Please allow me to introduce myselfquote:Op donderdag 16 december 2004 00:34 schreef livEliveD het volgende:
Dude, grow up
Hoe oud ben je als ik vragen mag?![]()
Wat een onzin, bij GSM-masten waren het aantal klachten 10.000 keer lager. Scheelt nogal.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:44 schreef TheMarco het volgende:
Heerlijk, dit gelul. Mensen, in de moderne Westerse samenleving zitten is ongezond. Alles is hier ongezond. Die UMTS kan er echt nog wel bij.
Het zal vast wel slecht zijn op de lange duur. Het zou mij ook niet verbazen als in alle overwegingen het feit dat elke technologie beperkt houdbaar is meegenomen is. Je zit geen 40 jaar in de UMTS straling, hooguit een jaar of 10 als dat het al is.
Die masten krijg je toch niet weg, al ga je op je kop staan. Het enige dat je kunt doen is gewoon geen UMTS gebruiken. Als iedereen dat doet stralen die masten ook niet. Ik doe alleen niet mee als je het niet erg vindt.
Over GSM deden al jaren dezelfde verhalen de ronde. Nu is er UMTS en kan GSM zogezegd ineens geen kwaad... beetje raar?quote:Op donderdag 16 december 2004 12:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een onzin, bij GSM-masten waren het aantal klachten 10.000 keer lager. Scheelt nogal.
precies,quote:Op donderdag 16 december 2004 13:02 schreef TheMarco het volgende:
[..]
Over GSM deden al jaren dezelfde verhalen de ronde. Nu is er UMTS en kan GSM zogezegd ineens geen kwaad... beetje raar?
Kijk ik zeg niet dat het gezond is maar volgens mij wordt er een overdreven groot punt van gemaakt.
En? Er waren een paar jaar geleden ook ineens heel veel mensen die "ziek" werden van cola, waar niets mee aan de hand was, Massahysterie.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een onzin, bij GSM-masten waren het aantal klachten 10.000 keer lager. Scheelt nogal.
UMTS heeft in landen om Nederland heen niet voor niets een strikte richtlijn wat betreft de sterktes.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En? Er waren een paar jaar geleden ook ineens heel veel mensen die "ziek" werden van cola, waar niets mee aan de hand was, Massahysterie.
UMTS gebruikt de zelfde vermogens als GSM, dus waarom zou dit ineens problemen veroorzaken?
Waarom hebben mensen dan geen last van het WLAN van hun buren?
Waarom hebben mensen geen last van DECT telefoons? (die met meer vermogen werken als GSM telefoons)
Inderdaad, dat was dan ook het onderzoek die het tegensprak.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Trouwens achter die zogenaamde Max Plank link, steekt geen onderzoek van het gerenomeerde instituut, maar een doorlink naar Workshops, geen onderzoeken, van de FGF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |