TS met update:
Het is helemaal goedgekomen!
Om 2.00 uur 's ochtends zag hij mij op het oud&nieuw feest waar we beiden waren. Ik kon hem niet vinden, dus ik had de moed al helemaal opgegeven... totdat ik ineens 2 handen voor mijn ogen voelde en gekust werd. Ik draaide me om, en het was hem!
Ik had al allerlei zinnen bedacht die ik tegen hem zou kunnen zeggen als ik hem tegenkwam, maar dat bleek allemaal overbodig. Hij zei dat hij ontzettend had gehoopt mij nog een keer tegen te komen, en ik zei dat ik dat ook had gehoopt en dat ik daarom op dat feest was. Hij bleek vergeten te zijn dat we het daar samen over gehad hadden, maar was er erg blij mee. Nadat we nog een uurtje of wat stonden te zoenen, vertelde hij me dat hij me de leukste en mooiste vrouw vond die hij ooit was tegengekomen, en vroeg of ik hem alsjeblieft niet meer wilde laten gaan, en anders toch in ieder geval mijn telefoonnummer achterlaten
![]()
Tsja, en toen heb ik hem maar gezegd dat ik smoorverliefd op hem was sinds ik bij hem de deur was uitgestapt. En aangezien dat helemaal wederzijds was, hebben we zowel 1 als 2 januari grotendeels samen in bed doorgebracht. Ik ben maar 1 ochtendje weggeweest om mijn grootmoeder een nieuwjaarsbezoekje te brengen, en verder hebben we heerlijk gekletst, gevreeen en filmpjes gekeken
Nu ben ik weer aan het werk, en dat valt zwaar met een verliefd hoofd. Hij heeft me al 4 smsjes gestuurd vandaag, terwijl ik dacht dat mannen boven de 30 zoiets niet zo fanatiek meer deden...
Het is dus helemaal aan! Ik zie hem woensdag weer, gaan we samen lunchen en dit weekend gaan we ook naar de film... waarna we waarschijnlijk de rest van het weekend wel weer tussen de lakens zullen doorbrengen...
Hij liet me bij hem thuis zien dat hij een gedicht over me had geschreven. Cute, alleen was mijn naam verkeerd gespeld
![]()
Zo, nu weten jullie ook hoe het is afgelopen met mijn 'hopeloze' verliefdheid. I'm so happy!