abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 december 2004 @ 19:59:58 #101
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_23885376
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 19:40 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Die quote was van die site lieverd. En volgens mij zeg je dat wel. Las ik niet ergens dat jij met je beroep te maken hebt met die masten? Het zou een hoop verklaren
Dat ik weet waar ik het over heb, bedoel je?
En nee, ik heb niets met masten te maken, maar met software.
En met selectief quoten van die site maak je bij mij geen indruk. Als je naar het onderzoek kijkt wat men verricht heeft is er niets aangetoont. Maar als jij het beter weet, prima, die man met die baard betaald je 1.000.000 dollar als je het hard maakt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_23885377
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 19:53 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Ook behoren de geplaatste onderzoeken hier, genoeg te zeggen..

het onderzoek van de telefoonbedrijven:

Max Planck:
test op stralingseffect bij ratten (leeftijd onbekend), gelijk na, tot maximaal 7 dagen na de blootstelling van de straling.

==>> geen effect

De onderzoeken van de Londense Universiteit.
test op stralingseffectbij ratten( jonge ratten) , gelijk na, tot maximaal 6 weken na de blootstelling.

==>> sterke veranderingen in de hersencel-barrieres.
Wat zijn bij beide onderzoeken de intensiteiten en de blootstellingsduur hieraan?
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:00:11 #103
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_23885381
Binnen een jaar, komt dit uit.. en umts ligt plat..

Als het niet met rechtzaken gebeurt, doen wij dit met harde hand.
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:01:06 #104
94904 ExtremeKnowledge
pi_23885400
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 20:00 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Wat zijn bij beide onderzoeken de intensiteiten en de blootstellingsduur hieraan?
Beide exact gelijk, naar mijn kijk erop..

De links naar het betreffende onderzoek, gaf ik een paar posts geleden.

kijk maar even
But now we are awake!.
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:02:56 #105
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23885438
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:59 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Kan er even een moderator langswippen? dit heet topic verneuken.
Waarom doe je het dan?

Vorige keer dat ik iets van je las, was ik nog enigszins geneigd normaal met je in discussie te gaan, maar hier laat je toch wel erg merken dat je niets meer bent dan een troll.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:04:02 #106
94904 ExtremeKnowledge
pi_23885455
Maakt niet uit, wat jij vindt.. totdat je met tegensprekende argumenten komt.

Die lok ik hiermee uit.

Het gaat er namelijk niet om wat wij vinden..

Maar hoe de feiten liggen..

Dit is in dit geval,een onderwerp wat mij, en vele slachtoffers met mij, zwaar valt..

Toon daar dan tenminste wat begrip voor..
But now we are awake!.
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:05:04 #107
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23885471
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 19:59 schreef Pietverdriet het volgende:
En met selectief quoten van die site maak je bij mij geen indruk. Als je naar het onderzoek kijkt wat men verricht heeft is er niets aangetoont.
Je geloofd niet in statistiek?
quote:
Maar als jij het beter weet, prima, die man met die baard betaald je 1.000.000 dollar als je het hard maakt.
Het verschil is dat ik aan moet tonen, volgens hem, dat er een werkzaam bestandeel zit in die homeopathische spullen. Mijn argument is dat dat onbelangrijk is en dat je gewoon moet kijken hoe mensen zich voelen. Als ze er baat bij hebben en dus beter worden dan werkt het spul. Dat ik ook kan aantonen dat er niks in dat spul zit doet niet ter zaken. Dus ja ik kan aantonen dat het bij een bepaald slag mensen als medicijn werkt. Dat staat ook in meerdere onderzoeken zoals je kan lezen. En nee ik kan geen milioen krijgen omdat daarvoor de criteria anders zijn. Zo moeilijk te begrijpen lijkt me dit niet?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:07:56 #108
94904 ExtremeKnowledge
pi_23885510
Het is moeilijk, om ineens, dat wat de bedrijven je vertellen.. tegen te spreken..

Het is tegelijk vreemd, dat mensen liever geloven wat de massamedia je vertelt, dan wat je door afzonderlijke geverifieerde onderzoeken, alsmede praktijk-ervaring te weten komt..

Het is afschuwelijk, dat er mensen zijn.. die je beledigen.. omdat je tegen datgene spreekt.. wat jou op dat moment keihard raakt..

Het is verschrikkelijk, ook al is dit vrijheid van meningsuiting.

Ik voel me dan ook totaal niet aangevallen, door mannen, die denken een fractie van hun wijsheid te tonen, door middel van het roepen van het woord "Troll"
But now we are awake!.
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:08:40 #109
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_23885522
Nee hoor, als jij duidelijk dubbelblind kan aantonen dat homeopatie werkt, dan ben je spekkoper.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:09:30 #110
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_23885537
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 20:00 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Binnen een jaar, komt dit uit.. en umts ligt plat..

Als het niet met rechtzaken gebeurt, doen wij dit met harde hand.
10 December 2005

Spreken we dan in dit topic (of een van de opvolgers over 3G ofzo) af ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:09:40 #111
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23885538
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 20:07 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Het is afschuwelijk, dat er mensen zijn.. die je beledigen.. omdat je tegen datgene spreekt.. wat jou op dat moment keihard raakt..
Misschien moet je eens nadenken over de manier waarop je iets zegt.
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:11:01 #112
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23885562
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 20:09 schreef ChOas het volgende:
10 December 2005
*bookmarkt
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:12:52 #113
94904 ExtremeKnowledge
pi_23885599
Ik ben niet degene, die als reactie dergelijke capriolen uithaalde..

Ik verlaagde me naar het niveau, omdat ik me geraakt voelde in mijn feitelijke beargumentering.

Ik probeerde doormiddel van het op het gelijke niveau te communiceren, te bereiken dat deze "grote-telefoon-maatschappij"- medewerkers met feitelijke beargumentering kwamen.

Op het moment dat dit niet gebeurde, plaatste ik een post waarin ik zette, dat ik mij verwonderde over het feit dat er mensen bestaan die het woord "troll" gebruiken om hun wijsheid te verkondigen.
But now we are awake!.
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:15:14 #114
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_23885638
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 20:09 schreef ChOas het volgende:
10 December 2005

Mooi, dan is ook het Zwitserse onderzoek, dat mede door de Nederlandse regering wordt gefinancierd, afgerond. Als het goed is hebben we dan wetenschappelijk bewijs over het al dan niet schadelijk zijn van UMTS straling.
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:15:30 #115
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23885644
Ja, met schelden en mensen ondergeschikt noemen lok je wel fatsoenlijke antwoorden uit. Net als in een ander topic iedereen die jou niet gelooft 'basisschoolkinderen' noemen. Goed bezig EK, met jou kun je lekker discussiëren.
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:15:44 #116
94904 ExtremeKnowledge
pi_23885646
10 December 2005 zal het zijn
But now we are awake!.
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:17:57 #117
94904 ExtremeKnowledge
pi_23885688
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 20:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, met schelden en mensen ondergeschikt noemen lok je wel fatsoenlijke antwoorden uit. Net als in een ander topic iedereen die jou niet gelooft 'basisschoolkinderen' noemen. Goed bezig EK, met jou kun je lekker discussiëren.
Ik doe dat, omdat telkens, als ik weer naar dit topic surf..

Ik weer zie.. dat het gebasht wordt, zonder ook maar een enkele feitelijke bewering?

Denk je dan werkelijk dat ik daar dan nog op richt?

Ik kan wel onderzoeken blijven posten, maar als niemand ze leest, wat hebben we er dan aan..

Het enige wat ik vraag, is een overmatig aantal onderzoeken, die onweerlegbaar aantonen dat umts straling niet datgene is, wat alle mensen rondom mij ziek maakt.

Zodat dat afgesloten kan worden, als onderdeel van het onderzoek naar wat er hier aan de hand is.
But now we are awake!.
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:20:12 #118
94904 ExtremeKnowledge
pi_23885723
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 20:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik noem niemand ondergeschikt, enkel mensen die zoiets verkondigen, zonder feitelijke stelling..

Ten behoeve van hun commerciele instelling..

Dat is namelijk moord, op voorbedachte rade

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 10-12-2004 20:30:44 ]
But now we are awake!.
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:22:38 #119
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_23885761
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 20:17 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Ik doe dat, omdat telkens, als ik weer naar dit topic surf..

Ik weer zie.. dat het gebasht wordt, zonder ook maar een enkele feitelijke bewering?

Denk je dan werkelijk dat ik daar dan nog op richt?

Ik kan wel onderzoeken blijven posten, maar als niemand ze leest, wat hebben we er dan aan..

Het enige wat ik vraag, is een overmatig aantal onderzoeken, die onweerlegbaar aantonen dat umts straling niet datgene is, wat alle mensen rondom mij ziek maakt.

Zodat dat afgesloten kan worden, als onderdeel van het onderzoek naar wat er hier aan de hand is.
Nee, met jouw beweringen heb je een overmatig aantal onderzoeken nodig welke bewijzen/onweerlegbaar aantonen dat umts wel schadelijk is en kanker veroorzaakt.

De bewijslast ligt bij jou, en aangezien jij 'overmatig aantal' noemt is het aan de mensen die het hier niet eens zijn om aan te geven wat 'genoeg' onderzoeken zijn welke dit 'bewijzen'
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:23:44 #120
94904 ExtremeKnowledge
pi_23885788
En welke vergelijking ze hebben, door middel van hun weerleggende onderzoeken..

Een overmatig aantal wordt namelijk niet in getalle gerekend, maar in percentage en verificatie.

Als ik hier (bijvoorbeeld) 4 onderzoeken neerzet, geverifieerd, uit de hoogste kwaliteit. En er staat 1 weerleggend onderzoek tegenover, van een matige kwaliteit.(max planck, geen langdurige test gedaan, straling blijkt altijd op lange termijn te werken)

Dan durf ik te beweren, dat de aantonende onderzoeken overmatig aanwezig zijn.

In feitelijke, (wiskundige) zin, zou dit dan namelijk gewoon waar zijn.

Het is dan aan de oppositie om aan te tonen dat dit niet zo is, en niet om op het laagste niveau te gaan bashen.

[ Bericht 28% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 10-12-2004 20:32:26 ]
But now we are awake!.
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:36:00 #121
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23885987
Je wilt het kennelijk echt niet begrijpen. Het is blijkbaar onbegonnen werk jou iets te laten inzien.
pi_23886296
EK als je zoveel kanker om je heen ziet, verdiep je eens in materie voor je oorzaken gaat aanwijzen. Even de lesjes van de "familie-oncologen" die ik door de jaren heen heb gekregen (in mijn naaste familie: botkanker, darmkanker, borstkanker oogtumor).

Kankercellen ontstaan door een fout bij de celdeling. Dat is iets heel normaals, gebeurt bij iedereen. Normaal gesproken worden deze afwijkende cellen opgeruimd door ons eigen afweersysteem. Soms vaalt het afweer systeem omdat het is verzwakt of de kankercellen niet als gevaar herkent. In deze gevallen kan er een tumor uitgroeien.

Diverse omstandigheden vergroten de kans op foutieve celdeling, hier worden onderandere chemische stoffen voor aangewezen. Maar ook radiogolven, van deze laatse wordt aangenomen dat bijvoorbeeld het UV-spectrum kanker in de hand zou kunnen werken. Een groter gevaar wordt gezien in gamma straling. Deze soort bestaat uit pure energie en kan DNA beschadigen.

Er is echter ook een tweede theorie omtrent kanker: evolutie. Een cel 'besluit' zijn leven ingrijpend te wijzigen en deelt zich met een genetische afwijking. Na een tijdje is hij met een klompje nieuwe soortgenoten aan het groeien en proberen ze op een alternatieve manier te overleven. Er zijn voorbeelden bekend van kankercellen die al vele decennia in laboratoria op kweek staan. In evolutionair oogpunt zijn ze dan geslaag in hun missie: genetisch materiaal langer laten overleven dan de oorspronkelijke gastheer. Let wel deze theorie is eigenlijk al een groot woord voor deze gedachtengang.

Wat betreft het 'onderzoekje' op het IBB studenten complex: Hoe is dat uitgevoerd, welke meet methoden en -apparatuur zijn gebruikt? Is er een controlemeting gedaan in een niet-umts gebied ter referentie? Wat waren de omstandigheden zoals weer en zonneactiviteit? Zijn er andere mogelijke stralingsbronnen in de omgeving?
  zaterdag 11 december 2004 @ 02:44:35 #123
94904 ExtremeKnowledge
pi_23893160
Met simpele meet apparatuur is aangetoont dat de stralingsdichtheid boven 1500 maal de dichtheid die schadelijk is voor onze celstructuur in dat pand aanwezig was.

Dat zegt genoeg, ook jij kunt dit even zelf testen, als je meetapparatuur hebt (is niet al te duur tegenwoordig),dan kan je zelf te hoogtes afmeten.
But now we are awake!.
  zaterdag 11 december 2004 @ 02:45:51 #124
94904 ExtremeKnowledge
pi_23893172
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 20:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je wilt het kennelijk echt niet begrijpen. Het is blijkbaar onbegonnen werk jou iets te laten inzien.
Je hoeft me niks te laten inzien, of.. als je dat wel wil doen.. kom met sterke daadkrachtige feiten.

Wat ik jou wil doen laten inzien is, dat wat de telefoonbedrijven je vertellen, is vaak niet het juiste..

Geld is belangrijker dan levens, dat zou je toch onderhand moeten hebben geleerd van de geschiedenis.
But now we are awake!.
pi_23909605
Mag inderdaad gestopt worden. Die rapportages op tv zeggen genoeg. Ze moeten maar is zo'n mast op het Binnenhof hangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')