Ik wist niet of jouw beebje een werktitel had . . .quote:
Jouw beebjequote:Op zondag 5 december 2004 02:59 schreef Suzanna het volgende:
... maar wie bedenkt er nou een bevalling om half één 's nachts?)
Dank je, sterkte voor straks . . .quote:Slaap lekker allebei![]()
![]()
en bedankt voor de morele steun
![]()
Nee hoorquote:Op zondag 5 december 2004 02:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik wist niet of jouw beebje een werktitel had . . .
Nee hoor, we zijn helemaal niet ongeduldig maar wel 10 minuten verder, had al tig vlossers bereikt kunnen hebben . . .quote:
Dacht het niet, aan jou wederom de eer . . .quote:Op zondag 5 december 2004 03:19 schreef Neva het volgende:
was er al een goktopicen was uberhaupt al bekend over geslacht
![]()
vind ik ook wel leuk...die andere was al volgeblaat met andere data (die dus niet meer kloppenquote:
Gefeliciteerd alsnogquote:Op zondag 5 december 2004 03:25 schreef Suzanna het volgende:
Ik was trouwens gisteren (voor mijn gevoel nog vandaag, maar goed) jarig...had het leuk gevonden als ze op m'n verjaardag was geboren!
Nou ?? Op dezelfde dag als Sinterklaas ??quote:Op zondag 5 december 2004 03:26 schreef Neva het volgende:
en if i may say denk als de kleine hummel wat ouder is ook leuker om niet op dezelfde dag als mama jarig te zijn
Zegt niks, kijk maar naar Luckepuck . . .quote:Op zondag 5 december 2004 03:28 schreef Suzanna het volgende:
Jaja...ik zou bijna zeggen: helaas wel...tweede duurt meestal minder lang zeggen ze?
Daarom, groeien ze vanzelf wel overheen na de trauma's die ze eraan hebben overgehouden (hopelijk) . . .quote:Op zondag 5 december 2004 03:29 schreef Neva het volgende:
hmm.. ook niet eg.. dan denken ze minder kadootjes.. stond ik nog niet bij stil.. ach wat maak het uit wanneer het geboren is zolang het gezond is![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 03:32 schreef Suzanna het volgende:
Ik ga nu trouwens even douchen, dus dan zal ik een hele tijd weg zijn - misschien een stimulans om te gaan slapen (jaja, vroeg op he, TCen Neva, jij hebt je slaap ook nodig (een gokje) ...
Geen dank, je ziet maar en anders horen (en zien) we wel van wat en wanneer. Ik ga maffenquote:Bedankt (nogmaals) voor de morele steun...en jullie horen wel de vooruitgang (als die er is) als ik nog zin heb om online te komen!
heb ik die zak met chippies voor niks open getrokkenquote:Op zondag 5 december 2004 03:32 schreef Suzanna het volgende:
Ik ga nu trouwens even douchen, dus dan zal ik een hele tijd weg zijn - misschien een stimulans om te gaan slapen (jaja, vroeg op he, TCen Neva, jij hebt je slaap ook nodig (een gokje) ...
Bedankt (nogmaals) voor de morele steun...en jullie horen wel de vooruitgang (als die er is) als ik nog zin heb om online te komen!
Heb ik niet gevraagd en is me niet verteld , zie je eigenlijk altijd bij die 3d echo's.quote:Op zondag 5 december 2004 12:18 schreef Githa het volgende:
xanthe, wat een gave 3d foto's![]()
Je kunt echt duidelijk j ekindje zien ....echt super mooi![]()
waarom zijn die eigenlijk allemaal in het geel of hebben ze dat niet verteld ?
Joh als je net bevallen of nog bezig bent heb je echt wel wat anders aan je hoofd dan achter de computer zitten. En als er dan geen partner of familie of vrienden het kunnen melden kan het soms wel even duren voordat wij wat horen.quote:
does laten zienquote:Op zondag 5 december 2004 23:24 schreef Martineke het volgende:
ik ben blij![]()
![]()
ik kan de geboortekaartjes die wij hebben zelf printen
![]()
![]()
t was ff vogelen, maar tis gelukt
![]()
![]()
scheelt weer drukkosten
we hebben er al 1 afgedrukt met de naam erop, echt mooi
Goed idee. Waarom kom ik er nou niet op ??quote:
Dank je Girly , ja beebje heeft veel van mijn trekjes.quote:Op zondag 5 december 2004 22:13 schreef Girly het volgende:
Xanthe je heb een prachtbeeb .. ben echt ontzettend blij voor jullie!!! .. die bolle wangetjes week in ieder geval van wie hij of zij heb.. (ik zeg ook HIJ )
maar echt toppie
als jullie ff geduld hebben, binnen nu, en +/- 7 wekenquote:Neva - zondag 5 december 2004 @ 23:33
does laten zien
Githa - maandag 6 december 2004 @ 08:22
precies wat ik dacht .....
laat is zien
geen ideequote:Op maandag 6 december 2004 09:41 schreef Martineke het volgende:
ik ben trouwens benieuwd wat ik allemaal uitspook snachts met mijn tongik heb sinds een week ong dat als ik smorgens wakker word me tong aan de rechterkant kapot is
en dat wordt nu eindelijk beetje minder, is het nu aan de linkerkant
doet wel gruwelijk zeer, heel me tong is dik smorgens, eten doet pijn en tis gewoon niet fijn. maar is dit ook een zwangerschapskwaal, nee toch??
harstikke goed natuurlijk dat je bb'tje het zo naar zijn zin heeft maaruh het kan niet al te lang meer blijven zitten ....quote:Op maandag 6 december 2004 11:37 schreef texelonia het volgende:
Ben weer terug, en alles was gewoon weer in orde. Baby heeft het nog reuze naar zijn zin daarbinnen
quote:Op maandag 6 december 2004 11:42 schreef texelonia het volgende:
Ja beetje wel
Zit al veel te lang thuis, en alles doet pijn enzow. Zitten op de bank, liggen in bed, slaap dus ook slecht.
Ik had me er wel op ingesteld dat het nog wel weken kon duren voordat de baby zou komen. Maar die stomme hormonen ook, soms kan ik de hele dag wel janken, alleen maar omdat ik het gewoon zat benquote:Op maandag 6 december 2004 11:44 schreef LadyS het volgende:ik ken het ja
Zodra ik 37 weken was, ging ik zitten wachtenen dan lijkt het allemaal nog langer enzo en alles deed pijn enzo
ik was zowat vergroeid met mijn bureaustoel, omdat ik toch niks anders kon doen
daar had ik me ook op ingesteldquote:Op maandag 6 december 2004 11:49 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik had me er wel op ingesteld dat het nog wel weken kon duren voordat de baby zou komen. Maar die stomme hormonen ook, soms kan ik de hele dag wel janken, alleen maar omdat ik het gewoon zat ben
Maar jah, nog max. 4 weken (en 1 dag)
oei, dat heb ik nu soms alquote:Op maandag 6 december 2004 11:49 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik had me er wel op ingesteld dat het nog wel weken kon duren voordat de baby zou komen. Maar die stomme hormonen ook, soms kan ik de hele dag wel janken, alleen maar omdat ik het gewoon zat ben
Maar jah, nog max. 4 weken (en 1 dag)
jah leukquote:Op maandag 6 december 2004 12:01 schreef bixister het volgende:
goede reden voor een breedbeeld lijkt me!
ja maar...ja maar... ze zijn zo leuk * Githa die de emo smiley zoekt*quote:Op maandag 6 december 2004 12:07 schreef bixister het volgende:
surprise surprise, de eerste tijd hoeven ze ook helemaal geen schoentjes githa.een paar warme slofjes is wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |