abonnement Unibet Coolblue
pi_24223237
quote:
Op donderdag 23 december 2004 23:40 schreef Tain het volgende:

[..]

Dynabyte heeft ze op hun internetpagina staan, dus waarschijnlijk kan je ze dan ook wel in de winkel bestellen
Alleen het lullige is: de gamecards komen pas 31 januari uit terwijl het spel de 14de al binnen is.

Maar....Ik heb 'em ook besteld voor ¤ 39,- bij dynabyte en krijg em als verjaardags cadeau (ben nl de dag ervoor jarig ) Dus zal ik ook van de partij zijn...Misschien ook handig om te posten op welke server de Fok clan komt te zitten, ik zal zeker komen kijken.
  zondag 26 december 2004 @ 21:07:52 #152
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_24223254
De eerste maand is toch altijd gratis?
pi_24223298
Met CC dacht ik (moet je invullen maar het kost niks)....Dat was ook het geval bij Star Wars: Galaxies. ( ik hoop trouwens wel dat WoW beter is en ook langer kan boeien eigenlijk, anders kost het weer geld voor iets wat zuigt na verloop van tijd)
  zondag 26 december 2004 @ 21:38:51 #154
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24223724
Altijd leuk de kerstextraatjes die je krijgt in Blizzard spellen


FF pimpen met mijn enslaved Infernal in shadowprey village
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_24233289
Die infernal is gaaf, ik wou alleen ff vragen aan de mensen van de Dutch Destroyers of ze ervoor willen zorgen dat hun leden zich aan de naming policy houden. Namen zoals: Behaardezak horen niet in het spel thuis. Deze worden dus ook aangegeven aan een gamemaster.
  maandag 27 december 2004 @ 13:30:00 #156
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_24234328
Damn jij hebt veel van zoeen soort speciale attacks
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_24235618
Als je de screens bekijkt ziet de wereld er erg mooi uit. Maar hoe uitgestrekt is het eigenlijk? Hoe lang kun je bijvoorbeeld ronddwalen zonder dat je iemand tegen komt?
En wat is leuker: PVP of PVE?

Ik wil nl zoveel mogenlijk te weten komen over de wereld van wat ervaringsdeskundigen ( ), zodat ik me een beetje kan voorbereiden als ik het spel binnen heb.
  maandag 27 december 2004 @ 16:06:39 #158
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_24236751
Bomber als het goed is begint binnenkort de open beta dus dan moet je het eigenlijk gewoon eens proberen.

Ik heb er eigenlijk geen idee van hoe uitgestrekt de wereld precies is, maar als je alles gaat lopen doe je er wel eventjes over. Dergelijke dingen staan trouwens meestal wel in de FAQ.

In sommige gebieden kom je om de minuut wel iemand tegen die je voorbij rent of even een praatje komt maken. In de wat pittigere gebieden kun je volgens mij wel makkelijk een kwartier lopen voordat er ook maar iemand in je zicht verschijnt.

Ik heb alleen pve gedaan dus dat kan ik je niet beantwoorden.
pi_24237867
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:06 schreef Fliepke het volgende:
Bomber als het goed is begint binnenkort de open beta dus dan moet je het eigenlijk gewoon eens proberen.
Hmm ik zou wel willen alleen kan ik op de site van WoW niet vinden hoe ik me kan aanmelden voor die open beta...Ik kan em wel downloaden op fileplanet maar dan heb ik geen key....Of kun je je aanmelden als je het spel geīnstalleerd hebt? Of kijk ik soms niet goed op de site. Een tijdje geleden stond er gewoon een link naar de aanmeld pagina maar nu is die spoorloos.
  maandag 27 december 2004 @ 17:14:19 #160
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_24237929
Er komt een open beta voor Europa.
Jij hebt vermoedelijk de client gedownload voor de Amerikaanse beta. Jammer joh

Hmm bomber, ik bedenk me net dat ik de komende dagen toch niet kan spelen en als jij braaf belooft om gewoon van mijn hunter en paladin af te blijven mag jij wel even met mijn beta account spelen. Durf je het aan? Mail me dan even
pi_24238833
quote:
Op maandag 27 december 2004 17:14 schreef Fliepke het volgende:
Er komt een open beta voor Europa.
Jij hebt vermoedelijk de client gedownload voor de Amerikaanse beta. Jammer joh

Hmm bomber, ik bedenk me net dat ik de komende dagen toch niet kan spelen en als jij braaf belooft om gewoon van mijn hunter en paladin af te blijven mag jij wel even met mijn beta account spelen. Durf je het aan? Mail me dan even
Cool bedankt voor het aanbod, maar ik laat em schieten....Klinkt stom maar ik wacht wel tot ie uit is en dan speel ik em wel. (eigenlijk heb ik de client er per ongeluk afgegooid en kan em niet meer downloaden)
Toch bedankt nog voor het aanbod
  maandag 27 december 2004 @ 18:09:50 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24238932
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:23 schreef Kagar het volgende:
Die infernal is gaaf, ik wou alleen ff vragen aan de mensen van de Dutch Destroyers of ze ervoor willen zorgen dat hun leden zich aan de naming policy houden. Namen zoals: Behaardezak horen niet in het spel thuis. Deze worden dus ook aangegeven aan een gamemaster.
Whehehe Kagar, je aangeefactie heeft geholpen hoor. Behaardezak heet nu Krijgerkoe . Hij wist niet echt iets van een naming policy af. Verder denk ik niet dat het een taak van een guild is om er op toe te zien dat al hun leden zich aan de regels houden. Dat is geen beginnen aan

Verder zou het je sieren als je dergelijke acties eerst overlegt met de speler zelf, voordat je meteen een gamemaster erbij roept.

En idd, de infernal is supergaaf Hij is niet echt een goede damage dealer zoals de succubus dat is, maar een geweldige tank, en hij heeft verder niet veel special attacks, alleen een fire shield dat ie op je kan casten waardoor je per melee aanval die je ontvangt 30 damage doet aan je aanvaller.

En om even op een andere vraag antwoord te geven : De wereld is superuitgebreid, ik loop nu al circa 4 weken rond in het spel, en heb nog steeds niet alles ontdekt Verder is het moeilijk te zeggen hoeveel spelers je tegen komt, aangezien dit nu een closed beta is en er dus waarschijnlijk in retail nog een hoop spelers bij komen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 27 december 2004 @ 18:20:11 #163
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24239106
quote:
Op maandag 27 december 2004 13:30 schreef Maikuuul het volgende:
Damn jij hebt veel van zoeen soort speciale attacks
Whehe ja, weet niet precies hoe het zit als je bijv. warrior bent, maar als warlock heb je een aardig arsenaal ter beschikking Een stuk of 6 spells gebruik ik regelmatig in combat. Zo begin ik iedere aanval met mijn sterkste DOT (damage over time) te casten. Warlocks hebben best veel van die aanvallen.

In dit geval cast ik dus corruption (instant cast vanwege talents). Vervolgens Immolate (enkele seconden casttijd), en daarna curse. Curse is bij mij een macro die afhankelijk van het type vijand (caster of niet) automatisch de juiste curse spell cast. Ik heb curse of agony (damage over time) en curse of tongues (spellcasters casten met 50% langzamere snelheid). Terwijl de DOT's zijn uitwerking doen gedurende een X aantal seconden, maak ik het af met mijn wand of mijn staff, en als ik health tekort kom gebruik ik drain life.

Inmiddels heb ik mijn talents opgebouwd zodat ik Nightfall heb. Dat geeft per keer dat corruption damage doet, een kans (van 2-3%) dat je in 'Shadow trance' raakt. Dan wordt shadow bolt voor 1x een instant cast. Dat is mijn sterkste spell, die momenteel rond de 200 damage doet.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 27 december 2004 @ 19:39:20 #164
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_24240613
wat bedoelt men eigenlijk met tanks
  maandag 27 december 2004 @ 20:27:04 #165
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_24241516
Tanks zijn caracters die je voorrop in de strijd gooit en zodoende vangen hun de meeste damge op, zo kan jij mooi van een afstand aanvallen zonder dat de vijand je aanvalt... Tanks hebben vaak een hoog hitpoints (leven)

Grtz
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  maandag 27 december 2004 @ 21:36:37 #166
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_24242816
Ah zo bedoelt men dat, ik verwachtte wel zoiets, maar ik wist het niet zeker .

Hoe zit het eigenlijk met pets, wat zijn nu de echte do's en dont's
Ik heb nu een leeuwin aan mn zijde, maar ik heb geen idee of dat een beetje goede sidekicks zijn of niet.
  maandag 27 december 2004 @ 22:28:50 #167
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_24243999
Dat zou ik ook niet weten, heb zelf alleen nog maar een hele vroege Beta versie gespeeld...
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:44:04 #168
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24249494
quote:
Op maandag 27 december 2004 21:36 schreef Fliepke het volgende:
Ah zo bedoelt men dat, ik verwachtte wel zoiets, maar ik wist het niet zeker .

Hoe zit het eigenlijk met pets, wat zijn nu de echte do's en dont's
Ik heb nu een leeuwin aan mn zijde, maar ik heb geen idee of dat een beetje goede sidekicks zijn of niet.
Ehh er zijn vast wel wat fora die je dat kunnen uitleggen Sommige pets hebben superveel speciale mogelijkheden, terwijl anderen er maar een paar hebben maar veel sterker zijn.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_24249598
dit lijkt me echt het dikste spel aller tijden, altijd al een blizzard fan geweest maar dit lijkt me echt vet

1 probleem...draait het op een atlon 1333 met 9600 se radeon?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 28 december 2004 @ 03:38:05 #170
5260 Stewie
March on down the field !
pi_24249831
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:53 schreef WeirdMicky het volgende:
dit lijkt me echt het dikste spel aller tijden, altijd al een blizzard fan geweest maar dit lijkt me echt vet

1 probleem...draait het op een atlon 1333 met 9600 se radeon?
Draai zelf de US retail op een Pentium 1000, met een oude geforce2 32 Mb... Eerst was het niet echt te spelen, vooral niet in steden, maar nu heb ik 768 MB RAM in totaal, en het loopt als een trein, ook in steden... dus als het niet loopt: méér RAM !
pi_24250809
Voor diegene die hopen op de open beta, stop maar met hopen. Zover ik het gelezen heb zal in Europa geen open Beta zijn. Er is sprake van een final beta en deze is alleen toegankelijk voor mensen die A: nu al in de closed beta zitten B: mensen die een officieel pre-order package hebben. In deze paketten zat een speciale key voor de final beta maar deze zijn in de Benelux niet verkocht. Helaas kan ik niet verwijzen naar threads op het Europees forum omdat dit nog steeds down is.

Het kan natuurlijk dat blizzard nog met een grotere verassing komt maar ik zou er niet op hopen.
pi_24254477
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 03:38 schreef Stewie het volgende:

[..]

Draai zelf de US retail op een Pentium 1000, met een oude geforce2 32 Mb... Eerst was het niet echt te spelen, vooral niet in steden, maar nu heb ik 768 MB RAM in totaal, en het loopt als een trein, ook in steden... dus als het niet loopt: méér RAM !
ah ok, ik heb ook net zoveel RAM ongeveer, dus dat zit wel goed dan thnx

snel dat spel bestellen...wat zijn de kosten per maand dan? nog nooit een spel met abonnement genomen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 28 december 2004 @ 17:44:43 #173
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24258116
Ok, gisteren hadden een aantal mensen het idee om een dikke RAID te organiseren op een stadje van de alliance. Ironforge was het doel Uiteindelijk deden zo'n 65 mensen mee, verspreid over 2 Raid-groups. Hier een klein screenshotje van het verzamelen op hammerfall.



De progressie richting Ironforge was erg traag omdat we telkens moesten wachten op achterblijvers en mensen die er ook bij wilden komen. Maar op deze manier bleven we wel dicht bij elkaar zodat we uiteindelijk als een grote groep ironforge zouden bereiken. Halverwege Wetlands werden we ontdekt door een paar low-level nightelfs. Die hebben blijkbaar niet goed door gecommuniceerd aan hun alliance vriendjes, want toen we bij IF aan kwamen waren er maar een stuk of 10-15 alliance om de boel te verdedigen (op de NPC guards na). Jammergenoeg werd de hele raid verneukt doordat het spel ontzettend begon te laggen, omdat al die mensen tegelijkertijd vanalles wilden doen. Soms duurde het wel een minuut om een spell te casten. Hoe dan ook, een ondoenlijke situatie. We verlieten vervolgens Ironforge maar omdat het geen beginnen aan was. En die alliance denken dat ze het gewonnen hebben

Anyway, ik hoop dat dit in retail beter geregeld is, en dat de server het dan aan kan want anders wordt dat natuurlijk niks met die battlegrounds
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_24260642
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 17:44 schreef Maanvis het volgende:
Ok, gisteren hadden een aantal mensen het idee om een dikke RAID te organiseren op een stadje van de alliance. Ironforge was het doel Uiteindelijk deden zo'n 65 mensen mee, verspreid over 2 Raid-groups. Hier een klein screenshotje van het verzamelen op hammerfall.

[afbeelding]

De progressie richting Ironforge was erg traag omdat we telkens moesten wachten op achterblijvers en mensen die er ook bij wilden komen. Maar op deze manier bleven we wel dicht bij elkaar zodat we uiteindelijk als een grote groep ironforge zouden bereiken. Halverwege Wetlands werden we ontdekt door een paar low-level nightelfs. Die hebben blijkbaar niet goed door gecommuniceerd aan hun alliance vriendjes, want toen we bij IF aan kwamen waren er maar een stuk of 10-15 alliance om de boel te verdedigen (op de NPC guards na). Jammergenoeg werd de hele raid verneukt doordat het spel ontzettend begon te laggen, omdat al die mensen tegelijkertijd vanalles wilden doen. Soms duurde het wel een minuut om een spell te casten. Hoe dan ook, een ondoenlijke situatie. We verlieten vervolgens Ironforge maar omdat het geen beginnen aan was. En die alliance denken dat ze het gewonnen hebben

Anyway, ik hoop dat dit in retail beter geregeld is, en dat de server het dan aan kan want anders wordt dat natuurlijk niks met die battlegrounds
Dit is gewoon te cool om te zien dit! Maar hoe was de lag toen je deze screen maakte? Bij SWG was het al een drama als er 10 chars bij elkaar stonden omdat er van alles geladen moest worden.
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:59:34 #175
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_24263774
Hehe best vette screenshot ... maar ik zie nooit enemy's in ironforge ? :S
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_24270157
wat voor connectie zal je nodig hebben voor dit spel? kweet nog niet wat ik zal krijgen op mn kamer in amsterdam, maar zal wel een gedeelde kabelconnectie ofzo zijn...is het daarmee te spelen?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 29 december 2004 @ 03:17:18 #177
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_24270312
Ik heb gewoon @home en heb goede ping soms 30 soms 120 maar daar is perfect mee te spelen ik merk zelfs geen verschil
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 29 december 2004 @ 03:39:48 #178
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24270493
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 19:53 schreef Bomber het volgende:

[..]

Dit is gewoon te cool om te zien dit! Maar hoe was de lag toen je deze screen maakte? Bij SWG was het al een drama als er 10 chars bij elkaar stonden omdat er van alles geladen moest worden.
Bij het verzamelen geen enkele lag, alleen bij het vechten had blijkbaar de server veel moeite met al die handelingen tegelijk, en toen begon ie ook te laggen als een gek!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_24272009
quote:
Op woensdag 29 december 2004 03:17 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb gewoon @home en heb goede ping soms 30 soms 120 maar daar is perfect mee te spelen ik merk zelfs geen verschil
oww, zelfs met dat soort pings is het speelbaar

ik moet het dan wel halen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_24274111
quote:
Op woensdag 29 december 2004 10:23 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

oww, zelfs met dat soort pings is het speelbaar

ik moet het dan wel halen
Nog iets langer dan 2 weken dan is ie uit
Ik zit er nu ook op te wachten en zit elke dag wel screenshotjes te kijken. Ik hoop wel dat de community een beetje relaxt is zodat je iets kan vragen zonder 'N00b' naar je hoofd geslingerd te krijgen.
  woensdag 29 december 2004 @ 17:23:27 #181
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24279677
Ik vind de community heel relaxt, bomber! Misschien dat het verandert als het spel into retail gaat, maar in PVE is het zeker relaxt. Ik geloof alleen dat PVP wat harder is qua mensen, dus dat ze minder snel geneigd zijn om je te helpen met quests...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 29 december 2004 @ 20:41:52 #182
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_24283097
ik vind dat 't wel eens tijd wordt voor de final stress test, vinden jullie niet? Ze hadden aangekondigd dat die voor eind december in de planning stond, maar ja, Blizzard he
Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you
pi_24284833
Ik heb eigenlijk nog nooit (mmo)rpg's gespeeld, maar ik ben toch wel geinteresseerd in deze. Ik heb net the battle for middle-earth uitgespeeld en ik moet zeggen dat ik gedeelte met de heroes (vechten en sterker worden enso) wel erg tof vond!
Uit de filmpjes en screenshots straalt ook wel een beetje een Lord of the Rings waar ik een behoorlijke fan van ben! Dus zou dit iets voor mij zijn?

Verder nog een vraagje...ik heb gelezen dat er nog een final test is in europa...is dit een open test of moet je er al voor aangemeld hebben?

bvd
pi_24291433
quote:
Op woensdag 29 december 2004 21:57 schreef _Nick_ het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit (mmo)rpg's gespeeld, maar ik ben toch wel geinteresseerd in deze. Ik heb net the battle for middle-earth uitgespeeld en ik moet zeggen dat ik gedeelte met de heroes (vechten en sterker worden enso) wel erg tof vond!
dit is natuurlijk wel heeel anders dan BFME, al is het fantasiegedeelte natuurlijk van belang Misschien moet je eens Warcraft 3 gaan spelen, heerlijk spel en een leuke inleiding voor een spel als dit lijkt me
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 30 december 2004 @ 09:33:37 #185
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_24292630
De europese release is verschoven naar de 28e januari, dus het zou me niets verbazen als de final test pas halverwege januari plaatsvindt...
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_24296358
Dat vind ik trouwens wel balen!
pi_24297526
quote:
Op donderdag 30 december 2004 09:33 schreef Adagio het volgende:
De europese release is verschoven naar de 28e januari, dus het zou me niets verbazen als de final test pas halverwege januari plaatsvindt...
Ik zag dit staan en ik denk shit! Ben gauw naar de dynabyte site gesurft, staat WoW er niet meer tussen....Alleen de gamecards staan er nog op

Maar weet iemand waarom de release hier vertraagd is? Ligt het aan de servers ofzo?
pi_24297770
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:13 schreef Bomber het volgende:

[..]

Ik zag dit staan en ik denk shit! Ben gauw naar de dynabyte site gesurft, staat WoW er niet meer tussen....Alleen de gamecards staan er nog op

Maar weet iemand waarom de release hier vertraagd is? Ligt het aan de servers ofzo?
Dat Blizzard iets uitstelt is vrij normaal...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 30 december 2004 @ 14:25:02 #189
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_24297773
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:13 schreef Bomber het volgende:

[..]

Maar weet iemand waarom de release hier vertraagd is? Ligt het aan de servers ofzo?
Neuh, da's typisch Blizzard. Zij zijn een van de weinige gamemakers die kwaliteit nog boven releasedatum stellen. Da's altijd goed, maar vaak betekent het dat je als gamer regelmatig uitgestelde releasedata voor je kiezen krijgt.

Ik vermoed dat ze (aangezien er nog recent een vacature voor GM was) in Europa de zaken nog niet op orde hebben. Ze doen maar, de 28e zijn mijn tentamens afgelopen, dus ik vind het nie zo heel erg
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  vrijdag 31 december 2004 @ 01:16:31 #190
64922 Tjahzi
cant touch me
pi_24310472
hmmmm

Kijk, de eu versie van WoW komt uit in 3 talen... frans duits en engels...
En wat dus nogal veel tijd heeft gekost is alles gaan vertalen van engels naar duits enzo en naar frans.

alle quests gewoon alle items alle steden alle inn's $##@*&(#&$(#$@(@#$@(#$ waarom niet alleen engels????

BTW ik wil een NL REALM !
  vrijdag 31 december 2004 @ 01:28:13 #191
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24310758
Niet zo zeuren, Tjahzi. Dat vertalen is al lang gedaan, en draait nu al.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 31 december 2004 @ 01:29:04 #192
64922 Tjahzi
cant touch me
pi_24310783
hehehe true

btw
egt masterlijk zon raid, ik was met een raid van ongeveer 40 van wetlands naar bootybay gezwommen, was laatste dag van us open beta (laatste uren) we waren allemaal rond de 20 en zijn we toen tegen lvl 40 taurens gaan vechten echt lachen :D

er waren toen ook in stormwind en ironforge inferno's en dreadlords check :


[afbeelding]

zie hier het effect van een inferno
[afbeelding]
[afbeelding]

[ Bericht 2% gewijzigd door Tjahzi op 31-12-2004 01:32:41 (edit) ]
  vrijdag 31 december 2004 @ 01:32:36 #193
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24310874
Infernals zijn idd geweldig. Ik kan ze nog niet summonen, maar zodra ik door een zone loop waar ze zitten (bijv. Mannoroc coven in Desolace), enslave ik er 1 gewoon voor de fun. Tis echt vet om met een beest naast je te lopen dat 5x zo groot als jij is
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 31 december 2004 @ 01:33:51 #194
64922 Tjahzi
cant touch me
pi_24310910
haha idd, speel je nu closed? of us retail ??? ik ga undead priest doen in eu retail dan
  vrijdag 31 december 2004 @ 02:34:21 #195
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24312130
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 01:33 schreef Tjahzi het volgende:
haha idd, speel je nu closed? of us retail ??? ik ga undead priest doen in eu retail dan
Closed EU Ben bijna lvl 40, en warlock krijgt dan meteen een mount als minion (na een simpel ga van hier naar daar questje)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_24319627
http://www.blackguard.nl/components/com_forum/files/lyxmount.jpg

hey scalare/maanvis mede guildgenoot
heb toch eerder me mount dan jouw nep summon mountje :p
=]
  vrijdag 31 december 2004 @ 14:40:06 #197
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_24320248
Welke klassen kunnen er eigenlijk allemaal geweren gebruiken?
  vrijdag 31 december 2004 @ 15:23:38 #198
64922 Tjahzi
cant touch me
pi_24321156
http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/

Blijkbaar alleen hunters en warriors
  vrijdag 31 december 2004 @ 15:30:31 #199
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_24321306
Ook rogue hoor ... gewoon naar dat weet niet pcies hoe het heet... waar je ook kunt vissen enzo, gewoon daarheen gaan en dan op shoot gun klikken
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:40:12 #200
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_24322693
Hoor net gerucht dat de EU-releasedate nu naar 25 februari verschoven is. Ik ga nu op zoek naar een betrouwbare bron...
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')