Die vriend van me had geen tijd dus speel ik zelf weer, maar komende week zal ik niet spelen. Dus als iemand een weekje met mijn accountje wil spelen dan kan datquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En die van fliepke dan, of is die al vergeven?
Die vraag is echt al tig keer gesteld, terwijl het antwoord heel makkelijk op de site te vinden is. Verder is een forum beter geschikt voor meningen en ervaringen dan voor dingen die gemakkelijk te vinden zijn...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:59 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Zullen we het forum dan meteen ff wegflikkeren want al deze meuk staat vast ook wel ergens anders op internet.
check mailquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:10 schreef Fliepke het volgende:
Die vriend van me had geen tijd dus speel ik zelf weer, maar komende week zal ik niet spelen. Dus als iemand een weekje met mijn accountje wil spelen dan kan dat
ZEER GRAAG!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:10 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die vriend van me had geen tijd dus speel ik zelf weer, maar komende week zal ik niet spelen. Dus als iemand een weekje met mijn accountje wil spelen dan kan dat
quote:Op zondag 2 januari 2005 08:39 schreef Maanvis het volgende:
Inmiddels ben ik de gelukkige bezitter van een vlammend paard
[afbeelding]
Wat een cool paardquote:Op zondag 2 januari 2005 08:39 schreef Maanvis het volgende:
Inmiddels ben ik de gelukkige bezitter van een vlammend paard
[afbeelding]
Ik zit op de USA server.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:03 schreef existenz het volgende:
Welke fokkers spelen er trouwens nog meer op de USA servers?
Nope.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:27 schreef Da_Koen het volgende:
Ik heb net een preview gelezen op gamespot, nu weet ik zeker dat ik dit spel ga kopen.
Maar als ik het goed begrijp is dit meer een vervolg op diablo met de mythologie van warcraft?
Ik zat, zelfs fransen die nog frans durven/proberen te sprekenquote:Op zondag 2 januari 2005 16:09 schreef StarBright het volgende:
[..]
Ik zit op de USA server.
Bevalt me uitstekend. Ben alleen nog geen europeaan tegen gekomen jammer genoeg.
Ik neem aan dat je gezopen had toen je de preview lasquote:Op zondag 2 januari 2005 15:27 schreef Da_Koen het volgende:
Ik heb net een preview gelezen op gamespot, nu weet ik zeker dat ik dit spel ga kopen.
Maar als ik het goed begrijp is dit meer een vervolg op diablo met de mythologie van warcraft?
Ik vind dat dit spel toch meer weg heeft van diablo dan van warcraft.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gezopen had toen je de preview las
Diablo is een RPG, net als Morrowind etc.... WoW is een MMORPG. Hence de naam, natuurlijk lijkt het op een RPG, want het is er een! Maar het lijkt net zo goed op alle andere RPG's die er bestaan en dus niet specifiek op Diablo.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:54 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Ik vind dat dit spel toch meer weg heeft van diablo dan van warcraft.
warcraft(strategy game) = basis bouwen, en veel units bouwen en dan iedereen verslaan
diablo = 1 goed character opbouwen en dan quests doen en mannetjes afmaken voor experience.
Of zie ik dit verkeerd
btw: Is het nog mogelijk om aan de European Final Beta Test mee te doen?
jezus wat ben jij een duitserquote:Op maandag 27 december 2004 12:23 schreef Kagar het volgende:
Die infernal is gaaf, ik wou alleen ff vragen aan de mensen van de Dutch Destroyers of ze ervoor willen zorgen dat hun leden zich aan de naming policy houden. Namen zoals: Behaardezak horen niet in het spel thuis. Deze worden dus ook aangegeven aan een gamemaster.
Tja, die heb je wel meer. Van die mensen die overal over zeiken. Wat nog erger is zijn die mensen die zeiken over het feit dat ze geen Orc of iets dergelijks willen zijn vanwege hun religie. Wat een onzin. Het is maar een spel!quote:
Voor ¤150 hebben wij een dealquote:Op maandag 3 januari 2005 00:24 schreef Michel het volgende:
Aan de ene kant baal ik ontzettend dat iedereen hier al blijkbaar vet ervaring zit op te doen op de US servers, aan de andere kant weet ik gewoon van mezelf dat het verstandig is om gewoon braaf op de EU release te wachten, hoewel het me heel wat inspanning kost om toch niet alvast stiekem te beginnen..
Hoewel ik de gewone versie besteld heb ben ik toch enigzins op zoek naar de CE versie (ik weet het gods onmogelijk). Ben bang dat het gewoon minimaal 150 harde euros gaat kosten om er uberhaupt een te kunnen bemachtigen..... De vraag is dan natuurlijk hoeveel het je uiteindelijk waard is....
Blijf aub screenies posten aangezien ik alle info probeer op te slurpen, voordat het echte werk start.
Whehe nee ik zit gewoon in de closed EU beta, niet op de US versie. Ik moet toch zeggen dat het wel heel handig is dat er ook een grote groep nederlanders mee speeltquote:Op maandag 3 januari 2005 00:24 schreef Michel het volgende:
Aan de ene kant baal ik ontzettend dat iedereen hier al blijkbaar vet ervaring zit op te doen op de US servers, aan de andere kant weet ik gewoon van mezelf dat het verstandig is om gewoon braaf op de EU release te wachten, hoewel het me heel wat inspanning kost om toch niet alvast stiekem te beginnen..
Hoewel ik de gewone versie besteld heb ben ik toch enigzins op zoek naar de CE versie (ik weet het gods onmogelijk). Ben bang dat het gewoon minimaal 150 harde euros gaat kosten om er uberhaupt een te kunnen bemachtigen..... De vraag is dan natuurlijk hoeveel het je uiteindelijk waard is....
Blijf aub screenies posten aangezien ik alle info probeer op te slurpen, voordat het echte werk start.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |