abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:10:44 #226
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_24338411
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En die van fliepke dan, of is die al vergeven?
Die vriend van me had geen tijd dus speel ik zelf weer, maar komende week zal ik niet spelen. Dus als iemand een weekje met mijn accountje wil spelen dan kan dat
pi_24339969
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 14:59 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Zullen we het forum dan meteen ff wegflikkeren want al deze meuk staat vast ook wel ergens anders op internet.
Die vraag is echt al tig keer gesteld, terwijl het antwoord heel makkelijk op de site te vinden is. Verder is een forum beter geschikt voor meningen en ervaringen dan voor dingen die gemakkelijk te vinden zijn...
pi_24341113
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:10 schreef Fliepke het volgende:
Die vriend van me had geen tijd dus speel ik zelf weer, maar komende week zal ik niet spelen. Dus als iemand een weekje met mijn accountje wil spelen dan kan dat
check mail
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:50:00 #229
64922 Tjahzi
cant touch me
pi_24342370
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:10 schreef Fliepke het volgende:

[..]

ZEER GRAAG!

hoe kan ik contact met je opnemen?
Ik wil graag mijn priest gaan testen, aangezien ik geen beta account heb en niet zeker ben van een final beta account
  zondag 2 januari 2005 @ 08:39:46 #230
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24351143
Inmiddels ben ik de gelukkige bezitter van een vlammend paard

Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 2 januari 2005 @ 08:44:29 #231
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24351150
quote:
Op zondag 2 januari 2005 08:39 schreef Maanvis het volgende:

[afbeelding]
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24351151
quote:
Op zondag 2 januari 2005 08:39 schreef Maanvis het volgende:

[afbeelding]
Wat een cool paard
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 2 januari 2005 @ 14:39:34 #233
64922 Tjahzi
cant touch me
pi_24354553
NETJES.. ik vind die undead paarden maar beetje dom gemaakt.. maar die lvl 60 mount ziet er wel wreed uit
  zondag 2 januari 2005 @ 14:48:22 #234
64922 Tjahzi
cant touch me
pi_24354690
hoeveel kost die skill van die warlock dan ? tog veel minder dan 1000 g eh ?
pi_24355288
Ik heb net een preview gelezen op gamespot, nu weet ik zeker dat ik dit spel ga kopen.
Maar als ik het goed begrijp is dit meer een vervolg op diablo met de mythologie van warcraft?
pi_24355937
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:03 schreef existenz het volgende:
Welke fokkers spelen er trouwens nog meer op de USA servers?
Ik zit op de USA server.

Bevalt me uitstekend. Ben alleen nog geen europeaan tegen gekomen jammer genoeg.
"I'm so antisocial, that I am afraid of myself!" Qoute from Me.
pi_24356676
quote:
Op zondag 2 januari 2005 15:27 schreef Da_Koen het volgende:
Ik heb net een preview gelezen op gamespot, nu weet ik zeker dat ik dit spel ga kopen.
Maar als ik het goed begrijp is dit meer een vervolg op diablo met de mythologie van warcraft?
Nope.
来た、見た、勝った。
"Kita, mita, katta!"
"I came, I saw, I conquered!"
pi_24357133
quote:
Op zondag 2 januari 2005 16:09 schreef StarBright het volgende:

[..]

Ik zit op de USA server.

Bevalt me uitstekend. Ben alleen nog geen europeaan tegen gekomen jammer genoeg.
Ik zat, zelfs fransen die nog frans durven/proberen te spreken Af en toe zijn die fransen en duitsers zo arrogant. Je zit op usa servers. 99% vd spelers (ook de overige europeanen en aziaten) spreken gewoon engels op de chat. Doe het dan zelf ook! En dan verbaast reageren als er niet reageert op hun vragen...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_24357164
quote:
Op zondag 2 januari 2005 15:27 schreef Da_Koen het volgende:
Ik neem aan dat je gezopen had toen je de preview las
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_24357284
quote:
Op zondag 2 januari 2005 17:46 schreef existenz het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je gezopen had toen je de preview las
Ik vind dat dit spel toch meer weg heeft van diablo dan van warcraft.
warcraft(strategy game) = basis bouwen, en veel units bouwen en dan iedereen verslaan
diablo = 1 goed character opbouwen en dan quests doen en mannetjes afmaken voor experience.

Of zie ik dit verkeerd

btw: Is het nog mogelijk om aan de European Final Beta Test mee te doen?
  zondag 2 januari 2005 @ 20:03:05 #241
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_24359216
ik vind het er wel een beeeetje op lijken, ze hebben wel wat elementen uit Diablo gepakt omdat die gewoon goed werken en ze toen in wow gestopt.
pi_24359487
quote:
Op zondag 2 januari 2005 17:54 schreef Da_Koen het volgende:

[..]

Ik vind dat dit spel toch meer weg heeft van diablo dan van warcraft.
warcraft(strategy game) = basis bouwen, en veel units bouwen en dan iedereen verslaan
diablo = 1 goed character opbouwen en dan quests doen en mannetjes afmaken voor experience.

Of zie ik dit verkeerd

btw: Is het nog mogelijk om aan de European Final Beta Test mee te doen?
Diablo is een RPG, net als Morrowind etc.... WoW is een MMORPG. Hence de naam, natuurlijk lijkt het op een RPG, want het is er een! Maar het lijkt net zo goed op alle andere RPG's die er bestaan en dus niet specifiek op Diablo.

[ Bericht 1% gewijzigd door existenz op 02-01-2005 21:39:41 ]
  zondag 2 januari 2005 @ 20:36:59 #243
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24359742
Net ff naar blasted lands geweest...

Een leuk draakje

Hier is ook de dark portal!!

Ik hoef er de eerstkomende maand niet aan te denken om 1 van die monsters aan te vallen overigens, want dat gaat me nevernooitnie lukken
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 2 januari 2005 @ 20:49:50 #244
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24359956
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:23 schreef Kagar het volgende:
Die infernal is gaaf, ik wou alleen ff vragen aan de mensen van de Dutch Destroyers of ze ervoor willen zorgen dat hun leden zich aan de naming policy houden. Namen zoals: Behaardezak horen niet in het spel thuis. Deze worden dus ook aangegeven aan een gamemaster.
jezus wat ben jij een duitser
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_24363325
quote:
Op zondag 2 januari 2005 20:49 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

jezus wat ben jij een duitser
Tja, die heb je wel meer. Van die mensen die overal over zeiken. Wat nog erger is zijn die mensen die zeiken over het feit dat ze geen Orc of iets dergelijks willen zijn vanwege hun religie. Wat een onzin. Het is maar een spel!
pi_24363553
Aan de ene kant baal ik ontzettend dat iedereen hier al blijkbaar vet ervaring zit op te doen op de US servers, aan de andere kant weet ik gewoon van mezelf dat het verstandig is om gewoon braaf op de EU release te wachten, hoewel het me heel wat inspanning kost om toch niet alvast stiekem te beginnen. .

Hoewel ik de gewone versie besteld heb ben ik toch enigzins op zoek naar de CE versie (ik weet het gods onmogelijk). Ben bang dat het gewoon minimaal 150 harde euros gaat kosten om er uberhaupt een te kunnen bemachtigen..... De vraag is dan natuurlijk hoeveel het je uiteindelijk waard is....

Blijf aub screenies posten aangezien ik alle info probeer op te slurpen, voordat het echte werk start .
pi_24366164
quote:
Op maandag 3 januari 2005 00:24 schreef Michel het volgende:
Aan de ene kant baal ik ontzettend dat iedereen hier al blijkbaar vet ervaring zit op te doen op de US servers, aan de andere kant weet ik gewoon van mezelf dat het verstandig is om gewoon braaf op de EU release te wachten, hoewel het me heel wat inspanning kost om toch niet alvast stiekem te beginnen. .

Hoewel ik de gewone versie besteld heb ben ik toch enigzins op zoek naar de CE versie (ik weet het gods onmogelijk). Ben bang dat het gewoon minimaal 150 harde euros gaat kosten om er uberhaupt een te kunnen bemachtigen..... De vraag is dan natuurlijk hoeveel het je uiteindelijk waard is....

Blijf aub screenies posten aangezien ik alle info probeer op te slurpen, voordat het echte werk start .
Voor ¤150 hebben wij een deal
pi_24366224
Wat screenshots van mijn ritje van The Crossroads -> Orgrimmar

maandag 3 januari 2005 @ 03:09:38 #249
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24366432
quote:
Op maandag 3 januari 2005 00:24 schreef Michel het volgende:

Whehe nee ik zit gewoon in de closed EU beta, niet op de US versie. Ik moet toch zeggen dat het wel heel handig is dat er ook een grote groep nederlanders mee speelt
Een gedicht over Maanvis
  maandag 3 januari 2005 @ 11:34:27 #250
96088 Z3R0-C00L
Komt af en toe langs
pi_24369116
Oh WoW topic gevonden op fok yay

Ik ben hoogst waarschijnlijk ook van plan WoW te spelen indien er Gamecards beschikbaar zijn. Had al bij dynabyte wat gezien, maar het spel zelf was uitverkocht.

Ik zat in de US Closed Beta en dat was best wel heel gezellig. Weinig last van hoge ping behalve die paar keer dat er nog fouten uit de database moesten worden gehaald.

Ben zelf een oud Everquest speler en zou het zeker leuk vinden om mee te doen in een fok guild
En dat was weer een uiterst nuttige bijdrage...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')