google maar es op die termen, ze worden gratis uit gedeeld ofzo maar ik wil er eenquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
lonsdale met say no to racism?? wtf? foto?
Zoek ik ook.quote:Op zondag 5 december 2004 22:08 schreef ook_gek het volgende:
waar kan je simpele coltruien kopen online het liefst. Heb niet veel tijd om naar de stad te gaan
Gewoon hele simpele col truien voor onder een blouse BV.
Ik had vandaag een Tommy coltrui aan maar die zat strak en ik wil geen strakke koltruien hebben.
Iemand een idee
tof vest die gele dan, moet ik wel hebben eig.quote:Op maandag 20 december 2004 17:24 schreef JeroenV het volgende:
*Kick
Ik zoek dit vest van G-star, maar dan in het wit met blauwe vakken. Het liefst te koop via een internetsite, of anders Rotterdam oid. Ik heb weinig tijd om te stad in te gaan.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 december 2004 18:03 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik ben dringend (voor kerst) op zoek naar een winkel met deze jas
Ik ben dus op zoek naar namen van winkels die deze hebben hangen![]()
Weet ook iemand de prijs ongeveer ?
Als je bedoelt dat het gele, blauw is en het zwarte, wit dan hangen ze in Haarlem.quote:Op maandag 20 december 2004 17:24 schreef JeroenV het volgende:
*Kick
Ik zoek dit vest van G-star, maar dan in het wit met blauwe vakken. Het liefst te koop via een internetsite, of anders Rotterdam oid. Ik heb weinig tijd om te stad in te gaan.
[afbeelding]
Volgens mij worden er alleen buttons uitgedeeld door Lonsdale met die tekst?quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:51 schreef Brendovic het volgende:
google maar es op die termen, ze worden gratis uit gedeeld ofzo maar ik wil er een
weten jullie mischien ook welke cijfers er op het prijskaartje staan?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:07 schreef amornl87 het volgende:
ik zoek een rode paul frank hoodie
(met dat kenmerkende aapje er natuurlijk op)
weet iemand waar je die kan kopen? Liefst omgeving Den Haag
Hebben ze dat niet bij Funkiehouse? Ofzoiets.. In de schoolstraat in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:07 schreef amornl87 het volgende:
je kan maison de bonneterie proberen, in de kelder zeg maarquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:07 schreef amornl87 het volgende:
ja ik weet wat jullie bedoelen, ik weet ook dat ze bij funky house best veel paul frank verkopen en ook bij de bonnetrie, maar ik doelde er meer op of jullie exact deze rode hoodie daar hebben zien hangen? relaxed dat ze sale hebbn bij de bonnetrie!(dus ook de paul frank)?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:51 schreef seto het volgende:
[..]
je kan maison de bonneterie proberen, in de kelder zeg maar
ze hebben er nu ook sale
Martkplaats, Evisu maakt naar mijn weten geen trui-en, wel longsleeves.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:20 schreef XiChico het volgende:
Weet iemand waar er truiten te koop zijn van Evisu .. ik zoek zo'n beige trui, met in het midden in het zwart het teken van Evisu
De H&M hangt er vol mee, ¤19,95quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:45 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik ben al een tijd op zoek naar een simpele capuchontrui met rits in het licht grijs. Nu heb ik wel van die dingen zien hangen maar daar staat steeds een dom merkje of een ander plaatje op. Ik wil er een gewoon helemaal zonder print:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo'n simpel ding maar toch zo moeilijk te vinden. Bij textieldrukkerijen hebben ze ze wel maar daar verkopen ze niet per stuk maar per 10 ofzo.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:07 schreef amornl87 het volgende:
Ja, maar dan staat er volgens mij iets op de mouw ofzo. Maargoed, ik zal er nog eens een keer gaan kijken deze week.quote:
Er staat echt niets op de mouw, ik heb een grijze aanquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:05 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Ja, maar dan staat er volgens mij iets op de mouw ofzo. Maargoed, ik zal er nog eens een keer gaan kijken deze week.
Bedankt voor de tip in elk geval.
Maisson de Bonneterie heeft een aardige paul frank collectie en zit in Den Haag, anders zou ik op ebay.com kijken dat scheelt echt een hoop!quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:58 schreef amornl87 het volgende:
[..]
[afbeelding]
zo een dus, best kicke trui, hebben jullie em in denhaag ergens zien hangen en voor hoeveel?
gelukkig want dat vind ik ook niet mooi!quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:08 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Er staat echt niets op de mouw, ik heb een grijze aan
ja weet ik, hopen dat ze daar een rooie hebben, die bruine vind ik niet zo mooi. Maar een oranje vind ik ook mooiquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:10 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Maisson de Bonneterie heeft een aardige paul frank collectie en zit in Den Haag, anders zou ik op ebay.com kijken dat scheelt echt een hoop!
Zijn er nog een heleboel van, alleen zijn ze een beetje nepquote:Op donderdag 30 december 2004 00:54 schreef Mactoy het volgende:
Playboy shirts hadden ze bij Roxy, Kalverstraat A'dam. Ik had een van de laatste
Een M, maar hijs zwaar gekrompen, ik kan nu het beschouwen als second skin zo strak is het geworden. Dus neem een maatje groter dan normaal.
quote:Op donderdag 30 december 2004 22:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Zijn er nog een heleboel van, alleen zijn ze een beetje nep
Ik ben zelf ook op zoek naar een shirt. Zag vandaag bij de kapper een jongen met een groen shirt met 'Vaginas are weird' erop, en ik hing met m'n hoofd in de wasbak dus kon niet vragen waar ik m kan kopen. Weet iemand dat?
Op Tshirt hell staat er ook een, maar die is niet zo leuk.
Beetje laat... Maar o.a. in de Chill Out van de Bijenkorf verkopen ze 10feet.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:41 schreef sannuh het volgende:
Wie weet waar je spullen van 10 feet kunt kopen? Erg mooie broeken hebben ze daarvan zeg!
Beetje "The Sting" style...quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zoek dit:
[afbeelding]
Weet iemand in welke winkel deze trui verkocht word?
Waar waar waarquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:37 schreef JaWi het volgende:
*tvp.
Heb die jas wel zien hangen geloof ik, flat_erik. Zal er morgen eens naar kijken.
Meld het wel over msn of fok.
check Online Shopping Lifestylequote:Op donderdag 10 februari 2005 00:40 schreef cultheld het volgende:
Misschien niet helemaal ontopic, maar weet iemand nog een goede online outlet behalve harburi?
bij de Reykjavik (weet niet cker of je het zo schrijft) heb ik afgelopen week 3 '10 feet' broeken gepast..quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:41 schreef sannuh het volgende:
Wie weet waar je spullen van 10 feet kunt kopen? Erg mooie broeken hebben ze daarvan zeg!
oeh die heb ik ooit ook op internet gezien.. ben ook al op zoek naar iets dergelijks.. die van dat meisje uit de clip Push up van de Freestylers is ook superleuk.. kan er niet zo snel een plaatje van vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:22 schreef Scandalous het volgende:
Ik zoek dit roze Adidasje, nergens te vinden
[afbeelding]
Ff een schopje voor deze jasquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:08 schreef flat_erik het volgende:
Ik ben op zoek naar zo'n bruine leren Jas die je ook ziet op de foto's hieronder. Chris Zegers had m aan bij wat filmpjes van Yorin travel... Hoeft niet precies hetzelfde maar een beetje het idee van een bruine leren jas met wat van die banden boven en onder....
Aan het vlaggetje op de mouw zou je bijna denken dat het een scapa trui is.... Kan je helaas niet verder helpen maar misschien klopt mn vermoeden dat het een scapa trui is... als het zo is dan is het een lekkere dure truiquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zoek dit:
[afbeelding]
Dank uquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:12 schreef schatje het volgende:
[..]
check Online Shopping Lifestyle
Dat is toch zo'n schoen van Le Coq du Sport?quote:
balenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:36 schreef Virus.NL het volgende:
Van de Lacoste-website: Our products are not available for sale online.
tsja, maar nu moet ik eerst die kakkerwinkels zien te vindenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:02 schreef boskov het volgende:
[..]
lacoste polo's zijn toch gewoon in alle kakkerwinkels verkrijgbaar?
Daar heeft ie wat aanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:36 schreef Virus.NL het volgende:
Van de Lacoste-website: Our products are not available for sale online.
http://www.english-hatter.nl/lacoste.htmquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:30 schreef taart het volgende:
Weet iemand misschien een site waar je lacoste polo's kun bestellen?
* stijn_ wil die ookquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:40 schreef Tujuh het volgende:
Ik ben op zoek naar deze Adidas sneakers. Heeft iemand ze toevallig in een winkel gezien?
Ik kan ze namelijk alleen vinden op internet.
Zien er leuk uit, ik ben ook wel benieuwd waar die dingen verkrijgbaar zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:46 schreef stijn_ het volgende:
[..]
* stijn_ wil die ook
Wat is de naam van de sneaker en op welke site heb je hem gezien?
Beetje zoeken op internet kom je uit op een prijs van zo'n 50 euro, hier is hij 87 euroquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:52 schreef stijn_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja, hier kan je hem niet kopen, geen shipping naar Europa, maar hier kan je hem wel halen.
denk het nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:35 schreef Tujuh het volgende:
Idd, het zijn 'martial arts' schoenen..taekwondo karate etc.ik zou ook niet weten of ze geschikt zijn om gewoon mee over straat te lopen, maar mooi lijken ze me iig wel
![]()
Ik heb zelf deze, maar dat is niet echt een trainingsjack..quote:Op zondag 27 maart 2005 15:56 schreef Trachemys het volgende:
Ik zoek twee verschillende kledingstukken:
1. een bruin trainingsjack met oranje strepen (bijvoorbeeld rond de zijnaden). Maar dan wel van echte stof en niet van dat vieze tennis-trainingsjack-spul. Heb er ooit een gehad, een oude van een van mijn ouders die echt geweldig was maar die te klein werd...
klik hierquote:Op maandag 28 maart 2005 00:21 schreef Trachemys het volgende:
[afbeelding] deze vind ik inderdaad wel ok... zocht meer naar zo'n oranje baan aan de zijkant maar ok... Alleen Mishumo?? Is dat een merk wat bekender is? Voor mij namelijk geheel onbekend...
Ik weet het niet meer zeker, maar ik meen dat ik laatst gezien heb dat ze ook deze in het bruin met oranje hadden. Deze lijkt meer op wat je bedoelt hè?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:21 schreef Trachemys het volgende:
[afbeelding] deze vind ik inderdaad wel ok... zocht meer naar zo'n oranje baan aan de zijkant maar ok... Alleen Mishumo?? Is dat een merk wat bekender is? Voor mij namelijk geheel onbekend...
Ik zoek dit ook..quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:45 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik ben al een tijd op zoek naar een simpele capuchontrui met rits in het licht grijs. Nu heb ik wel van die dingen zien hangen maar daar staat steeds een dom merkje of een ander plaatje op. Ik wil er een gewoon helemaal zonder print:
[afbeelding]
kleur: [afbeelding]
Zo'n simpel ding maar toch zo moeilijk te vinden. Bij textieldrukkerijen hebben ze ze wel maar daar verkopen ze niet per stuk maar per 10 ofzo.
Ik heb die nog wel een liggen, maar ik neem aan dat je niet op zoek bent naar een tweedehandsje?quote:
op www.zoovillage.com heb je ze... maar dan kom je wel op een totaal van 87 euro per polo volgens mij, terwijl ze in de winkel 69 zijn. Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:30 schreef taart het volgende:
Weet iemand misschien een site waar je lacoste polo's kun bestellen?
In een esprit winkel? Of online bestellen (zonder verzendkosten trouwens).quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:15 schreef flat_erik het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze kan kopen?
[afbeelding]
Bij die duitse Esprit shop?quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:31 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Of online bestellen (zonder verzendkosten trouwens).
Players in Den Haag volgens mij?? Noordeindequote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:47 schreef Desiderius het volgende:
Kun je in Nederland Seven for all mankind jeans krijgen en zo ja waar ?
Zoekt mee!quote:Op zondag 27 maart 2005 15:56 schreef Trachemys het volgende:
2. Adidas Chile 62 bruin leder. Niet meer te vinden voor mij...
Duur?quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:17 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Players in Den Haag volgens mij?? Noordeinde
Tattoo Long Sleevequote:Op woensdag 30 maart 2005 20:12 schreef Morgil het volgende:
Ik weet dat het hier al een keer is gevraagd maar ik kan het niet meer terugvinden.
Ik zoek zo'n doorschijnend shirt met tattoo mouwen, zodat het net lijkt of je helemaal onder getatooeerd bent?
Ik dacht dat ze ze bij de large hadden, maar dat is toch niet.
die hebben ze wel bij de large, lentecatalogus. Moet je ff goed zoeken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:12 schreef Morgil het volgende:
Ik weet dat het hier al een keer is gevraagd maar ik kan het niet meer terugvinden.
Ik zoek zo'n doorschijnend shirt met tattoo mouwen, zodat het net lijkt of je helemaal onder getatooeerd bent?
Ik dacht dat ze ze bij de large hadden, maar dat is toch niet.
niemand?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:09 schreef cappp het volgende:
Weet iemand waar je allstars online kan bestellen? Ik heb nu echt geen tijd om dat hele tering eind naar utrecht af te leggen.
Er zitten toch zat Esprit winkels in Nederland? Daar zullen ze hem wel hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:41 schreef flat_erik het volgende:
a: heb geen creditcard
b: hoe zit het met terugsturen?
c: geen winkels in NL die ze verkopen?
d: bah
http://www.bristol-nederland.nl/index.php?id=376&no_cache=1quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:17 schreef sannuh het volgende:
Weet iemand waar een bristol zit in utrecht? en dan het liefst in het centrum dus niet ergens waar je met een bus heen moet vanaf centraal
Sloop de navigatie uit je vaders autoquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:23 schreef sannuh het volgende:
Heb ik gekeken maar ik weet niet waar die straten in Utrecht liggen en waar die winkels dus precies zitten. Op een plattegrond wordt het voor mij ook niet duidelijker![]()
In ieder geval niet in het centrum.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:23 schreef sannuh het volgende:
Heb ik gekeken maar ik weet niet waar die straten in Utrecht liggen en waar die winkels dus precies zitten. Op een plattegrond wordt het voor mij ook niet duidelijker![]()
YES, ik heb mquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:15 schreef flat_erik het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze kan kopen?
Was dat niet die met die print op je schouders?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:10 schreef flat_erik het volgende:
[..]
YES, ik heb mVandaag ff naar groningen gereden... Hij is über
Die was er ook ja... Vond ik persoonlijk ook minder mooi. heb nog een andere gevonden, beter getailleerd en zonder printquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:12 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Was dat niet die met die print op je schouders?
Dat vond ik dan weer een beetje jammer.
Had 'm ook gezien..
schappelijke prijs. was ie er ook in andere kleuren?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:28 schreef flat_erik het volgende:
[..]
Die was er ook ja... Vond ik persoonlijk ook minder mooi. heb nog een andere gevonden, beter getailleerd en zonder printWel 100 euri
![]()
@ de Esprit winkelquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:02 schreef Fatality het volgende:
Waar heb je hem dan vandaan flat_erik?
Jasje kost 100 euri.quote:Waagstraat 8-9
9712 JX Groningen tel 050 318 31 86
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:47 schreef imago het volgende:
Iemand enig idee waar in de randstad deze schoenen te krijgen zijn? Heb al in veel winkels gezocht, en het model hebben ze natuurlijk overal, maar ik zoek speciaal deze uitvoering
[afbeelding]
volgens mij zijn die al oud, ik ken iemand die ze vorige zomer al had...dat wordt moeilijk om die nu nog te vinden denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:47 schreef imago het volgende:
Iemand enig idee waar in de randstad deze schoenen te krijgen zijn? Heb al in veel winkels gezocht, en het model hebben ze natuurlijk overal, maar ik zoek speciaal deze uitvoering
[afbeelding]
Nog maar een keer proberen... weet iemand het?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:22 schreef Scandalous het volgende:
Ik zoek dit roze Adidasje, nergens te vinden
quote:Op maandag 4 april 2005 13:15 schreef WankerPluskut het volgende:
Who in Godsname kan mij vertellen waar dit shirt met the BIG 3 te koop is? Hier geshowd door de Nooijer...
In Gelderland of Twente...
Volgens mij is dat een scapa trui. Gewoon naar een winkel gaan waar ze scapa verkopen. Zit een scapa winkel op oud kerkhof in utrecht.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zoek dit:
[afbeelding]
Toevallig zag ik iets soortgelijks in de Bijenkorf hangen.quote:Op maandag 4 april 2005 01:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nog maar een keer proberen... weet iemand het?
Daar was ik ook al bang voor, maar dit weekend zag ik er iemand mee lopen. (Als ze niet zo ver weg was had ik het aan haar gevraagdquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Toevallig zag ik iets soortgelijks in de Bijenkorf hangen.
Denk eerder dat je het uit het buitenland moet halen.
Toen ik het zag moest ik meteen denken aan de Missy Elliot collectie voor Adidas. Ik heb echter niets op de site kunnen vinden.quote:Op maandag 4 april 2005 01:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
In Berlijn zou een Adidas fashion winkel zijn, met de fashionlijn van Adidas. Missichien moet je daar es heen fietsenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Daar was ik ook al bang voor, maar dit weekend zag ik er iemand mee lopen. (Als ze niet zo ver weg was had ik het aan haar gevraagd)
Nee klopt, het is niet van de ME collectie. Op ebay kan ik ook niks vinden helaas...quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Toen ik het zag moest ik meteen denken aan de Missy Elliot collectie voor Adidas. Ik heb echter niets op de site kunnen vinden.
ik denk dat ik iets soortgelijks al es heb zien voorbijkomen op t forum, met D&G-labeltje er aan...quote:Op woensdag 6 april 2005 16:21 schreef Outside_lines het volgende:
Nou ja ik zal het hier oko maar ff proberen dan:
Ik zoek een soortgelijke jas voor in de zomer:
[afbeelding]
Wie helpt mij er aan?
Ik vind de witte kant het mooiste eigenlijkquote:Op donderdag 7 april 2005 19:29 schreef 2000seasons het volgende:
[afbeelding]
waar zijn deze in nederland te koop?????
Ik ben hem vandaag nog tegen gekomen. Wel in Friesland helaas...quote:Op maandag 4 april 2005 13:28 schreef WankerPluskut het volgende:
Who in Godsname kan mij vertellen waar dit shirt met the BIG 3 te koop is? Hier geshowd door de Nooijer...
Deze zoek ik dus inderdaad...Wie helpt mij?
Ik zou het eens bij Funkiehouse (zitten R'dam en Den Haag) proberen, daar hebben ze dingen uit de Adidas fashion collectie. Ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen dat ze hem daar hebben, maar ik heb dat topje eerder gezien en ik denk dat het daar was. Hij is wel al redelijk oud, volgens mij.quote:Op maandag 4 april 2005 01:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik zag er wel iemand bij mij op school mee lopen, wel apartquote:Op donderdag 7 april 2005 19:29 schreef 2000seasons het volgende:
[afbeelding]
waar zijn deze in nederland te koop?????
Daar hebben ze em nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:28 schreef desaparacido het volgende:
[..]
Ik zou het eens bij Funkiehouse (zitten R'dam en Den Haag) proberen, daar hebben ze dingen uit de Adidas fashion collectie. Ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen dat ze hem daar hebben, maar ik heb dat topje eerder gezien en ik denk dat het daar was. Hij is wel al redelijk oud, volgens mij.
Inderdaad, daar had ik ook al gekekenquote:
Bij Players op 't noordeinde o.a.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:01 schreef ook_gek het volgende:
Iemand enig idee waar ik kleding van Burberry kan vinden in de omgeving van den haag?
Ik kan het nergens vinden. En op de site van Burberry heb je een store locator alleen staat nederland er niet tussen
word dit BV verkocht bij de bijenkorf?
Vraag een zwerver...quote:Op woensdag 13 april 2005 13:45 schreef Souljah het volgende:
ik zoek deze broek van Nudie
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, jasje is van Matiniquequote:Op woensdag 13 april 2005 12:48 schreef Desiderius het volgende:
Is dat jasje op het bovenste plaatje ook pepe jeans, Cure?
M@W verkoopt FTP toch?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:21 schreef Cure het volgende:
Wie weet waar onderstaande shirts te vinden zijn? (Liefst omgeving Rotterdam---Breda)
[[url=http://img221.echo.cx/img221/2166/shirt10xy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Pepe Jeans (wit met lichtgroene breedtestrepen)
[[url=http://img221.echo.cx/img221/5384/shirt22bc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Freeman T. Porter (sihrt met headphones)
thnx
spoiled in amsterdamquote:Op woensdag 13 april 2005 13:45 schreef Souljah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zit er niet een winkel die dat verkoopt in de haagsche bluf pleintje?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:53 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Bij Players op 't noordeinde o.a.
thx, ben er 2 weken geleden nog geweest maar toen is die me niet opgevallenquote:
We mischien?quote:Op woensdag 13 april 2005 19:40 schreef Maxxieh het volgende:
Ik zoek een grasgroen shirtje, waar gewoon niks op staat.. Het moet wel een slimfit (wat ietsje strakker zit) shirtje, geen ringer of een standaard shirtje ofzo. Zoiets zoek ik ook voor dames..
Je zou dan denken bij de H&M, maar daar kan ik ze echt niet vinden..
ohja, omgeving r'dam graag
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:45 schreef Souljah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zou goed kunnen het waren kleine 'dingetjes', in het midden zeg maar.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:03 schreef Ontopic het volgende:
Pall Mall heeft daar vleugeltjes zitten, of bedoel je dat niet?
Er zijn mooiere modellenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:45 schreef Souljah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
a 139,-quote:Op woensdag 13 april 2005 19:47 schreef Souljah het volgende:
[..]
thx, ben er 2 weken geleden nog geweest maar toen is die me niet opgevallen
heb je een prijs-indicatie?
Replay heeft ook broeken waar in het klein replay op de broekzakken staat..quote:Op woensdag 13 april 2005 20:55 schreef Desiderius het volgende:
Welk merk heeft jeans met logo's op die kleine zakjes (die boven de gewone zakken) aan de voorkant?
Volgens mij stond er ook nog een tekst (denk merknaam) boven het logo.
Zag vanmiddag iemand in de stad lopen met zo'n broek, vond het model erg mooi maar kon het logo niet goed zien
hmm, bij mij is dat zo'n gelig driehoekje maar dat is denk ik lang niet zo duidelijk leesbaar als bij een diesel,...quote:Op donderdag 14 april 2005 16:35 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Replay heeft ook broeken waar in het klein replay op de broekzakken staat..
de WE... het vrouwen model iigquote:Op woensdag 13 april 2005 19:40 schreef Maxxieh het volgende:
Ik zoek een grasgroen shirtje, waar gewoon niks op staat.. Het moet wel een slimfit (wat ietsje strakker zit) shirtje, geen ringer of een standaard shirtje ofzo. Zoiets zoek ik ook voor dames..
Je zou dan denken bij de H&M, maar daar kan ik ze echt niet vinden..
ohja, omgeving r'dam graag
Ik zou ebay in de gaten houden.quote:Op maandag 4 april 2005 01:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
weet iemand dat ?;)quote:Op maandag 28 maart 2005 19:09 schreef cappp het volgende:
Weet iemand waar je allstars online kan bestellen?
