geen ideequote:Op maandag 6 december 2004 09:41 schreef Martineke het volgende:
ik ben trouwens benieuwd wat ik allemaal uitspook snachts met mijn tongik heb sinds een week ong dat als ik smorgens wakker word me tong aan de rechterkant kapot is
en dat wordt nu eindelijk beetje minder, is het nu aan de linkerkant
doet wel gruwelijk zeer, heel me tong is dik smorgens, eten doet pijn en tis gewoon niet fijn. maar is dit ook een zwangerschapskwaal, nee toch??
harstikke goed natuurlijk dat je bb'tje het zo naar zijn zin heeft maaruh het kan niet al te lang meer blijven zitten ....quote:Op maandag 6 december 2004 11:37 schreef texelonia het volgende:
Ben weer terug, en alles was gewoon weer in orde. Baby heeft het nog reuze naar zijn zin daarbinnen
quote:Op maandag 6 december 2004 11:42 schreef texelonia het volgende:
Ja beetje wel
Zit al veel te lang thuis, en alles doet pijn enzow. Zitten op de bank, liggen in bed, slaap dus ook slecht.
Ik had me er wel op ingesteld dat het nog wel weken kon duren voordat de baby zou komen. Maar die stomme hormonen ook, soms kan ik de hele dag wel janken, alleen maar omdat ik het gewoon zat benquote:Op maandag 6 december 2004 11:44 schreef LadyS het volgende:ik ken het ja
Zodra ik 37 weken was, ging ik zitten wachtenen dan lijkt het allemaal nog langer enzo en alles deed pijn enzo
ik was zowat vergroeid met mijn bureaustoel, omdat ik toch niks anders kon doen
daar had ik me ook op ingesteldquote:Op maandag 6 december 2004 11:49 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik had me er wel op ingesteld dat het nog wel weken kon duren voordat de baby zou komen. Maar die stomme hormonen ook, soms kan ik de hele dag wel janken, alleen maar omdat ik het gewoon zat ben
Maar jah, nog max. 4 weken (en 1 dag)
oei, dat heb ik nu soms alquote:Op maandag 6 december 2004 11:49 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik had me er wel op ingesteld dat het nog wel weken kon duren voordat de baby zou komen. Maar die stomme hormonen ook, soms kan ik de hele dag wel janken, alleen maar omdat ik het gewoon zat ben
Maar jah, nog max. 4 weken (en 1 dag)
jah leukquote:Op maandag 6 december 2004 12:01 schreef bixister het volgende:
goede reden voor een breedbeeld lijkt me!
ja maar...ja maar... ze zijn zo leuk * Githa die de emo smiley zoekt*quote:Op maandag 6 december 2004 12:07 schreef bixister het volgende:
surprise surprise, de eerste tijd hoeven ze ook helemaal geen schoentjes githa.een paar warme slofjes is wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |