abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23948612
Goh , je bent me er eentje, hè
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 13 december 2004 @ 20:04:53 #152
22944 Breetai
....Relax....
pi_23949335
Gelukkig maar eentje.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_23972907
Zoveel vrouwen die dat doen, en geen een die ik ervan ken
pi_23975348
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:35 schreef milagro het volgende:
Goh , je bent me er eentje, hè
stiekem ben je toch wel onder de indruk...

je had ook niet kunnen reageren
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 3 januari 2005 @ 13:42:55 #155
109638 YourBadLuck
Never Give Up Dreaming
pi_24371318
TS met update:

Het is helemaal goedgekomen!

Om 2.00 uur 's ochtends zag hij mij op het oud&nieuw feest waar we beiden waren. Ik kon hem niet vinden, dus ik had de moed al helemaal opgegeven... totdat ik ineens 2 handen voor mijn ogen voelde en gekust werd. Ik draaide me om, en het was hem!

Ik had al allerlei zinnen bedacht die ik tegen hem zou kunnen zeggen als ik hem tegenkwam, maar dat bleek allemaal overbodig. Hij zei dat hij ontzettend had gehoopt mij nog een keer tegen te komen, en ik zei dat ik dat ook had gehoopt en dat ik daarom op dat feest was. Hij bleek vergeten te zijn dat we het daar samen over gehad hadden, maar was er erg blij mee. Nadat we nog een uurtje of wat stonden te zoenen, vertelde hij me dat hij me de leukste en mooiste vrouw vond die hij ooit was tegengekomen, en vroeg of ik hem alsjeblieft niet meer wilde laten gaan, en anders toch in ieder geval mijn telefoonnummer achterlaten

Tsja, en toen heb ik hem maar gezegd dat ik smoorverliefd op hem was sinds ik bij hem de deur was uitgestapt. En aangezien dat helemaal wederzijds was, hebben we zowel 1 als 2 januari grotendeels samen in bed doorgebracht. Ik ben maar 1 ochtendje weggeweest om mijn grootmoeder een nieuwjaarsbezoekje te brengen, en verder hebben we heerlijk gekletst, gevreeen en filmpjes gekeken

Nu ben ik weer aan het werk, en dat valt zwaar met een verliefd hoofd. Hij heeft me al 4 smsjes gestuurd vandaag, terwijl ik dacht dat mannen boven de 30 zoiets niet zo fanatiek meer deden...

Het is dus helemaal aan! Ik zie hem woensdag weer, gaan we samen lunchen en dit weekend gaan we ook naar de film... waarna we waarschijnlijk de rest van het weekend wel weer tussen de lakens zullen doorbrengen...

Hij liet me bij hem thuis zien dat hij een gedicht over me had geschreven. Cute, alleen was mijn naam verkeerd gespeld

Zo, nu weten jullie ook hoe het is afgelopen met mijn 'hopeloze' verliefdheid. I'm so happy!
You suck and I'll drain you
  maandag 3 januari 2005 @ 13:46:35 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24371377
Wat een leuke update!!!
Voel de vlinders bijna in mijn eigen buik ...

Hartstikke goed begin van het nieuwe jaar voor jullie.
Heel veel succes met je 'hopeloze' verliefdheid .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 3 januari 2005 @ 13:52:55 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24371478
TS, wat een heerlijk verhaal zeg!

Leuk! Geniet ervan, en niet te veel meer nadenken hoor!
pi_24371528
das nog eens een goed begin van het nieuwe jaar idd

geniet ervan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 3 januari 2005 @ 13:58:58 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24371581
Drie enthousiaste modjes op een rij .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_24373036
quote:
Op maandag 3 januari 2005 13:58 schreef Copycat het volgende:
Drie enthousiaste modjes op een rij .
Er zijn ook enthousiaste niet-modjes

Veel plezier in dit nieuwe jaar, een beter begin kun je niet hebben
pi_24373541
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:56 schreef YourBadLuck het volgende:
Ik heb als single regelmatig eenmalige seks met iemand. Dat bevalt meestal prima. .... Maar ja, een single vrouw heeft ook haar behoeftes, en ik hecht wel veel belang aan seks. Ik heb over belangstelling daarvoor gelukkig ook niet bepaald te klagen, dus ik kom wel aan mijn trekken

Zo ook onlangs. Om het niet te ingewikkeld te maken: Ik kwam een man tegen bij het uitgaan, we raakten aan de praat, ik zag hem ineens wel heel erg zitten, dat bleek op een gegeven moment wederzijds te zijn en we belandden met elkaar in bed .... Meestal ben ik 's ochtends zo weer weg.
sletje
  maandag 3 januari 2005 @ 18:44:04 #162
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_24376472
Gefeliciteerd met dit supere begin van het nieuwe jaar

Na het reageren eerder in dit topic hoopte ik al dat er zoiets zou gaan gebeuren als je naar het feest zou gaan met oud en nieuw waar hij ook was!

Geniet er met volle teugen van!
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_24381380
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:42:10 #164
22944 Breetai
....Relax....
pi_24415606
Gefeliciteerd met het feit dat het eigenlijk toch nog goed kwam. Afgelopen nieuwjaar kwam ik ook een geweldige meid tegen die ik een paar maanden voor het laatst tegen was gekomen. Zij bleek mij ook al een paar maanden te zoeken in m'n stamkroeg waar ik de laatste tijd niet meer vaak kwam. In ieder geval zagen we elkaar weer tijdens nieuwjaarfeest en dat begon al meteen goed. Van het een kwam al snel het ander.

Bij de eerste date op nieuwjaarsdag ging het iets sneller dan verwacht. Van DVD kijken kwam niet echt veel. Na 4 dagen kan ik ff bijkomen tot komend weekend. We hebben afgesproken om dan wel ff sociaal de stad in te gaan.

Soms zit het gelukkig wel een keertje mee.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2005 @ 18:45:33 #165
47213 ArmaniMania
pi_24415666
whehehe, dacht daar hoor je niks meer van...

Gefeliciteerd joh, wat leuk voor je
pi_24426868
mmm ik lig dan nog achter maar hier is t meestal eerst iets( in de richting van verliefdheid) iig meer dan n lustobject en dan pas aan sex denken... anders... zou ik ook eens moeten proberen.. misschien heb ik dan meer succes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')