Ik heb zelf deze, maar dat is niet echt een trainingsjack..quote:Op zondag 27 maart 2005 15:56 schreef Trachemys het volgende:
Ik zoek twee verschillende kledingstukken:
1. een bruin trainingsjack met oranje strepen (bijvoorbeeld rond de zijnaden). Maar dan wel van echte stof en niet van dat vieze tennis-trainingsjack-spul. Heb er ooit een gehad, een oude van een van mijn ouders die echt geweldig was maar die te klein werd...
klik hierquote:Op maandag 28 maart 2005 00:21 schreef Trachemys het volgende:
[afbeelding] deze vind ik inderdaad wel ok... zocht meer naar zo'n oranje baan aan de zijkant maar ok... Alleen Mishumo?? Is dat een merk wat bekender is? Voor mij namelijk geheel onbekend...
Ik weet het niet meer zeker, maar ik meen dat ik laatst gezien heb dat ze ook deze in het bruin met oranje hadden. Deze lijkt meer op wat je bedoelt hè?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:21 schreef Trachemys het volgende:
[afbeelding] deze vind ik inderdaad wel ok... zocht meer naar zo'n oranje baan aan de zijkant maar ok... Alleen Mishumo?? Is dat een merk wat bekender is? Voor mij namelijk geheel onbekend...
Ik zoek dit ook..quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:45 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik ben al een tijd op zoek naar een simpele capuchontrui met rits in het licht grijs. Nu heb ik wel van die dingen zien hangen maar daar staat steeds een dom merkje of een ander plaatje op. Ik wil er een gewoon helemaal zonder print:
[afbeelding]
kleur: [afbeelding]
Zo'n simpel ding maar toch zo moeilijk te vinden. Bij textieldrukkerijen hebben ze ze wel maar daar verkopen ze niet per stuk maar per 10 ofzo.
Ik heb die nog wel een liggen, maar ik neem aan dat je niet op zoek bent naar een tweedehandsje?quote:
op www.zoovillage.com heb je ze... maar dan kom je wel op een totaal van 87 euro per polo volgens mij, terwijl ze in de winkel 69 zijn. Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:30 schreef taart het volgende:
Weet iemand misschien een site waar je lacoste polo's kun bestellen?
In een esprit winkel? Of online bestellen (zonder verzendkosten trouwens).quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:15 schreef flat_erik het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze kan kopen?
[afbeelding]
Bij die duitse Esprit shop?quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:31 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Of online bestellen (zonder verzendkosten trouwens).
Players in Den Haag volgens mij?? Noordeindequote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:47 schreef Desiderius het volgende:
Kun je in Nederland Seven for all mankind jeans krijgen en zo ja waar ?
Zoekt mee!quote:Op zondag 27 maart 2005 15:56 schreef Trachemys het volgende:
2. Adidas Chile 62 bruin leder. Niet meer te vinden voor mij...
Duur?quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:17 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Players in Den Haag volgens mij?? Noordeinde
Tattoo Long Sleevequote:Op woensdag 30 maart 2005 20:12 schreef Morgil het volgende:
Ik weet dat het hier al een keer is gevraagd maar ik kan het niet meer terugvinden.
Ik zoek zo'n doorschijnend shirt met tattoo mouwen, zodat het net lijkt of je helemaal onder getatooeerd bent?
Ik dacht dat ze ze bij de large hadden, maar dat is toch niet.
die hebben ze wel bij de large, lentecatalogus. Moet je ff goed zoeken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:12 schreef Morgil het volgende:
Ik weet dat het hier al een keer is gevraagd maar ik kan het niet meer terugvinden.
Ik zoek zo'n doorschijnend shirt met tattoo mouwen, zodat het net lijkt of je helemaal onder getatooeerd bent?
Ik dacht dat ze ze bij de large hadden, maar dat is toch niet.
niemand?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:09 schreef cappp het volgende:
Weet iemand waar je allstars online kan bestellen? Ik heb nu echt geen tijd om dat hele tering eind naar utrecht af te leggen.
Er zitten toch zat Esprit winkels in Nederland? Daar zullen ze hem wel hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:41 schreef flat_erik het volgende:
a: heb geen creditcard
b: hoe zit het met terugsturen?
c: geen winkels in NL die ze verkopen?
d: bah
http://www.bristol-nederland.nl/index.php?id=376&no_cache=1quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:17 schreef sannuh het volgende:
Weet iemand waar een bristol zit in utrecht? en dan het liefst in het centrum dus niet ergens waar je met een bus heen moet vanaf centraal
Sloop de navigatie uit je vaders autoquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:23 schreef sannuh het volgende:
Heb ik gekeken maar ik weet niet waar die straten in Utrecht liggen en waar die winkels dus precies zitten. Op een plattegrond wordt het voor mij ook niet duidelijker![]()
In ieder geval niet in het centrum.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:23 schreef sannuh het volgende:
Heb ik gekeken maar ik weet niet waar die straten in Utrecht liggen en waar die winkels dus precies zitten. Op een plattegrond wordt het voor mij ook niet duidelijker![]()
YES, ik heb mquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:15 schreef flat_erik het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze kan kopen?
Was dat niet die met die print op je schouders?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:10 schreef flat_erik het volgende:
[..]
YES, ik heb mVandaag ff naar groningen gereden... Hij is über
Die was er ook ja... Vond ik persoonlijk ook minder mooi. heb nog een andere gevonden, beter getailleerd en zonder printquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:12 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Was dat niet die met die print op je schouders?
Dat vond ik dan weer een beetje jammer.
Had 'm ook gezien..
schappelijke prijs. was ie er ook in andere kleuren?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:28 schreef flat_erik het volgende:
[..]
Die was er ook ja... Vond ik persoonlijk ook minder mooi. heb nog een andere gevonden, beter getailleerd en zonder printWel 100 euri
![]()
@ de Esprit winkelquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:02 schreef Fatality het volgende:
Waar heb je hem dan vandaan flat_erik?
Jasje kost 100 euri.quote:Waagstraat 8-9
9712 JX Groningen tel 050 318 31 86
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:47 schreef imago het volgende:
Iemand enig idee waar in de randstad deze schoenen te krijgen zijn? Heb al in veel winkels gezocht, en het model hebben ze natuurlijk overal, maar ik zoek speciaal deze uitvoering
[afbeelding]
volgens mij zijn die al oud, ik ken iemand die ze vorige zomer al had...dat wordt moeilijk om die nu nog te vinden denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:47 schreef imago het volgende:
Iemand enig idee waar in de randstad deze schoenen te krijgen zijn? Heb al in veel winkels gezocht, en het model hebben ze natuurlijk overal, maar ik zoek speciaal deze uitvoering
[afbeelding]
Nog maar een keer proberen... weet iemand het?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:22 schreef Scandalous het volgende:
Ik zoek dit roze Adidasje, nergens te vinden
quote:Op maandag 4 april 2005 13:15 schreef WankerPluskut het volgende:
Who in Godsname kan mij vertellen waar dit shirt met the BIG 3 te koop is? Hier geshowd door de Nooijer...
In Gelderland of Twente...
Volgens mij is dat een scapa trui. Gewoon naar een winkel gaan waar ze scapa verkopen. Zit een scapa winkel op oud kerkhof in utrecht.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zoek dit:
[afbeelding]
Weet iemand in welke winkel deze trui verkocht word?
Toevallig zag ik iets soortgelijks in de Bijenkorf hangen.quote:Op maandag 4 april 2005 01:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nog maar een keer proberen... weet iemand het?
Daar was ik ook al bang voor, maar dit weekend zag ik er iemand mee lopen. (Als ze niet zo ver weg was had ik het aan haar gevraagdquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Toevallig zag ik iets soortgelijks in de Bijenkorf hangen.
Denk eerder dat je het uit het buitenland moet halen.
Toen ik het zag moest ik meteen denken aan de Missy Elliot collectie voor Adidas. Ik heb echter niets op de site kunnen vinden.quote:Op maandag 4 april 2005 01:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
In Berlijn zou een Adidas fashion winkel zijn, met de fashionlijn van Adidas. Missichien moet je daar es heen fietsenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Daar was ik ook al bang voor, maar dit weekend zag ik er iemand mee lopen. (Als ze niet zo ver weg was had ik het aan haar gevraagd)
Nee klopt, het is niet van de ME collectie. Op ebay kan ik ook niks vinden helaas...quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Toen ik het zag moest ik meteen denken aan de Missy Elliot collectie voor Adidas. Ik heb echter niets op de site kunnen vinden.
ik denk dat ik iets soortgelijks al es heb zien voorbijkomen op t forum, met D&G-labeltje er aan...quote:Op woensdag 6 april 2005 16:21 schreef Outside_lines het volgende:
Nou ja ik zal het hier oko maar ff proberen dan:
Ik zoek een soortgelijke jas voor in de zomer:
[afbeelding]
Wie helpt mij er aan?
Ik vind de witte kant het mooiste eigenlijkquote:Op donderdag 7 april 2005 19:29 schreef 2000seasons het volgende:
[afbeelding]
waar zijn deze in nederland te koop?????
Ik ben hem vandaag nog tegen gekomen. Wel in Friesland helaas...quote:Op maandag 4 april 2005 13:28 schreef WankerPluskut het volgende:
Who in Godsname kan mij vertellen waar dit shirt met the BIG 3 te koop is? Hier geshowd door de Nooijer...
Deze zoek ik dus inderdaad...Wie helpt mij?
Ik zou het eens bij Funkiehouse (zitten R'dam en Den Haag) proberen, daar hebben ze dingen uit de Adidas fashion collectie. Ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen dat ze hem daar hebben, maar ik heb dat topje eerder gezien en ik denk dat het daar was. Hij is wel al redelijk oud, volgens mij.quote:Op maandag 4 april 2005 01:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik zag er wel iemand bij mij op school mee lopen, wel apartquote:Op donderdag 7 april 2005 19:29 schreef 2000seasons het volgende:
[afbeelding]
waar zijn deze in nederland te koop?????
Daar hebben ze em nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:28 schreef desaparacido het volgende:
[..]
Ik zou het eens bij Funkiehouse (zitten R'dam en Den Haag) proberen, daar hebben ze dingen uit de Adidas fashion collectie. Ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen dat ze hem daar hebben, maar ik heb dat topje eerder gezien en ik denk dat het daar was. Hij is wel al redelijk oud, volgens mij.
Inderdaad, daar had ik ook al gekekenquote:
Bij Players op 't noordeinde o.a.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:01 schreef ook_gek het volgende:
Iemand enig idee waar ik kleding van Burberry kan vinden in de omgeving van den haag?
Ik kan het nergens vinden. En op de site van Burberry heb je een store locator alleen staat nederland er niet tussen
word dit BV verkocht bij de bijenkorf?
Vraag een zwerver...quote:Op woensdag 13 april 2005 13:45 schreef Souljah het volgende:
ik zoek deze broek van Nudie
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, jasje is van Matiniquequote:Op woensdag 13 april 2005 12:48 schreef Desiderius het volgende:
Is dat jasje op het bovenste plaatje ook pepe jeans, Cure?
M@W verkoopt FTP toch?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:21 schreef Cure het volgende:
Wie weet waar onderstaande shirts te vinden zijn? (Liefst omgeving Rotterdam---Breda)
[[url=http://img221.echo.cx/img221/2166/shirt10xy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Pepe Jeans (wit met lichtgroene breedtestrepen)
[[url=http://img221.echo.cx/img221/5384/shirt22bc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Freeman T. Porter (sihrt met headphones)
thnx
spoiled in amsterdamquote:Op woensdag 13 april 2005 13:45 schreef Souljah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zit er niet een winkel die dat verkoopt in de haagsche bluf pleintje?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:53 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Bij Players op 't noordeinde o.a.
thx, ben er 2 weken geleden nog geweest maar toen is die me niet opgevallenquote:
We mischien?quote:Op woensdag 13 april 2005 19:40 schreef Maxxieh het volgende:
Ik zoek een grasgroen shirtje, waar gewoon niks op staat.. Het moet wel een slimfit (wat ietsje strakker zit) shirtje, geen ringer of een standaard shirtje ofzo. Zoiets zoek ik ook voor dames..
Je zou dan denken bij de H&M, maar daar kan ik ze echt niet vinden..
ohja, omgeving r'dam graag
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:45 schreef Souljah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zou goed kunnen het waren kleine 'dingetjes', in het midden zeg maar.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:03 schreef Ontopic het volgende:
Pall Mall heeft daar vleugeltjes zitten, of bedoel je dat niet?
Er zijn mooiere modellenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:45 schreef Souljah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
a 139,-quote:Op woensdag 13 april 2005 19:47 schreef Souljah het volgende:
[..]
thx, ben er 2 weken geleden nog geweest maar toen is die me niet opgevallen
heb je een prijs-indicatie?
Replay heeft ook broeken waar in het klein replay op de broekzakken staat..quote:Op woensdag 13 april 2005 20:55 schreef Desiderius het volgende:
Welk merk heeft jeans met logo's op die kleine zakjes (die boven de gewone zakken) aan de voorkant?
Volgens mij stond er ook nog een tekst (denk merknaam) boven het logo.
Zag vanmiddag iemand in de stad lopen met zo'n broek, vond het model erg mooi maar kon het logo niet goed zien
hmm, bij mij is dat zo'n gelig driehoekje maar dat is denk ik lang niet zo duidelijk leesbaar als bij een diesel,...quote:Op donderdag 14 april 2005 16:35 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Replay heeft ook broeken waar in het klein replay op de broekzakken staat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |