Dat ik weet waar ik het over heb, bedoel je?quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die quote was van die site lieverd. En volgens mij zeg je dat wel. Las ik niet ergens dat jij met je beroep te maken hebt met die masten? Het zou een hoop verklaren
Wat zijn bij beide onderzoeken de intensiteiten en de blootstellingsduur hieraan?quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:53 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ook behoren de geplaatste onderzoeken hier, genoeg te zeggen..
het onderzoek van de telefoonbedrijven:
Max Planck:
test op stralingseffect bij ratten (leeftijd onbekend), gelijk na, tot maximaal 7 dagen na de blootstelling van de straling.
==>> geen effect
De onderzoeken van de Londense Universiteit.
test op stralingseffectbij ratten( jonge ratten) , gelijk na, tot maximaal 6 weken na de blootstelling.
==>> sterke veranderingen in de hersencel-barrieres.
Beide exact gelijk, naar mijn kijk erop..quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:00 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Wat zijn bij beide onderzoeken de intensiteiten en de blootstellingsduur hieraan?
Waarom doe je het dan?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:59 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Kan er even een moderator langswippen? dit heet topic verneuken.
Je geloofd niet in statistiek?quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:59 schreef Pietverdriet het volgende:
En met selectief quoten van die site maak je bij mij geen indruk. Als je naar het onderzoek kijkt wat men verricht heeft is er niets aangetoont.
Het verschil is dat ik aan moet tonen, volgens hem, dat er een werkzaam bestandeel zit in die homeopathische spullen. Mijn argument is dat dat onbelangrijk is en dat je gewoon moet kijken hoe mensen zich voelen. Als ze er baat bij hebben en dus beter worden dan werkt het spul. Dat ik ook kan aantonen dat er niks in dat spul zit doet niet ter zaken. Dus ja ik kan aantonen dat het bij een bepaald slag mensen als medicijn werkt. Dat staat ook in meerdere onderzoeken zoals je kan lezen. En nee ik kan geen milioen krijgen omdat daarvoor de criteria anders zijn. Zo moeilijk te begrijpen lijkt me dit niet?quote:Maar als jij het beter weet, prima, die man met die baard betaald je 1.000.000 dollar als je het hard maakt.
10 December 2005quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:00 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Binnen een jaar, komt dit uit.. en umts ligt plat..
Als het niet met rechtzaken gebeurt, doen wij dit met harde hand.
Misschien moet je eens nadenken over de manier waarop je iets zegt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:07 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Het is afschuwelijk, dat er mensen zijn.. die je beledigen.. omdat je tegen datgene spreekt.. wat jou op dat moment keihard raakt..
*bookmarktquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:09 schreef ChOas het volgende:
10 December 2005
Spreken we dan in dit topic (of een van de opvolgers over 3G ofzo) af ?
Mooi, dan is ook het Zwitserse onderzoek, dat mede door de Nederlandse regering wordt gefinancierd, afgerond. Als het goed is hebben we dan wetenschappelijk bewijs over het al dan niet schadelijk zijn van UMTS straling.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:09 schreef ChOas het volgende:
10 December 2005
Spreken we dan in dit topic (of een van de opvolgers over 3G ofzo) af ?
Ik doe dat, omdat telkens, als ik weer naar dit topic surf..quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, met schelden en mensen ondergeschikt noemen lok je wel fatsoenlijke antwoorden uit. Net als in een ander topic iedereen die jou niet gelooft 'basisschoolkinderen' noemen. Goed bezig EK, met jou kun je lekker discussiëren.
Ik noem niemand ondergeschikt, enkel mensen die zoiets verkondigen, zonder feitelijke stelling..quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, met schelden en mensen ondergeschikt noemen lok je wel fatsoenlijke antwoorden uit. Net als in een ander topic iedereen die jou niet gelooft 'basisschoolkinderen' noemen. Goed bezig EK, met jou kun je lekker discussiëren.
Nee, met jouw beweringen heb je een overmatig aantal onderzoeken nodig welke bewijzen/onweerlegbaar aantonen dat umts wel schadelijk is en kanker veroorzaakt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:17 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Ik doe dat, omdat telkens, als ik weer naar dit topic surf..
Ik weer zie.. dat het gebasht wordt, zonder ook maar een enkele feitelijke bewering?
Denk je dan werkelijk dat ik daar dan nog op richt?
Ik kan wel onderzoeken blijven posten, maar als niemand ze leest, wat hebben we er dan aan..
Het enige wat ik vraag, is een overmatig aantal onderzoeken, die onweerlegbaar aantonen dat umts straling niet datgene is, wat alle mensen rondom mij ziek maakt.
Zodat dat afgesloten kan worden, als onderdeel van het onderzoek naar wat er hier aan de hand is.
Je hoeft me niks te laten inzien, of.. als je dat wel wil doen.. kom met sterke daadkrachtige feiten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je wilt het kennelijk echt niet begrijpen. Het is blijkbaar onbegonnen werk jou iets te laten inzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |