij weet al bij voorbaat hoe en of iemand echt verliefd is of ze wel of geen leuke mannen uitprobeert en of ze niet weet wat verliefdheid is. Waar gaat dit over? Nogmaals, vraag het aan ts.quote:Kortom, "probeer misschien sowieso ns wat meer leuke mannen uit" (afschuwelijk uitgedrukt..) voordat je weet wat verliefdheid is. Voor iemand die alleen maar botheid is gewend is liefheid namelijk altijd een soort waterval van aandacht.
Pff prestaties... Het gaat niet om de prestaties maar om het plezier. Het gaat niet om de knikkers maar om het spel. En de winnaars zijn degenen die dit allemaal kunnen doen zonder onnodig vrouwen of hunzelf te kwetsen.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:33 schreef kamagurka het volgende:
Dat zeg ik ook niet, mannen zijn zeker niet heilig... maar sommigen zijn niet zo onder de indruk van een rondneukende vrouw, net zoals jij dat niet bent van een rondneukende man blijkbaar. De reden dat sommige mannen nog een (onterecht!!!) pluim van andere mannen krijgen voor het scoren van veel vrouwen is omdat het voor mannen toch wel een grotere prestatie is dan voor een vrouw
Dat zijn wel erg vergaande suggesties. IIg lijkt het me uit het TS verhaaltje dat ze iig een andere man heeft ontmoet dan gebruikelijk..quote:Kamagurka zei:
Die acteurs of schijnheiligerds zijn dus precies de mannen waar TS tot nu toe ervaringen mee had, totdat ze deze 'oprechte' aardige man heeft ontmoet. Blijkbaar is het feit dat deze man voor de verandering eens aandacht voor haar heeft genoeg om nu verliefd te worden op hem..
Dat zet voor mij ernstige kanttekeningen bij het karakter van de vrouw in kwestie. Als je niet geneigd bent op zoek te gaan naar een sympathieke man reflecteert dat in hoge mate ook wel op je eigen karakter namelijk... En dat is vaak niet een erg leuk karakter
Die laatste zin klopt wel natuurlijk maar kan best ook weer gaan vervelen voor sommige mensen.quote:Kamagurka zei:
Kortom, "probeer misschien sowieso ns wat meer leuke mannen uit" (afschuwelijk uitgedrukt..) voordat je weet wat verliefdheid is. Voor iemand die alleen maar botheid is gewend is liefheid namelijk altijd een soort waterval van aandacht.
Pff je moet nou ook niet zo generaliseren van julliie mannen enzo :Squote:Op woensdag 8 december 2004 schreef sweetgirly het volgende:
[Kamagurka's betoogl]
Ja, en die conclusies worden getrokken als een vrouw een topic opent met 'verliefd na één keer sex'. Snap er geen jojo van, vreemde mannen maar. Sorry hoor, maar boeiuh wat jullie daarvan vinden, zitten we daar op te wachten? Nee. Zegt nog steeds meer over mannen die dat (te pas en te onpas beginnen te) roepen dan (en over de) vrouwen die dat niet eens ter sprake hebben gebracht of al brengen. Dus gefeliciteerd
Nou....quote:Sweetgirly zei:En waar ik wel of niet van onder de indruk kan raken, doet er niet toe.
Wat is eerlijke botheid dan? "Hey schat, je hebt een te dikke reet voor die string!". Zoiets?quote:Sweetgirly schreef:
Daarbij vind ik zelf dat je botheid en botheid hebt.
Eerlijke botheid kan ik wel waarderen. Oneerlijke botheid niet.
Je trekt je anders nogal kamagurka's commentaar aan... De zoete smaak van gelijk krijgen trekt je nog steeds aan....quote:Sweetgirly schreef:
En mannen die vooroordelen over vrouwen hebben, algauw krijgen of zelf wel even maken en zelf maar wat hysterisch en overtrokken kunnen (gaan) reageren als een vrouw iets zegt over sex en verliefdheid nog wel, vind ik eigenlijk helemaal niet zo lief . Die vind ik ouderwets en te snel op hun teentjes (of zal ik een ander lichaamsdeel noemen ) getrapt. Maarja boeiuh, doet er ook net zo min toe. Dus ik hou erover op.
quote:Op zondag 5 december 2004 19:56 schreef YourBadLuck het volgende:
En hij is ook niet echt het type waar ik eigenlijk op val, niet met uiterlijk maar ook niet als persoon. Doorgaans val ik op het prototype foute man, niet op iemand die ik heel leuk en aardig vind!
Nou ik bedoelde (alleen) de mannen die dus in mijn ogen met wat vreemde conclusies kwamen. Maar discussieëren staat vrij en staat er juist voor om te ontdekken hoe, wat en waarom dan zo.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:35 schreef Godshand het volgende:
Pff je moet nou ook niet zo generaliseren van julliie mannen enzo :S
Wat Kamagurka denkt geldt niet voor heel mannelijk Fok! (al lijkt dat soms wel zo)
Eerlijke botheid, tja, gewoon die nuchtere, soms ietwat droge reacties en/of opmerkingen. Die kunnen wat bot overkomen, maar ik waardeer de woorden dan gewoon en let niet zozeer op de botheid waarmee het uitgesproken kan worden. Ieder heeft zijn eigen manier van praten, logisch. Soms kan het zijn dat iemand opeens vrij bot wat zegt of het kan er vrij bot uitkomen, maar het ligt meer aan de inhoud wat diegene zegt, en dan hoor ik het 'botte' taalgebruik amper bij wijze van, laat maar zeggen, zoiets.quote:Wat is eerlijke botheid dan? "Hey schat, je hebt een te dikke reet voor die string!". Zoiets?
Uhm, nog steedsquote:Je trekt je anders nogal kamagurka's commentaar aan... De zoete smaak van gelijk krijgen trekt je nog steeds aan....
Oh, en die isquote:Ik denk niet ik heb alleen maar statements![]()
Maak ik hieruit op dat je geen trek meer hebt in discussie?quote:Op woensdag 8 december 2004 12:45 schreef sweetgirly het volgende:
.....samenvattend schrijft sweetgirly BOEIUHH..
Hm, anders had ik al sowieso niet gereageerd.quote:Op donderdag 9 december 2004 07:34 schreef kamagurka het volgende:
Maak ik hieruit op dat je geen trek meer hebt in discussie?
quote:En laat TS wat mij betreft maar weer langskomen ja, want ik zal het allemaal wel niet begrijpen... vrouwen
Je hebt zelf de keuzequote:Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef YourBadLuck het volgende:
[..]
Maar ik weet waar hij woont, kan het dus zo opzoeken, maar ik denk niet dat ik hem zou durven bellen.
Ik weet waar hij heen gaat met oudjaar, omdat we het daar over hebben gehad. Maar dat is dan ook alles.
Verders, het is 2004, zowel hij als ik hebben geen problemen met one night stands, anders hadden we niet met elkaar in bed gelegen. Lijkt me dus een overbodige discussie in dit topic. Seks is zo ongeveer het leukste wat ik met mijn lijf kan doen, ik zou wel gek zijn als ik me dat zou ontzeggen.
Je lijkt wel een man... Denk nou gewoon na of hij de moeite waard is om voor te gaan, en ga voor die liefde. Niet zo zeiken of verliefdheid wel bij jou past of niet. Lekker boeiend!quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:53 schreef YourBadLuck het volgende:
Hier is TS dan weer.
Heb de afgelopen week eens lopen analyseren. Ik ben blijkbaar voor de eerste keer in mijn leven echt verliefd, en dat voelt tot nu toe wel lekker. De relaties die ik heb gehad, zijn allemaal niet ontstaan uit echte verliefdheid. Of dat goed of fout is weet ik niet, dat maakt me ook niet zoveel uit. Feit is dat ik echt van die mannen gehouden heb, en dat het op zich fijne relaties waren. Alleen miste er gewoon altijd wat, en wat dat dan is... geen idee. Misschien is het wel dat ik niet eerst helemaal verliefd op ze ben geweest, misschien ook heeft dat er niets mee te maken.
Maar ik ben gaan geloven dat ik niet erg geschikt ben voor relaties, dat het aan mij niet besteed is. Ik voel me er ook altijd in opgesloten, en als single had ik het veel en veel beter naar mijn zin. Mooi mijn eigen leven leiden, af en toe een one night stand om in je seksuele behoeftes te voorzien, en verder met niemand rekening hoeven houden... Ik werd ook nooit verliefd, niet omdat ik het tegenhield ofzo, maar het gebeurde simpelweg nooit. Nu komt dat deels doordat ik altijd met mannen omging die 'fout' waren, het type dat lekker is voor de seks maar waar je van je leven niets mee wilt beginnen. Dan laat je ook geen verliefdheid toe, als je dat al weet.
De man waar ik op verliefd ben geworden voldoet niet aan mijn standaard plaatje wat mannen betreft, hij lijkt er ook helemaal niet op. Maar ik vond hem er toch goed uitzien, hij had 'iets' en ik ben dus met hem in bed beland. En later bleek dat hij ook ontzettend aardig en lief was, en zowaar: ik ben verliefd geworden.
Totaal onverwachts, en ik voelde me er eerst heel ongemakkelijk bij. Als je het gevoel niet kent (behalve dan in vage herinneringen aan mijn puberteit), dan ben je er automatisch een beetje bang voor, je staat er een beetje argwanend tegenover. En ik was bang dat het me van mijn vermogen tot logisch nadenken zou beroven. Dat laatste klopt ook wel, en het is verwarrend maar wel een goed gevoel. Het maakt dat je de situatie niet meer helder in kunt zien, maar ook dat je lekker kunt wegzwijmelen met onwaarschijnlijke dagdromen. Blijkbaar ga je dat soort dingen doen als je verliefd bent
En ik vroeg me ook af of het niet heel raar was om op een one night stand verliefd te worden. Seks en liefde heb ik altijd als totaal verschillende zaken gezien, en ik had zodoende moeite met het idee dat je verliefd wordt op iemand waar je één keer seks mee hebt gehad. Ik dacht eventjes dat ik mijn vertandelijke vermogens aan het kwijtraken was, want wat er gebeurde kon ik niet rijmen met mijzelf als persoon. Later ging ik nadenken, en ik bén ook helemaal niet verliefd geworden om de seks, maar om wat er omheen gebeurde, en hoe hij 's ochtends was. Het had ook kunnen gebeuren als hij mijn collega was geweest en ik een middagje met hem doorbracht, bijvoorbeeld. De koppeling tussen seks en liefde staat voor mij dus nog steeds los, en ook los van mijn verliefdheid. Maar nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar hoe seks mét verliefdheid is, want dat ken ik nog niet. Toen ik seks had met die man, wist ik namelijk nog niet dat ik verliefd op hem zou worden.
De liefde doet vreemde dingen met een mens, en ik geef er maar gewoon aan toe. Of ik er wat mee kan weet ik nog niet, ik wacht eerst op oud & nieuw, en dan zien we wel of er meer vuurwerk plaats gaat vinden dan alleen in de lucht!
En de discussie over one night stands? Mjah, die vond ik niet zo relevant. Ik heb mijn zegje over dat onderwerp gedaan, en daar is voor mij de kous mee af.
Was het je eerste keer ofniet?quote:Op zondag 5 december 2004 19:56 schreef YourBadLuck het volgende:
Ik zit in mijn maag met een voor mij rare situatie. Zodanig zelfs, dat ik er een heuse kloon voor in het leven heb geroepen
Ik heb als single regelmatig eenmalige seks met iemand. Dat bevalt meestal prima. Al is het maar omdat ik erge moeite heb om me te binden, en ik eigenlijk ook zelden of nooit verliefd wordt. Een geslaagde relatie zit er voor mij dus niet echt in, dacht ik zo. Maar ja, een single vrouw heeft ook haar behoeftes, en ik hecht wel veel belang aan seks. Ik heb over belangstelling daarvoor gelukkig ook niet bepaald te klagen, dus ik kom wel aan mijn trekken
Zo ook onlangs. Om het niet te ingewikkeld te maken: Ik kwam een man tegen bij het uitgaan, we raakten aan de praat, ik zag hem ineens wel heel erg zitten, dat bleek op een gegeven moment wederzijds te zijn en we belandden met elkaar in bed. De volgende ochtend merkte ik dat hij echt erg leuk was, niet erg zelfverzekerd, maar wel aardig, attent (hij hielp me heel lief met een klein issuetje) en ik kon lekker met hem praten, over van alles en nog wat. Ik voelde me echt op mijn gemak bij hem, iets wat ik niet snel bij iemand heb. Meestal ben ik 's ochtends zo weer weg, maar dat was dit keer dus wel anders.
Nu merkte ik de afgelopen dagen ineens dat ik de hele tijd met hem in mijn hoofd zit. Zo erg zelfs, dat ik vrees dat verliefd ben. Ik snap gewoon niet hoe dat heeft kunnen gebeuren, ik word helemaal niet snel verliefd, laat staan na 1 nachtje seks! Daar vind ik mezelf echt veel te nuchter voor, het past gewoon niet bij mij. En hij is ook niet echt het type waar ik eigenlijk op val, niet met uiterlijk maar ook niet als persoon. Doorgaans val ik op het prototype foute man, niet op iemand die ik heel leuk en aardig vind!
Normaal gesproken zou ik hier makkelijk zelf uit komen, maar ik snap nu helemaal niets mee van mezelf, en ik heb ook geen idee wat ik hiermee moet. Zal wel komen omdat ik verliefd ben, en dat ben ik niet gewend... mijn zelfstandige, volwassen ik is spontaan van de aardboden verdwenen.
Goed(bedoeld) advies is dus welkom!
dat wil ik dan wel eens zien....geloof er geen zak vanquote:Op zondag 5 december 2004 19:58 schreef QyRoZ het volgende:
Dat is puur biologisch, vrouwen worden heel snel verliefd op iemand met wie ze seks hebben gehad, zo werkt dat nu eenmaal in de natuur. Heb er pas nog iets over gelezen, ik zal eens kijken of ik dat terug kan vinden.
Nou, het zal best weleens waar kunnen zijn. Net zoals dat vrouwen een stof maken bij de eerste keer sex die hen verbindt met deze persoon voor de rest van hun leven. Vrouwen hebben toch duidelijk een andere rol in de samenleving, als je naar biologie/pschylogie kijkt. Feministen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:50 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
dat wil ik dan wel eens zien....geloof er geen zak van
probeer er mee te leven, ben zelf ook nooit verliefd, totdat ik laatst een meisej tegen kwam, kan nu ook nergens anders aan denken, en daar was geeneens seks voor nodigquote:Op zondag 5 december 2004 19:56 schreef YourBadLuck het volgende:
Ik zit in mijn maag met een voor mij rare situatie. Zodanig zelfs, dat ik er een heuse kloon voor in het leven heb geroepen
Ik heb als single regelmatig eenmalige seks met iemand. Dat bevalt meestal prima. Al is het maar omdat ik erge moeite heb om me te binden, en ik eigenlijk ook zelden of nooit verliefd wordt. Een geslaagde relatie zit er voor mij dus niet echt in, dacht ik zo. Maar ja, een single vrouw heeft ook haar behoeftes, en ik hecht wel veel belang aan seks. Ik heb over belangstelling daarvoor gelukkig ook niet bepaald te klagen, dus ik kom wel aan mijn trekken
Zo ook onlangs. Om het niet te ingewikkeld te maken: Ik kwam een man tegen bij het uitgaan, we raakten aan de praat, ik zag hem ineens wel heel erg zitten, dat bleek op een gegeven moment wederzijds te zijn en we belandden met elkaar in bed. De volgende ochtend merkte ik dat hij echt erg leuk was, niet erg zelfverzekerd, maar wel aardig, attent (hij hielp me heel lief met een klein issuetje) en ik kon lekker met hem praten, over van alles en nog wat. Ik voelde me echt op mijn gemak bij hem, iets wat ik niet snel bij iemand heb. Meestal ben ik 's ochtends zo weer weg, maar dat was dit keer dus wel anders.
Normaal gesproken zou ik hier makkelijk zelf uit komen, maar ik snap nu helemaal niets mee van mezelf, en ik heb ook geen idee wat ik hiermee moet. Zal wel komen omdat ik verliefd ben, en dat ben ik niet gewend... mijn zelfstandige, volwassen ik is spontaan van de aardboden verdwenen.
Goed(bedoeld) advies is dus welkom!
ja sure, en hoe verklaar je dan de zogenaamde "one night stand"-vrouwen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:13 schreef pimpin het volgende:
[..]
Nou, het zal best weleens waar kunnen zijn. Net zoals dat vrouwen een stof maken bij de eerste keer sex die hen verbindt met deze persoon voor de rest van hun leven. Vrouwen hebben toch duidelijk een andere rol in de samenleving, als je naar biologie/pschylogie kijkt. Feministen.
Wie zegt dat de schepping geen foutjes maakt?quote:Op zondag 12 december 2004 13:11 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
ja sure, en hoe verklaar je dan de zogenaamde "one night stand"-vrouwen?
Lees je wel wat ik zeg? De meeste vrouwen zijn geen maagd meer als ze aan "one night stand" beginnen, zeg maar bijna niemand. Vraag het maar aan een psycholoog of bioloog, het is wetenschappelijk bewezen hoor.quote:Op zondag 12 december 2004 13:11 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
ja sure, en hoe verklaar je dan de zogenaamde "one night stand"-vrouwen?
Ik heb mezelf beloofd voorlopig niet meer verliefd te worden zonder een beetje effectief vrouwen te kunnen versieren. Da's ook een van de redenen waarom ik altijd een gepaste afstand aanhoud naarmate ik iemand langer begin te kennen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:59 schreef fs180 het volgende:
probeer er mee te leven, ben zelf ook nooit verliefd, totdat ik laatst een meisej tegen kwam, kan nu ook nergens anders aan denken, en daar was geeneens seks voor nodig
als iets wetenschappelijk is bewezen, zegt dat nog niet dat dat voor de hele wereldbevolking geldt. dat zou eruit zien zegquote:Op zondag 12 december 2004 15:33 schreef pimpin het volgende:
[..]
Lees je wel wat ik zeg? De meeste vrouwen zijn geen maagd meer als ze aan "one night stand" beginnen, zeg maar bijna niemand. Vraag het maar aan een psycholoog of bioloog, het is wetenschappelijk bewezen hoor.
Nee, misschien goedgelovig of misschien mis je nog een paar ervaringen die je daar anders over doen nadenken.quote:Op zondag 12 december 2004 19:40 schreef moki het volgende:
Ik wordt eerst verliefd en daarna komt sex pas. ben ik nu ouderwets?![]()
Ik wil wel hoorquote:Op zondag 12 december 2004 20:16 schreef Breetai het volgende:
Ik had hiernboveb nog nog een vraag voor de dames neergezet. Zouden ze daar alsjeblieft op kunnen antwoorden?
Waarom duik je dan steeds weer zelf zo snel het bed in met iemand?quote:Op zondag 12 december 2004 14:14 schreef Breetai het volgende:
Waar ik me meer aan erger dan vrouwen die bewust eens een One night Stand hebben zijn van die dames die dankzij alcohol met iemand naar bed gaan en daarna alleen nog puberaal kunnen reageren als ze me zien.
Ik kwam gister de dame van Paaspop tegen. Haar reactie ging weer net zoals de vorige keer. Eerste 0.3 seconde kijkt ze zeer geintesseerd en daarna komt de herinnering weer terug. Zoiets van 'Aaarrrgh, nee niet hem.'
Ik zeg gewoon hoi en vestig m'n aandacht maar ergens anders op. 10 minuten later voel ik weer een paar oogjes op me gericht. Ik draai m'n hoofd om en zie haar toevallig net een andere kant opkijken. Vreet een hoop energie en werkt zeer afleidend.
Nou ging de sex/overnachting niet echt echt geweldig toen. Ik geloof gerust dat ze het graag wilt vergeten maar ik laat me door zo'n meid niet m'n favoriete kroeg ontnemen. Zeker als ze zelf zo stom was om zoveel te drinken dat ik zelfs ik, haar mee kon krijgen in m'n tent.
Hoe doen de dames die iets beter weten waar ze mee bezig zijn eigenlijk?? Als ze een gast tegenkomen waar ze al een keer mee naar bed zijn geweest en dat viel vies tegen?? Hopelijk toch een iets volwassenere reactie.
Milagro in topvorm.quote:Op maandag 13 december 2004 14:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Waarom duik je dan steeds weer zelf zo snel het bed in met iemand?
Als je niet het risico wilt lopen zo behandeld te worden, kijk dan zelf eerst eens de POES uit de boom zodat je iets beter kunt inschatten met wie je van doen hebt.
Dit soort gejankzak zet geen zoden aan de dijk, zulke dames zullen er altijd zijn, zulke heren overigens ook.
Kweek wat eelt, of leer er mee leven of verklein de kans om tegen dergelijke figuren aan te lopen, en er vervolgens tegen aan te douwen
Dat is het gewoon, hij is anders. En dus herken je hem niet in de andere leuke mannen waar je mee omgaat, en dus blijf je voortdurend aan hem denken, omdat hij speciaal is.quote:Op zondag 5 december 2004 19:56 schreef YourBadLuck het volgende:
En hij is ook niet echt het type waar ik eigenlijk op val, niet met uiterlijk maar ook niet als persoon. Doorgaans val ik op het prototype foute man, niet op iemand die ik heel leuk en aardig vind!
Jij schrijft haar reactie toe aan jouw 'falen' in bed. Als je die reactie nou gewoon eens toeschrijft aan haar kinderachtige persoonlijkheid...?quote:Op zondag 12 december 2004 14:14 schreef Breetai het volgende:
Hoe doen de dames die iets beter weten waar ze mee bezig zijn eigenlijk?? Als ze een gast tegenkomen waar ze al een keer mee naar bed zijn geweest en dat viel vies tegen?? Hopelijk toch een iets volwassenere reactie.
Hypocriet & bekrompen figuur ben jij.quote:Op zondag 5 december 2004 20:07 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nee hoor, dit vind ik persoonlijk heel gezond en verstandig... Ik vind seks speciaal en heb veelvuldigquote:Op zondag 12 december 2004 19:40 schreef moki het volgende:
Ik wordt eerst verliefd en daarna komt sex pas. ben ik nu ouderwets?![]()
Zo'n mooie postquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:53 schreef YourBadLuck het volgende:
Hier is TS dan weer.
Heb de afgelopen week eens lopen analyseren. Ik ben blijkbaar voor de eerste keer in mijn leven echt verliefd, en dat voelt tot nu toe wel lekker. De relaties die ik heb gehad, zijn allemaal niet ontstaan uit echte verliefdheid. Of dat goed of fout is weet ik niet, dat maakt me ook niet zoveel uit. Feit is dat ik echt van die mannen gehouden heb, en dat het op zich fijne relaties waren. Alleen miste er gewoon altijd wat, en wat dat dan is... geen idee. Misschien is het wel dat ik niet eerst helemaal verliefd op ze ben geweest, misschien ook heeft dat er niets mee te maken.
Maar ik ben gaan geloven dat ik niet erg geschikt ben voor relaties, dat het aan mij niet besteed is. Ik voel me er ook altijd in opgesloten, en als single had ik het veel en veel beter naar mijn zin. Mooi mijn eigen leven leiden, af en toe een one night stand om in je seksuele behoeftes te voorzien, en verder met niemand rekening hoeven houden... Ik werd ook nooit verliefd, niet omdat ik het tegenhield ofzo, maar het gebeurde simpelweg nooit. Nu komt dat deels doordat ik altijd met mannen omging die 'fout' waren, het type dat lekker is voor de seks maar waar je van je leven niets mee wilt beginnen. Dan laat je ook geen verliefdheid toe, als je dat al weet.
De man waar ik op verliefd ben geworden voldoet niet aan mijn standaard plaatje wat mannen betreft, hij lijkt er ook helemaal niet op. Maar ik vond hem er toch goed uitzien, hij had 'iets' en ik ben dus met hem in bed beland. En later bleek dat hij ook ontzettend aardig en lief was, en zowaar: ik ben verliefd geworden.
Totaal onverwachts, en ik voelde me er eerst heel ongemakkelijk bij. Als je het gevoel niet kent (behalve dan in vage herinneringen aan mijn puberteit), dan ben je er automatisch een beetje bang voor, je staat er een beetje argwanend tegenover. En ik was bang dat het me van mijn vermogen tot logisch nadenken zou beroven. Dat laatste klopt ook wel, en het is verwarrend maar wel een goed gevoel. Het maakt dat je de situatie niet meer helder in kunt zien, maar ook dat je lekker kunt wegzwijmelen met onwaarschijnlijke dagdromen. Blijkbaar ga je dat soort dingen doen als je verliefd bent
En ik vroeg me ook af of het niet heel raar was om op een one night stand verliefd te worden. Seks en liefde heb ik altijd als totaal verschillende zaken gezien, en ik had zodoende moeite met het idee dat je verliefd wordt op iemand waar je één keer seks mee hebt gehad. Ik dacht eventjes dat ik mijn vertandelijke vermogens aan het kwijtraken was, want wat er gebeurde kon ik niet rijmen met mijzelf als persoon. Later ging ik nadenken, en ik bén ook helemaal niet verliefd geworden om de seks, maar om wat er omheen gebeurde, en hoe hij 's ochtends was. Het had ook kunnen gebeuren als hij mijn collega was geweest en ik een middagje met hem doorbracht, bijvoorbeeld. De koppeling tussen seks en liefde staat voor mij dus nog steeds los, en ook los van mijn verliefdheid. Maar nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar hoe seks mét verliefdheid is, want dat ken ik nog niet. Toen ik seks had met die man, wist ik namelijk nog niet dat ik verliefd op hem zou worden.
De liefde doet vreemde dingen met een mens, en ik geef er maar gewoon aan toe. Of ik er wat mee kan weet ik nog niet, ik wacht eerst op oud & nieuw, en dan zien we wel of er meer vuurwerk plaats gaat vinden dan alleen in de lucht!
En de discussie over one night stands? Mjah, die vond ik niet zo relevant. Ik heb mijn zegje over dat onderwerp gedaan, en daar is voor mij de kous mee af.
Ik weer zo snel met iemand in het bed duiken?? je hebt de verkeerde in je kop naar mijn idee.quote:Op maandag 13 december 2004 14:03 schreef milagro het volgende:
Waarom duik je dan steeds weer zelf zo snel het bed in met iemand?
Als je niet het risico wilt lopen zo behandeld te worden, kijk dan zelf eerst eens de POES uit de boom zodat je iets beter kunt inschatten met wie je van doen hebt.
Dat eelt kweken lukt ondertussen fantastisch. Ik ga ook geen energie meer d'r insteken als ik d'r nog een keer tegenkom. Ik kan d'r om lachen.quote:Dit soort gejankzak zet geen zoden aan de dijk, zulke dames zullen er altijd zijn, zulke heren overigens ook.
Kweek wat eelt, of leer er mee leven of verklein de kans om tegen dergelijke figuren aan te lopen, en er vervolgens tegen aan te douwen
De omstandigheden hielpen echt niet mee. Voor de rest kan ze best wel wat minder kinderachtig reageren. Zeker voor iemand die ik ouder dan 20 schat.quote:Op maandag 13 december 2004 16:21 schreef HenryHill het volgende:
Jij schrijft haar reactie toe aan jouw 'falen' in bed. Als je die reactie nou gewoon eens toeschrijft aan haar kinderachtige persoonlijkheid...?
't Hoeft allemaal niet moeilijk te zijn hoor
Jij hebt gewoon dus een keer bij 1 dame weinig indrukwekkends gepresteerd in de slaapzak en dan ga je lopen miepen over "al die dames" die na een one night stand raar doenquote:
In Venlo heb ik nog 1'tje die hetzelfde doet maar dat ging over 10 minuten zoenen met m'n zatte kop tijdens karnaval een paar jaar geleden. Ik maakte ff een verkeerde opmerking welke resulteerde in een thermonucleaire explosie. Ik weet vrouwen af en toe toch heel heet van woede te krijgen.quote:Op maandag 13 december 2004 19:11 schreef milagro het volgende:
Jij hebt gewoon dus een keer bij 1 dame weinig indrukwekkends gepresteerd in de slaapzak en dan ga je lopen miepen over "al die dames" die na een one night stand raar doen
vooral als je alleen aantrekkelijk bent voor de dames als zij teveel gezopen hebbenquote:Op maandag 13 december 2004 19:21 schreef milagro het volgende:
kortom, jij slet gewoon zelf rond, tja en dan stoot je wel eens je neus, hè
[quote]
Tuurlijk slet ik ooklekker rond. Alleen jammer dat ik hooguit 1 keer per half jaar succes heb.
stiekem ben je toch wel onder de indruk...quote:
Er zijn ook enthousiaste niet-modjesquote:
sletjequote:Op zondag 5 december 2004 19:56 schreef YourBadLuck het volgende:
Ik heb als single regelmatig eenmalige seks met iemand. Dat bevalt meestal prima. .... Maar ja, een single vrouw heeft ook haar behoeftes, en ik hecht wel veel belang aan seks. Ik heb over belangstelling daarvoor gelukkig ook niet bepaald te klagen, dus ik kom wel aan mijn trekken
Zo ook onlangs. Om het niet te ingewikkeld te maken: Ik kwam een man tegen bij het uitgaan, we raakten aan de praat, ik zag hem ineens wel heel erg zitten, dat bleek op een gegeven moment wederzijds te zijn en we belandden met elkaar in bed .... Meestal ben ik 's ochtends zo weer weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |