abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 december 2004 @ 19:56:02 #1
109638 YourBadLuck
Never Give Up Dreaming
pi_23783787
Ik zit in mijn maag met een voor mij rare situatie. Zodanig zelfs, dat ik er een heuse kloon voor in het leven heb geroepen

Ik heb als single regelmatig eenmalige seks met iemand. Dat bevalt meestal prima. Al is het maar omdat ik erge moeite heb om me te binden, en ik eigenlijk ook zelden of nooit verliefd wordt. Een geslaagde relatie zit er voor mij dus niet echt in, dacht ik zo. Maar ja, een single vrouw heeft ook haar behoeftes, en ik hecht wel veel belang aan seks. Ik heb over belangstelling daarvoor gelukkig ook niet bepaald te klagen, dus ik kom wel aan mijn trekken

Zo ook onlangs. Om het niet te ingewikkeld te maken: Ik kwam een man tegen bij het uitgaan, we raakten aan de praat, ik zag hem ineens wel heel erg zitten, dat bleek op een gegeven moment wederzijds te zijn en we belandden met elkaar in bed. De volgende ochtend merkte ik dat hij echt erg leuk was, niet erg zelfverzekerd, maar wel aardig, attent (hij hielp me heel lief met een klein issuetje) en ik kon lekker met hem praten, over van alles en nog wat. Ik voelde me echt op mijn gemak bij hem, iets wat ik niet snel bij iemand heb. Meestal ben ik 's ochtends zo weer weg, maar dat was dit keer dus wel anders.

Nu merkte ik de afgelopen dagen ineens dat ik de hele tijd met hem in mijn hoofd zit. Zo erg zelfs, dat ik vrees dat verliefd ben. Ik snap gewoon niet hoe dat heeft kunnen gebeuren, ik word helemaal niet snel verliefd, laat staan na 1 nachtje seks! Daar vind ik mezelf echt veel te nuchter voor, het past gewoon niet bij mij. En hij is ook niet echt het type waar ik eigenlijk op val, niet met uiterlijk maar ook niet als persoon. Doorgaans val ik op het prototype foute man, niet op iemand die ik heel leuk en aardig vind!

Dus mijn vraag: is het niet raar, dat je na 1x seks verliefd op iemand wordt? Is het iets absurds wat ik beter kan negeren, of moet ik er 'iets' mee doen?

Normaal gesproken zou ik hier makkelijk zelf uit komen, maar ik snap nu helemaal niets mee van mezelf, en ik heb ook geen idee wat ik hiermee moet. Zal wel komen omdat ik verliefd ben, en dat ben ik niet gewend... mijn zelfstandige, volwassen ik is spontaan van de aardboden verdwenen.
Goed(bedoeld) advies is dus welkom!
You suck and I'll drain you
pi_23783831
Dat is puur biologisch, vrouwen worden heel snel verliefd op iemand met wie ze seks hebben gehad, zo werkt dat nu eenmaal in de natuur. Heb er pas nog iets over gelezen, ik zal eens kijken of ik dat terug kan vinden.
For great justice!
pi_23783849
Wil jij een relatie man een man die in één nacht met iemand he bed induikt?
We'll keep on whispering our mantras.
  zondag 5 december 2004 @ 20:03:19 #4
109638 YourBadLuck
Never Give Up Dreaming
pi_23783928
QyRoZ, zal best logica in zitten, maar waarom is het me dan nog nooit eerder gebeurd?

En NiteSpeed: ik heb geen flauw idee of ik al dan niet een relatie met iemand wil, maar of en hoe snel hij met iemand het bed induikt is daarbij van geen enkel belang voor mij. Seks is een behoefte, daar kan je maar beter lekker aan toegeven. Voor mij is het puur een bedsport, al ben ik wel monogaam als ik een relatie heb.
  zondag 5 december 2004 @ 20:03:36 #5
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_23783935
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:58 schreef NiteSpeed het volgende:
Dat doet ze zelf toch ook. Waarom niet?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_23783999
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:03 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dat doet ze zelf toch ook. Waarom niet?
Ik heb zelf ook zo mijn one-night stands gehad, maar als mijn huidige vriendin de eerste nacht al naar bed was geweest met me had ik d'r niet gehoeven .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_23784054
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:07 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook zo mijn one-night stands gehad, maar als mijn huidige vriendin de eerste nacht al naar bed was geweest met me had ik d'r niet gehoeven .
dat komt gewoon omdat je een inconsequente lul bent, dus da's niet zo moeilijk te begrijpen dan
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23784093
Ze schieten wel de pan uit hé
quote:

Jij stamt uit 1986 (of insert smiley met dat handje voor het gezicht)
  zondag 5 december 2004 @ 20:13:55 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23784124
Verliefd na een nacht seks... 't kan.
Maar 't kan ook dat 't projectie is...
Alles kan, dus .

En daar kom je pas achter als je 'm vaker hebt gezien/gesproken/meegemaakt, lijkt me.
Zit dat nog in de, al dan niet toevallige, planning?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23784136
tja, dit verbaast me niets.. Zoals een vriend van me het wel eens zegt.. Hij heeft jouw eierstokken aan het rammelen gebracht tijdens de seks..

Sterker nog, bij alle vrouwen met wie ik seksrelaties had, werden zij meestal zonder uitzondering allemaal verliefd.
pi_23784161
Vrouwen die de eerste nacht al met je in bed duiken zijn de goedkoopste hoeren die ik ken. Geef mij maar een vrouw waar je wat moeite voor moet doen.
Een vrouw die de eerste nacht al met je sex wilt, heeft dat ook al snel met een andere man en daarom geloof ik niet dat wanneer ze een realtie hebben dat ze ook monogaam zijn. (spreekt uit ervaring )

Besides waar is het respect voor je eigen lichaam nog?
Seeking of the grail is seeking of humanity itself....
pi_23784201
Spreekt fuifduif hier?
pi_23784229
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:17 schreef KonnieKipke het volgende:
Spreekt fuifduif hier?
Check anders even Boedie`s lijstje...
  zondag 5 december 2004 @ 20:19:22 #14
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_23784252
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:15 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
Je hebt juist respect voor je lichaam als je het gebruikt waarvoor het gemaakt is, je doet waar je zin in hebt en je je niet laat inbinden door geloofsidioten of puriteinse zeloten als jij.
pi_23784296
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:19 schreef Lithion het volgende:

[..]

Je hebt juist respect voor je lichaam als je het gebruikt waarvoor het gemaakt is, je doet waar je zin in hebt en je je niet laat inbinden door geloofsidioten of puriteinse zeloten als jij.
Totdat je aids hebt.
  zondag 5 december 2004 @ 20:21:29 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23784311
Inderdaad: ik respecteer mijn lichaam met het genot te gunnen .
pi_23784347
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:21 schreef Dr.IndianaJones het volgende:

[..]

Totdat je aids hebt.
Aids krijg je niet zomaar.. Ook niet met onbeschermd contact..
pi_23784435
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:21 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad: ik respecteer mijn lichaam met het genot te gunnen .
Neuken?
pi_23784447
Het verbaast me nog steeds dat mensen hier nog altijd aan anderen vragen welke keuzes ze in hun leven moeten maken. Aan de andere kant wordt er toch nooit daadwerkelijk mee gedaan, tenzij het volledig in lijn is met de reeds gevoelsmatig gemaakte keuze van de vraagsteller. Een stukje bevestiging, zeg maar.

Maar het blijft vermakelijk om zelf ook eens over bepaalde situaties na te denken, en er op te reageren.
pi_23784501
quote:
Vrouwen die de eerste nacht al met je in bed duiken zijn de goedkoopste hoeren die ik ken. Geef mij maar een vrouw waar je wat moeite voor moet doen.
Een vrouw die de eerste nacht al met je sex wilt, heeft dat ook al snel met een andere man en daarom geloof ik niet dat wanneer ze een realtie hebben dat ze ook monogaam zijn. (spreekt uit ervaring )

Je spreekt uit ervaring?
Je bent bedrogen door een dame met wie je na 1 avondje het bed in beland bent?

Ben jij dan wel te vertrouwen
Nee, dus, want jij dook dus net zo goed na 1 avondje al het nest in, dus zul jij vast ook niet monogaan kunnen zijn binnen een relatie
  zondag 5 december 2004 @ 20:29:21 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23784515
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:26 schreef Bombie het volgende:
Een stukje bevestiging, zeg maar.
En een beetje lekker spuien ook, lijkt me.
quote:
Maar het blijft vermakelijk om zelf ook eens over bepaalde situaties na te denken, en er op te reageren.
Zo zie je maar weer .
pi_23784527
Damn, tell me your secret
-> volg m'n trend, dan ben je pas een echte vent
pi_23784536
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:28 schreef milagro het volgende:

[..]

Je spreekt uit ervaring?

Nee, dus, want jij dook dus net zo goed na 1 avondje al het nest in, dus zul jij vast ook niet monogaan kunnen zijn binnen een relatie
Nope that`s not the story how it went.
pi_23784571
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:30 schreef Dr.IndianaJones het volgende:

[..]

Nope that`s not the story how it went.
Maar ze dook wel met jou het bed in?
je spreekt uit eigen ervaring toch?
pi_23784574
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:28 schreef milagro het volgende:

[..]

Je spreekt uit ervaring?

heeeeeeel scherp

maare ik ben het er zowiezo niet mee eens, ik ben nog nooit vreemd gegaan en plenty of times de 1e date sex gehad (meestal zelfs)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 5 december 2004 @ 20:32:33 #26
81237 releaze
best of both worlds
pi_23784591
je kan ook verliefd worden zonder seks te hebben? het is gewoon mogelijk. Er zijn leuke mannen waar je dat gevoel nou eemaal bij krijgt he, daar hoeven geen weken of maanden voor overheen te gaan. Het klikte, hij is aardig, punt.

Maar goed, of dat wederzijds is en wel zo handig.. da's nog maar de vraag.
  zondag 5 december 2004 @ 20:32:58 #27
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_23784597
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:21 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
Totdat je aids hebt.
In de Romeinse tijd wisten ze van varkensdarmen al condooms te maken.

Kun je nagaan hoe achterlijk jij bent.
pi_23784610
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:31 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

heeeeeeel scherp

maare ik ben het er zowiezo niet mee eens, ik ben nog nooit vreemd gegaan en plenty of times de 1e date sex gehad (meestal zelfs)
Ik ook, maar ik ben dan ook een goedkope hoer
  zondag 5 december 2004 @ 20:34:50 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23784643
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:33 schreef milagro het volgende:
* Copycat joint de club
  zondag 5 december 2004 @ 20:34:55 #30
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_23784644
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:32 schreef Lithion het volgende:
In de Romeinse tijd wisten ze van varkensdarmen al condooms te maken.

Kun je nagaan hoe achterlijk jij bent.
Tenzij jij sex na één nacht meteen combineert met het delen van dezelfde naald bij het inspuiten van heroïne, maar dan heb je sowieso een nogal afwijkend referentiekader.
pi_23784654
Maar ja milagro,

dat is toch vaker zo.. Vrouwen zijn hoeren als ze veel met verschillende mannen neuken en mannen krijgen juist meer aanzien en worden als potent beschouwd.
  zondag 5 december 2004 @ 20:35:48 #32
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_23784658
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:33 schreef milagro het volgende:
Ik ben arm. .
  zondag 5 december 2004 @ 20:37:14 #33
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_23784682
quote:

Whahaha. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 5 december 2004 @ 20:38:38 #34
109638 YourBadLuck
Never Give Up Dreaming
pi_23784712
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:13 schreef Copycat het volgende:
Verliefd na een nacht seks... 't kan.
Maar 't kan ook dat 't projectie is...
Alles kan, dus .

En daar kom je pas achter als je 'm vaker hebt gezien/gesproken/meegemaakt, lijkt me.
Zit dat nog in de, al dan niet toevallige, planning?
De kans dat ik hem weer tegenkom is klein. Aangezien het niet in mijn bedoeling lag om verliefd te worden, heb ik ook helemaal geen telefoonnummer of zoiets gevraagd. Sterker nog, ik heb hem zelfs nog gezegd dat ik dat nooit doe Maar ik weet waar hij woont, kan het dus zo opzoeken, maar ik denk niet dat ik hem zou durven bellen.

Ik weet waar hij heen gaat met oudjaar, omdat we het daar over hebben gehad. Maar dat is dan ook alles.

Om eerlijk te zijn weet ik helemaal niet of ik een relatie met hem zou willen, zelfs niet of ik uberhaupt nog wel een relatie wil (ik dacht eigenlijk de laatste tijd van niet). Misschien is het de beste manier om erachter te komen inderdaad om hem nog eens tegen te komen, maar de mogelijkheden daartoe zijn dus beperkt. Als ik hem tegenkom, zou ik er met wat daten waarschijnlijk wel achter komen of ik een relatie met hem wil, of hij met mij. Maarja, om op oudejaarsavond een beetje naar hem te gaan zoeken komt zo wanhopig over en is ook niet echt mijn stijl (wat dat dan wel is weet ik nu trouwens toch niet meer) Bovendien is het op die plek heel erg druk, dus de kans dat ik hem alsnog misloop is groot.

Verders, het is 2004, zowel hij als ik hebben geen problemen met one night stands, anders hadden we niet met elkaar in bed gelegen. Lijkt me dus een overbodige discussie in dit topic. Seks is zo ongeveer het leukste wat ik met mijn lijf kan doen, ik zou wel gek zijn als ik me dat zou ontzeggen.
pi_23784716
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:31 schreef milagro het volgende:

[..]

Maar ze dook wel met jou het bed in?
je spreekt uit eigen ervaring toch?
We woonde al een tijdje in dezelfde flat we ware buren van elkaar. Op een dag kwam ze op bezoek en hadden best wel veel gedronken. Zo besloot ze te blijven slapen en de volgende dag kwam het er van. We kregen een relatie en ze was verliefd op me, alleen ze moest me wat vertellen; Dat voor mij veel one-night stands had gehad en dat ze dat nu wilde veranderen nu ze mij had getroffen, ze wilde settle-en.

Nou ja, dat ging dus niet door, vervolgens betrapte ik haar met een andere man.
pi_23784738
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef YourBadLuck het volgende:

[..]

Seks is zo ongeveer het leukste wat ik met mijn lijf kan doen, ik zou wel gek zijn als ik me dat zou ontzeggen.
pi_23784796
quote:

[..]

Seks is zo ongeveer het leukste wat ik met mijn lijf kan doen, ik zou wel gek zijn als ik me dat zou ontzeggen.
Waarom vraag je er dan geen geld voor? Zo verdien je naast je studie nog wat bij.
pi_23784815
Lithion juist en ook Milagro.

En laat ik mezelf maar eens inhouden nu
Want oh wat ligt er weer veel op het puntje van mijn tong, mijn tong, die sommige lapzwansen die zulk taalgebruik al durven hanteren never nooit niet in hun mondje zullen krijgen. Sommige mannen zijn namelijk ook niet interessant genoeg voor meer dan sex. Dat sommige mannen nog het lef hebben om te zeggen: 'ik moet geen vrouwen waar je geen moeite voor hoeft te doen'. Let wel: dan zal je zelf wel niet interessant genoeg zijn.

ik kom niet meer bij.
pi_23784821
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

* Copycat joint de club

en ja, soms ben je na 1 nacht lekkere sex helemaal verkocht, en soms trap je iemand, weliswaar met stijl en ms een loze belofte voor 4 uur je nest en deur uit, opdat je niet met hem wakker hoeft te worden.

en wat Konnie zegt, als ik een man leuk genoeg vind om meerdere keren het bed mee te delen dan is de kans extreem groot dat ik ondanks voornemens toch verliefd word.

waarschuwde mijn mammie me al vroeg voor "ga nu niet met hem slapen, want dan ga je je hechten en naar hem verlangen en daar heb je nu niets aan".... dat was met een vakantieliefde
raad natuurlijk niet opgevolgd en vervolgens maandenlang in een regenachtig Nederland zitten smachten
pi_23784833
In de liefde zijn geen garanties, zijn de spelregels elke keer weer anders, en zijn in het verleden behaalde resultaten zeker geen garantie voor de toekomst...

Kortom: Je kan nooit zeggen "zo snel verliefd worden is niks voor mij" als het gebeurd gebeurd het.
En je snapt niets meer van jezelf? Tuurlijk wel, luister niet naar je verstand, dat zit het gevoel weleens in de weg Zo te horen denk je te veel na, en zit je vast in een bepaald "hokje" waar je zelf om de een of andere reden niet uit lijkt te willen...

Sorry dat was OT
  zondag 5 december 2004 @ 20:44:11 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23784858
quote:
Verders, het is 2004, zowel hij als ik hebben geen problemen met one night stands, anders hadden we niet met elkaar in bed gelegen. Lijkt me dus een overbodige discussie in dit topic. Seks is zo ongeveer het leukste wat ik met mijn lijf kan doen, ik zou wel gek zijn als ik me dat zou ontzeggen.
Goed gesproken! Duidelijk ook... voor iedereen .

Ik zou het gewoon lekker op z'n beloop laten. Kom je 'm tegen, dan kom je 'm tegen... zo niet, dan niet. Maar je kunt het noodlot natuurlijk een handje helpen door met oud en nieuw op zijn adresje feest te vieren...

Gelukkig nieuwjaar .
  zondag 5 december 2004 @ 20:44:19 #42
109638 YourBadLuck
Never Give Up Dreaming
pi_23784864
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:41 schreef Dr.IndianaJones het volgende:

[..]

Waarom vraag je er dan geen geld voor? Zo verdien je naast je studie nog wat bij.
Schat, ik verdien al jaren mijn eigen brood, en ik heb echt geen zakcentje nodig. En om iemand die toevallig wél aan one night stands doet te associeren met prostitutie vind ik op zijn zachtst gezegd beledigend, en ook totaal niet van toepassing.
pi_23784889
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef Dr.IndianaJones het volgende:

[..]

We woonde al een tijdje in dezelfde flat we ware buren van elkaar. Op een dag kwam ze op bezoek en hadden best wel veel gedronken. Zo besloot ze te blijven slapen en de volgende dag kwam het er van. We kregen een relatie en ze was verliefd op me, alleen ze moest me wat vertellen; Dat voor mij veel one-night stands had gehad en dat ze dat nu wilde veranderen nu ze mij had getroffen, ze wilde settle-en.

En dus geloof jij niet dat vrouwen die meteen met je het bed in duiken trouw kunnen zijn
maar dat geldt dan weer ineens niet voor jou zelf

Schat, newsflash : jij bent dus onder de juiste omstandigheden (drank) net zo'n goedkope hoer
  zondag 5 december 2004 @ 20:45:27 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23784893
quote:

Pas jij een beetje op je (bekrompen) woorden?
pi_23784921
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:45 schreef milagro het volgende:

jij bent dus onder de juiste omstandigheden (drank) net zo'n goedkope hoer
En onder die omstandigheden waarschijnlijk weinig aantrekkelijk voor de andere sexe
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 20:47:20 #46
47213 ArmaniMania
pi_23784936
Natuurljk kun je na 1 keer seks verliefd worden. De vonk hoeft maar over te vliegen, toch?
pi_23785012
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef Dr.IndianaJones het volgende:

En dus scheer je gelijk alle vrouwen even over één kam.
Grow up! Be a man, be like your picture, be Indiana Jones.

† In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 20:54:01 #48
47213 ArmaniMania
pi_23785103
@ TS:
Trouwens, het klinkt bijna alsof je niet verliefd durft te worden. Je bent immers nooit verliefd geweest eigenlijk meer one-night-stands. En nu verwonder je je dat je een verliefd gevoel hebt.

Ben je bang om verliefd te worden dan?
  zondag 5 december 2004 @ 20:55:03 #49
109638 YourBadLuck
Never Give Up Dreaming
pi_23785134
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:43 schreef Phuturistixxx het volgende:
Kortom: Je kan nooit zeggen "zo snel verliefd worden is niks voor mij" als het gebeurd gebeurd het.
En je snapt niets meer van jezelf? Tuurlijk wel, luister niet naar je verstand, dat zit het gevoel weleens in de weg Zo te horen denk je te veel na, en zit je vast in een bepaald "hokje" waar je zelf om de een of andere reden niet uit lijkt te willen...
Heb je misschien wel gelijk in. Omdat ik dit niet van mezelf gewend ben, betekent dat natuurlijk nog niet dat het iets is wat niet bij mij past. Maar ik raak er wel van in de war.

Het voelt raar voor mij aan om anderen om advies te vragen, maar aan de andere kant: het levert me misschien wat nieuwe inzichten op, of laat me de zaak wat relativeren. Ik heb gewoon het idee dat ik niet meer mijn eigen realistische ik ben, die helder en zakelijk na kan denken. Verliefdheid vertroebelt je brein blijkbaar ernstig......
Ben er ook nog niet achter of ik het nu lekker of rottig vind om verliefd te zijn!

Maar ik weet wel dat ik de hele dag aan hem moet denken, en dat ik kriebels krijg bij het idee al dat ik hem weer zie. Misschien dat ik oud&nieuw vieren toch maar op de bewuste plek doe dit jaar... shit zeg, dat duurt nog bijna een volle maand

@ ArmaniMania: Eigenlijk wel ja. Omdat ik wel eens gek op iemand geweest ben, maar zelden écht verliefd. Ik ben een beetje bang om mijn ratio te verliezen, I guess.
pi_23785173
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:55 schreef YourBadLuck het volgende:

[..]

Heb je misschien wel gelijk in. Omdat ik dit niet van mezelf gewend ben, betekent dat natuurlijk nog niet dat het iets is wat niet bij mij past. Maar ik raak er wel van in de war.

Het voelt raar voor mij aan om anderen om advies te vragen, maar aan de andere kant: het levert me misschien wat nieuwe inzichten op, of laat me de zaak wat relativeren. Ik heb gewoon het idee dat ik niet meer mijn eigen realistische ik ben, die helder en zakelijk na kan denken. Verliefdheid vertroebelt je brein blijkbaar ernstig......
Ben er ook nog niet achter of ik het nu lekker of rottig vind om verliefd te zijn!

Maar ik weet wel dat ik de hele dag aan hem moet denken, en dat ik kriebels krijg bij het idee al dat ik hem weer zie. Misschien dat ik oud&nieuw vieren toch maar op de bewuste plek doe dit jaar... shit zeg, dat duurt nog bijna een volle maand
Ik weet zeker dat je er ergens wel al achter bent, alleen nog even ( durven ) toegeven, ga er een keer voor, wie weet
  zondag 5 december 2004 @ 20:56:26 #51
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_23785176
quote:

[..]

Zo, jij maakt hem mooi.

Kom je nu weer onder je steen vandaan?
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  zondag 5 december 2004 @ 21:00:02 #52
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_23785291
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:56 schreef YourBadLuck het volgende:

Nu merkte ik de afgelopen dagen ineens dat ik de hele tijd met hem in mijn hoofd zit. Zo erg zelfs, dat ik vrees dat verliefd ben. Ik snap gewoon niet hoe dat heeft kunnen gebeuren, ik word helemaal niet snel verliefd, laat staan na 1 nachtje seks! Daar vind ik mezelf echt veel te nuchter voor, het past gewoon niet bij mij. En hij is ook niet echt het type waar ik eigenlijk op val, niet met uiterlijk maar ook niet als persoon. Doorgaans val ik op het prototype foute man, niet op iemand die ik heel leuk en aardig vind!

Dus mijn vraag: is het niet raar, dat je na 1x seks verliefd op iemand wordt? Is het iets absurds wat ik beter kan negeren, of moet ik er 'iets' mee doen?
Ik vind het lief.

En je bent niet verliefd na 1 keer sex, maar na de (weliswaar) korte tijd die je met hem hebt doorgebracht toch? Je kan met hem praten, hij hielp je.

Je bent gewoon verrast door jezelf en je eigen gevoel, nou leuk toch?
Als je z'n nummer hebt zou ik gewoon een keer sms-en kijken wat er uit voort komt.

Ah, beter lezen dus. Hmm, zonde. Zou het toch gewoon opzoeken misschien staat hij wel met mobiel erin.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 21:09:26 #53
47213 ArmaniMania
pi_23785547
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:55 schreef YourBadLuck het volgende:

[..]

@ ArmaniMania: Eigenlijk wel ja. Omdat ik wel eens gek op iemand geweest ben, maar zelden écht verliefd. Ik ben een beetje bang om mijn ratio te verliezen, I guess.
Hmmm, dat herken ik wel. Ben in mijn leven ook maar net 1 keer écht verliefd geweest, maar dat is jaren terug.
Daarna durfde ik eigenlijk ook niet echt verliefd meer te worden, en op een gegeven moment denk je dat niet meer, maar is het een stukje van jezelf. Bij mij was het op een gegeven moment zelfs zo erg dat ik moest liegen, doordat er een meisje verliefd op me was geworden terwijl ik ergens anders nog een meisje had of meerdere. Ik deed dat niet bewust maar wilde karaketers leren kennen, van de seks en het leven genieten.

Naarmate ik nu ouder ben geworden, wil je vastigheid. Maar ook dan is verliefdheid niet echt een issue maar meer omdat je iemand leuk vind en je probeert naar elkaar toe te groeien, wat op het moment bij mij speelt.

Hoe oud ben jij nu op het moment als ik vragen mag?
  zondag 5 december 2004 @ 21:17:34 #54
22944 Breetai
....Relax....
pi_23785745
De zus van een vriendin van mij is 2 maanden geleden getrouwd met de one night stand die ze voor een keertje zouden gaan scoren. Het gekke is dat die vriendin haar huidige vriend tegenkwam op de bruiloft.

Het kan allemaal heeeeel gek lopen af en toe.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  zondag 5 december 2004 @ 21:30:27 #55
109638 YourBadLuck
Never Give Up Dreaming
pi_23786034
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:09 schreef ArmaniMania het volgende:
Naarmate ik nu ouder ben geworden, wil je vastigheid. Maar ook dan is verliefdheid niet echt een issue maar meer omdat je iemand leuk vind en je probeert naar elkaar toe te groeien, wat op het moment bij mij speelt.

Hoe oud ben jij nu op het moment als ik vragen mag?
Te oud om nog dit soort puberale verliefdheid te vertonen. Althans, dat dacht ik
Ik hechtte ook nooit zoveel waarde aan verliefdheid, ik schatte de kans voor mezelf op een duurzame relatie ook nooit erg hoog in, en als ik er al aan dacht was het inderdaad meer dat ik dacht dat je naar iemand die je leuk vindt toegroeit, en van diegene gaat houden. Dat was bij mijn laatste relatie ook het geval, maar dat was alleen niet zo'n succes. Het heeft ook veel te lang geduurd, ik ben er mijn gevoel een beetje in kwijtgeraakt.

Maar tsja, nu ben ik dan toch geheel onverwacht voor het bijltje gegaan. Op een bepaalde maniet ben ik er ook wel blij mee, ik wéét nu tenminste van mezelf dat ook ik ontzettend verliefd kan worden. Het lijkt trouwens met de minuut erger te worden, nu ik dit topic heb gepost ben ik alleen maar meer met hem bezig....
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:00 schreef NiNi het volgende:
En je bent niet verliefd na 1 keer sex, maar na de (weliswaar) korte tijd die je met hem hebt doorgebracht toch? Je kan met hem praten, hij hielp je.
....
Zou het toch gewoon opzoeken misschien staat hij wel met mobiel erin.
Ik ben inderdaad verliefd op hem geworden nadat ik een halve dag met hem had doorgebracht. Dat was ontzettend ok en leuk. Niet om de sex, die was btw prima maar niet buitengewoon. Maar ik merkte gewoon iets later die week (eigenlijk dezelfde avond al) dat ik de kriebels van hem kreeg.

Heb zijn nummer zelfs al opgezocht . Er staat geen mobiel bij. Nu zou ik daar via een omweg waarschijnlijk ook nog wel achter kunnen komen, maar dat wordt wel héél gecompliceerd, zodanig dat ik mezelf dat wil besparen - als het even kan.
  zondag 5 december 2004 @ 21:34:41 #56
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_23786120
Joh, het is zo leuk om verliefd te zijn, zeker als je het niet vaak bent.
Het is erg makkelijk gezegd, gewoon opbellen, maar zou het waarschijnlijk ook niet direct doen.

Googlen voor een mailadres?

En kan me voorstellen dat het gevoel alleen maar erger wordt nu je jezelf toestaat er meer aandacht aan te besteden.
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 21:37:50 #57
47213 ArmaniMania
pi_23786194
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:30 schreef YourBadLuck het volgende:

[..]

Te oud om nog dit soort puberale verliefdheid te vertonen. Althans, dat dacht ik
Ik hechtte ook nooit zoveel waarde aan verliefdheid, ik schatte de kans voor mezelf op een duurzame relatie ook nooit erg hoog in, en als ik er al aan dacht was het inderdaad meer dat ik dacht dat je naar iemand die je leuk vindt toegroeit, en van diegene gaat houden. Dat was bij mijn laatste relatie ook het geval, maar dat was alleen niet zo'n succes. Het heeft ook veel te lang geduurd, ik ben er mijn gevoel een beetje in kwijtgeraakt.

Maar tsja, nu ben ik dan toch geheel onverwacht voor het bijltje gegaan. Op een bepaalde maniet ben ik er ook wel blij mee, ik wéét nu tenminste van mezelf dat ook ik ontzettend verliefd kan worden. Het lijkt trouwens met de minuut erger te worden, nu ik dit topic heb gepost ben ik alleen maar meer met hem bezig....
[..]

Ik ben inderdaad verliefd op hem geworden nadat ik een halve dag met hem had doorgebracht. Dat was ontzettend ok en leuk. Niet om de sex, die was btw prima maar niet buitengewoon. Maar ik merkte gewoon iets later die week (eigenlijk dezelfde avond al) dat ik de kriebels van hem kreeg.

Heb zijn nummer zelfs al opgezocht . Er staat geen mobiel bij. Nu zou ik daar via een omweg waarschijnlijk ook nog wel achter kunnen komen, maar dat wordt wel héél gecompliceerd, zodanig dat ik mezelf dat wil besparen - als het even kan.
Stom he hoe het allemaal kan gaan? Heb je er al eens met je broer over gepraat?
  zondag 5 december 2004 @ 21:43:18 #58
109638 YourBadLuck
Never Give Up Dreaming
pi_23786315
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:37 schreef ArmaniMania het volgende:
Stom he hoe het allemaal kan gaan? Heb je er al eens met je broer over gepraat?
Mijn broer

Enne, Nini: Ik heb nog niet gegoogled, maar hij heeft ook zo'n vreselijk algemene naam dat ik vrees dat daar niet veel uitkomt. Ik denk dat ik gewoon maar probeer te genieten van het feit dat ik nu verliefd ben. Ik probeer hem wel tegen het lijf te lopen met oudjaar en als dat niet gebeurt en ik ben nog steeds verliefd op hem, dan wordt het wellicht tijd voor aanvullende maatregelen
pi_23786394
Vreemd ik kan geen one night stands hebben omdat ik niet met iemand naar bed zou kunnen waar ik niets voor voel?
Dat zou me intens tegen staan nml dus daar begin ik maar niet aan dan.
Dan maar geen sex ofzo

En wat is er nu mis met verliefd zijn?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 21:49:38 #60
47213 ArmaniMania
pi_23786492
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:43 schreef YourBadLuck het volgende:

[..]

Mijn broer
Ow sorry je zit in een kloon, inderdaad welke broer?

Maar geniet in ieder geval van je verleifdheid, en kom je hem niet tegen op oudejaarsavond, dan kom je hem wel tegen wanneer de tijd er rijp voor is.

In ieder geval, veel geluk in de liefde

zondag 5 december 2004 @ 22:16:54 #61
109638 YourBadLuck
Never Give Up Dreaming
pi_23787197
Hihi, ook zonder deze kloon heb ik hier nooit iets over een broer gemeld hoor! heb er btw zelfs 2

Totnogtoe erg bedankt voor jullie meeleven en advies! Het is erg welkom, dus blijf vooral jullie meer of minder opbouwende kritiek spuien!

Ik laat sowieso weten of ik over een paar weekjes nog steeds zo verliefd ben, en natuurlijk of ik hem nog tegen het lijf ben gelopen aan het einde van deze maand
pi_23788351
quote:
..ik hecht wel veel belang aan seks...Ik heb over belangstelling daarvoor gelukkig ook niet bepaald te klagen, dus ik kom wel aan mijn trekken
Joh, een vrouw die geen moeite hoeft te doen om gepaald te worden door een wildvreemde
pi_23788974
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:06 schreef My_Way het volgende:

[..]

Joh, een vrouw die geen moeite hoeft te doen om gepaald te worden door een wildvreemde
Haha...
Waar vind je ze nog...
  zondag 5 december 2004 @ 23:57:16 #64
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_23789355
quote:

[..]

Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_23789438
quote:

Oké, in de eerste plaats dit:

Degene die een handleiding voor Liefde heeft, moet zich even bij mij (of bij jou) melden want ik denk dat jij en ik er ongeveer evenveel van snappen.

Ik kan je natuurlijk niks met zekerheid vertellen maar ik kan je het wel vanuit mijn visie laten zien.
Liefde ís nou eenmaal niet logisch en als jij verliefd op iemand bent na één nacht seks, then so be it. Anderen kunnen niet voelen wat jij voelt.
Er is iemand waar ik prompt van hield toen ik hem zag. We zijn nu bijna 5 jaar verder en ik hou nog steeds van hem. Liefde op het eerste gezicht is bullshit? Mjah... het klinkt zo zoetig en onzinnig. Maar wat moet ik dan, moet ik maar zeggen dat het niet zo was omdat de meerderheid van de mensen er sceptisch over is en er niet meer in gelooft? Dan zou ik tegen mezelf liegen!

Dus... als jij je verliefd voelt...
MAAK ER WERK VAN!!!
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
pi_23789698
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:01 schreef Blessed het volgende:

[..]
Liefde op het eerste gezicht is bullshit? Mjah... het klinkt zo zoetig en onzinnig.
kent alleen maar liefde op het eerste gezicht
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 6 december 2004 @ 00:16:33 #67
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_23789794
Volgens mij ben jij met mij naar bed geweest laatst

Was goeie sex!
  maandag 6 december 2004 @ 00:43:54 #68
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_23790338
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:16 schreef leolinedance het volgende:
Volgens mij ben jij met mij naar bed geweest laatst

Was goeie sex!
Met "linedance" in je naam lijkt het me erg, erg stug dat jij "laatst" seks gehad hebt.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  maandag 6 december 2004 @ 14:25:41 #69
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_23799005
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:43 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Met "linedance" in je naam lijkt het me erg, erg stug dat jij "laatst" seks gehad hebt.

TS: Ik ben benieuwd hoe dit afloopt...

Ik vind verliefdheid zelf helemaal niets aan, dus ik snap je bedenkingen wel. Maar ik gun je ook een leuke tijd met je hoofd in de wolkjes, dus ga er voor!
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_23800201
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:06 schreef My_Way het volgende:

[..]

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  maandag 6 december 2004 @ 16:11:09 #71
109638 YourBadLuck
Never Give Up Dreaming
pi_23801012
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:39 schreef Bombie het volgende:
Haha...
Waar vind je ze nog...

Ik ben mij er volledig van bewust dat je als vrouw wel heel erg afstotelijk moet zijn om geen vrijwilligers voor de seks te kunnen vinden. Maar met dat gegeven heb ik geen enkele moeite....

Bovendien heb je als vrouw ook nog zo je criteria
pi_23808830
quote:
Op maandag 6 december 2004 16:11 schreef YourBadLuck het volgende:

[..]

Ik ben mij er volledig van bewust dat je als vrouw wel heel erg afstotelijk moet zijn om geen vrijwilligers voor de seks te kunnen vinden. Maar met dat gegeven heb ik geen enkele moeite....

Bovendien heb je als vrouw ook nog zo je criteria
Alle vrouwen, die vanuit een volledig ontspoord gevoel voor rechtvaardigheid nog steeds niet kunnen uitstaan dat zij door toedoen van hun kritiekloze promiscuïteit als sletten worden afgeserveerd - waar mannen als machtige helden onthaald worden door de juichende massa - zouden veel lering kunnen trekken uit het antwoord van een seksegenoot, die klaarblijkelijk wél criteria heeft.

Als jullie het nú nog niet begrijpen, dan wíl je het gewoon niet begrijpen.
Tegen beter weten in.
  maandag 6 december 2004 @ 23:16:22 #73
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_23809645
quote:
Op maandag 6 december 2004 22:37 schreef Bombie het volgende:

[..]

Alle vrouwen, die vanuit een volledig ontspoord gevoel voor rechtvaardigheid nog steeds niet kunnen uitstaan dat zij door toedoen van hun kritiekloze promiscuïteit als sletten worden afgeserveerd - waar mannen als machtige helden onthaald worden door de juichende massa - zouden veel lering kunnen trekken uit het antwoord van een seksegenoot, die klaarblijkelijk wél criteria heeft.

Tegen beter weten in.
mooie tekst zeg!
pi_23810841
Mijn moeder leest mee..

[ Bericht 45% gewijzigd door nozem op 08-12-2004 01:57:51 ]
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_23811014
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 00:03 schreef nozem het volgende:
Het heeft alles te maken met beheersing. Niet elk weekend weer kost wat kost een vreemde penis in je willen hebben. Dat maakt je er voor mij in ieder geval zeer onaantrekkelijk op.
Dit is HET grote verschil tussen promiscuiteit van mannen of vrouwen... mannen hebben deze luxe doorgaans niet (tenzij ze miegelrijk zijn of knap en beroemd), vrouwen kunnen ongeacht hun prestaties verder gewoon met elke geile zwerfhond het bed induiken. Een sexuele verovering van vrouwenkant is dus zelden of nooit imposant
Life sucks...
pi_23811072
hebben we het daarover dan
na 1 keer seks verliefd zijn toch?
en dan een zijstapje naar na 1 avond al sex kunnen hebben.

na 1 avond al sex kunnen hebben impliceert toch helemaal niet dat je dan iedere week sex met een ander hebt
pi_23811161
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 00:12 schreef milagro het volgende:
hebben we het daarover dan
na 1 keer seks verliefd zijn toch?
en dan een zijstapje naar na 1 avond al sex kunnen hebben.

na 1 avond al sex kunnen hebben impliceert toch helemaal niet dat je dan iedere week sex met een ander hebt
Misschien waren daar onduidelijkheden over...

Als dat wel zo is, zou je kunnen denken dat de dame verliefdheid misschien verward met een fikse goede beurt itt wat magere weekendjes
pi_23811287
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 00:15 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Misschien waren daar onduidelijkheden over...

Als dat wel zo is, zou je kunnen denken dat de dame verliefdheid misschien verward met een fikse goede beurt itt wat magere weekendjes
ik doel even op reacties van heren hierboven.

ik heb hier nog geen dames gelezen die zeggen geregeld sex te hebben met verschillende kerels binnen een bepaald tijdsbestek.
enkel dames die zeggen dat na 1 avond al in bed belanden niet uitgesloten is.

ik zie niet in wat daar fout aan is, waarom je dat een slet zou maken, of de moeite niet waard, of waarom daar nooit een serieuze en/of langdurige relatie uit zou kunnen ontstaan.
pi_23812381
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:22 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Aids krijg je niet zomaar.. Ook niet met onbeschermd contact..
ga maar eens even neucken in afrika
046
Dank aan Yeahinho
pi_23812693
quote:
Op maandag 6 december 2004 22:37 schreef Bombie het volgende:

Tegen beter weten in.
Moeten we dan non worden
Serieus, ik weet het ook even allemaal niet meer wat dat betreft.

My sixth (of is het sex ) sense laat mij soms ook weleens in de steek.
Deze week ga ik er achter komen, dus mensen of ik word voor altijd non of niet!
pi_23813156
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 01:12 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Moeten we dan non worden
Serieus, ik weet het ook even allemaal niet meer wat dat betreft.

My sixth (of is het sex ) sense laat mij soms ook weleens in de steek.
Deze week ga ik er achter komen, dus mensen of ik word voor altijd non of niet!
Je klinkt oprecht in de war
pi_23815891
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 01:42 schreef kamagurka het volgende:

Je klinkt oprecht in de war
Ja, ik ben of was ook een beetje in de war.
Liefde he, zucht soms .

Maar ik heb vannacht een onwijs goeie droom gehad, en daardoor voel ik mezelf opeens helemaal niet verward meer. Dat soort dromen zou een mens meer moeten hebben .
pi_23817233
quote:
Het heeft alles te maken met beheersing. Niet elk weekend weer kost wat kost een vreemde penis in je willen hebben. Dat maakt je er voor mij in ieder geval zeer onaantrekkelijk op.
Confirmed
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:24:38 #84
90273 merdeka
pi_23817365
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 00:10 schreef kamagurka het volgende:
Dit is HET grote verschil tussen promiscuiteit van mannen of vrouwen... mannen hebben deze luxe doorgaans niet (tenzij ze miegelrijk zijn of knap en beroemd), vrouwen kunnen ongeacht hun prestaties verder gewoon met elke geile zwerfhond het bed induiken. Een sexuele verovering van vrouwenkant is dus zelden of nooit imposant
Life sucks...
Hehe, voor mannen dan
pi_23820230
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:24 schreef merdeka het volgende:

[..]

Hehe, voor mannen dan
Yep
pi_23823859
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 09:43 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ja, ik ben of was ook een beetje in de war.
Liefde he, zucht soms .

Maar ik heb vannacht een onwijs goeie droom gehad, en daardoor voel ik mezelf opeens helemaal niet verward meer. Dat soort dromen zou een mens meer moeten hebben .
Wat voor dromen?

Anyway ontopic.

Me ex was ook na 3 nachten overstag. Ik begreep er ook geen hol van want ze pastte niet bij mij (nog steeds klikt het niet lekker genoeg van mij kant dus daarom ging het ook uit). Maar ze blijft gek op me, ze is bijna niet weg te slaan...

Kortom het overkomt iedereen en ik heb ook jaren achter een jeugdliefde aan gelopen waar ik op 1e gezicht verliefd was...

Ik zou zeggen: ga voor die vent, want sex met verliefdheid is denk ik het beste wat er bestaat....
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_23823883
quote:
Wat maakt dat nu onaantrekkelijker? Ik vind ze juist aantrekkelijker. Tenminste iemand die van het leven geniet en niet nodeloos zit te zeiken...
pi_23824441
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:34 schreef Godshand het volgende:

Wat maakt dat nu onaantrekkelijker? Ik vind ze juist aantrekkelijker. Tenminste iemand die van het leven geniet en niet nodeloos zit te zeiken...
Biertje?

man naar mijn hart
pi_23824604
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:04 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Biertje?

man naar mijn hart
Ik vind ieder weekend koste wat het kost een vreemde piemeloris in je doos moeten ook niet echt gezond gedrag hoor... heeft niets met zeiken te maken

Mensen kunnen zich best wat matiger gedragen en het ook naar hun zin hebben, heus waar
pi_23824749
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:13 schreef kamagurka het volgende:

Ik vind ieder weekend koste wat het kost een vreemde piemeloris in je doos moeten ook niet echt gezond gedrag hoor... heeft niets met zeiken te maken

Mensen kunnen zich best wat matiger gedragen en het ook naar hun zin hebben, heus waar
Hehe, ik kon er op zitten wachten.
Begrijp me niet verkeerd (alhoewel maakt mij uit wat mensen denken), ik sex al maanden met één en dezelfde en heb 7 jaar lang met één en dezelfde gesext. Dus.

Maar ik heb wel zoiets van leven en laten leven!
En vooral dat gemiep over vrouwen stoort me soms mateloos, net of sommige vrouwen al luisteren naar dat ongeëmancipeerde gezeur. Nee dus. Al is het volgens mij weer gekwetst 'gelul', maargoed.

Kijk als het iemand niet lukt, moet diegene niet de vrouwen daar de schuld van geven.
Oh, ze zijn zo evil, ze doen het met Jan en alleman. Yeah right. Als iemand zelf geen babe kan krijgen, dan maken ze maar van die babes sletten. Lekker makkelijk. Zo werkt het dus niet.
Vrouwen kunnen er ook niks aan doen dat ze nou eenmaal maar wat kieskeurig zijn. Helaas dus.
pi_23824750
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:56 schreef YourBadLuck het volgende:. De volgende ochtend merkte ik dat hij echt erg leuk was, niet erg zelfverzekerd, maar wel aardig, attent (hij hielp me heel lief met een klein issuetje) en ik kon lekker met hem praten, over van alles en nog wat. Ik voelde me echt op mijn gemak bij hem, iets wat ik niet snel bij iemand heb. Meestal ben ik 's ochtends zo weer weg, maar dat was dit keer dus wel anders.
Zou het hier niet in zitten? Bij de meeste one-night-stands vertrek je 's nachts of hoogstens na een kop koffie. Het gaat om de lol en lekkere sex, ze zijn meestal niet geïnteresseerd in je 'issuetjes' - en jij niet in de zijne. En je weet intuïtief dat het maar bij één keer blijft.

Deze keer vonden jullie elkaar lichamelijk aantrekkelijk, anders waren jullie niet bij elkaar in bed beland. Aan eis nummer 1 was dus voldaan. Maar nu bleek dat je ook nog leuk met elkaar kon praten en dat hij je hulp kon en wou geven. Aan eis nummer 2 werd dus ook al voldaan.

Natúúrlijk vind je zo'n jongen dan leuk. Natúúrlijk heb je dan het gevoel dat je wel eens verliefd zou kunnen zijn. Natúúrlijk vraag je je dan af waartoe het zou kunnen leiden. Heel logisch, dat heb ik ook wel eens gehad. Aantrekkelijke mannen waar je gemakkelijk mee kunt praten en die je steunen zijn niet zo dik gezaaid.

Begrijp ik uit de rest van je posts dat hij wel je telefoonnummer heeft gevraagd en dat jij dat hebt afgehouden? Dan zou ik hem gewoon eens bellen, want daardoor liet hij al blijken dat hij meer contact met je wou. Gewoon: laten we eens wat gaan drinken. Als hij nee zegt weet je ook waar je aan toe bent. Alleen door meer contact kom je erachter of je verliefd bent op hèm of alleen maar op het verliefde gevoel. En anders: veel succes op Oudejaarsavond!
pi_23824764
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:04 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Biertje?

man naar mijn hart
Bier??
Graag
pi_23824773
Voor de rest ben ik het overigens met je eens Kamagurka.
Geniet met mate! maar doe het wel goed als je dan geniet
pi_23824831
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:23 schreef Godshand het volgende:

Bier??
Graag
Werpt een virtueel biertje in Gods handen.

proost! en ik ga maar niet verder hier, gaat offtopic , voel het aan mijn (bier)wateren
pi_23824838
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:13 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Wie heeft over kost wat kost? Misschien dat sommige eenzame rukkers dat doen, maar veel mannen en vrouwen zijn best kieskeurig daarin hoor...

Gewoon als je elkaar aardig vind en het klikt lichamelijk is toch op een leuke tijd niks op tegen??
Misschien leer je weer wat van de ander (als je leergierig bent dan)
En wie weet wordt het ook wel wat maar dat zie je dan wel weer met elkaar...

Iik bedoel zo houdt je je leven een beetje leuk en de Prozac buiten de deur
pi_23824852
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:27 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Werpt een virtueel biertje in Gods handen.

proost! en ik ga maar niet verder hier, gaat offtopic , voel het aan mijn (bier)wateren
PM me maar ofzo, als je meer bier hebt
pi_23825000
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:58 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat is daar verkeerd aan dan?

Edit
Oh pagina 2 al.
Laat maar
pi_23825304
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:29 schreef Godshand het volgende:

PM me maar ofzo, als je meer bier hebt
PM?

vage boel dit
pi_23825461
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:22 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Hehe, ik kon er op zitten wachten.
Begrijp me niet verkeerd (alhoewel maakt mij uit wat mensen denken), ik sex al maanden met één en dezelfde en heb 7 jaar lang met één en dezelfde gesext. Dus.

Maar ik heb wel zoiets van leven en laten leven!
En vooral dat gemiep over vrouwen stoort me soms mateloos, net of sommige vrouwen al luisteren naar dat ongeëmancipeerde gezeur. Nee dus. Al is het volgens mij weer gekwetst 'gelul', maargoed.

Kijk als het iemand niet lukt, moet diegene niet de vrouwen daar de schuld van geven.
Oh, ze zijn zo evil, ze doen het met Jan en alleman. Yeah right. Als iemand zelf geen babe kan krijgen, dan maken ze maar van die babes sletten. Lekker makkelijk. Zo werkt het dus niet.
Vrouwen kunnen er ook niks aan doen dat ze nou eenmaal maar wat kieskeurig zijn. Helaas dus.
Ik bedoelde jou er ook niet specifiek mee, maar als je gelijk al proost begint te roepen op de suggestie dat het dus prima is om je dan maar als slons te gedragen moest ik dat even rechtzetten

En de rare kronkel om maar gelijk te gaan denken dat het DUS weer frusti mannen zijn die niet zo goed tegen promiscuiteit kunnen moet ook maar eens uit de collectieve hoofdjes.. ik heb al jaren een prima sexrelatie en doe het vaker dan de stoere kroegtijgers die elkaar dronken voerend ieder weekend bespringen, daar gaat het niet om. Tis meer dat ik de indruk krijg dat dat een gedrag is dat scoort, 'hip' is en erbij hoort. Dat vind ik dus niet, en ik vind dat soort vrouwen dus verre van aantrekkelijk, zoiets zei nozem geloof ik ook al. Dat was eigenlijk het enige punt wat er werd gemaakt.
En hint: is soms een reden dat je vaak niet zoveel meer van zo'n man terughoort, omdat ie ondanks zijn behoeftenbevrediging toch iets van onmatige losbandigheid heeft weten te bespeuren waar ie bij nader inzien eigenlijk ook niet zo van is gecharmeerd
pi_23825472
Met alle respect, een vrouw die om de week met een andere kerel het bed induikt vind ik NIET aantrekkelijk. Dat impliceert geenszins dat ik het ''zelf niet voor elkaar krijg'' of wat dan ook, het is gewoon niet aantrekkelijk. Punt.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_23825545
maar daar gaat dit topic toch ook helemaal niet over ?
een meisje is met iemand naar bed geweest, 1 keer en denkt nu verliefd te zijn.
waarom nu steeds emmeren over dames die iedere week een andere lul willen voelen, zoals het zo prettig verwoord werd ?

het feit dat je na 1avond met iemand al in bed belandt, impliceert toch helemaal niet dat je dat wekelijks doet
en na 1 avond in bed belanden impliceert ook helemaal niet persé dat je makkelijk bent of weinig kieskeurig, waarom dan die link leggen.

geef dat kind liever advies of klap uit de school over eigen ervaring, heren, vanuit een mannelijk oogpunt
zijn jullie wel eens na 1 nacht helemaal hoteldebotel geraakt van een dame ?
  woensdag 8 december 2004 @ 01:33:55 #102
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_23825604
Dit hele topic gaat inmiddels niet meer over het ´probleem´ van de topicstartster

Wat ik zou doen in jouw geval denk ik:
Het even laten bezinken. En als je over twee of drie weken nog steeds zo vaak aan hem denkt, dan beslis je alsnog of je Oud & Nieuw gaat vieren eventueel waar hij dan ook zal zijn.
Misschien lach je er tegen die tijd om en ben je hem al lang vergeten. Als je dan nog steeds zo vaak aan hem denkt heeft hij toch genoeg indruk op je gemaakt om er wat moeite voor te doen

Denk ook dat je de verwarrende kriebels voelt omdat je deze situatie inderdaad niet gewend bent. Dat je iemand niet meteen de volgende ochtend de deur uit bonjourt en dat hij je heel lief helpt met wat dingetjes waar je mee zat. Normaal zal je alleen fysiek met iemand klikken en hij gaf je wellicht ook een geestelijk zetje door lief en behulpzaam te zijn voor je.
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_23825615
quote:
Op woensdag 8 december 2004 01:00 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

PM?

vage boel dit
PM = private message...

als dat op fok bestaat.. anders genoeg vormen van communicatie voor offtopic geneuzel...

Nozem zei:
quote:
Dat impliceert geenszins dat ik het ''zelf niet voor elkaar krijg'' of wat dan ook, het is gewoon niet aantrekkelijk. Punt.
Lezen is ook een vak. Het ging erom dat ik denk dat wellicht eenzame rukkers kost wat kost sex zoeken.

De meeste mensen die welles one-night stands hebben dus NIET

Edit ontopic: na 1 keer zoenen welles meerdere malen vroeger verliefd geworden
voor ik een vaste relatie had. Nu al tijden niet meer meegemaakt, ook na sex niet
pi_23825686
quote:
Op woensdag 8 december 2004 01:16 schreef kamagurka het volgende:

Ik bedoelde jou er ook niet specifiek mee, maar als je gelijk al proost begint te roepen op de suggestie dat het dus prima is om je dan maar als slons te gedragen moest ik dat even rechtzetten
Nee proost, omdat ik dacht dat er iemand, een mannelijk iemand, was die het motto 'leven en laten leven' hanteert. En vooral het leven van vrouwen in het bijzonder.
quote:
En de rare kronkel om maar gelijk te gaan denken dat het DUS weer frusti mannen zijn die niet zo goed tegen promiscuiteit kunnen moet ook maar eens uit de collectieve hoofdjes.. ik heb al jaren een prima sexrelatie en doe het vaker dan de stoere kroegtijgers die elkaar dronken voerend ieder weekend bespringen, daar gaat het niet om.
Als hier een vrouw komt, of er wordt gewoon een topic geopend, met 'verliefd na één keer sex' en er worden zelf rare kronkel-conlusies uit getrokken, dan trek ik de mijne.

Bij wijze van .
quote:
Tis meer dat ik de indruk krijg dat dat een gedrag is dat scoort, 'hip' is en erbij hoort. Dat vind ik dus niet, en ik vind dat soort vrouwen dus verre van aantrekkelijk, zoiets zei nozem geloof ik ook al. Dat was eigenlijk het enige punt wat er werd gemaakt.
Das jouw mening, prima, kan ik nog wel begrijpen.
Alleen wordt het nu wel weer op een totaal andere manier gebracht.
Ik hou ook niet van mannen die hun pik overal in steken, maar wat heeft dat met dit topic te maken? Niks, vandaar en daarom.
quote:
En hint: is soms een reden dat je vaak niet zoveel meer van zo'n man terughoort, omdat ie ondanks zijn behoeftenbevrediging toch iets van onmatige losbandigheid heeft weten te bespeuren waar ie bij nader inzien eigenlijk ook niet zo van is gecharmeerd
En hint: en dit is dus iets waar sommige vrouwen absoluut niet tegen kunnen.
Met zulke conclusies kan een man lang zelf blijven trekken of een heilige non nemen, maar dan kan hij lang blijven zoeken. Tenzij ze zo naïef zijn om de man daarin (dan toch maar) gelijk in te geven.

Want oh almachtige, ik hou zoveel van u, dus u heeft gelijk. Al die sletterige meisjes, zo ben ik niet hoor, ik hou van jou alleen. En vervolgens gaat meneer in kwestie een lintje om zijn penis hangen. En vrouwlief pikt alles. Trieste boel.

En de enige man (irl) waar ik niks meer van hoor, dat was puur omdat ik niks meer van mij liet horen.
Ik hoor liever wat van eerlijke mannen, dan van schijnheiligerds en/of van goeie acteurs, die ben ik zelf ook liever kwijt dan rijk. Trouwens wat geeft mannen het recht dat ze denken meer macht daarin te hebben. Genoeg vrouwen die ook geen mannenslet moeten en/of een vent die zeikt over onbrave, losbandige meisjes, terwijl die niet verder is gekomen dan alleen het telefoonnr te bemachtigen.

Neuh , maar zo werkt het niet.
  woensdag 8 december 2004 @ 01:46:50 #105
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_23825707
Aan de ene kant moeten we over de TS der verliefdheid praten en niet offtopic gaan ... maar je ziet in de openingspost echt een GROTER stuk verhaal over haar 'one night stands' gaan ipv van over die gast. Het lijkt wel alsof de echte topic is, dat ze DENKT dat ze fout bezig is met dat 'one night stands' gebeuren omdat ze iets verborgen wilt houden. In dit geval wilt ze het 'dat ze niet verliefd kan worden' verborgen houden. Een soort fobie het nog te worden en als denkmantel dus maar met alle mannen naar bed te gaan. Dus je kan dan de seks even los zien van het incident van deze man waar ze verliefd op wordt. Het is gewoon haar manier van 'aftasten' en het heeft gewerkt want ze loopt nu toch een soort 'ware' tegen het lijf. M.a.w. stop gewoon met de one night stands en probeer deze man even te bereiken. Lukt het, dan zal het vast tot een leuke tijd uitgroeien. Lukt het niet dan kun je gewoon weer doorgaan met waar je mee bezig was
Je leeft maar één keer...
pi_23825746
Zeker niet mee eens Cyber.....!
Voor vrouwen geldt, net als bij mannen, dat sex en verliefd niet betekent dat je de ware hebt gevonden. Je kunt om alle mogelijke foute redenen verliefd worden.
(verder ben ik het wel eens met je suggestie om het te proberen )
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_23825863
Hehe, wat een vreselijke eigenwijs ben ik eigenlijk en op schrift weet ik het allemaal goed te vertellen. Al die lieve mannen hier, die mij niet eens kennen, maar mij eerst wel lief vonden, hebben volgens mij nu al een gloeiende hekel aan mij .

Best grappig.

weltrust, ben eigenlijk best lief hoor en zoniet, dan zijn jullie de eigenwijs , prima ook goed
  woensdag 8 december 2004 @ 02:07:52 #108
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_23825866
Nee maar de 'ware' staat ook tussen aanhalingstekens, puur omdat, ALS je verliefd bent, je DENKT dat het de ware is, dat veroorzaakt dat gevoel en wat je doet. En dat kan natuurlijk altijd over gaan en dan ga je weer zoeken naar die andere 'ware'. Dus symbolisch en zo
Je leeft maar één keer...
pi_23825912
Sweetgirly, ik ben het wel met je eens! Dat niet alle mannen het met je eens zijn, betekent niet dat je niet lief bent hoor
Cyber: maar als je one-night stands hebt, als meid, is dat soms omdat het gewoon zo is. Dan is het effe leuk, maar niet voor een relatie. Ik zie niet dat dat betekent dat je een relatie ontwijkt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_23828189
quote:
Op woensdag 8 december 2004 01:43 schreef sweetgirly het volgende:

En hint: en dit is dus iets waar sommige vrouwen absoluut niet tegen kunnen.
Met zulke conclusies kan een man lang zelf blijven trekken of een heilige non nemen, maar dan kan hij lang blijven zoeken. Tenzij ze zo naïef zijn om de man daarin (dan toch maar) gelijk in te geven.

Want oh almachtige, ik hou zoveel van u, dus u heeft gelijk. Al die sletterige meisjes, zo ben ik niet hoor, ik hou van jou alleen. En vervolgens gaat meneer in kwestie een lintje om zijn penis hangen. En vrouwlief pikt alles. Trieste boel.
Dat zeg ik ook niet, mannen zijn zeker niet heilig... maar sommigen zijn niet zo onder de indruk van een rondneukende vrouw, net zoals jij dat niet bent van een rondneukende man blijkbaar. De reden dat sommige mannen nog een (onterecht!!!) pluim van andere mannen krijgen voor het scoren van veel vrouwen is omdat het voor mannen toch wel een grotere prestatie is dan voor een vrouw
quote:
En de enige man (irl) waar ik niks meer van hoor, dat was puur omdat ik niks meer van mij liet horen.
Ik hoor liever wat van eerlijke mannen, dan van schijnheiligerds en/of van goeie acteurs, die ben ik zelf ook liever kwijt dan rijk. Trouwens wat geeft mannen het recht dat ze denken meer macht daarin te hebben. Genoeg vrouwen die ook geen mannenslet moeten en/of een vent die zeikt over onbrave, losbandige meisjes, terwijl die niet verder is gekomen dan alleen het telefoonnr te bemachtigen.

Neuh , maar zo werkt het niet.
Die acteurs of schijnheiligerds zijn dus precies de mannen waar TS tot nu toe ervaringen mee had, totdat ze deze 'oprechte' aardige man heeft ontmoet. Blijkbaar is het feit dat deze man voor de verandering eens aandacht voor haar heeft genoeg om nu verliefd te worden op hem..
Dat zet voor mij ernstige kanttekeningen bij het karakter van de vrouw in kwestie. Als je niet geneigd bent op zoek te gaan naar een sympathieke man reflecteert dat in hoge mate ook wel op je eigen karakter namelijk... En dat is vaak niet een erg leuk karakter
Kortom, "probeer misschien sowieso ns wat meer leuke mannen uit" (afschuwelijk uitgedrukt.. ) voordat je weet wat verliefdheid is. Voor iemand die alleen maar botheid is gewend is liefheid namelijk altijd een soort waterval van aandacht.
pi_23830483
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:33 schreef kamagurka het volgende:

Dat zeg ik ook niet, mannen zijn zeker niet heilig... maar sommigen zijn niet zo onder de indruk van een rondneukende vrouw, net zoals jij dat niet bent van een rondneukende man blijkbaar.
Ja, en die conclusies worden getrokken als een vrouw een topic opent met 'verliefd na één keer sex'. Snap er geen jojo van, vreemde mannen maar. Sorry hoor, maar boeiuh wat jullie daarvan vinden, zitten we daar op te wachten? Nee. Zegt nog steeds meer over mannen die dat (te pas en te onpas beginnen te) roepen dan (en over de) vrouwen die dat niet eens ter sprake hebben gebracht of al brengen. Dus gefeliciteerd.

En waar ik wel of niet van onder de indruk kan raken, doet er niet toe.
quote:
De reden dat sommige mannen nog een (onterecht!!!) pluim van andere mannen krijgen voor het scoren van veel vrouwen is omdat het voor mannen toch wel een grotere prestatie is dan voor een vrouw
Ja en dus?
De vergelijking minder grote prestatie voor de vrouw en rondneukende vrouwen en vrouwen die elke week een andere piemeloris in zich krijgen, vat ik niet hierin. Zoals ik al eerder zei en sommige anderen, wat heeft dat er nou weer in vredesnaam mee te maken.

En prestaties, prestaties, waar praten we over.
quote:
Die acteurs of schijnheiligerds zijn dus precies de mannen waar TS tot nu toe ervaringen mee had, totdat ze deze 'oprechte' aardige man heeft ontmoet. Blijkbaar is het feit dat deze man voor de verandering eens aandacht voor haar heeft genoeg om nu verliefd te worden op hem..
Dat zet voor mij ernstige kanttekeningen bij het karakter van de vrouw in kwestie. Als je niet geneigd bent op zoek te gaan naar een sympathieke man reflecteert dat in hoge mate ook wel op je eigen karakter namelijk... En dat is vaak niet een erg leuk karakter
Rare kanttekeningen maak jij dan.
En wat is symphatiek, wat jij symphatiek vindt hoeft een ander nog niet symphatiek te vinden.
Trouwens, waar is topicstarster gebleven? Jouw conclusie dat ze dan vast geen leuk karakter hebt en de rest over haar verleden die dan wel zo zal zijn geweest, mag ze zelf verdedigen. Want ik ken haar niet, dus ga ik ook niet voor haar spreken.
quote:
Kortom, "probeer misschien sowieso ns wat meer leuke mannen uit" (afschuwelijk uitgedrukt.. ) voordat je weet wat verliefdheid is. Voor iemand die alleen maar botheid is gewend is liefheid namelijk altijd een soort waterval van aandacht.
En jij weet al bij voorbaat hoe en of iemand echt verliefd is of ze wel of geen leuke mannen uitprobeert en of ze niet weet wat verliefdheid is. Waar gaat dit over? Nogmaals, vraag het aan ts.

Daarbij vind ik zelf dat je botheid en botheid hebt.
Eerlijke botheid kan ik wel waarderen. Oneerlijke botheid niet.
En vooral niet als het soms scheef wordt getrokken. En wie zegt dat ts of andere volgens jouw betreffende en geplaatste vrouwen (of je daar al goed mee zit, is ook nog maar de vraag) niet weten wat liefheid is. Misschien juist wel. Maar dat is (weer) een vraag, waarbij je alleen maar kan speculeren, maar wel conclusies uit trekt. En daarbij wat is botheid? Vrouwen voor sletten uit maken, vind ik geen botheid, maar eerder een beetje kinderachtig en makkelijk.

En mannen die vooroordelen over vrouwen hebben, algauw krijgen of zelf wel even maken en zelf maar wat hysterisch en overtrokken kunnen (gaan) reageren als een vrouw iets zegt over sex en verliefdheid nog wel, vind ik eigenlijk helemaal niet zo lief . Die vind ik ouderwets en te snel op hun teentjes (of zal ik een ander lichaamsdeel noemen ) getrapt. Maarja boeiuh, doet er ook net zo min toe. Dus ik hou erover op.

wat kunnen jullie miepen en doordraven zeg, scheel kijkt erbij

En Godshand, hoe had je dat in gedachten?

pi_23838803
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:33 schreef kamagurka het volgende:

Dat zeg ik ook niet, mannen zijn zeker niet heilig... maar sommigen zijn niet zo onder de indruk van een rondneukende vrouw, net zoals jij dat niet bent van een rondneukende man blijkbaar. De reden dat sommige mannen nog een (onterecht!!!) pluim van andere mannen krijgen voor het scoren van veel vrouwen is omdat het voor mannen toch wel een grotere prestatie is dan voor een vrouw
Pff prestaties... Het gaat niet om de prestaties maar om het plezier. Het gaat niet om de knikkers maar om het spel. En de winnaars zijn degenen die dit allemaal kunnen doen zonder onnodig vrouwen of hunzelf te kwetsen.
quote:
Kamagurka zei:
Dat zijn wel erg vergaande suggesties. IIg lijkt het me uit het TS verhaaltje dat ze iig een andere man heeft ontmoet dan gebruikelijk..
quote:
Kamagurka zei:
Die laatste zin klopt wel natuurlijk maar kan best ook weer gaan vervelen voor sommige mensen.
En ja leuke mannen zijn geen botte mannen? Dat is nogal kort door de bocht...
quote:
Op woensdag 8 december 2004 schreef sweetgirly het volgende:
[Kamagurka's betoogl]

Ja, en die conclusies worden getrokken als een vrouw een topic opent met 'verliefd na één keer sex'. Snap er geen jojo van, vreemde mannen maar. Sorry hoor, maar boeiuh wat jullie daarvan vinden, zitten we daar op te wachten? Nee. Zegt nog steeds meer over mannen die dat (te pas en te onpas beginnen te) roepen dan (en over de) vrouwen die dat niet eens ter sprake hebben gebracht of al brengen. Dus gefeliciteerd
Pff je moet nou ook niet zo generaliseren van julliie mannen enzo :S
Wat Kamagurka denkt geldt niet voor heel mannelijk Fok! (al lijkt dat soms wel zo)
quote:
Sweetgirly zei:En waar ik wel of niet van onder de indruk kan raken, doet er niet toe.
Nou....
quote:
Sweetgirly schreef:
Daarbij vind ik zelf dat je botheid en botheid hebt.
Eerlijke botheid kan ik wel waarderen. Oneerlijke botheid niet.
Wat is eerlijke botheid dan? "Hey schat, je hebt een te dikke reet voor die string!". Zoiets?
quote:
Sweetgirly schreef:
En mannen die vooroordelen over vrouwen hebben, algauw krijgen of zelf wel even maken en zelf maar wat hysterisch en overtrokken kunnen (gaan) reageren als een vrouw iets zegt over sex en verliefdheid nog wel, vind ik eigenlijk helemaal niet zo lief . Die vind ik ouderwets en te snel op hun teentjes (of zal ik een ander lichaamsdeel noemen ) getrapt. Maarja boeiuh, doet er ook net zo min toe. Dus ik hou erover op.
Je trekt je anders nogal kamagurka's commentaar aan... De zoete smaak van gelijk krijgen trekt je nog steeds aan....

[quote] Sweetgirly schreef:
En Godshand, hoe had je dat in gedachten?
[/quote

Ik denk niet ik heb alleen maar statements

woensdag 8 december 2004 @ 21:22:49 #113
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_23841027
quote:
En hij is ook niet echt het type waar ik eigenlijk op val, niet met uiterlijk maar ook niet als persoon. Doorgaans val ik op het prototype foute man, niet op iemand die ik heel leuk en aardig vind!
beetje raar, maar je gaat wel met hem naar bed ?!
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_23844416
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:35 schreef Godshand het volgende:

Pff je moet nou ook niet zo generaliseren van julliie mannen enzo :S
Wat Kamagurka denkt geldt niet voor heel mannelijk Fok! (al lijkt dat soms wel zo)
Nou ik bedoelde (alleen) de mannen die dus in mijn ogen met wat vreemde conclusies kwamen. Maar discussieëren staat vrij en staat er juist voor om te ontdekken hoe, wat en waarom dan zo.
quote:
Wat is eerlijke botheid dan? "Hey schat, je hebt een te dikke reet voor die string!". Zoiets?
Eerlijke botheid, tja, gewoon die nuchtere, soms ietwat droge reacties en/of opmerkingen. Die kunnen wat bot overkomen, maar ik waardeer de woorden dan gewoon en let niet zozeer op de botheid waarmee het uitgesproken kan worden. Ieder heeft zijn eigen manier van praten, logisch. Soms kan het zijn dat iemand opeens vrij bot wat zegt of het kan er vrij bot uitkomen, maar het ligt meer aan de inhoud wat diegene zegt, en dan hoor ik het 'botte' taalgebruik amper bij wijze van, laat maar zeggen, zoiets.

Oneerlijke botheid, zie ik als botheid waar in mijn ogen geen inhoud in zit, wat eigenlijk nergens op slaat, wat meer gebeurt om te sarren et cetera. Dus om jouw voorbeeld te nemen.

Eerlijke botheid: 'zo, die reet van jou mag er zijn'
Oneerlijke botheid: 'alle vrouwen met een dikke reet zijn dom'.
Ik noem maar wat.
quote:
Je trekt je anders nogal kamagurka's commentaar aan... De zoete smaak van gelijk krijgen trekt je nog steeds aan....
Uhm, nog steeds , dat klinkt een beetje eng .
Maar nee, we reageerden gewoon op elkaar, ik geef toe dat ik alles wel heel erg uitleg en misschien heeft Kamagurka dat ook gewoon. Wat dat betreft kan het zijn dat de discussie ietwat intens werd, maja verschillende meningen, verschillende visies en dan krijg je dat enzo. Dus Gurka, no offence iig .

Het mooie van discussies vind ik juist dat het leerzaam kan zijn (soms) en dat je nog ergens kan komen. En daarbij werd ik gewoon wat moe van dat gezeur soms over vrouwen. Dat was de voornaamste reden en ik weet gewoon hoe ik daarover denk, dus komt het voor een ander misschien wat hard over ofzo. Dat heb je soms als je op een gegeven moment al weet hoe je over iets denkt, dan worden je beredeneringen steeds korter en voor een ander misschien wat feller. En vice versa, want andere mensen hebben het dito en soms botst dat dan. Dan ga je die meningen mengen met elkaar, en als beiden personen overtuigd van iets zijn, dan krijg je dat soort dingen.
quote:
Ik denk niet ik heb alleen maar statements
Oh, en die is .
pi_23847180
Ik kan hopeloos verliefd op iemand worden door er alleen maar naar te kijken of te observeren!
3 of 4 keer in mijn leven tot nu toe gebeurd! -
pi_23848339
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:45 schreef sweetgirly het volgende:

.....samenvattend schrijft sweetgirly BOEIUHH..
Maak ik hieruit op dat je geen trek meer hebt in discussie?

En laat TS wat mij betreft maar weer langskomen ja, want ik zal het allemaal wel niet begrijpen... vrouwen
  donderdag 9 december 2004 @ 07:49:03 #117
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_23848381
eens even kijken:

Je bent verliefd op iemand geworden, die je pas net kent. je voelt je volledig op je gemak bij hem, hij is lief, aardig behulpzaam en meelevend, heel anders dan de "foute" mannen waar je normaal gezien op valt. grote verschil is deze keer ook dat je nu op slag verliefd bent, terwijl je dat bij de "foute mannen" eerst moest kweken.

nee, je hebt gelijk, dit is een gevaarlijke zaak. ik zou maken dat ik wegkwam als ik jou was!
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_23852944
quote:
Op donderdag 9 december 2004 07:34 schreef kamagurka het volgende:

Maak ik hieruit op dat je geen trek meer hebt in discussie?
Hm, anders had ik al sowieso niet gereageerd.
Misschien heb jij der wel geen zin meer in .

Nee maar ok, volgens mij hebben we allebei nu inmiddels wel gezegd wat we wouden zeggen. Of niet? Misschien wou jij nog wat zeggen. En verschillen we gewoon wat in mening, dat kan. Onze visies hebben we iig behoorlijk laten zien nu, kunnen we wel doorgaan, maakt mij ook niet uit, maar of het opschiet. Wat denk je zelf?
quote:
En laat TS wat mij betreft maar weer langskomen ja, want ik zal het allemaal wel niet begrijpen... vrouwen

Vervelend he, zijn ze ook.
Weet ook niet waar ze blijft, maarja we hebben het wel erg uitgediept en misschien heeft ze wel zoiets van 'ik wou alleen maar zeggen dat ik verliefd ben en dan krijg ik dit'. Wie weet is ze ondertussen al lang en breed met de man in kwestie kerstdiners aan het bespreken .

We don't know.
Iig wens ik haar veel succes in de , spannend allemaal.
pi_23863400
quote:

[..]

Maar ik weet waar hij woont, kan het dus zo opzoeken, maar ik denk niet dat ik hem zou durven bellen.

Ik weet waar hij heen gaat met oudjaar, omdat we het daar over hebben gehad. Maar dat is dan ook alles.

Je hebt zelf de keuze Nu weet je het niet zeker dus waarom bel je hem niet op? Wat kan er nou gebeuren? Een harde afwijzing? Je zegt zelf dat er heel weinig kans is om hem nog een keer tegen te komen. Lijkt mij dan alleen even vervelend maar verder geen probleem

En over one night stands, moet ieder voor zich weten zolang het maar bij beiden kanten duidelijk is Ik zou het zelf echt niet kunnen, maar heb er niks op tegen dat mensen het wel doen. Mijn huidige vriend is een hele tijd alleen geweest en ja je hebt zo je behoeftens?! Toen het met mijn eerste vriend uit ging heb ik 5 maanden later mijn huidige vriend al leren kennen en ja lang wachten met seks lukt mij dan ook niet wat het is wel eerrugg lekker Ik wacht alleen toch wel even omdat ik niet iemand voor 1 nachtje wil zijn als ik toch wel heel erg over m'n oren op iemand ben.

En zonder seks zou ik eerlijk gezegd ook niet al te lang kunnen. Als ik mijn vriend 2 dagen niet heb gezien duurd het al weer te lang eigenlijk

Succes iig Ik zou er gewoon voor gaan, nu weet je het niet, en misschien word het wat en misschien niet! c'est la vie toch?
pi_23870197
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:07 schreef sweetgirly het volgende:

[verhaal]
neuke?

lol
  zaterdag 11 december 2004 @ 11:53:05 #121
109638 YourBadLuck
Never Give Up Dreaming
pi_23895720
Hier is TS dan weer.
Heb de afgelopen week eens lopen analyseren. Ik ben blijkbaar voor de eerste keer in mijn leven echt verliefd, en dat voelt tot nu toe wel lekker. De relaties die ik heb gehad, zijn allemaal niet ontstaan uit echte verliefdheid. Of dat goed of fout is weet ik niet, dat maakt me ook niet zoveel uit. Feit is dat ik echt van die mannen gehouden heb, en dat het op zich fijne relaties waren. Alleen miste er gewoon altijd wat, en wat dat dan is... geen idee. Misschien is het wel dat ik niet eerst helemaal verliefd op ze ben geweest, misschien ook heeft dat er niets mee te maken.

Maar ik ben gaan geloven dat ik niet erg geschikt ben voor relaties, dat het aan mij niet besteed is. Ik voel me er ook altijd in opgesloten, en als single had ik het veel en veel beter naar mijn zin. Mooi mijn eigen leven leiden, af en toe een one night stand om in je seksuele behoeftes te voorzien, en verder met niemand rekening hoeven houden... Ik werd ook nooit verliefd, niet omdat ik het tegenhield ofzo, maar het gebeurde simpelweg nooit. Nu komt dat deels doordat ik altijd met mannen omging die 'fout' waren, het type dat lekker is voor de seks maar waar je van je leven niets mee wilt beginnen. Dan laat je ook geen verliefdheid toe, als je dat al weet.

De man waar ik op verliefd ben geworden voldoet niet aan mijn standaard plaatje wat mannen betreft, hij lijkt er ook helemaal niet op. Maar ik vond hem er toch goed uitzien, hij had 'iets' en ik ben dus met hem in bed beland. En later bleek dat hij ook ontzettend aardig en lief was, en zowaar: ik ben verliefd geworden.

Totaal onverwachts, en ik voelde me er eerst heel ongemakkelijk bij. Als je het gevoel niet kent (behalve dan in vage herinneringen aan mijn puberteit), dan ben je er automatisch een beetje bang voor, je staat er een beetje argwanend tegenover. En ik was bang dat het me van mijn vermogen tot logisch nadenken zou beroven. Dat laatste klopt ook wel, en het is verwarrend maar wel een goed gevoel. Het maakt dat je de situatie niet meer helder in kunt zien, maar ook dat je lekker kunt wegzwijmelen met onwaarschijnlijke dagdromen. Blijkbaar ga je dat soort dingen doen als je verliefd bent

En ik vroeg me ook af of het niet heel raar was om op een one night stand verliefd te worden. Seks en liefde heb ik altijd als totaal verschillende zaken gezien, en ik had zodoende moeite met het idee dat je verliefd wordt op iemand waar je één keer seks mee hebt gehad. Ik dacht eventjes dat ik mijn vertandelijke vermogens aan het kwijtraken was, want wat er gebeurde kon ik niet rijmen met mijzelf als persoon. Later ging ik nadenken, en ik bén ook helemaal niet verliefd geworden om de seks, maar om wat er omheen gebeurde, en hoe hij 's ochtends was. Het had ook kunnen gebeuren als hij mijn collega was geweest en ik een middagje met hem doorbracht, bijvoorbeeld. De koppeling tussen seks en liefde staat voor mij dus nog steeds los, en ook los van mijn verliefdheid. Maar nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar hoe seks mét verliefdheid is, want dat ken ik nog niet. Toen ik seks had met die man, wist ik namelijk nog niet dat ik verliefd op hem zou worden.

De liefde doet vreemde dingen met een mens, en ik geef er maar gewoon aan toe. Of ik er wat mee kan weet ik nog niet, ik wacht eerst op oud & nieuw, en dan zien we wel of er meer vuurwerk plaats gaat vinden dan alleen in de lucht!

En de discussie over one night stands? Mjah, die vond ik niet zo relevant. Ik heb mijn zegje over dat onderwerp gedaan, en daar is voor mij de kous mee af.
pi_23897204
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 11:53 schreef YourBadLuck het volgende:
Hier is TS dan weer.
Heb de afgelopen week eens lopen analyseren. Ik ben blijkbaar voor de eerste keer in mijn leven echt verliefd, en dat voelt tot nu toe wel lekker. De relaties die ik heb gehad, zijn allemaal niet ontstaan uit echte verliefdheid. Of dat goed of fout is weet ik niet, dat maakt me ook niet zoveel uit. Feit is dat ik echt van die mannen gehouden heb, en dat het op zich fijne relaties waren. Alleen miste er gewoon altijd wat, en wat dat dan is... geen idee. Misschien is het wel dat ik niet eerst helemaal verliefd op ze ben geweest, misschien ook heeft dat er niets mee te maken.

Maar ik ben gaan geloven dat ik niet erg geschikt ben voor relaties, dat het aan mij niet besteed is. Ik voel me er ook altijd in opgesloten, en als single had ik het veel en veel beter naar mijn zin. Mooi mijn eigen leven leiden, af en toe een one night stand om in je seksuele behoeftes te voorzien, en verder met niemand rekening hoeven houden... Ik werd ook nooit verliefd, niet omdat ik het tegenhield ofzo, maar het gebeurde simpelweg nooit. Nu komt dat deels doordat ik altijd met mannen omging die 'fout' waren, het type dat lekker is voor de seks maar waar je van je leven niets mee wilt beginnen. Dan laat je ook geen verliefdheid toe, als je dat al weet.

De man waar ik op verliefd ben geworden voldoet niet aan mijn standaard plaatje wat mannen betreft, hij lijkt er ook helemaal niet op. Maar ik vond hem er toch goed uitzien, hij had 'iets' en ik ben dus met hem in bed beland. En later bleek dat hij ook ontzettend aardig en lief was, en zowaar: ik ben verliefd geworden.

Totaal onverwachts, en ik voelde me er eerst heel ongemakkelijk bij. Als je het gevoel niet kent (behalve dan in vage herinneringen aan mijn puberteit), dan ben je er automatisch een beetje bang voor, je staat er een beetje argwanend tegenover. En ik was bang dat het me van mijn vermogen tot logisch nadenken zou beroven. Dat laatste klopt ook wel, en het is verwarrend maar wel een goed gevoel. Het maakt dat je de situatie niet meer helder in kunt zien, maar ook dat je lekker kunt wegzwijmelen met onwaarschijnlijke dagdromen. Blijkbaar ga je dat soort dingen doen als je verliefd bent

En ik vroeg me ook af of het niet heel raar was om op een one night stand verliefd te worden. Seks en liefde heb ik altijd als totaal verschillende zaken gezien, en ik had zodoende moeite met het idee dat je verliefd wordt op iemand waar je één keer seks mee hebt gehad. Ik dacht eventjes dat ik mijn vertandelijke vermogens aan het kwijtraken was, want wat er gebeurde kon ik niet rijmen met mijzelf als persoon. Later ging ik nadenken, en ik bén ook helemaal niet verliefd geworden om de seks, maar om wat er omheen gebeurde, en hoe hij 's ochtends was. Het had ook kunnen gebeuren als hij mijn collega was geweest en ik een middagje met hem doorbracht, bijvoorbeeld. De koppeling tussen seks en liefde staat voor mij dus nog steeds los, en ook los van mijn verliefdheid. Maar nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar hoe seks mét verliefdheid is, want dat ken ik nog niet. Toen ik seks had met die man, wist ik namelijk nog niet dat ik verliefd op hem zou worden.

De liefde doet vreemde dingen met een mens, en ik geef er maar gewoon aan toe. Of ik er wat mee kan weet ik nog niet, ik wacht eerst op oud & nieuw, en dan zien we wel of er meer vuurwerk plaats gaat vinden dan alleen in de lucht!

En de discussie over one night stands? Mjah, die vond ik niet zo relevant. Ik heb mijn zegje over dat onderwerp gedaan, en daar is voor mij de kous mee af.
Je lijkt wel een man... Denk nou gewoon na of hij de moeite waard is om voor te gaan, en ga voor die liefde. Niet zo zeiken of verliefdheid wel bij jou past of niet. Lekker boeiend!

Als je blijkbaar weinig verliefd wordt, zal ik je verstandelijke vermogens een lekker laten varen en ervan genieten...

pi_23897325
quote:
Ik zit in mijn maag met een voor mij rare situatie. Zodanig zelfs, dat ik er een heuse kloon voor in het leven heb geroepen

Ik heb als single regelmatig eenmalige seks met iemand. Dat bevalt meestal prima. Al is het maar omdat ik erge moeite heb om me te binden, en ik eigenlijk ook zelden of nooit verliefd wordt. Een geslaagde relatie zit er voor mij dus niet echt in, dacht ik zo. Maar ja, een single vrouw heeft ook haar behoeftes, en ik hecht wel veel belang aan seks. Ik heb over belangstelling daarvoor gelukkig ook niet bepaald te klagen, dus ik kom wel aan mijn trekken

Zo ook onlangs. Om het niet te ingewikkeld te maken: Ik kwam een man tegen bij het uitgaan, we raakten aan de praat, ik zag hem ineens wel heel erg zitten, dat bleek op een gegeven moment wederzijds te zijn en we belandden met elkaar in bed. De volgende ochtend merkte ik dat hij echt erg leuk was, niet erg zelfverzekerd, maar wel aardig, attent (hij hielp me heel lief met een klein issuetje) en ik kon lekker met hem praten, over van alles en nog wat. Ik voelde me echt op mijn gemak bij hem, iets wat ik niet snel bij iemand heb. Meestal ben ik 's ochtends zo weer weg, maar dat was dit keer dus wel anders.

Normaal gesproken zou ik hier makkelijk zelf uit komen, maar ik snap nu helemaal niets mee van mezelf, en ik heb ook geen idee wat ik hiermee moet. Zal wel komen omdat ik verliefd ben, en dat ben ik niet gewend... mijn zelfstandige, volwassen ik is spontaan van de aardboden verdwenen.
Was het je eerste keer ofniet?
pi_23897326
verliefdheid gaan analyseren
pi_23897417
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:58 schreef QyRoZ het volgende:
Dat is puur biologisch, vrouwen worden heel snel verliefd op iemand met wie ze seks hebben gehad, zo werkt dat nu eenmaal in de natuur. Heb er pas nog iets over gelezen, ik zal eens kijken of ik dat terug kan vinden.
dat wil ik dan wel eens zien....geloof er geen zak van
pi_23899907
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:50 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

dat wil ik dan wel eens zien....geloof er geen zak van
Nou, het zal best weleens waar kunnen zijn. Net zoals dat vrouwen een stof maken bij de eerste keer sex die hen verbindt met deze persoon voor de rest van hun leven. Vrouwen hebben toch duidelijk een andere rol in de samenleving, als je naar biologie/pschylogie kijkt. Feministen.
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:59:42 #127
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_23902066
quote:

probeer er mee te leven, ben zelf ook nooit verliefd, totdat ik laatst een meisej tegen kwam, kan nu ook nergens anders aan denken, en daar was geeneens seks voor nodig
pi_23917542
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 16:13 schreef pimpin het volgende:

[..]

Nou, het zal best weleens waar kunnen zijn. Net zoals dat vrouwen een stof maken bij de eerste keer sex die hen verbindt met deze persoon voor de rest van hun leven. Vrouwen hebben toch duidelijk een andere rol in de samenleving, als je naar biologie/pschylogie kijkt. Feministen.
ja sure, en hoe verklaar je dan de zogenaamde "one night stand"-vrouwen?
  zondag 12 december 2004 @ 13:30:14 #129
22944 Breetai
....Relax....
pi_23917908
Dat ziet niemand als normaal. Toch zag ik er gisteren een paar rondhangen in Eindhoven. Niks mis mee.
pi_23918021
quote:
Op zondag 12 december 2004 13:11 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

Wie zegt dat de schepping geen foutjes maakt?
  zondag 12 december 2004 @ 14:14:52 #131
22944 Breetai
....Relax....
pi_23918862
Waar ik me meer aan erger dan vrouwen die bewust eens een One night Stand hebben zijn van die dames die dankzij alcohol met iemand naar bed gaan en daarna alleen nog puberaal kunnen reageren als ze me zien.

Ik kwam gister de dame van Paaspop tegen. Haar reactie ging weer net zoals de vorige keer. Eerste 0.3 seconde kijkt ze zeer geintesseerd en daarna komt de herinnering weer terug. Zoiets van 'Aaarrrgh, nee niet hem.'
Ik zeg gewoon hoi en vestig m'n aandacht maar ergens anders op. 10 minuten later voel ik weer een paar oogjes op me gericht. Ik draai m'n hoofd om en zie haar toevallig net een andere kant opkijken. Vreet een hoop energie en werkt zeer afleidend.

Nou ging de sex/overnachting niet echt echt geweldig toen. Ik geloof gerust dat ze het graag wilt vergeten maar ik laat me door zo'n meid niet m'n favoriete kroeg ontnemen. Zeker als ze zelf zo stom was om zoveel te drinken dat ik zelfs ik, haar mee kon krijgen in m'n tent.

Hoe doen de dames die iets beter weten waar ze mee bezig zijn eigenlijk?? Als ze een gast tegenkomen waar ze al een keer mee naar bed zijn geweest en dat viel vies tegen?? Hopelijk toch een iets volwassenere reactie.
pi_23920473
quote:
Op zondag 12 december 2004 13:11 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

Lees je wel wat ik zeg? De meeste vrouwen zijn geen maagd meer als ze aan "one night stand" beginnen, zeg maar bijna niemand. Vraag het maar aan een psycholoog of bioloog, het is wetenschappelijk bewezen hoor.
  zondag 12 december 2004 @ 18:13:32 #133
22944 Breetai
....Relax....
pi_23924045
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:59 schreef fs180 het volgende:
probeer er mee te leven, ben zelf ook nooit verliefd, totdat ik laatst een meisej tegen kwam, kan nu ook nergens anders aan denken, en daar was geeneens seks voor nodig
Ik heb mezelf beloofd voorlopig niet meer verliefd te worden zonder een beetje effectief vrouwen te kunnen versieren. Da's ook een van de redenen waarom ik altijd een gepaste afstand aanhoud naarmate ik iemand langer begin te kennen.

Mocht ik ooit nog eens verliefd worden en het ze voelt hetzelfde dan vind ik dat geen probleem. Voorlopig red ik me wel.
pi_23925723
quote:
Op zondag 12 december 2004 15:33 schreef pimpin het volgende:

[..]

Lees je wel wat ik zeg? De meeste vrouwen zijn geen maagd meer als ze aan "one night stand" beginnen, zeg maar bijna niemand. Vraag het maar aan een psycholoog of bioloog, het is wetenschappelijk bewezen hoor.
als iets wetenschappelijk is bewezen, zegt dat nog niet dat dat voor de hele wereldbevolking geldt. dat zou eruit zien zeg
pi_23925728
Ik wordt eerst verliefd en daarna komt sex pas. ben ik nu ouderwets?
Don't turn your back on me. I won't be ignored!!!
  zondag 12 december 2004 @ 20:16:28 #136
22944 Breetai
....Relax....
pi_23926619
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:40 schreef moki het volgende:
Nee, misschien goedgelovig of misschien mis je nog een paar ervaringen die je daar anders over doen nadenken.

Ik had hiernboveb nog nog een vraag voor de dames neergezet. Zouden ze daar alsjeblieft op kunnen antwoorden?
  maandag 13 december 2004 @ 13:46:55 #137
90273 merdeka
pi_23940578
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:16 schreef Breetai het volgende:
Ik had hiernboveb nog nog een vraag voor de dames neergezet. Zouden ze daar alsjeblieft op kunnen antwoorden?
Ik wil wel hoor
De seks valt eigenlijk zelden tegen, maar als het helemaal niks mocht zijn en ik kom de man in kwestie daarna tegen, dan zeg ik hem vriendelijk gedag en verder niks. Ik heb wel eens seks gehad met een leuke vriend van me. Bij een gezellig etentje vooraf had hij er echter zoveel alcohol in gegoten dat hij niet echt meer iets presteerde. Typisch geval van jammer.
We hebben het ’s ochtends maar over gedaan, maar een fikse kater verhinderde toen dat ik in topvorm was. We lachen er samen nog wel eens om. Zoiets kan gebeuren toch?
pi_23940952
quote:
Op zondag 12 december 2004 14:14 schreef Breetai het volgende:
Waar ik me meer aan erger dan vrouwen die bewust eens een One night Stand hebben zijn van die dames die dankzij alcohol met iemand naar bed gaan en daarna alleen nog puberaal kunnen reageren als ze me zien.

Ik kwam gister de dame van Paaspop tegen. Haar reactie ging weer net zoals de vorige keer. Eerste 0.3 seconde kijkt ze zeer geintesseerd en daarna komt de herinnering weer terug. Zoiets van 'Aaarrrgh, nee niet hem.'
Ik zeg gewoon hoi en vestig m'n aandacht maar ergens anders op. 10 minuten later voel ik weer een paar oogjes op me gericht. Ik draai m'n hoofd om en zie haar toevallig net een andere kant opkijken. Vreet een hoop energie en werkt zeer afleidend.

Nou ging de sex/overnachting niet echt echt geweldig toen. Ik geloof gerust dat ze het graag wilt vergeten maar ik laat me door zo'n meid niet m'n favoriete kroeg ontnemen. Zeker als ze zelf zo stom was om zoveel te drinken dat ik zelfs ik, haar mee kon krijgen in m'n tent.

Hoe doen de dames die iets beter weten waar ze mee bezig zijn eigenlijk?? Als ze een gast tegenkomen waar ze al een keer mee naar bed zijn geweest en dat viel vies tegen?? Hopelijk toch een iets volwassenere reactie.
Waarom duik je dan steeds weer zelf zo snel het bed in met iemand?
Als je niet het risico wilt lopen zo behandeld te worden, kijk dan zelf eerst eens de POES uit de boom zodat je iets beter kunt inschatten met wie je van doen hebt.

Dit soort gejankzak zet geen zoden aan de dijk, zulke dames zullen er altijd zijn, zulke heren overigens ook.
Kweek wat eelt, of leer er mee leven of verklein de kans om tegen dergelijke figuren aan te lopen, en er vervolgens tegen aan te douwen
pi_23943280
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:03 schreef milagro het volgende:

[..]

Als je niet het risico wilt lopen zo behandeld te worden, kijk dan zelf eerst eens de POES uit de boom zodat je iets beter kunt inschatten met wie je van doen hebt.

Dit soort gejankzak zet geen zoden aan de dijk, zulke dames zullen er altijd zijn, zulke heren overigens ook.
Kweek wat eelt, of leer er mee leven of verklein de kans om tegen dergelijke figuren aan te lopen, en er vervolgens tegen aan te douwen
Milagro in topvorm.
  maandag 13 december 2004 @ 16:04:40 #140
8369 speknek
Another day another slay
pi_23943753
quote:
En hij is ook niet echt het type waar ik eigenlijk op val, niet met uiterlijk maar ook niet als persoon. Doorgaans val ik op het prototype foute man, niet op iemand die ik heel leuk en aardig vind!
Dat is het gewoon, hij is anders. En dus herken je hem niet in de andere leuke mannen waar je mee omgaat, en dus blijf je voortdurend aan hem denken, omdat hij speciaal is.

Zo heb ik vier jaar geleden een meisje ontmoet, waar ik het goed mee kon vinden, maar toch wel anders is dan alle andere meisjes die ik kende. Jarenlang heb ik allemaal kansen op andere meisjes verprutst, die misschien toen meer mijn type waren, puur en alleen omdat ik ze gewoon niet kon vergelijken met haar. We hebben nu een jaar een relatie, en het gaat eigenlijk steeds beter .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 13 december 2004 @ 16:21:44 #141
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_23944179
quote:
Op zondag 12 december 2004 14:14 schreef Breetai het volgende:
Jij schrijft haar reactie toe aan jouw 'falen' in bed. Als je die reactie nou gewoon eens toeschrijft aan haar kinderachtige persoonlijkheid...?

't Hoeft allemaal niet moeilijk te zijn hoor
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 13 december 2004 @ 16:23:36 #142
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_23944212
quote:

[..]

Hypocriet & bekrompen figuur ben jij.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  maandag 13 december 2004 @ 16:36:18 #143
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_23944477
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:40 schreef moki het volgende:
Nee hoor, dit vind ik persoonlijk heel gezond en verstandig... Ik vind seks speciaal en heb veelvuldig
zowel seks met als zonder liefde gehad, maar kan in vrijwel alle gevallen zeggen dat seks met
liefde echt veel intenser voelt en niets het hierbij haalt... Bovendien is het dan zo dat je de persoon
waarmee je sekst dan meestal al wat beter kent en je veel minder kans hebt om gebruikt te
worden... Andere mensen zullen hier wel anders over denken maar dit is hoe ik het ervaar...
Tuurlijk is de seks die ik heb gehad zonder liefde ook lekker geweest, en deed dat zeker niet tegen
mijn wil in, maar erg speciaal was het vrijwel nooit...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_23946910
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 11:53 schreef YourBadLuck het volgende:
Hier is TS dan weer.

Zo'n mooie post

Misschien een nutteloze tip, maar doe er echt alles aan om hem duidelijk te maken hoe je voelt. Probeer duidelijkheid te krijgen van zijn kant. Het is in zo'n geval beter om afgewezen te worden dan altijd maar te blijven dromen hoe het zou kunnen zijn geweest.

succes!
  maandag 13 december 2004 @ 19:03:33 #145
22944 Breetai
....Relax....
pi_23947885
Allereerst bedankt voor de reacties.
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:03 schreef milagro het volgende:
Ik weer zo snel met iemand in het bed duiken?? je hebt de verkeerde in je kop naar mijn idee.

FF nog wat achtergrond info. Voor mij was toen de eerste keer en ik had zoiets van: "dit keer ga ik het eens een keer niet verknallen." Met wat meer ervaring had het waarschijnlijk iets beter af kunnen lopen.

Voor de rest vroor iets van 4 graden en was het grondzeil zeikesnat en ijskoud. Blijft die muts 10 minuten lang op het grondzeil liggen en daarna zegt ze dat ze het koud kreeg en we maar beter konden stoppen. Ik was ff met andere zaken bezig om op dat soort details te kunnen letten. anders had ik wel ff m'n matje en slaapzak d'r netjes onder gelegd.

Het was echt ijs-fucking-koud. Ik voelde eerder m'n knieen bevriezen dan dat ik voelde dat ik ergens inzat. Ondertussen moest het allemaal harder, sneller, heter en beter van haar. Zo slecht deed ik het naar mijn idee nog niet, alleen de situatie hielp niet echt mee.

Tegenwoordig ligt er een steviger matje en een extra fleece deken in de tent en heb ik ook maar een iets grotere tent gekocht. Dat soort zaken kan je tenminste afvangen met voldoende voorbereiding.

Met z'n 2en in een mummy slaapzak was wel lekker knus. Ik heb me best wel vermaakt. Naderhand kreeg ik ook nog de schuld, omdat ik nuchter was en misbruik had gemaakt van de situatie. Geweldig. \O/
Ze schaamde zich helemaal rot. Sorry, we hadden er naar mijn idee allebei zin in. Dus dan regel ik het maar.
De zinnen die ze zei toen ze weer wakker werd: "Hoe kom ik hier?... Je hebt het toch wel VEILIG GEDAAN?!?!?" blijven onvergetelijk. (tuurlijk doe ik het veilig)

Binnen 10 minuten was ze verdwenen, alleen liet ze haar sjaal liggen. Dus dezelfde dag op het festival schoot ik haar nog ff aan om te zeggen dat ze die bij me op kon halen. Die schrok zich helemaal rot toen ik haar aansprak.

Ik pleit voor een campagne van Postbus 51: "Neuk nuchter" Kan een hoop gezeik schelen.
quote:
Dat eelt kweken lukt ondertussen fantastisch. Ik ga ook geen energie meer d'r insteken als ik d'r nog een keer tegenkom. Ik kan d'r om lachen.
  maandag 13 december 2004 @ 19:05:30 #146
22944 Breetai
....Relax....
pi_23947940
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:21 schreef HenryHill het volgende:
Jij schrijft haar reactie toe aan jouw 'falen' in bed. Als je die reactie nou gewoon eens toeschrijft aan haar kinderachtige persoonlijkheid...?

't Hoeft allemaal niet moeilijk te zijn hoor
De omstandigheden hielpen echt niet mee. Voor de rest kan ze best wel wat minder kinderachtig reageren. Zeker voor iemand die ik ouder dan 20 schat.
pi_23948057
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:03 schreef Breetai het volgende:

heel veel overbodige info
Jij hebt gewoon dus een keer bij 1 dame weinig indrukwekkends gepresteerd in de slaapzak en dan ga je lopen miepen over "al die dames" die na een one night stand raar doen

komisch
  maandag 13 december 2004 @ 19:19:38 #148
22944 Breetai
....Relax....
pi_23948258
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:11 schreef milagro het volgende:
Jij hebt gewoon dus een keer bij 1 dame weinig indrukwekkends gepresteerd in de slaapzak en dan ga je lopen miepen over "al die dames" die na een one night stand raar doen
In Venlo heb ik nog 1'tje die hetzelfde doet maar dat ging over 10 minuten zoenen met m'n zatte kop tijdens karnaval een paar jaar geleden. Ik maakte ff een verkeerde opmerking welke resulteerde in een thermonucleaire explosie. Ik weet vrouwen af en toe toch heel heet van woede te krijgen.

Ze Reageert al 3 jaar net zo vreemd en blijft voorspelbaar. Vandaar dat ik er nu ook boven blijf staan en er geen aandacht aan besteed.
Onderbewust blijft me ze heel interressant vinden en het klikte ook gewoon lekker toen. Alleen na 0.3 seconde kickt de herinnering weer in en kijkt ze snel de andere kant op. Dat werkt bij mij weer heel afleidend.
tijd voor nog meer eelt.

Sindsdien vond ik overmatig alcoholgebruik combineren met vrouwen versieren niet meer zo'n heel goed idee.
pi_23948314
kortom, jij slet gewoon zelf rond, tja en dan stoot je wel eens je neus, hè
vooral als je alleen aantrekkelijk bent voor de dames als zij teveel gezopen hebben
  maandag 13 december 2004 @ 19:30:22 #150
22944 Breetai
....Relax....
pi_23948510
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:21 schreef milagro het volgende:
kortom, jij slet gewoon zelf rond, tja en dan stoot je wel eens je neus, hè
[quote]
Tuurlijk slet ik ooklekker rond. Alleen jammer dat ik hooguit 1 keer per half jaar succes heb.
vooral als je alleen aantrekkelijk bent voor de dames als zij teveel gezopen hebben
[/quote]
Hee, ook nuchtere dames vallen op mij. Dat zijn weer andere verhalen. Tijdens m'n vakantie in Praag. Een half uur voordat ik terugga naar huis blijkt de dame achter de bar helemaal hotel de botel van mij te wezen.
De eerste week was ze er namelijk wel en we hadden het wel gezellig. De 2e week was ze op eens verdwenen en net voordat ik naar huis ga komt ze terug. Leuk.

Het zit gewoon nooit mee en het kan ook nooit een keer normaal.
pi_23948612
Goh , je bent me er eentje, hè
  maandag 13 december 2004 @ 20:04:53 #152
22944 Breetai
....Relax....
pi_23949335
Gelukkig maar eentje.
pi_23972907
Zoveel vrouwen die dat doen, en geen een die ik ervan ken
pi_23975348
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:35 schreef milagro het volgende:
Goh , je bent me er eentje, hè
stiekem ben je toch wel onder de indruk...

je had ook niet kunnen reageren
  maandag 3 januari 2005 @ 13:42:55 #155
109638 YourBadLuck
Never Give Up Dreaming
pi_24371318
TS met update:

Het is helemaal goedgekomen!

Om 2.00 uur 's ochtends zag hij mij op het oud&nieuw feest waar we beiden waren. Ik kon hem niet vinden, dus ik had de moed al helemaal opgegeven... totdat ik ineens 2 handen voor mijn ogen voelde en gekust werd. Ik draaide me om, en het was hem!

Ik had al allerlei zinnen bedacht die ik tegen hem zou kunnen zeggen als ik hem tegenkwam, maar dat bleek allemaal overbodig. Hij zei dat hij ontzettend had gehoopt mij nog een keer tegen te komen, en ik zei dat ik dat ook had gehoopt en dat ik daarom op dat feest was. Hij bleek vergeten te zijn dat we het daar samen over gehad hadden, maar was er erg blij mee. Nadat we nog een uurtje of wat stonden te zoenen, vertelde hij me dat hij me de leukste en mooiste vrouw vond die hij ooit was tegengekomen, en vroeg of ik hem alsjeblieft niet meer wilde laten gaan, en anders toch in ieder geval mijn telefoonnummer achterlaten

Tsja, en toen heb ik hem maar gezegd dat ik smoorverliefd op hem was sinds ik bij hem de deur was uitgestapt. En aangezien dat helemaal wederzijds was, hebben we zowel 1 als 2 januari grotendeels samen in bed doorgebracht. Ik ben maar 1 ochtendje weggeweest om mijn grootmoeder een nieuwjaarsbezoekje te brengen, en verder hebben we heerlijk gekletst, gevreeen en filmpjes gekeken

Nu ben ik weer aan het werk, en dat valt zwaar met een verliefd hoofd. Hij heeft me al 4 smsjes gestuurd vandaag, terwijl ik dacht dat mannen boven de 30 zoiets niet zo fanatiek meer deden...

Het is dus helemaal aan! Ik zie hem woensdag weer, gaan we samen lunchen en dit weekend gaan we ook naar de film... waarna we waarschijnlijk de rest van het weekend wel weer tussen de lakens zullen doorbrengen...

Hij liet me bij hem thuis zien dat hij een gedicht over me had geschreven. Cute, alleen was mijn naam verkeerd gespeld

Zo, nu weten jullie ook hoe het is afgelopen met mijn 'hopeloze' verliefdheid. I'm so happy!
  maandag 3 januari 2005 @ 13:46:35 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24371377
Wat een leuke update!!!
Voel de vlinders bijna in mijn eigen buik ...

Hartstikke goed begin van het nieuwe jaar voor jullie.
Heel veel succes met je 'hopeloze' verliefdheid .
  maandag 3 januari 2005 @ 13:52:55 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24371478
TS, wat een heerlijk verhaal zeg!

Leuk! Geniet ervan, en niet te veel meer nadenken hoor!
pi_24371528
das nog eens een goed begin van het nieuwe jaar idd

geniet ervan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 3 januari 2005 @ 13:58:58 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24371581
Drie enthousiaste modjes op een rij .
pi_24373036
quote:
Op maandag 3 januari 2005 13:58 schreef Copycat het volgende:
Drie enthousiaste modjes op een rij .
Er zijn ook enthousiaste niet-modjes

Veel plezier in dit nieuwe jaar, een beter begin kun je niet hebben
pi_24373541
quote:
Ik heb als single regelmatig eenmalige seks met iemand. Dat bevalt meestal prima. .... Maar ja, een single vrouw heeft ook haar behoeftes, en ik hecht wel veel belang aan seks. Ik heb over belangstelling daarvoor gelukkig ook niet bepaald te klagen, dus ik kom wel aan mijn trekken

Zo ook onlangs. Om het niet te ingewikkeld te maken: Ik kwam een man tegen bij het uitgaan, we raakten aan de praat, ik zag hem ineens wel heel erg zitten, dat bleek op een gegeven moment wederzijds te zijn en we belandden met elkaar in bed .... Meestal ben ik 's ochtends zo weer weg.
sletje
  maandag 3 januari 2005 @ 18:44:04 #162
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_24376472
Gefeliciteerd met dit supere begin van het nieuwe jaar

Na het reageren eerder in dit topic hoopte ik al dat er zoiets zou gaan gebeuren als je naar het feest zou gaan met oud en nieuw waar hij ook was!

Geniet er met volle teugen van!
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_24381380
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:42:10 #164
22944 Breetai
....Relax....
pi_24415606
Gefeliciteerd met het feit dat het eigenlijk toch nog goed kwam. Afgelopen nieuwjaar kwam ik ook een geweldige meid tegen die ik een paar maanden voor het laatst tegen was gekomen. Zij bleek mij ook al een paar maanden te zoeken in m'n stamkroeg waar ik de laatste tijd niet meer vaak kwam. In ieder geval zagen we elkaar weer tijdens nieuwjaarfeest en dat begon al meteen goed. Van het een kwam al snel het ander.

Bij de eerste date op nieuwjaarsdag ging het iets sneller dan verwacht. Van DVD kijken kwam niet echt veel. Na 4 dagen kan ik ff bijkomen tot komend weekend. We hebben afgesproken om dan wel ff sociaal de stad in te gaan.

Soms zit het gelukkig wel een keertje mee.
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2005 @ 18:45:33 #165
47213 ArmaniMania
pi_24415666
whehehe, dacht daar hoor je niks meer van...

Gefeliciteerd joh, wat leuk voor je
pi_24426868
mmm ik lig dan nog achter maar hier is t meestal eerst iets( in de richting van verliefdheid) iig meer dan n lustobject en dan pas aan sex denken... anders... zou ik ook eens moeten proberen.. misschien heb ik dan meer succes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')