klik hierquote:Op donderdag 28 april 2005 14:45 schreef Blegh het volgende:
Help!Ik ben dus op zoek naar Onitsuka Tiger Tai-Chi's en dan wel deze:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Bij die eerste vind ik de strepen erg leuk, maar ik vraag me af of dat gebroken wit wel zo mooi is. Ik ben net in Rotterdam geweest en ze hadden geen tai-chi's bij de Funky House, Sneakers of bij Pro Sport. Iemand enig idee waar ik ze wél kan halen? Maakt niet heel erg uit waar, heb toch OV..
De Mexico66's hadden ze wel bij Funky House in wit/blauw/rood, maar ik vind de neus van de Tai-chi mooier en heb best smalle voeten.
Daar wordt je mee doodgegooid in elke winkel... Probeer het eens bij de Score ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:26 schreef Scarface_ het volgende:
ik zoek dit shirt van G-star, weet iemand waar ik deze kan bestellen/kopen?
[afbeelding]
Ja, zoiets bedoel ik inderdaad! Bedankt, maar waar kan ik die (of andere, mag ook ander merk) kopen? Ik koop namelijk liever in een winkel (kan ik een lekker dagje stadtenquote:Op donderdag 28 april 2005 09:59 schreef cs-Blade het volgende:
[..]
webshops van wehkamp en die andere.. neckerman ofzoiets misschien?
/edit: http://www.oneill.com/index.php?func=clothing&G=M&sport_id=1&type=boardshorts
een van die?
Ik heb dit shirt zelf, het is van de collectie van vorige zomer. Shirt is van de HM, ik heb hem in een S, je mag hem zo kopen van mequote:Op woensdag 27 april 2005 13:27 schreef Scarface_ het volgende:
Ik zoek dit shirt, weet iemand van welk merk t is of waar ze het verkopen.
[[url=http://img225.echo.cx/img225/5749/shirt0fo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Komt goed uitquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:59 schreef Bahaas het volgende:
[..]
Ik heb dit shirt zelf, het is van de collectie van vorige zomer. Shirt is van de HM, ik heb hem in een S, je mag hem zo kopen van me...
Hehe lucky ussssssssssquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:02 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Komt goed uitik heb ook een S
Hoeveel verkoop je 'm? En is ie gewoon goed enzo?
Owja is goedquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:29 schreef Bahaas het volgende:
[..]
Hehe lucky ussssssssss, maar heb hem vorig jaar gekocht voor ¤19,95 dacht ik, dus voor een 10-tje mag je hem hebben, wel exclusief verzendkosten dan, dus wordt 15 E-tjes.. ?
Hij is in perfecte staat (H), heb hem zelden aangehad, in verband met een overschot aan kleding keuze in mijn "zomer-kast" vorig jaar (A)
Een uniform waarvan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:39 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik zoek een unifom, maar de jas moet dan zonder kraag zijn. Waar zou ik zoiets kunnen krijgen?
Ook schoenen?? (deze zag ik op yoox staan maar niet in mijn maat, ik weet dus ook niet zeker of je deze wel in de winkel tegen komtquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:13 schreef schatje het volgende:
Paul Smith is te koop bij Local Service en Tip de Bruijn in A'dam en bij Lava in Rotterdam.
Ja, vondutch33@hotmail.com ... Addddddddd meeeeeeeeeequote:Op vrijdag 29 april 2005 15:34 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Owja is goedheb je mischien Msn? gaat wat makkelijker communiceren
![]()
![]()
Weet je heel misschien of ze daar ook de tai-chi schoenen hadden van Tiger? Het zou idd kunnen, ze zijn een officiele dealer volgens Asics.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
de Bunker, Hilversum. Weet bijna zeker dat ik ze van de week had zien staan.
Helaas, dat zijn echt Asics. Is dus een ander model. Nee, ik ben echt specifiek op zoek naar Onitsuka Tigers.quote:
Bedankt, maar dit zijn dus alleen de Mexico66's in die kleuren..quote:
Niemand??quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:59 schreef Takemenow het volgende:
Ik zoek 2 riemen van Diesel. Die @#$%!site van hun is heel mooi maar alleen maar Flash dus kan ik geen plaatjes neerplanten hier....
Iig wel de link: http://www.diesel.com/stylebook/2005ss/contents/home/home.html Dan rechts bovenin kiezen voor Spare Parts en dan gaat het om de volgende riemen:
333BVK SCIO 5CIOX Q4S
333BVL Cinemac PTS
Ben gisteren al in de Diesel store in Amsterdam geweest maar die hadden ze niet.
Als ik dit zo lees is het wel een lelijke post maar ja....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |