abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 december 2004 @ 16:42:06 #1
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
pi_23780439
hoeveel kosten deze atm? en zijn deze ook te koop bij shoebaloo koningsplein of moet ik daarvoor naar de pc hooftstraat?
pi_23780534
zoek je daarnaar? k heb dit soort schoenen 4 jaar geleden gehad
  zondag 5 december 2004 @ 22:08:23 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23786977
waar kan je simpele coltruien kopen online het liefst. Heb niet veel tijd om naar de stad te gaan
Gewoon hele simpele col truien voor onder een blouse BV.

Ik had vandaag een Tommy coltrui aan maar die zat strak en ik wil geen strakke koltruien hebben.
Iemand een idee
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_24104563
*Kick

Ik zoek dit vest van G-star, maar dan in het wit met blauwe vakken. Het liefst te koop via een internetsite, of anders Rotterdam oid. Ik heb weinig tijd om te stad in te gaan.

pi_24104756
3, 5, 8, the therms of life!
pi_24105066
Nee, daar staan alleen de gele. En die zijn ook nog in maat XL of XXL .
Jammer dat ik die dingen zo laat ontdekt heb, nu is alles zo ongeveer al in de uitverkoop of weg.
Iemand anders een idee waar te bestellen/kopen?
pi_24115668
Ik zoek een Lonsdale shirt met erop Say No to Rasicm maar waar koop je die ingodsnaam?
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2004 @ 17:03:31 #8
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_24119589
lonsdale met say no to racism?? wtf? foto?
:')
pi_24120214

Waar is die te koop?
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
pi_24120553
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
lonsdale met say no to racism?? wtf? foto?
google maar es op die termen, ze worden gratis uit gedeeld ofzo maar ik wil er een
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_24124707
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:33 schreef bierglas het volgende:
[afbeelding]
Waar is die te koop?
Leger des heils?
pi_24126866
quote:
Op zondag 5 december 2004 22:08 schreef ook_gek het volgende:
waar kan je simpele coltruien kopen online het liefst. Heb niet veel tijd om naar de stad te gaan
Gewoon hele simpele col truien voor onder een blouse BV.

Ik had vandaag een Tommy coltrui aan maar die zat strak en ik wil geen strakke koltruien hebben.
Iemand een idee
Zoek ik ook.
pi_24135089
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:24 schreef JeroenV het volgende:
*Kick

Ik zoek dit vest van G-star, maar dan in het wit met blauwe vakken. Het liefst te koop via een internetsite, of anders Rotterdam oid. Ik heb weinig tijd om te stad in te gaan.

[afbeelding]
tof vest die gele dan, moet ik wel hebben eig.
pi_24135426
Dan mag je snel zijn. Ik zag hem gister alleen nog maar in de grote maten, en veel hadden hem niet eens meer.
Niet iemand over de andere versie van dat vest?
  woensdag 22 december 2004 @ 20:45:08 #15
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_24145311
Uit gesloten topic.
quote:
Op woensdag 22 december 2004 18:03 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik ben dringend (voor kerst) op zoek naar een winkel met deze jas

Ik ben dus op zoek naar namen van winkels die deze hebben hangen

Weet ook iemand de prijs ongeveer ?
pi_24145998
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:24 schreef JeroenV het volgende:
*Kick

[afbeelding]
Als je bedoelt dat het gele, blauw is en het zwarte, wit dan hangen ze in Haarlem.

Om precies te zijn: Holzhaus in de Generaal Cronjéstraat
pi_24151025
Ik zoek een leren bruin/beige of zwart/beige vierkante puma schoudertas je kent ze wel
Weet iemand misschien waar ik die kan halen in utrecht of amsterdam? tnx
  donderdag 23 december 2004 @ 01:21:50 #18
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_24151576
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:51 schreef Brendovic het volgende:

google maar es op die termen, ze worden gratis uit gedeeld ofzo maar ik wil er een
Volgens mij worden er alleen buttons uitgedeeld door Lonsdale met die tekst?
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_24178705
ik zoek een rode paul frank hoodie
(met dat kenmerkende aapje er natuurlijk op)

weet iemand waar je die kan kopen? Liefst omgeving Den Haag
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_24178811
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:07 schreef amornl87 het volgende:

weten jullie mischien ook welke cijfers er op het prijskaartje staan?
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_24178999
Weet iemand waar er truiten te koop zijn van Evisu .. ik zoek zo'n beige trui, met in het midden in het zwart het teken van Evisu
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:32:18 #22
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_24179283
quote:

Hebben ze dat niet bij Funkiehouse? Ofzoiets.. In de schoolstraat in ieder geval.
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:51:14 #23
69994 seto
-|||--------|||-
pi_24179644
quote:

je kan maison de bonneterie proberen, in de kelder zeg maar

ze hebben er nu ook sale
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_24179965
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:51 schreef seto het volgende:

[..]

je kan maison de bonneterie proberen, in de kelder zeg maar

ze hebben er nu ook sale
ja ik weet wat jullie bedoelen, ik weet ook dat ze bij funky house best veel paul frank verkopen en ook bij de bonnetrie, maar ik doelde er meer op of jullie exact deze rode hoodie daar hebben zien hangen? relaxed dat ze sale hebbn bij de bonnetrie!(dus ook de paul frank)?

pi_24185279
ik ben op zoek naar een VonDutch shirtje en zon shirtje van Paul Frank met zon aapje
liefst in rotterdam, iemand die een zaak weet ?
pi_24187044
-edit: 2 berichten verwijderd
pi_24190776
Een tijdje geleden zag ik morris van GTST(jaja ik als man kijk ook wel eens naar GTST ) met een zwart shirt met lange mouwen en dan met een groot rood hart in het midden. Weet iemand waar zo'n soort shirt te koop is?
pi_24191227
Voor vrouwen heb ik wel eens een shirt van Paul Frank gezien waar alle dieren die bij Paul Frank horen op 1 shirt staan. Volgens mij is het deze afbeelding:

Is dit shirt er ook voor mannen?
Tja...
pi_24200758
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:20 schreef XiChico het volgende:
Weet iemand waar er truiten te koop zijn van Evisu .. ik zoek zo'n beige trui, met in het midden in het zwart het teken van Evisu
Martkplaats, Evisu maakt naar mijn weten geen trui-en, wel longsleeves.

Ik weet het verder niet zeker want ik draag geen Evisu, maar ik vind die trui-en er altijd wel behoorlijk fake uitzien.
3, 5, 8, the therms of life!
pi_24201253
Ik zoek ook nog een zwart shirt waar het logo van Playboy in het zilver staat afgebeeld. Bij de playboy shop niet kunnen vinden helaas.

[ Bericht 3% gewijzigd door ijspegel op 25-12-2004 14:58:51 ]
Tja...
pi_24222615
Ik ben op zoek naar zo'n "Marco Borsato" overhemd. Dus zwart, langen mouwen en een hoge kraag.

Iemand een idee waar ik die zou kunnen kopen?

Kan blijkbaar dus niet hotlinken dus vandaar even klikken

http://www.marcoborsatofansite.nl/foto.php?session=017e6f3df616c7f9ee47699b2b13aa25&foto=4&height=576&width=720
pi_24256390
Zag net die Special D bij de TMF awards en die had wel een heel cool shirtje aan van The Netherlands, zo'n wit 'casual voetbalshirt' en voorop overdwars een baan in de kleuren van Holland. Iemand enig idee waar ik het over heb en waar ik zoiets kan vinden?
pi_24258136
Ik ben al een tijd op zoek naar een simpele capuchontrui met rits in het licht grijs. Nu heb ik wel van die dingen zien hangen maar daar staat steeds een dom merkje of een ander plaatje op. Ik wil er een gewoon helemaal zonder print:

kleur:

Zo'n simpel ding maar toch zo moeilijk te vinden. Bij textieldrukkerijen hebben ze ze wel maar daar verkopen ze niet per stuk maar per 10 ofzo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dutch_Courage op 28-12-2004 18:00:48 ]
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_24258307
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 17:45 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik ben al een tijd op zoek naar een simpele capuchontrui met rits in het licht grijs. Nu heb ik wel van die dingen zien hangen maar daar staat steeds een dom merkje of een ander plaatje op. Ik wil er een gewoon helemaal zonder print:

[afbeelding]
[afbeelding]

Zo'n simpel ding maar toch zo moeilijk te vinden. Bij textieldrukkerijen hebben ze ze wel maar daar verkopen ze niet per stuk maar per 10 ofzo.
De H&M hangt er vol mee, ¤19,95
pi_24258409
quote:

zo een dus, best kicke trui, hebben jullie em in denhaag ergens zien hangen en voor hoeveel?
pi_24258544
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 17:54 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

De H&M hangt er vol mee, ¤19,95
Ja, maar dan staat er volgens mij iets op de mouw ofzo. Maargoed, ik zal er nog eens een keer gaan kijken deze week.

Bedankt voor de tip in elk geval.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_24258608
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 18:05 schreef Dutch_Courage het volgende:

[..]

Ja, maar dan staat er volgens mij iets op de mouw ofzo. Maargoed, ik zal er nog eens een keer gaan kijken deze week.

Bedankt voor de tip in elk geval.
Er staat echt niets op de mouw, ik heb een grijze aan
pi_24258639
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 17:58 schreef amornl87 het volgende:

[..]

[afbeelding]

zo een dus, best kicke trui, hebben jullie em in denhaag ergens zien hangen en voor hoeveel?
Maisson de Bonneterie heeft een aardige paul frank collectie en zit in Den Haag, anders zou ik op ebay.com kijken dat scheelt echt een hoop!
pi_24258837
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 18:08 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

Er staat echt niets op de mouw, ik heb een grijze aan
gelukkig want dat vind ik ook niet mooi! ik hoopte ook stiekem dat de truien in denhaag zonder die letters waren. Wat leuk dat jij er ook een aan hebt, t zal wel lief staan bij meisjes Ik heb er ook een zwart t-shirt van gehad met t aapje maar die verkleurde behoorlijk snel
pi_24258891
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 18:10 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

Maisson de Bonneterie heeft een aardige paul frank collectie en zit in Den Haag, anders zou ik op ebay.com kijken dat scheelt echt een hoop!
ja weet ik, hopen dat ze daar een rooie hebben, die bruine vind ik niet zo mooi. Maar een oranje vind ik ook mooi maar dan wel feloranje niet dat vage oranje wat die truien op ebay hebben
pi_24259156
Wie weet waar je spullen van 10 feet kunt kopen? Erg mooie broeken hebben ze daarvan zeg!
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
pi_24279676
ik zoek deze schoenen. weet iemand waar je deze kunt kopen en voor hoeveel?

air jordan 4

pi_24289441
Playboy shirts hadden ze bij Roxy, Kalverstraat A'dam. Ik had een van de laatste
Een M, maar hijs zwaar gekrompen, ik kan nu het beschouwen als second skin zo strak is het geworden. Dus neem een maatje groter dan normaal.

Wat betreft Paul franl, de Bonnetrie heeft nog bovenin nog een rode dames vestje in het rood.
Prijzen van vestjes zit rond de 100 euro. Paul Frank en sale... i don't think so ze zijn op dit moment heel erg populair en raken het ook wel kwijt zonder sales.
hap hap
pi_24307892
quote:
Op donderdag 30 december 2004 00:54 schreef Mactoy het volgende:
Playboy shirts hadden ze bij Roxy, Kalverstraat A'dam. Ik had een van de laatste
Een M, maar hijs zwaar gekrompen, ik kan nu het beschouwen als second skin zo strak is het geworden. Dus neem een maatje groter dan normaal.
Zijn er nog een heleboel van, alleen zijn ze een beetje nep

Ik ben zelf ook op zoek naar een shirt. Zag vandaag bij de kapper een jongen met een groen shirt met 'Vaginas are weird' erop, en ik hing met m'n hoofd in de wasbak dus kon niet vragen waar ik m kan kopen. Weet iemand dat?

Op Tshirt hell staat er ook een, maar die is niet zo leuk.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_24321905
Mwuh het is een leuk shirt voor weinig geld.
Hadden ze nog zwarte L over met playboy en de bunny voorop zonder rand om de tekst?
quote:
Op donderdag 30 december 2004 22:47 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Zijn er nog een heleboel van, alleen zijn ze een beetje nep

Ik ben zelf ook op zoek naar een shirt. Zag vandaag bij de kapper een jongen met een groen shirt met 'Vaginas are weird' erop, en ik hing met m'n hoofd in de wasbak dus kon niet vragen waar ik m kan kopen. Weet iemand dat?

Op Tshirt hell staat er ook een, maar die is niet zo leuk.
hap hap
pi_24323948
Oh dat weet ik niet, ik ben er vandaag weer geweest maar daar heb ik niet naar gekeken.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_24400957
niet echt kleding, maar toch .
Ik zag iemand lopen met een leren aeroflot tas. Aeroflot stond wel in cyrilits(? ) oftewel, op z'n russisch.
heeft iemand die ergens gezien?
  dinsdag 25 januari 2005 @ 12:33:12 #48
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24739632
Ik zoek eigenlik een zwarte trui/shirt met lange mouwen, met kol die niet al te los zit. Text oid op 't shirt/trui moet ik niet hebben, dacht dat ik dit wel zo zou vinden maar valt toch tegen...
pi_24741491
Ik zoek dit roze Adidasje, nergens te vinden

pi_24979182
ik wil eigenlijk best wel deze schoenen hebben:

ik zag ze in de film 'Ichi The Killer'.
weet iemand mischien welk merk dit is en waar ik die kan kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')