abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 december 2004 @ 19:56:02 #1
109638 YourBadLuck
Never Give Up Dreaming
pi_23783787
Ik zit in mijn maag met een voor mij rare situatie. Zodanig zelfs, dat ik er een heuse kloon voor in het leven heb geroepen

Ik heb als single regelmatig eenmalige seks met iemand. Dat bevalt meestal prima. Al is het maar omdat ik erge moeite heb om me te binden, en ik eigenlijk ook zelden of nooit verliefd wordt. Een geslaagde relatie zit er voor mij dus niet echt in, dacht ik zo. Maar ja, een single vrouw heeft ook haar behoeftes, en ik hecht wel veel belang aan seks. Ik heb over belangstelling daarvoor gelukkig ook niet bepaald te klagen, dus ik kom wel aan mijn trekken

Zo ook onlangs. Om het niet te ingewikkeld te maken: Ik kwam een man tegen bij het uitgaan, we raakten aan de praat, ik zag hem ineens wel heel erg zitten, dat bleek op een gegeven moment wederzijds te zijn en we belandden met elkaar in bed. De volgende ochtend merkte ik dat hij echt erg leuk was, niet erg zelfverzekerd, maar wel aardig, attent (hij hielp me heel lief met een klein issuetje) en ik kon lekker met hem praten, over van alles en nog wat. Ik voelde me echt op mijn gemak bij hem, iets wat ik niet snel bij iemand heb. Meestal ben ik 's ochtends zo weer weg, maar dat was dit keer dus wel anders.

Nu merkte ik de afgelopen dagen ineens dat ik de hele tijd met hem in mijn hoofd zit. Zo erg zelfs, dat ik vrees dat verliefd ben. Ik snap gewoon niet hoe dat heeft kunnen gebeuren, ik word helemaal niet snel verliefd, laat staan na 1 nachtje seks! Daar vind ik mezelf echt veel te nuchter voor, het past gewoon niet bij mij. En hij is ook niet echt het type waar ik eigenlijk op val, niet met uiterlijk maar ook niet als persoon. Doorgaans val ik op het prototype foute man, niet op iemand die ik heel leuk en aardig vind!

Dus mijn vraag: is het niet raar, dat je na 1x seks verliefd op iemand wordt? Is het iets absurds wat ik beter kan negeren, of moet ik er 'iets' mee doen?

Normaal gesproken zou ik hier makkelijk zelf uit komen, maar ik snap nu helemaal niets mee van mezelf, en ik heb ook geen idee wat ik hiermee moet. Zal wel komen omdat ik verliefd ben, en dat ben ik niet gewend... mijn zelfstandige, volwassen ik is spontaan van de aardboden verdwenen.
Goed(bedoeld) advies is dus welkom!
You suck and I'll drain you
pi_23783831
Dat is puur biologisch, vrouwen worden heel snel verliefd op iemand met wie ze seks hebben gehad, zo werkt dat nu eenmaal in de natuur. Heb er pas nog iets over gelezen, ik zal eens kijken of ik dat terug kan vinden.
For great justice!
pi_23783849
Wil jij een relatie man een man die in één nacht met iemand he bed induikt?
We'll keep on whispering our mantras.
  zondag 5 december 2004 @ 20:03:19 #4
109638 YourBadLuck
Never Give Up Dreaming
pi_23783928
QyRoZ, zal best logica in zitten, maar waarom is het me dan nog nooit eerder gebeurd?

En NiteSpeed: ik heb geen flauw idee of ik al dan niet een relatie met iemand wil, maar of en hoe snel hij met iemand het bed induikt is daarbij van geen enkel belang voor mij. Seks is een behoefte, daar kan je maar beter lekker aan toegeven. Voor mij is het puur een bedsport, al ben ik wel monogaam als ik een relatie heb.
You suck and I'll drain you
  zondag 5 december 2004 @ 20:03:36 #5
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_23783935
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:58 schreef NiteSpeed het volgende:
Wil jij een relatie man een man die in één nacht met iemand he bed induikt?
Dat doet ze zelf toch ook. Waarom niet?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_23783999
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:03 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dat doet ze zelf toch ook. Waarom niet?
Ik heb zelf ook zo mijn one-night stands gehad, maar als mijn huidige vriendin de eerste nacht al naar bed was geweest met me had ik d'r niet gehoeven .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_23784054
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:07 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook zo mijn one-night stands gehad, maar als mijn huidige vriendin de eerste nacht al naar bed was geweest met me had ik d'r niet gehoeven .
dat komt gewoon omdat je een inconsequente lul bent, dus da's niet zo moeilijk te begrijpen dan
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23784093
Ze schieten wel de pan uit hé
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:07 schreef NiteSpeed het volgende:

Jij stamt uit 1986 (of insert smiley met dat handje voor het gezicht)
  zondag 5 december 2004 @ 20:13:55 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23784124
Verliefd na een nacht seks... 't kan.
Maar 't kan ook dat 't projectie is...
Alles kan, dus .

En daar kom je pas achter als je 'm vaker hebt gezien/gesproken/meegemaakt, lijkt me.
Zit dat nog in de, al dan niet toevallige, planning?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23784136
tja, dit verbaast me niets.. Zoals een vriend van me het wel eens zegt.. Hij heeft jouw eierstokken aan het rammelen gebracht tijdens de seks..

Sterker nog, bij alle vrouwen met wie ik seksrelaties had, werden zij meestal zonder uitzondering allemaal verliefd.
pi_23784161
Vrouwen die de eerste nacht al met je in bed duiken zijn de goedkoopste hoeren die ik ken. Geef mij maar een vrouw waar je wat moeite voor moet doen.
Een vrouw die de eerste nacht al met je sex wilt, heeft dat ook al snel met een andere man en daarom geloof ik niet dat wanneer ze een realtie hebben dat ze ook monogaam zijn. (spreekt uit ervaring )

Besides waar is het respect voor je eigen lichaam nog?
Seeking of the grail is seeking of humanity itself....
pi_23784201
Spreekt fuifduif hier?
pi_23784229
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:17 schreef KonnieKipke het volgende:
Spreekt fuifduif hier?
Check anders even Boedie`s lijstje...
  zondag 5 december 2004 @ 20:19:22 #14
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_23784252
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:15 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
Je hebt juist respect voor je lichaam als je het gebruikt waarvoor het gemaakt is, je doet waar je zin in hebt en je je niet laat inbinden door geloofsidioten of puriteinse zeloten als jij.
pi_23784296
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:19 schreef Lithion het volgende:

[..]

Je hebt juist respect voor je lichaam als je het gebruikt waarvoor het gemaakt is, je doet waar je zin in hebt en je je niet laat inbinden door geloofsidioten of puriteinse zeloten als jij.
Totdat je aids hebt.
  zondag 5 december 2004 @ 20:21:29 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23784311
Inderdaad: ik respecteer mijn lichaam met het genot te gunnen .
pi_23784347
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:21 schreef Dr.IndianaJones het volgende:

[..]

Totdat je aids hebt.
Aids krijg je niet zomaar.. Ook niet met onbeschermd contact..
pi_23784435
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:21 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad: ik respecteer mijn lichaam met het genot te gunnen .
Neuken?
pi_23784447
Het verbaast me nog steeds dat mensen hier nog altijd aan anderen vragen welke keuzes ze in hun leven moeten maken. Aan de andere kant wordt er toch nooit daadwerkelijk mee gedaan, tenzij het volledig in lijn is met de reeds gevoelsmatig gemaakte keuze van de vraagsteller. Een stukje bevestiging, zeg maar.

Maar het blijft vermakelijk om zelf ook eens over bepaalde situaties na te denken, en er op te reageren.
pi_23784501
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:15 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
Vrouwen die de eerste nacht al met je in bed duiken zijn de goedkoopste hoeren die ik ken. Geef mij maar een vrouw waar je wat moeite voor moet doen.
Een vrouw die de eerste nacht al met je sex wilt, heeft dat ook al snel met een andere man en daarom geloof ik niet dat wanneer ze een realtie hebben dat ze ook monogaam zijn. (spreekt uit ervaring )

Je spreekt uit ervaring?
Je bent bedrogen door een dame met wie je na 1 avondje het bed in beland bent?

Ben jij dan wel te vertrouwen
Nee, dus, want jij dook dus net zo goed na 1 avondje al het nest in, dus zul jij vast ook niet monogaan kunnen zijn binnen een relatie
  zondag 5 december 2004 @ 20:29:21 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23784515
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:26 schreef Bombie het volgende:
Een stukje bevestiging, zeg maar.
En een beetje lekker spuien ook, lijkt me.
quote:
Maar het blijft vermakelijk om zelf ook eens over bepaalde situaties na te denken, en er op te reageren.
Zo zie je maar weer .
pi_23784527
Damn, tell me your secret
-> volg m'n trend, dan ben je pas een echte vent
pi_23784536
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:28 schreef milagro het volgende:

[..]

Je spreekt uit ervaring?

Nee, dus, want jij dook dus net zo goed na 1 avondje al het nest in, dus zul jij vast ook niet monogaan kunnen zijn binnen een relatie
Nope that`s not the story how it went.
pi_23784571
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:30 schreef Dr.IndianaJones het volgende:

[..]

Nope that`s not the story how it went.
Maar ze dook wel met jou het bed in?
je spreekt uit eigen ervaring toch?
pi_23784574
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:28 schreef milagro het volgende:

[..]

Je spreekt uit ervaring?

heeeeeeel scherp

maare ik ben het er zowiezo niet mee eens, ik ben nog nooit vreemd gegaan en plenty of times de 1e date sex gehad (meestal zelfs)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')