Bedankt Chasin en Desiderius!:) Ik ga kijken bij de WE!quote:
D&G heeft vaak getailleerde overhemden. Te koop bij Tip de Bruin aan de Nieuwendijk, Velvet in de Magna Plaza (tweede etage), of de D&G winkel in de PC Hooftstraat. En waar je denk ik ook wel kunt slagen is Zara. Of anders laat je een overhemd tailleren in een naaiatelier (of door je moeder als ze er handig in is). Atelier adres:quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:28 schreef Tujuh het volgende:
Weet iemand waar ik een beetje getailleerde overhemden kan krijgen? Ze moeten niet zo lubberen en als een soort vod naar beneden zakken over je middel. Beetje strak mag best, maar ook weer niet te. Iemand een idee wat voor merk en/of waar ze te (online) krijgen zijn?
Ik zou niet online gaan bestellen, pasvormen willen nogal eens wat van elkaar verschillen. Als je in het noorden van het land zit weet ik nog wel een leuk zaakje voor je.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:28 schreef Tujuh het volgende:
Weet iemand waar ik een beetje getailleerde overhemden kan krijgen? Ze moeten niet zo lubberen en als een soort vod naar beneden zakken over je middel. Beetje strak mag best, maar ook weer niet te. Iemand een idee wat voor merk en/of waar ze te (online) krijgen zijn?
Heb je "Jan Eringa" geprobeerd? Die heeft ook redelijk wat van Replay liggen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:00 schreef One_conundrum het volgende:
ik zoek een bepaalde replay broek, waar zitten de grotere replay handelaren. Bij leads in leeuwarden hebben zem niet
Ja jong, heeft die ook broeken, Moet ook nog een pak aanschaffen kan dat mooi in één keer. Tis niet een nette replay broek hoor, een beetje zo'n wornlook ding.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:17 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Heb je "Jan Eringa" geprobeerd? Die heeft ook redelijk wat van Replay liggen.
Fiftysix al geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ja jong, heeft die ook broeken, Moet ook nog een pak aanschaffen kan dat mooi in één keer. Tis niet een nette replay broek hoor, een beetje zo'n wornlook ding.
Score *zucht* www.score.nl en in het Magnaplaza in A'dam zit een replay winkelquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:00 schreef One_conundrum het volgende:
ik zoek een bepaalde replay broek, waar zitten de grotere replay handelaren. Bij leads in leeuwarden hebben zem niet
Yup, die hebben ze!quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ja jong, heeft die ook broeken, Moet ook nog een pak aanschaffen kan dat mooi in één keer. Tis niet een nette replay broek hoor, een beetje zo'n wornlook ding.
Sorry vergeten te zeggen dat de broek niet op Score.nl staat verwacht dus ook niet dat zem in de winkel hebben. Nou is de grootste Score waar ik ben geweest die in Groningen maar toch... A'dam is me nèèèèèt wat te ver...quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:27 schreef Chasin het volgende:
[..]
Score *zucht* www.score.nl en in het Magnaplaza in A'dam zit een replay winkel
Zoek........die functie doet het nog geneens daarom zit ik ook hier hahahahaquote:Op woensdag 20 april 2005 19:47 schreef One_conundrum het volgende:
zoek op het online shopping topic!
Ik zoek die niet, maar ik zag jou wel in L-t0wn.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:28 schreef MaRySe het volgende:
Ik zoek zwarte Chuck Tailor All Stars voor niet te duur in de omgeving Flevoland/Amsterdam
In de uitverpats ?quote:Op maandag 25 april 2005 20:02 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik zoek die niet, maar ik zag jou wel in L-t0wn.
Of zag je mij in L-t0wnquote:Op maandag 25 april 2005 20:02 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik zoek die niet, maar ik zag jou wel in L-t0wn.
Jawel. In Lelystad. Bij de Blokker.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:40 schreef MaRySe het volgende:
niemand een gouden bikini gezien ?
Meer dan jij denkt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:43 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Daar verkopen ze toch helemaal geen bikini's
Ik weet het niet zeker, maar je kan het proberen bij Very Cherry, ze hebben een kelder met vintage kleding uit de fifties & sixties.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:56 schreef ParanoidEv het volgende:
Waar o waar... en dan niet op de website waar ik ze vandaan heb.
Ik zoek jurkjes met zulke modellen dus.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik meen dat het een Diesel shirt is... Waar te koop? Geen idee.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:27 schreef Scarface_ het volgende:
Ik zoek dit shirt, weet iemand van welk merk t is of waar ze het verkopen.
[[url=http://img225.echo.cx/img225/5749/shirt0fo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Weet je het zeker dat t een Diesel shirt is?quote:Op woensdag 27 april 2005 13:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik meen dat het een Diesel shirt is... Waar te koop? Geen idee.
Denk niet dat hij het zeker weet maar het ziet er wel naar uit.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:36 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat t een Diesel shirt is?
Had ooit zo'n shirt, grijs ook v-hals, kwam bij Jack and Joans weg.. geen idee of ze die nu nog hebben.. Ook geen idee waarom ik hem toen terug gebracht hebquote:Op woensdag 27 april 2005 22:55 schreef Lu_uK het volgende:
[afbeelding]
ik zoek dat grijze shirtje wat die man er onder draagt, alleen ik wil hem niet van de H&M hebben iemand anders een idee?
tjah misschien ga je toch liever voor qualiteitquote:Op woensdag 27 april 2005 23:06 schreef flat_erik het volgende:
[..]
Had ooit zo'n shirt, grijs ook v-hals, kwam bij Jack and Joans weg.. geen idee of ze die nu nog hebben.. Ook geen idee waarom ik hem toen terug gebracht hebMisschien omdat hij 39,95 was.. die van de H&M is toch iets goedkoper
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:09 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
tjah misschien ga je toch liever voor qualiteit
Kwaliteit.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:09 schreef Lu_uK het volgende:
tjah misschien ga je toch liever voor qualiteit
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:16 schreef Coconut het volgende:
[..]
Kwaliteit.
Je kan er ook meteen 5 kopen. Heb je nog eens wat nieuws [afbeelding].
ik vind het een beetje op een Rietveld shirt lijkenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:27 schreef Scarface_ het volgende:
webshops van wehkamp en die andere.. neckerman ofzoiets misschien?quote:Op donderdag 28 april 2005 08:21 schreef Ri-Klain het volgende:
Ik ben op zoek naar:
een boardshort met surfbloemen print
[afbeelding]
Dus zoiets, maar dan met vrolijke bloempkes
Ik woon zelf vlak bij Utrecht, maar daar hebben we maar 1 super klein surfwinkeltje, en daar verkopen ze ze dus nietWaar heb je grotere surf- of sportwinkels waar ze dit soort broeken wel hebben?
In de bijekorf bij de zwem/sport afdeling hadden ze er daar een stuk of 10 van hangen. bloemtjes in alle kleuren en maten. Ook die lengte. Ze zullen er deze zomer ongetwijveld weer hangen.quote:Op donderdag 28 april 2005 08:21 schreef Ri-Klain het volgende:
Ik ben op zoek naar:
een boardshort met surfbloemen print
[afbeelding]
Dus zoiets, maar dan met vrolijke bloempkes
Ik woon zelf vlak bij Utrecht, maar daar hebben we maar 1 super klein surfwinkeltje, en daar verkopen ze ze dus nietWaar heb je grotere surf- of sportwinkels waar ze dit soort broeken wel hebben?
die zijn zeker wel vet jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:06 schreef Tujuh het volgende:
[afbeelding]
deze schoenen zien er zo op het oog ook goed uit vind ik:) iemand een idee of ze in Nederland te krijgen zijn?
de Bunker, Hilversum. Weet bijna zeker dat ik ze van de week had zien staan.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:45 schreef Blegh het volgende:
Help!Ik ben dus op zoek naar Onitsuka Tiger Tai-Chi's en dan wel deze:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Bij die eerste vind ik de strepen erg leuk, maar ik vraag me af of dat gebroken wit wel zo mooi is. Ik ben net in Rotterdam geweest en ze hadden geen tai-chi's bij de Funky House, Sneakers of bij Pro Sport. Iemand enig idee waar ik ze wél kan halen? Maakt niet heel erg uit waar, heb toch OV..
De Mexico66's hadden ze wel bij Funky House in wit/blauw/rood, maar ik vind de neus van de Tai-chi mooier en heb best smalle voeten.
die 2e zijn te koop bij footlockerquote:Op donderdag 28 april 2005 14:45 schreef Blegh het volgende:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Bij die eerste vind ik de strepen erg leuk, maar ik vraag me af of dat gebroken wit wel zo mooi is. Ik ben net in Rotterdam geweest en ze hadden geen tai-chi's bij de Funky House, Sneakers of bij Pro Sport. Iemand enig idee waar ik ze wél kan halen? Maakt niet heel erg uit waar, heb toch OV..
De Mexico66's hadden ze wel bij Funky House in wit/blauw/rood, maar ik vind de neus van de Tai-chi mooier en heb best smalle voeten.
Hey, bedankt, ziet er leuk uit! Jammer dat ik alleen nooit in Rotterdam kom, maar als ik er eens kom ga ik er zeker langs!quote:Op woensdag 27 april 2005 13:23 schreef desaparacido het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar je kan het proberen bij Very Cherry, ze hebben een kelder met vintage kleding uit de fifties & sixties.
Eindelijk iemand die ze ook mooi vind. Als de volgende persoon ff wil melden waar ze te koop zijn, dan zou het helemaal geweldig zijnquote:Op donderdag 28 april 2005 16:06 schreef Blu het volgende:
[..]
die zijn zeker wel vet ja
weet iemand waar je die kunt halen en Tujuh, waar kwam je ze tegen??
Deze site heeft ook veel leuke dingen, en gelukkig ook in maten voor vrouwen met wat tieten op hun bovenkant..quote:Op donderdag 28 april 2005 18:35 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hey, bedankt, ziet er leuk uit! Jammer dat ik alleen nooit in Rotterdam kom, maar als ik er eens kom ga ik er zeker langs!
Ja, die ken ik al een aantal jaarquote:Op donderdag 28 april 2005 19:19 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Deze site heeft ook veel leuke dingen, en gelukkig ook in maten voor vrouwen met wat tieten op hun bovenkant..
http://www.hottopic.com
Kijk maar eens.. Daar hebben ze ook veel van die jurkjes
chillout in de bijenkorf heeft hem.. is wel een mannenshirtquote:Op donderdag 28 april 2005 19:16 schreef Rhanna het volgende:
Een jongen op school had laatst een GSUS shirt aan met een meid erop. Het was een zwart shirt, met een silhouet van een vrouw, ingekleurd met alle kleuren van de regenboog. Kan ik die ergens online kopen?
Ben een meisje.. dus das wel lastig denk ik he ...
klik hierquote:Op donderdag 28 april 2005 14:45 schreef Blegh het volgende:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Daar wordt je mee doodgegooid in elke winkel... Probeer het eens bij de Score ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:26 schreef Scarface_ het volgende:
ik zoek dit shirt van G-star, weet iemand waar ik deze kan bestellen/kopen?
[afbeelding]
Ja, zoiets bedoel ik inderdaad! Bedankt, maar waar kan ik die (of andere, mag ook ander merk) kopen? Ik koop namelijk liever in een winkel (kan ik een lekker dagje stadtenquote:Op donderdag 28 april 2005 09:59 schreef cs-Blade het volgende:
[..]
webshops van wehkamp en die andere.. neckerman ofzoiets misschien?
/edit: http://www.oneill.com/index.php?func=clothing&G=M&sport_id=1&type=boardshorts
een van die?
Ik heb dit shirt zelf, het is van de collectie van vorige zomer. Shirt is van de HM, ik heb hem in een S, je mag hem zo kopen van mequote:Op woensdag 27 april 2005 13:27 schreef Scarface_ het volgende:
Komt goed uitquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:59 schreef Bahaas het volgende:
[..]
Ik heb dit shirt zelf, het is van de collectie van vorige zomer. Shirt is van de HM, ik heb hem in een S, je mag hem zo kopen van me...
Hehe lucky ussssssssssquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:02 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Komt goed uitik heb ook een S
Hoeveel verkoop je 'm? En is ie gewoon goed enzo?
Owja is goedquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:29 schreef Bahaas het volgende:
[..]
Hehe lucky ussssssssss, maar heb hem vorig jaar gekocht voor ¤19,95 dacht ik, dus voor een 10-tje mag je hem hebben, wel exclusief verzendkosten dan, dus wordt 15 E-tjes.. ?
Hij is in perfecte staat (H), heb hem zelden aangehad, in verband met een overschot aan kleding keuze in mijn "zomer-kast" vorig jaar (A)
Een uniform waarvan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:39 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik zoek een unifom, maar de jas moet dan zonder kraag zijn. Waar zou ik zoiets kunnen krijgen?
Ook schoenen?? (deze zag ik op yoox staan maar niet in mijn maat, ik weet dus ook niet zeker of je deze wel in de winkel tegen komtquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:13 schreef schatje het volgende:
Paul Smith is te koop bij Local Service en Tip de Bruijn in A'dam en bij Lava in Rotterdam.
Ja, vondutch33@hotmail.com ... Addddddddd meeeeeeeeeequote:Op vrijdag 29 april 2005 15:34 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Owja is goedheb je mischien Msn? gaat wat makkelijker communiceren
![]()
![]()
Weet je heel misschien of ze daar ook de tai-chi schoenen hadden van Tiger? Het zou idd kunnen, ze zijn een officiele dealer volgens Asics.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
de Bunker, Hilversum. Weet bijna zeker dat ik ze van de week had zien staan.
Helaas, dat zijn echt Asics. Is dus een ander model. Nee, ik ben echt specifiek op zoek naar Onitsuka Tigers.quote:
Bedankt, maar dit zijn dus alleen de Mexico66's in die kleuren..quote:
Niemand??quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:59 schreef Takemenow het volgende:
Ik zoek 2 riemen van Diesel. Die @#$%!site van hun is heel mooi maar alleen maar Flash dus kan ik geen plaatjes neerplanten hier....
Iig wel de link: http://www.diesel.com/stylebook/2005ss/contents/home/home.html Dan rechts bovenin kiezen voor Spare Parts en dan gaat het om de volgende riemen:
333BVK SCIO 5CIOX Q4S
333BVL Cinemac PTS
Ben gisteren al in de Diesel store in Amsterdam geweest maar die hadden ze niet.
Als ik dit zo lees is het wel een lelijke post maar ja....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |