Prima vermaakt dus!quote:“Apocalypse” is dumb, loud, and ludicrous in the extreme, and I actually enjoyed it.
En de mooiste scene is op het kerkhofquote:Op woensdag 15 december 2004 23:20 schreef kinky_queen het volgende:
RESIDENT EVIL - APOCALYPSE
Zoals altijd zoek ik een review uit die het beste bij mijn mening over de film past.
deze reviewer kon het niet beter verwoorden:
[..]
Prima vermaakt dus!
![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Sunset beter dan Sunrise, de gesprekken verlopen inderdaad soepeler en het kwam allemaal spontaner op me over. Het thema sprak me ook meer aan. Ik heb me geen moment verveeld en de film gaf me veel stof tot nadenken. Een 8 vind ik een waardig cijfer voor deze eigenzinnige, originele en inspirerende film.
Dat hebben ze niet in mijn ogen. Guy Maddin laat zich enkel inspireren door die films, maar wil zeker niet authentiek over komen. Hij geeft er z'n eigen twist aan, onder andere door die sexuele grapjes en andere dingen die juist te ver gaan voor films uit die tijd en zo ook een beetje die tijd te kijk te zetten, als ware het een soort van spoof. Dat maakte de film voor mij juist zo leuk.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:50 schreef kinky_queen het volgende:
De filmmakers hebben geprobeerd om de film in de authentieke stijl te filmen als in de jaren '30 maar falen daarin miserably.
Hmmm....quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:17 schreef Gorro het volgende:
Dat hebben ze niet in mijn ogen. Guy Maddin laat zich enkel inspireren door die films, maar wil zeker niet authentiek over komen. Hij geeft er z'n eigen twist aan, onder andere door die sexuele grapjes en andere dingen die juist te ver gaan voor films uit die tijd en zo ook een beetje die tijd te kijk te zetten, als ware het een soort van spoof. Dat maakte de film voor mij juist zo leuk.
veel russisch.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:12 schreef hornage het volgende:
#73 A Clockwork Orange
En gisteren mocht ik deze door veel mensen geprezen film van Stanley Kubrick kijken. Ik kon jammer genoeg geen nederlandse ondertiteling vinden dus soms miste ik stukken conversatie door het vreemde taalgebruik maar ik kon zeker genieten.
kijk johnny, geile wijvenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:53 schreef kinky_queen het volgende:
KILLER WORKOUT
AEROBICIDE
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik leest in de review dat er ook nog iets was met een serial killer of zo, * maar dat is me even ontgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarmee vond ik dit één van de leukere films met een dergelijk concept.
Schindler's List (1993).
Ik had deze al een paar jaar terug gezien, en nu dus op DVD. Blijft een mooie film.
A Streetcar Named Desire (1951).
Niet in z'n geheel gezien, maar wat ik had gezien vond ik de moeite waard. Deze film ga ik een andere keer nog in z'n geheel bekijken.
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Joshua_Tree op 18-12-2004 01:15:26 ]And that's why you always leave a note.
Last.fm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:48 schreef BGumble het volgende:
"Requiem for a dream
The 39 Steps (1935)quote:Charles Chaplin reshot the scene in which the Little Tramp buys a flower from the blind flower-girl 342 times, as he could not find a satisfactory way of showing that the blind flower-girl thought that the mute tramp was wealthy.
Elephant niet realitischquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:31 schreef Endtroducing het volgende:
Ik heb net Elephant gezien.
Gaat over twee jongens die leerlingen en leraren op een High School neerschieten (gebaseerd op Columbine). Ik vond het een erg goeie film, misschien niet echt realistisch maar toch mooi gedaan. Het is vreemd dat de leerlingen waar je wat van weet, gewoon doodgeschoten worden. Je merkt echt hoe zinloos het allemaal is, en dat iedereen zonder enige reden overhoop geknald wordt.
ken em niet, kan je een imdb linkje neerzetrten?? (HINT. HINT!!!)quote:Op zondag 19 december 2004 00:24 schreef Roi het volgende:
Gisteren Scarface eindelijk gezien. Volgens mij hoef ik hier niet wat over te vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |