Bij het verzamelen geen enkele lag, alleen bij het vechten had blijkbaar de server veel moeite met al die handelingen tegelijk, en toen begon ie ook te laggen als een gek!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:53 schreef Bomber het volgende:
[..]
Dit is gewoon te cool om te zien dit!Maar hoe was de lag toen je deze screen maakte? Bij SWG was het al een drama als er 10 chars bij elkaar stonden omdat er van alles geladen moest worden.
oww, zelfs met dat soort pings is het speelbaarquote:Op woensdag 29 december 2004 03:17 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb gewoon @home en heb goede ping soms 30 soms 120 maar daar is perfect mee te spelen ik merk zelfs geen verschil
Nog iets langer dan 2 weken dan is ie uitquote:Op woensdag 29 december 2004 10:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
oww, zelfs met dat soort pings is het speelbaar![]()
![]()
ik moet het dan wel halen
![]()
![]()
dit is natuurlijk wel heeel anders dan BFME, al is het fantasiegedeelte natuurlijk van belangquote:Op woensdag 29 december 2004 21:57 schreef _Nick_ het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit (mmo)rpg's gespeeld, maar ik ben toch wel geinteresseerd in deze. Ik heb net the battle for middle-earth uitgespeeld en ik moet zeggen dat ik gedeelte met de heroes (vechten en sterker worden enso) wel erg tof vond!
Ik zag dit staan en ik denk shit! Ben gauw naar de dynabyte site gesurft, staat WoW er niet meer tussen....Alleen de gamecards staan er nog opquote:Op donderdag 30 december 2004 09:33 schreef Adagio het volgende:
De europese release is verschoven naar de 28e januari, dus het zou me niets verbazen als de final test pas halverwege januari plaatsvindt...
Dat Blizzard iets uitstelt is vrij normaal...quote:Op donderdag 30 december 2004 14:13 schreef Bomber het volgende:
[..]
Ik zag dit staan en ik denk shit! Ben gauw naar de dynabyte site gesurft, staat WoW er niet meer tussen....Alleen de gamecards staan er nog op![]()
![]()
![]()
Maar weet iemand waarom de release hier vertraagd is? Ligt het aan de servers ofzo?
Neuh, da's typisch Blizzard. Zij zijn een van de weinige gamemakers die kwaliteit nog boven releasedatum stellen. Da's altijd goed, maar vaak betekent het dat je als gamer regelmatig uitgestelde releasedata voor je kiezen krijgt.quote:Op donderdag 30 december 2004 14:13 schreef Bomber het volgende:
[..]
Maar weet iemand waarom de release hier vertraagd is? Ligt het aan de servers ofzo?
Closed EUquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:33 schreef Tjahzi het volgende:
hahaidd, speel je nu closed? of us retail ??? ik ga undead priest doen
in eu retail dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |