Dat wordt wel Juniquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:40 schreef Adagio het volgende:
Hoor net gerucht dat de EU-releasedate nu naar 25 februari verschoven is. Ik ga nu op zoek naar een betrouwbare bron...
quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:40 schreef Adagio het volgende:
Hoor net gerucht dat de EU-releasedate nu naar 25 februari verschoven is. Ik ga nu op zoek naar een betrouwbare bron...
Kan tot nu toe nog nix vinden, misschien volgend jaar wat meer infoquote:
ik baal al van de 2 weken uitstel, als er dan weer 4 weken bijkomtquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:25 schreef Adagio het volgende:
[..]
Kan tot nu toe nog nix vinden, misschien volgend jaar wat meer info
14 jan is al volgend jaarquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:45 schreef Bomber het volgende:
Als je zo kijkt lijkt me ook dat de EU versie later uit gaat komen dan de 28e, als je leest dat ze vroeg in januari gaan beginnen met de Final Beta. Dus reken ik er niet op dat ie de 14e of op de 28e uit zal komen....Jammer maar helaas.
Alleen hoop ik nu dat er bij dynabyte een fout word gemaakt en dat ik em toch op 14 januari kan ophalen, maar zoveel geluk zal ik niet hebben.
Volgend jaar beter dan maar![]()
Yupquote:
Het ligt ook niet in de aard van Blizzard om games te overhypen...Ze weten toch wel dat de fans de games kopen (althans dat hopen zequote:Op vrijdag 31 december 2004 17:50 schreef Adagio het volgende:
Tjsa, het maakt niet uit hoe lang ze het rekken, overhyped wordt het toch niet, want ik weet nog van de US open beta hoe @%#@$ gaaf het is.....
Is dat alleen voor de mensen die Closed Beta of de pre order hebben?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:06 schreef Tjahzi het volgende:
final beta begint volgende week... en die zal hoogstens 2/3 weken duren... dan kom je dus wel ongeveer uit op 28ste.. gl hfFOR THE HORDE
De grap bij Blizzard is juist dat ze het andersom doen. Ze kondigen games pas laat aan en nemen dan gewoon de tijd om het af te maken, waardoor de spelers de feeling krijgen dat het af is (of dat echt zo is, is de vraag, maar tot op heden wel). Maar tot nu toe hebben deze hypes ook gebracht wat ze zouden brengen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:08 schreef Bomber het volgende:
[..]
Yup![]()
[..]
Het ligt ook niet in de aard van Blizzard om games te overhypen...Ze weten toch wel dat de fans de games kopen (althans dat hopen ze). Ik heb al een aantal games van Blizzard en ze leveren altijd kwaliteit af, dat kun je bijvoorbeeld niet altijd zeggen van EA of Lucas. Ik hoop dat Blizzard weer een keer uitkomt met een game dat weer aansluit op Baldur's Gate dat zou wel leuk zijn.
Ik denk dat dat met die nieuwe hype zeker gaat komen, voornamelijk door de LOTR films is de fantasyhype weer helemaal terug en ik vond WoW een hele lekkere instapgame om kennis te maken met MMOrpg's. Mischien dat het wat moeilijk word met een demo ervan ( vanwege grootte ) maar ik weet zeker dat dit aanslaat...quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:52 schreef existenz het volgende:
[..]
De grap bij Blizzard is juist dat ze het andersom doen. Ze kondigen games pas laat aan en nemen dan gewoon de tijd om het af te maken, waardoor de spelers de feeling krijgen dat het af is (of dat echt zo is, is de vraag, maar tot op heden wel). Maar tot nu toe hebben deze hypes ook gebracht wat ze zouden brengen.
Overigens wacht ik met smart op al die mensen die voor het eerst met MMORPG's in aanraking zullen komen. Dit kan een hele boost betekenen voor MMO games. Ik hoop van wel
En die van fliepke dan, of is die al vergeven?quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:34 schreef Tain het volgende:
[..]
ik baal al van de 2 weken uitstel, als er dan weer 4 weken bijkomt
Ik baal vooral omdat ik geen beta account heb
die was of al vergeven of hij speelt zelf weerquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En die van fliepke dan, of is die al vergeven?
10-12 euro per maand dacht ikquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:17 schreef Max_Dark het volgende:
Maarre, wat gaat dit nou kosten per maand? Want ik vind het een superspel maar kan niet elke maand 20 euro opbrengen...
Je kan ook per 3 maanden betalen, is nog goedkoper ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:17 schreef Max_Dark het volgende:
Maarre, wat gaat dit nou kosten per maand? Want ik vind het een superspel maar kan niet elke maand 20 euro opbrengen...
Ik heb nog steeds geen afwijzing gekregen via mail, dus ik denk dat ik hem wel krijg eind deze maand. Ik kies denk ik de zergling, maar de mini-diablo is ook wel tof. Mag je slechts 1x een pet kiezen of is het 1x per char?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:21 schreef Tjahzi het volgende:
wie heeft trouwens de collectors edition? zo ja, welke pet kies je ?
Zoek 't gewoon zelf even op op de site ofzoquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:17 schreef Max_Dark het volgende:
had volgens mij op de officiële site gelezen dat het 1x per char was, dus je zou ze allemaal uit kunnen proberenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:29 schreef Adagio het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen afwijzing gekregen via mail, dus ik denk dat ik hem wel krijg eind deze maand. Ik kies denk ik de zergling, maar de mini-diablo is ook wel tof. Mag je slechts 1x een pet kiezen of is het 1x per char?
Zullen we het forum dan meteen ff wegflikkeren want al deze meuk staat vast ook wel ergens anders op internet.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:29 schreef Credence het volgende:
[..]
Zoek 't gewoon zelf even op op de site ofzo![]()
Die vriend van me had geen tijd dus speel ik zelf weer, maar komende week zal ik niet spelen. Dus als iemand een weekje met mijn accountje wil spelen dan kan datquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En die van fliepke dan, of is die al vergeven?
Die vraag is echt al tig keer gesteld, terwijl het antwoord heel makkelijk op de site te vinden is. Verder is een forum beter geschikt voor meningen en ervaringen dan voor dingen die gemakkelijk te vinden zijn...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:59 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Zullen we het forum dan meteen ff wegflikkeren want al deze meuk staat vast ook wel ergens anders op internet.
check mailquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:10 schreef Fliepke het volgende:
Die vriend van me had geen tijd dus speel ik zelf weer, maar komende week zal ik niet spelen. Dus als iemand een weekje met mijn accountje wil spelen dan kan dat
ZEER GRAAG!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:10 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die vriend van me had geen tijd dus speel ik zelf weer, maar komende week zal ik niet spelen. Dus als iemand een weekje met mijn accountje wil spelen dan kan dat
quote:Op zondag 2 januari 2005 08:39 schreef Maanvis het volgende:
Inmiddels ben ik de gelukkige bezitter van een vlammend paard
[afbeelding]
Wat een cool paardquote:Op zondag 2 januari 2005 08:39 schreef Maanvis het volgende:
Inmiddels ben ik de gelukkige bezitter van een vlammend paard
[afbeelding]
Ik zit op de USA server.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:03 schreef existenz het volgende:
Welke fokkers spelen er trouwens nog meer op de USA servers?
Nope.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:27 schreef Da_Koen het volgende:
Ik heb net een preview gelezen op gamespot, nu weet ik zeker dat ik dit spel ga kopen.
Maar als ik het goed begrijp is dit meer een vervolg op diablo met de mythologie van warcraft?
Ik zat, zelfs fransen die nog frans durven/proberen te sprekenquote:Op zondag 2 januari 2005 16:09 schreef StarBright het volgende:
[..]
Ik zit op de USA server.
Bevalt me uitstekend. Ben alleen nog geen europeaan tegen gekomen jammer genoeg.
Ik neem aan dat je gezopen had toen je de preview lasquote:Op zondag 2 januari 2005 15:27 schreef Da_Koen het volgende:
Ik heb net een preview gelezen op gamespot, nu weet ik zeker dat ik dit spel ga kopen.
Maar als ik het goed begrijp is dit meer een vervolg op diablo met de mythologie van warcraft?
Ik vind dat dit spel toch meer weg heeft van diablo dan van warcraft.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gezopen had toen je de preview las
Diablo is een RPG, net als Morrowind etc.... WoW is een MMORPG. Hence de naam, natuurlijk lijkt het op een RPG, want het is er een! Maar het lijkt net zo goed op alle andere RPG's die er bestaan en dus niet specifiek op Diablo.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:54 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Ik vind dat dit spel toch meer weg heeft van diablo dan van warcraft.
warcraft(strategy game) = basis bouwen, en veel units bouwen en dan iedereen verslaan
diablo = 1 goed character opbouwen en dan quests doen en mannetjes afmaken voor experience.
Of zie ik dit verkeerd
btw: Is het nog mogelijk om aan de European Final Beta Test mee te doen?
jezus wat ben jij een duitserquote:Op maandag 27 december 2004 12:23 schreef Kagar het volgende:
Die infernal is gaaf, ik wou alleen ff vragen aan de mensen van de Dutch Destroyers of ze ervoor willen zorgen dat hun leden zich aan de naming policy houden. Namen zoals: Behaardezak horen niet in het spel thuis. Deze worden dus ook aangegeven aan een gamemaster.
Tja, die heb je wel meer. Van die mensen die overal over zeiken. Wat nog erger is zijn die mensen die zeiken over het feit dat ze geen Orc of iets dergelijks willen zijn vanwege hun religie. Wat een onzin. Het is maar een spel!quote:
Voor ¤150 hebben wij een dealquote:Op maandag 3 januari 2005 00:24 schreef Michel het volgende:
Aan de ene kant baal ik ontzettend dat iedereen hier al blijkbaar vet ervaring zit op te doen op de US servers, aan de andere kant weet ik gewoon van mezelf dat het verstandig is om gewoon braaf op de EU release te wachten, hoewel het me heel wat inspanning kost om toch niet alvast stiekem te beginnen..
Hoewel ik de gewone versie besteld heb ben ik toch enigzins op zoek naar de CE versie (ik weet het gods onmogelijk). Ben bang dat het gewoon minimaal 150 harde euros gaat kosten om er uberhaupt een te kunnen bemachtigen..... De vraag is dan natuurlijk hoeveel het je uiteindelijk waard is....
Blijf aub screenies posten aangezien ik alle info probeer op te slurpen, voordat het echte werk start.
Whehe nee ik zit gewoon in de closed EU beta, niet op de US versie. Ik moet toch zeggen dat het wel heel handig is dat er ook een grote groep nederlanders mee speeltquote:Op maandag 3 januari 2005 00:24 schreef Michel het volgende:
Aan de ene kant baal ik ontzettend dat iedereen hier al blijkbaar vet ervaring zit op te doen op de US servers, aan de andere kant weet ik gewoon van mezelf dat het verstandig is om gewoon braaf op de EU release te wachten, hoewel het me heel wat inspanning kost om toch niet alvast stiekem te beginnen..
Hoewel ik de gewone versie besteld heb ben ik toch enigzins op zoek naar de CE versie (ik weet het gods onmogelijk). Ben bang dat het gewoon minimaal 150 harde euros gaat kosten om er uberhaupt een te kunnen bemachtigen..... De vraag is dan natuurlijk hoeveel het je uiteindelijk waard is....
Blijf aub screenies posten aangezien ik alle info probeer op te slurpen, voordat het echte werk start.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |