abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:36:00 #121
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23885987
Je wilt het kennelijk echt niet begrijpen. Het is blijkbaar onbegonnen werk jou iets te laten inzien.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_23886296
EK als je zoveel kanker om je heen ziet, verdiep je eens in materie voor je oorzaken gaat aanwijzen. Even de lesjes van de "familie-oncologen" die ik door de jaren heen heb gekregen (in mijn naaste familie: botkanker, darmkanker, borstkanker oogtumor).

Kankercellen ontstaan door een fout bij de celdeling. Dat is iets heel normaals, gebeurt bij iedereen. Normaal gesproken worden deze afwijkende cellen opgeruimd door ons eigen afweersysteem. Soms vaalt het afweer systeem omdat het is verzwakt of de kankercellen niet als gevaar herkent. In deze gevallen kan er een tumor uitgroeien.

Diverse omstandigheden vergroten de kans op foutieve celdeling, hier worden onderandere chemische stoffen voor aangewezen. Maar ook radiogolven, van deze laatse wordt aangenomen dat bijvoorbeeld het UV-spectrum kanker in de hand zou kunnen werken. Een groter gevaar wordt gezien in gamma straling. Deze soort bestaat uit pure energie en kan DNA beschadigen.

Er is echter ook een tweede theorie omtrent kanker: evolutie. Een cel 'besluit' zijn leven ingrijpend te wijzigen en deelt zich met een genetische afwijking. Na een tijdje is hij met een klompje nieuwe soortgenoten aan het groeien en proberen ze op een alternatieve manier te overleven. Er zijn voorbeelden bekend van kankercellen die al vele decennia in laboratoria op kweek staan. In evolutionair oogpunt zijn ze dan geslaag in hun missie: genetisch materiaal langer laten overleven dan de oorspronkelijke gastheer. Let wel deze theorie is eigenlijk al een groot woord voor deze gedachtengang.

Wat betreft het 'onderzoekje' op het IBB studenten complex: Hoe is dat uitgevoerd, welke meet methoden en -apparatuur zijn gebruikt? Is er een controlemeting gedaan in een niet-umts gebied ter referentie? Wat waren de omstandigheden zoals weer en zonneactiviteit? Zijn er andere mogelijke stralingsbronnen in de omgeving?
  zaterdag 11 december 2004 @ 02:44:35 #123
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_23893160
Met simpele meet apparatuur is aangetoont dat de stralingsdichtheid boven 1500 maal de dichtheid die schadelijk is voor onze celstructuur in dat pand aanwezig was.

Dat zegt genoeg, ook jij kunt dit even zelf testen, als je meetapparatuur hebt (is niet al te duur tegenwoordig),dan kan je zelf te hoogtes afmeten.
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
  zaterdag 11 december 2004 @ 02:45:51 #124
94904 ExtremeKnowledge
pi_23893172
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 20:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je wilt het kennelijk echt niet begrijpen. Het is blijkbaar onbegonnen werk jou iets te laten inzien.
Je hoeft me niks te laten inzien, of.. als je dat wel wil doen.. kom met sterke daadkrachtige feiten.

Wat ik jou wil doen laten inzien is, dat wat de telefoonbedrijven je vertellen, is vaak niet het juiste..

Geld is belangrijker dan levens, dat zou je toch onderhand moeten hebben geleerd van de geschiedenis.
But now we are awake!.
pi_23909605
Mag inderdaad gestopt worden. Die rapportages op tv zeggen genoeg. Ze moeten maar is zo'n mast op het Binnenhof hangen.
  zondag 12 december 2004 @ 10:48:40 #126
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_23915487
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 02:45 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

. kom met sterke daadkrachtige feiten.
Doe dat zelf eens.
Als ik een rat kook in de magnetron zegt dat niet zoveel over de schadelijkheid van zenders namelijk.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_23919741
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 02:44 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Met simpele meet apparatuur is aangetoont dat de stralingsdichtheid boven 1500 maal de dichtheid die schadelijk is voor onze celstructuur in dat pand aanwezig was.

Dat zegt genoeg, ook jij kunt dit even zelf testen, als je meetapparatuur hebt (is niet al te duur tegenwoordig),dan kan je zelf te hoogtes afmeten.
Ooit gehoord van het IJkwezen? Dat is een overheidsinstantie die meetapparatuur test aan een referentie waarde bijvoorbeeld de originele kilo (een blok platina van frans fabrikaat) of de meter (de afstand die licht aflegt in 0,heelveeldecimalen seconde, gemeten met een cesiumklok). Geijkte apparatuur is de enige waarmee gemeten mag worden voor officiele- en handelsdoeleinden. De weegschaal bij de slager, de gatsometer in de flitspaal, en meer dingen die om geld gaan.

Gewone huishoudelijke appartuur is niet geijkt, en er is niet bekend of er een afwijking in de meetresultaten optreedt. Betrouwbaarheid is dus volledig afwezig, de resultaten nietszeggend. Goed onderzoek is reproduceerbaar, dat betekent dat je in je verslag verteld: wat, hoe, waneer, onder welke omstandigheden, en met welke appratuur er is gemeten. Daarnaast doe je ook nauwkeurig verslag van gemeten waarden. Geen van die dingen is in dat linkje te vinden, er is absolut geen bewijs dat er zelfs iets gemeten is. Het kan net zo goed een hoop geblaat van een samenzweringsdenker zijn.
  zondag 12 december 2004 @ 18:57:10 #128
94904 ExtremeKnowledge
pi_23924825
Dus wachten we nog maar even, Praktijkbewijs is er al genoeg.

Ik hoop echt dat je gelijk hebt, en dit niet schadelijk is..

Ik vraag me dan wel af, wie hier aan tovenarij doet.. want alle mensen om zo'n mast heen klagen zich "een hoedje" .
But now we are awake!.
pi_23924937
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:57 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Dus wachten we nog maar even, Praktijkbewijs is er al genoeg.

Ik hoop echt dat je gelijk hebt, en dit niet schadelijk is..

Ik vraag me dan wel af, wie hier aan tovenarij doet.. want alle mensen om zo'n mast heen klagen zich "een hoedje" .
Mensen klagen ook al over allerlei enge ziektes als er een leeg kastje in een weiland staat.
  maandag 13 december 2004 @ 07:57:38 #130
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_23930375
EK wij hebben 4 umts masten in maastricht op HQ staan en er werken 3500+ mensen.
Hier is bijna niemand diek kanker heeft gekregen sinds hij/zij hier werkt.
denk je dan niet dat hier aanzienlijk veel hoger moet liggen ?
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  maandag 13 december 2004 @ 09:11:51 #131
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23930860
Ik ken iemand die eerst zo'n mast op zijn flat zou krijgen. Of de bewoners even wat wilde ondertekenen of ze accord gingen met tig straling. Volgens onderzoek kon er niks gebeuren maar tekenen was toch nodig. Mmmmmm erg vreemd
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  maandag 13 december 2004 @ 17:56:55 #132
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_23946336
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:13 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

HET IS BEWEZEN, ik heb de onderzoeken van de telefoonbedrijven gezien..

[..]
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:16 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Nee de valse onderzoeken moet je even wegdenken, geen onderzoeken van telefoonbedrijven meenemen..

Maar alleen die van afzonderlijke, bijvoorbeeld universiteiten.

[..]
jaaaah
dus alleen gebruiken als het je zo uitkomt? zo kunnen we een hoop dingen bewijzen zeg
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  maandag 13 december 2004 @ 17:59:03 #133
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23946387
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:56 schreef kanaiken het volgende:
dus alleen gebruiken als het je zo uitkomt? zo kunnen we een hoop dingen bewijzen zeg
Dat kunnen we ook op papier. Alleen de praktijk is vaak nogal eeehhh ingewikkeld
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  maandag 13 december 2004 @ 18:00:08 #134
38229 kanaiken
pi_23946415
quote:
Op maandag 13 december 2004 09:11 schreef livEliveD het volgende:
Ik ken iemand die eerst zo'n mast op zijn flat zou krijgen. Of de bewoners even wat wilde ondertekenen of ze accord gingen met tig straling. Volgens onderzoek kon er niks gebeuren maar tekenen was toch nodig. Mmmmmm erg vreemd
dan kun je bij voorbaat een hoop ellende voorkomen:
"Ik wilde mijn schotelantenne daar neerzetten"
"Ik vind hem esthetisch onverantwoord!"
"Ik heb er ooit een op mijn kop gehad en ben er nu bang voor"

Ze willen gewoon bij voorbaat geen gezeur, kunnen ze later ook niet beginnen
zou ik ook doen
  maandag 13 december 2004 @ 18:02:10 #135
38229 kanaiken
pi_23946464
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:59 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Dat kunnen we ook op papier. Alleen de praktijk is vaak nogal eeehhh ingewikkeld
Ik doelde eigenlijk op het feit dat hij eerst met telefoonmaatschappijen aan kwam zetten als de brengers van onderzoeken die alles bewijzen, en later mogen die onderzoeken toch niet gebruikt worden want ze zijn "vals".....
tja, dan word een discussie naar jou hand zetten erg makkelijk
  maandag 13 december 2004 @ 18:04:30 #136
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23946516
Ze hebben sowieso een motief om de resultaten naar hun hand te zetten en das nooit een gezonde bodem voor onderzoek.
  maandag 13 december 2004 @ 19:21:14 #137
94904 ExtremeKnowledge
pi_23948300
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:56 schreef kanaiken het volgende:

[..]

[..]

jaaaah
Je snapt dat toch?

Het is toch logisch dat er een hoop "valse" onderzoeken bij zitten?

Als je Slobodan Milosevich ziet zitten in de rechtbank, en hij geef meer onderzoeken die uitwijzen dat hij geen etnische zuiveringen heeft gedaan.

Die onderzoeken,blijken allemaal door zijn eigen mensen, die hoogstwaarschijnlijk partijdig zijn, gedaan te zijn..

Zou jij dan niet liever zien dat die onderzoeken even wat minder serieus genomen worden?

Telefoonbedrijven hechten, ja echt waar, meer aandacht aan geld.. dan aan mensen..

Er zijn altijd zoveel mensen, die zich voordoen alsof ze open staan voor zoveel.. maar wanneer in de praktijk weer iets blijkt, over de manier waarop technologie misbruikt wordt voor geld, ten koste van mensen..

Kiezen op de 1 of andere manier, toch de mensen weer voor het geld.

Noem het maar een vreemde uitdrukking, ik kies liever voor afzonderlijke onderzoeken.. dan voor een regering die zwicht voor geldschieters als dhr Bush, of deze telefoonbedrijven.

Bestaan er echt nog mensen die denken dat het geld voor een kankerstichting naar kankeronderzoek gaat?. *zucht

Dat kost namelijk geen geld meer, maar hersenen.
But now we are awake!.
  maandag 13 december 2004 @ 19:22:20 #138
94904 ExtremeKnowledge
pi_23948323
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:02 schreef kanaiken het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk op het feit dat hij eerst met telefoonmaatschappijen aan kwam zetten als de brengers van onderzoeken die alles bewijzen, en later mogen die onderzoeken toch niet gebruikt worden want ze zijn "vals".....
tja, dan word een discussie naar jou hand zetten erg makkelijk
ONZIN!

Ik kwam met een vals onderzoek, van Max Planck namens de telefoonbedrijven.

En ik kwam met een onderzoek, van de Lund. Universiteit.

Je mag ze beide gebruiken, ga alleen goed na wie er meer baat bij heeft.
But now we are awake!.
  dinsdag 14 december 2004 @ 07:30:09 #139
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_23960500
quote:
Op maandag 13 december 2004 09:11 schreef livEliveD het volgende:
tekenen worden gedaan om dat het wel apparaten kan gaan storen mits niet goed geisoleerd.
pi_23973994
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 07:30 schreef depax het volgende:

[..]

tekenen worden gedaan om dat het wel apparaten kan gaan storen mits niet goed geisoleerd.
Ik raad EK aan om de UMTS masten te saboteren door er een paar magnetrons aan te hangen. Locaties van de masten zijn wel verkrijgbaar bij de gemeente, die dingen zijn immers bouwvergunning plichtig.
  woensdag 15 december 2004 @ 12:23:23 #141
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_23986885
lol zal thuis een publieke link posten naar umts masten locaties van alle providers tis echt zo open als maar wat.

btw gistere zijn ze hier met straling meters gekomen dus testen wordt wel degelijk gedaan.
  woensdag 15 december 2004 @ 15:02:45 #142
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23990412
Er is een verschil tussen het testen van het huidige stralingsniveau en bepalen welk niveau schadelijk is
  woensdag 15 december 2004 @ 17:08:24 #143
94904 ExtremeKnowledge
pi_23993008
Het huidige stalingsniveau ligt dus letterlijk 20miljoen keer te hoog.

Wees maar niet bang hoor, magnetrons zijn niet nodig.. wanneer het nodig is om ze neer te halen i hier genoeg steun voor!

Als ik hier in het dorp langs de deuren ga (Lemmer) kan ik wellicht 99% van de handtekeningen krijgen (15000 mensen).
Dan zijn die torens bij mij tenminste al weg.

Wat de rest van Nederland doet, zal me worst wezen, de helft van die idioten zou zichzelf nog de oorlog in gooien met een nep blondine uit Boedapest (Wilders).
But now we are awake!.
  woensdag 15 december 2004 @ 17:12:18 #144
45206 Pietverdriet
pi_23993108
quote:
Op woensdag 15 december 2004 17:08 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Het huidige stalingsniveau ligt dus letterlijk 20miljoen keer te hoog.

Wees maar niet bang hoor, magnetrons zijn niet nodig.. wanneer het nodig is om ze neer te halen i hier genoeg steun voor!

Als ik hier in het dorp langs de deuren ga (Lemmer) kan ik wellicht 99% van de handtekeningen krijgen (15000 mensen).
Dan zijn die torens bij mij tenminste al weg.

Wat de rest van Nederland doet, zal me worst wezen, de helft van die idioten zou zichzelf nog de oorlog in gooien met een nep blondine uit Boedapest (Wilders).
Hoe hoog is dat stralingsniveau en hoe heb je dat gemeten?
Wat heb je gemeten?
Waar heb je gemeten?
Hoe bepaal je dat de veldsterktes die je meet de UMTS mast zijn en niet de televisie of de computer?
  woensdag 15 december 2004 @ 17:13:08 #145
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_23993132
  woensdag 15 december 2004 @ 17:27:49 #146
45206 Pietverdriet
pi_23993445
Staan dus geen UMTS masten in Lemmer?
Zei al dat het een trolletje was.
  woensdag 15 december 2004 @ 17:30:13 #147
45206 Pietverdriet
pi_23993505
Hier, heb je de reden van je veldsterktes
http://wireless.lemsters.net/
  woensdag 15 december 2004 @ 17:44:43 #148
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23993826
Ben nu wel benieuwd geworden. EK hoe zit dat?
  woensdag 15 december 2004 @ 19:21:36 #149
38229 kanaiken
pi_23995720
quote:
Op woensdag 15 december 2004 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Staan dus geen UMTS masten in Lemmer?
Zei al dat het een trolletje was.

altijd lachen met EK
  woensdag 15 december 2004 @ 19:29:57 #150
45206 Pietverdriet
pi_23995904
[zing]
Ooooh Wat is EK toch stil,
Ooooh Wat is EK toch stil,
Ooooh Wat is EK toch stiiiiiiil,
Zo stil
Zo stil
[/zing]
  donderdag 16 december 2004 @ 00:10:35 #151
45206 Pietverdriet
pi_24002896
[zing]
En EK is een Trol als ie post, als ie post
En EK is een Trol als ie post, als ie post
En EK is een Trol
En EK is een Trol
En EK is een Trol als ie post,
als ie post
[/zing]
  donderdag 16 december 2004 @ 00:34:08 #152
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24003438
Dude, grow up
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
  donderdag 16 december 2004 @ 00:44:16 #153
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_24003650
Heerlijk, dit gelul. Mensen, in de moderne Westerse samenleving zitten is ongezond. Alles is hier ongezond. Die UMTS kan er echt nog wel bij.
Het zal vast wel slecht zijn op de lange duur. Het zou mij ook niet verbazen als in alle overwegingen het feit dat elke technologie beperkt houdbaar is meegenomen is. Je zit geen 40 jaar in de UMTS straling, hooguit een jaar of 10 als dat het al is.

Die masten krijg je toch niet weg, al ga je op je kop staan. Het enige dat je kunt doen is gewoon geen UMTS gebruiken. Als iedereen dat doet stralen die masten ook niet. Ik doe alleen niet mee als je het niet erg vindt.
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  donderdag 16 december 2004 @ 11:29:00 #154
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_24008339
vraag me af of hij nu stopt.
  donderdag 16 december 2004 @ 11:33:24 #155
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24008411
Hej ExtremeKnowledge waar zit je?
  donderdag 16 december 2004 @ 11:39:27 #156
45206 Pietverdriet
pi_24008542
quote:
Op donderdag 16 december 2004 00:34 schreef livEliveD het volgende:
Dude, grow up
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Please allow me to introduce myself
I’m a man of wealth and taste
I’ve been around for a long, long years
Stole many a man’s soul and faith
pi_24010263
quote:
Op donderdag 16 december 2004 00:44 schreef TheMarco het volgende:
Heerlijk, dit gelul. Mensen, in de moderne Westerse samenleving zitten is ongezond. Alles is hier ongezond. Die UMTS kan er echt nog wel bij.
Het zal vast wel slecht zijn op de lange duur. Het zou mij ook niet verbazen als in alle overwegingen het feit dat elke technologie beperkt houdbaar is meegenomen is. Je zit geen 40 jaar in de UMTS straling, hooguit een jaar of 10 als dat het al is.

Die masten krijg je toch niet weg, al ga je op je kop staan. Het enige dat je kunt doen is gewoon geen UMTS gebruiken. Als iedereen dat doet stralen die masten ook niet. Ik doe alleen niet mee als je het niet erg vindt.
Wat een onzin, bij GSM-masten waren het aantal klachten 10.000 keer lager. Scheelt nogal.
  donderdag 16 december 2004 @ 13:02:09 #158
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_24010310
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:59 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat een onzin, bij GSM-masten waren het aantal klachten 10.000 keer lager. Scheelt nogal.
Over GSM deden al jaren dezelfde verhalen de ronde. Nu is er UMTS en kan GSM zogezegd ineens geen kwaad... beetje raar?

Kijk ik zeg niet dat het gezond is maar volgens mij wordt er een overdreven groot punt van gemaakt.
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  donderdag 16 december 2004 @ 13:08:18 #159
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24010433
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:02 schreef TheMarco het volgende:

[..]

Over GSM deden al jaren dezelfde verhalen de ronde. Nu is er UMTS en kan GSM zogezegd ineens geen kwaad... beetje raar?

Kijk ik zeg niet dat het gezond is maar volgens mij wordt er een overdreven groot punt van gemaakt.
precies,

en DAARVOOR waren het hoogspanningsmasten waar je de verschrikkelijkste dingen van kon krijgen.
en DAAR WEER VOOR kreeg je last van hersenverweking van onaneren.

en DAAAAAAR weer voor ging je naar de hel als je een blote dames kuit zag....

ik heb een ander plan:

STOP HET GELUL!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  donderdag 16 december 2004 @ 13:30:28 #160
45206 Pietverdriet
pi_24010996
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:59 schreef pberends het volgende:

[..]

En? Er waren een paar jaar geleden ook ineens heel veel mensen die "ziek" werden van cola, waar niets mee aan de hand was, Massahysterie.
UMTS gebruikt de zelfde vermogens als GSM, dus waarom zou dit ineens problemen veroorzaken?
Waarom hebben mensen dan geen last van het WLAN van hun buren?
Waarom hebben mensen geen last van DECT telefoons? (die met meer vermogen werken als GSM telefoons)
pi_24014714
Zembla over gevaren mobiel bellen

Donderdag 16 december, 21.10 uur op Ned 3

http://www.omroep.nl/vara/tv/zembla/welcome2.html?20041202/zembla
  donderdag 16 december 2004 @ 21:26:29 #162
45206 Pietverdriet
pi_24021838
Lijkt wel een typetje van jiskefet die man met dat petje.
  donderdag 16 december 2004 @ 21:45:08 #163
45206 Pietverdriet
pi_24022283
Leuk, lekker bejaarden bang maken met hocus pocus..
  donderdag 16 december 2004 @ 21:45:25 #164
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_24022290
alemaal vieze mannetjes figuren is niks van waar !
  donderdag 16 december 2004 @ 21:53:58 #165
45206 Pietverdriet
pi_24022528
Slechte docu, werd niets gezegt over hoe groot het statistische verband was in het onderzoek van TNO, maar vooral rellerig gezocht. Men deed geen moeite tot waarheidsvinding, maar slechts intresse in meningen.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:01:13 #166
94904 ExtremeKnowledge
pi_24025991
Pietverdriet, get a life.

En leer ook eens je verhaal uit te drukken, in 1 post, in plaats van 15 posts die maar 1 zin bevatten.

Jullie zijn de masten aan het checken geweest in Lemmer?

Zoals ik al zei zijn die niet in kaart gebracht.

Kom maar langs hier, nu meneer Telefoonmaatschappijmedewerker.
Er staat hier een 50 m hoge mast met op 10-15m hoogte UMTS installaties

Die zijn sinds kort (enkele jaren) geinstalleerd. No shit Sherlock.

Waar gaat dit topic over zeg.

edit: Huh Hoor ik daar een mug poepen? wacht, nu hoor ik het, Piet Verdriet!

Onderzoeken:
http://www.frankenwaldmed.de/Mobilfunkstudie/s1.htm

http://www.frankenwaldmed.de/Mobilfunkstudie/w1.htm

TELEGRAAF:

TNO-onderzoek heeft recent uitgewezen dat UMTS-masten het welbevinden van
omwonenden beďnvloeden. GSM-masten hebben dat effect niet. De Nederlandse
regering meldde dinsdag nog nieuwe UMTS-masten niet tegen te houden. De
gezondheidsrisico's zijn te klein om de bouw te stoppen, vinden ook
regeringspartijen. Nederland heeft ongeveer 1800 UMTS-masten.

Europees commissaris Reding (ICT en Media) steunde het idee van Brinkhorst
direct. Ze kondigde aan dat bij de werkgroep op de agenda komt van de
eerstvolgende vergadering van Telecomministers zal staan.

[ Bericht 59% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 17-12-2004 00:12:34 ]
But now we are awake!.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:16:34 #167
94904 ExtremeKnowledge
pi_24026364
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En? Er waren een paar jaar geleden ook ineens heel veel mensen die "ziek" werden van cola, waar niets mee aan de hand was, Massahysterie.
UMTS gebruikt de zelfde vermogens als GSM, dus waarom zou dit ineens problemen veroorzaken?
Waarom hebben mensen dan geen last van het WLAN van hun buren?
Waarom hebben mensen geen last van DECT telefoons? (die met meer vermogen werken als GSM telefoons)
UMTS heeft in landen om Nederland heen niet voor niets een strikte richtlijn wat betreft de sterktes.

In Nederland is men daar nog wat te soepel mee, beetje hetAmerikaanse idee, maar over een te klein gebied.

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 17-12-2004 00:22:42 ]
But now we are awake!.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:31:34 #168
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24026723
@ExtremeKnowledge:
Weet je zeker dat het een UMTS mast is. Die site die eerder de locaties gaf geeft namelijk niks aan in je woonplaats. En deze site is recent. Ik vond een nieuwe mast in me oude woonplaats die er staat sinds 08-11-2004.
Het lijkt mij erg sterk dat die van jou er toevallig niet bij staat.

Ik zou bijna om foto's gaan vragen maar ook daarbij kun je een willekeurige mast fotograferen dus dat schiet niet op.

Het maakt het verhaal in ieder geval niet geloofwaardiger.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:35:38 #169
94904 ExtremeKnowledge
pi_24026808
Hey die pietverdriet geeft een heel mooi punt!!!! Wireless Lemsters!!!
But now we are awake!.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:42:59 #170
94904 ExtremeKnowledge
pi_24026970
Dit staat inderdaad enkel op het kaartje.

GSM/UMTS antennes in postcodegebied 8531
Lokatie (38 meter):
GSM - mobiele telefonie 1800 MHz details
GSM - mobiele telefonie 900 MHz details
Lokatie (31 meter):
GSM - mobiele telefonie 1800 MHz details

Ik denk dat het dan zeer recent echt pas toegevoegd moet zijn.

Als je wil wil ik wel een foto maken, maar ik heb zo'n idee dat je het toch niet vertrouwt;)

edit: Oh en trouwens, hoeveel UMTS masten vinden jullie in Amsterdam? ik heb er nu 7 ontdekt totaal op dat zo exacte kaartje.

www.camouflage.nl of neem een scanner

[ Bericht 9% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 17-12-2004 00:51:59 ]
But now we are awake!.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:58:28 #171
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24027347
Ik woon nu in Amsterdam en ik detecteer er 9. Blijkbaar kijkt ie echt plaatselijk.
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:00:10 #172
94904 ExtremeKnowledge
pi_24027387
vind je dat persoonlijk niet behoorlijk weinig?
But now we are awake!.
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:04:21 #173
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24027479
Voor mijn omgeving? Nee niet echt. Hij kijkt blijkbaar niet naar heel Amsterdam. Hoe weet jij zeker dat die mast die je ziet een UMTS mast is? En foto's kunnen geen kwaad
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:11:36 #174
94904 ExtremeKnowledge
pi_24027639
De "bakken" zijn een stuk kleiner dan GSM en er zit een voorversterker onder.

But now we are awake!.
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:20:03 #175
94904 ExtremeKnowledge
pi_24027820
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Trouwens achter die zogenaamde Max Plank link, steekt geen onderzoek van het gerenomeerde instituut, maar een doorlink naar Workshops, geen onderzoeken, van de FGF.
Inderdaad, dat was dan ook het onderzoek die het tegensprak.
But now we are awake!.
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:22:12 #176
94904 ExtremeKnowledge
pi_24027866
Naila studie is gepubliceerd in november 2004
vrijdag, 19 november 2004

In de Naila studie wordt aangetoond dat mensen nabij een GSM zendmast driemaal vaker kanker kregen en dat men dit op 8,5 jaar jongere leeftijd kreeg, dan de mensen die verder dan 400 meter van een zendmast wonen.
Een Nederlandse samenvatting met grafieken vindt u op doc.php/x/84#Naila .
Nog meer details (Duits): omega.twoday.net/stories/283426/ .

Het is inmiddels gepubliceerd in:
Umwelt-Medizin-Gesellschaft, 17. Jahrgang, Ausgabe 4/2004, S. 273-356
Zie www.umwelt-medizin-gesellschaft.de/ en klik op Aktuelle Ausgabe.
Einfluss der räumlichen Nähe von Mobilfunksendeanlagen auf die Krebsinzidenz H. EGER, K. U. HAGEN, B. LUCAS, P. VOGEL und H. VOIT

De artsen die het onderzoek in Naila in 10 jaar tijd gedaan hebben, tonen aan dat de kans op toevalligheden kleiner is dan 1%. Met 99% zekerheid is feitelijk vastgesteld dat de kans op kanker verdrievoudigt wanneer je in de buurt van een GSM zendmast woont.

Kritiek van andere wetenschappers is dat niet gekeken is of de mensen thuis ook een DECT telefoon hebben en dat er mogelijk andere factoren zijn die invloed hebben op de kans op kanker.

Zie www.frankenwaldmed.de/Mobilfunkstudie/s1.htm voor de website van de artsen die het onderzoek uitgevoerd hebben.

Tevens wordt er binnenkort een andere studie gepubliceerd die aantoont dat er DNA breuken optreden in menselijke cellen blootgesteld aan elektromagnetische straling. Zie onder:

www.frankenwaldmed.de/Mobilfunkstudie/w1.htm
Dr. Kathrin Schlatterer - Krauter
und Dr. Rudolf Fitzner von der FU-Berlin
berichteten auf dem Deutscher Ärztekongreß Berlin 2004
über
Genbrüche bei menschlichen Zellen
unter Bestrahlung mit elektromagnetischen Feldern

Gaat over GSM's, zou nog minder schadelijk zijn;)
But now we are awake!.
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:29:38 #177
94904 ExtremeKnowledge
pi_24027992
Hoe verspreidt de straling?

But now we are awake!.
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:42:00 #178
94904 ExtremeKnowledge
pi_24028233
Groningen, Kerngezonde man verandert in 3 weken in wrak
donderdag, 21 oktober 2004

UMTS masten in stad en ommeland

Klokkenluider vreest kankerepidemie

GRONINGEN - Van een kerngezonde, sportieve vent veranderde de
veertigjarige Benjamin Kluter in drie weken tijd in een wrak. Zowel
fysiek als psychisch lijdt de stadjer chronische pijnen, die door
medici niet te verklaren zijn. Maar volgens Kluter zijn de klachten
simpel te herleiden naar de plaatsing van drie UMTS masten op
Meerwold, een maand geleden.

Benjamin Kluter is niet de enige bewoner van de wijk Hoornsemeer die
vage maar hardnekkige klachten ondervindt. Ook zijn partner, hun
kindje, de buren en bewoners elders in de wijk lijden, na een extreem
korte termijnblootstelling aan straling, aan hoofdpijn,
hartritmestoornis, slapeloosheid, concentratieproblemen. Zelfs honden,
katten en pc's nabij Meerwold zijn volgens Kluter van slag. Samen met
buurtbewoners deed Benjamin Kluter gisteren zijn beklag bij de
Ombudsbrouw.

''Er moet iets gebeuren, want als deze klachten al binnen een paar
weken optreden wat zijn dan de gevolgen op lange termijn. Volgens
Duitse medici, die onderzoek hebben gedaan naar de gevaren van
straling, is het voor 99,9 procent zeker dat er een epidemie van
leukemie bij kinderen ontstaat. Burgemeester en wethouders! Willen
jullie dat op je cv hebben?'', aldus de klokkenluider.
But now we are awake!.
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:44:37 #179
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24028278
Oeh ExtremeKnowledge zet ff de tegenaanval in
  vrijdag 17 december 2004 @ 07:42:50 #180
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_24029500
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:31 schreef livEliveD het volgende:
@ExtremeKnowledge:
Weet je zeker dat het een UMTS mast is. Die site die eerder de locaties gaf geeft namelijk niks aan in je woonplaats. En deze site is recent. Ik vond een nieuwe mast in me oude woonplaats die er staat sinds 08-11-2004.
Het lijkt mij erg sterk dat die van jou er toevallig niet bij staat.

Ik zou bijna om foto's gaan vragen maar ook daarbij kun je een willekeurige mast fotograferen dus dat schiet niet op.

Het maakt het verhaal in ieder geval niet geloofwaardiger.
idd die kaart is zo recent als maar kan
die kaart gebruikt tno ook namelijk voor hun onderzoek en geheime antennes is bij de wet verboden.
Die kaart is de kaart die zelfs telecom leveranciers gebruiken om te zien of ze een mast mogen plaatsen of dat er al eentje staat waarvoor ze een overeenkomst moeten afsluiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')